Kyvka

prohledat
140 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 11.01.2009 do 15.01.2009, založil/a Čmoud
řadit dle data
07:07:19
15.01.2009
minno
Syny 14.01.09 23:56:03 napsal: → minno: Jasny, ale vic nez je predepsany = 10 litru i 2 lzicky  ;:)



no a preto je v otázke tento bod: 1. aké veľké množstvo prebytku oleja v prevodovke už môže spôsobiť pretlačenie oleja cez guferá do bubnov? 4
23:57:49
14.01.2009
Syny
-> Martin Štoudek 13.01.09 22:19:52: jak, ze ho snadno vytahnes nebo zatlacis. Pokud pujde snadno, tak ho rovnou vyhod - ty rozebiratelny zrepasovat jdou, ale dle me uz se vyplati kupit novy... Jo a vytahovat a sltacovat jen vertikalne! Jinak semu ze zkurvit...
23:56:03
14.01.2009
Syny
-> minno: Jasny, ale vic nez je predepsany = 10 litru i 2 lzicky :)
23:53:13
14.01.2009
minno
-> Syny: viac ako je predpísané :-)
23:19:05
14.01.2009
Syny
-> minno: CO je zvysena hladina?
23:13:41
14.01.2009
minno
-> Syny: to viem...lenže mňa tie dve varianty zaujímajú pri zvýšenej hladine oleja.....Tiež som mal na starej kyvke 115 tis. km a nič netieklo.
22:30:24
14.01.2009
Syny
-> minno: Prakticka zkusenost... 140 000km, netece zadny gufero - ani vlevo ani vpravo a jezdi se s tim obcas 170 dle tacho... Takze ty dve vatianty bych zavrhnul... Jediny co to muze udelat je vic olejev prevodovce, ale ne vic o decku ale tak o pul litru a vic...
21:39:17
14.01.2009
minno
-> suri: no neviem, popravde mi to je jedno :) skor by ma zaujimalo to, co som sa pytal ja, ak ma niekto prakticke skusenosti....
20:57:57
14.01.2009
suri
-> minno: podľa mňa sa to nevyplatí lebo čo hovorili tak ich životnosť už nebude taká slávna a originál tlmiče sa dajú nájsť u každého 4 deda v garáži ak mal škodovku :)
20:38:25
14.01.2009
minno
-> Martin Štoudek: záleží aké sú to tlmiče...Ak sú originál, rozoberateľné, tak zrepasovať ich je možné....Hlavne aby boli nepoškodené, dobré piestnice, atď.
10:34:12
14.01.2009
Čmoud
Jestli lze zrepasot tlumice ktere jsou spatne opotrebenim vypadaji zvenku dost pekne ale na autě na technicke že sou špatne
10:10:50
14.01.2009
minno
nik sa mi nevie vyjadriť k otázkam pls?
22:34:47
13.01.2009
Čmoud
De takove tlumice zrepasovat ??
22:24:25
13.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Martin Štoudek: Zalezi jak moc je KO. Nemel by mit vuli, nemel by vrzat. Pistnice musi byt leskla pekna. Ale to je jen takova zkouska naprd.
22:19:52
13.01.2009
Čmoud
Jak poznam špatny tlumič ktery je již vytaženy z auta ?
21:00:00
13.01.2009
Syny
-> minno: Ty gufera udrzo hodne pokud to neni China a nebo to neni jeste z 1. svetovy... Takze tvoje starosti bych rekl ze jsou docela zbytecny...
20:58:06
13.01.2009
minno
-> MOLSO: nechcel by si, tomu ver
20:56:01