nedrží trojka.... 5kvalt

prohledat
63 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.02.2009 do 23.03.2010, založil/a Jan Kubíček
řadit dle data
22:10:56
23.03.2010
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no nič, len odteraz ako som si toto vlákno prečítal budem mať boja3 8
19:40:49
23.03.2010
sikula
paráda tak už vím co mám stěma dvěma převodovkama3
16:10:08
23.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Ja nic 3
15:46:11
23.03.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Co řešíte po roce?
15:15:34
23.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Co ted? 3
12:15:01
23.03.2010
minno
9
11:25:10
23.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: To by mozna slo kdyzby se jeste to trojkovy neposunulo moc dopredu. Jenze to tezko urcis :-)
10:04:14
23.03.2010
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: rozbeh na plny plyn na 5ke a zaradenie trojky 47
upraveno 1x, naposled 23.03.2010 10:04:29
08:42:34
14.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Hosi, kdyz se to debilni kolecko posune, jak mocna sila je potreba na jeho vraceni?
20:01:41
19.02.2009
saskyn2
-> PetrTT: Hele já to svařil, a funguje to uplně v poho, a to to dostává hodně velkou rychtu... ten svár tomu jen pomáhá, nic nedrží, všichni závodníci to vždycky vařili, dělá to i Sixta, a ten tomu asi rozumí, takže neni proč se toho bát
19:25:59
19.02.2009
PetrTT - zrušená registrace
jiné řešení jsem nenašel,protože kolečko je cementované kalené,takže kvalitní svaření nepřipadá v úvahu a hřídel je z materiálu dle rozboru 12 060.1 a zušlechtěná , což také není nijak vhodné ke svařování.Oba materiály při sváření povrchově kalí,což má za následek odloupnutí sváru z materiálu.Navíc kolečko je kalením vysoce nauhličeno a tím se při sváření úplně degraduje struktura sváru.Snad to zeslabení nebude tak markantní,uvidíme.Je tam kolík pr.4mm.
19:18:03
19.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> PetrTT: Tim je o neco oslabena hridel, no uvidis, snad to bude ok 6
19:13:57
19.02.2009
PetrTT - zrušená registrace
rozpěrnou trubku jsem také uvažoval,ale když má kolečko tendenci posunout se na hřídeli,tak jak zajistíte aby se zase neprotočilo,když už se neposune. Pořád by to bylo jen uložení s přesahem,které uvažoval výrobce(a moc nezvládl).Proto jsem dal ten kolík,s vysokopevnostním lepidlem zalisoval a ještě jsem pak TIGEM rozvařil hlavu kolíku s kolečkem.Kolík jsem dal do slepé díry,aby byla možnost vypadnutí o 50% nižší. 4
18:58:13
19.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> bflm: Nojo trubka neni problem ale jak ta kolecka lisovat dolu a pak zas zpet? 8 To to fakt jen pozobat svareckou 6 A nebo valecek, rozpulit a na hrideli pulky svarit zase.
18:53:51
19.02.2009
bflm
Tak už by měl někdo začít vyrábět rozpěrné trubky
18:51:53
19.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> PetrTT: 9 No potes koste, -> bflm: Tak takovej silnej motor nemam ale bude silnejsi 8
18:47:29
19.02.2009
PetrTT - zrušená registrace
kolečko se posunulo na běžném nijak neupravovaném motoru Š 136 Rapid/89 provozovaném na LPG.9
18:40:38
19.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> bflm: Nojo, no... ale proste takovehle provedeni je demence 167 Meli tam dat rozperny valecek za 0€.
18:36:24
19.02.2009
bflm
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ty nemáš tak silný motor
18:35:29
19.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> PetrTT: To je potvora 8
18:23:34
19.02.2009
PetrTT - zrušená registrace
...tady máte to posunutý kolečko vyfocený.Opravil jsem to tak,že jsem jej zalisoval zpět a zakolíkoval(ale s řádným přesahem).Musíte vrtat nějakým monolitickým vrtákem-tvrdokov,jinak se nedostanete přes kalenou vrstvu na kole.Hřídel je pouze zušlechtěna.
zvětšit nedrží trojka.... 5kvalt - obrázek od PetrTT - zrušená registrace vložen 19.02.2009 18:23:34
upraveno 1x, naposled 19.02.2009 18:34:34
21:58:19
16.02.2009
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: asi jo..... já to myslel jak bylo ve filmu Tři veteráni jak tam v tý knajpě nabízel ty metály3
21:40:51
16.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Dyk 20€ je cca 500Kcs ne?
21:36:44
16.02.2009
Pavel P..
Matthes, záškodník z TechWebu 16.02.09 21:28:03 napsal:

→ bflm: Mam tu v hotovosti tak 20€ 3


...tak za to si nekoupíš....... ani prd3
21:28:03
16.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> bflm: Mam tu v hotovosti tak 20€ 3
21:24:27
16.02.2009
bflm
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak za 200€ ti udělá i samosvor
21:13:46
16.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> bflm: Drahy, to kdybych daval ZETEC 1,6 100k tak to olepim cockem zadarmo skoro 3
21:05:59
16.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> bflm: diky zemi delas biznis
21:02:19
16.02.2009
bflm
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jenom váleček a do zahraničí bude příplatek 50 E €
20:58:40
16.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
bflm 16.02.09 20:55:01 napsal: Ale do včerejška ti to nevadilo tak nepřemýšlej



Nojo, no ale kdyz sem dneska jel tak sem si na to zas vzpomenul 8 3
20:57:44
16.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> bflm: I s montazi vcetne vyndani prevodovky atd? 3



jinak alt+ctrl+E da €
20:55:01
16.02.2009
bflm
-> Matthes, záškodník z TechWebu: gaboooooooooo to dělá za pouhých 70E

Ale do včerejška ti to nevadilo tak nepřemýšlej
upraveno 1x, naposled 16.02.2009 20:56:31
20:51:58
16.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> bflm: Ale zas rozdelavat prevodovku 36 Jinak predpokladam ze ctyrka tenhle problem nema protoze se opira o lozisko a petka zas je na tisicihranu drzena matkou 6 A na ten muj budouci motor... 1 Ale zas trojka nejvic taha 8
20:48:20
16.02.2009
bflm
-> Matthes, záškodník z TechWebu: gaboooooooo to vyrábí
20:44:58
16.02.2009
suri
-> bflm: Nehovorilo sa "zvláštní přání" ??
20:44:48
16.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> bflm: Ja si ho moc extra preju 3
20:42:49
16.02.2009
bflm
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ten váleček je na extra přání
20:40:51
16.02.2009
suri
-> MOLSO nepojazdný: rozpera aby neutekalo 3 kové koleso stromček 5q to malé - tie zubky to je spiatočka hned vlavo
20:36:57
16.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO nepojazdný: No ten valecek kterej sem myslel ze tam je a on tam neni v serii 3 8
20:33:39
16.02.2009
MOLSO
-> gabo000000: sto je to ?
20:06:27
16.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
6 riesenie7
zvětšit nedrží trojka.... 5kvalt - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 16.02.2009 20:06:27
06:45:11
16.02.2009
saskyn2
-> suri: Klínky se používaly do 15. série, tzn. od roku 68 tam už nebyly
06:24:46
16.02.2009
suri
-> COL: katalog ND škoda 1000 tam boli kolesá na hruške na klinoch a nalisované
22:33:02
15.02.2009
COL
-> suri: co je to za obrazek?
22:31:53
15.02.2009
COL
Kdyz ma trn v diferaku tendenci strihnout zajistovaci sroub, tak uz je diferak dost ko... ale jako ochrana proti tomu, aby po eventuelnim strizeni nevyjel je to odbry.



Ja mam na 1.5 hnaci hridel bez uprav a nejsou problemy, ale radim rozumne, hrabackam se vyhybam a mam torzne odpruzenou lamelu z 1203. Ten hridel (a taky diferak, zbytek je novej) uz ma skoro 300tkm, mozna by to chtelo novy :o)...
21:14:55
15.02.2009
saskyn2
Nejjednoduší je to ovařit co2, stačí pár bodů na hřídel a kolečko to už nepřeleze:-), nejlepší na tom je že soudruzi tuto chybu věděli už u stovek - na závody se to upravovalo, ale v sérii to neřešili ani u feldy - i když předohraby jsou na to méně náchylný, protože jim začnou spíš hrabat kola, ale taky se to stává když dáte široký gumy ideálně slicky, a pořádnej motor. Ale výkon motoru neni až tak rozhodující, záleží hlavně na tom jakej dostává to auto kouř, a na spojce - čim lepší, tim větší rázy na kola v převodovce
20:47:40
15.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> bflm: Co je na tom vtipnyho? 3
20:40:07
15.02.2009
bflm
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 3
20:39:58
15.02.2009
Jan Kubíček
paráda moc vam děkuju, zitra odjiždim na tejden do alp a pak se nato budu muset vrhnout, teda že by se mě chtělo to ne ale co se nadělá. ještě jednou moc děkuju 4
20:37:17
15.02.2009
suri
-> bflm: a kliny sa nepoužívali?
Extreme Tyres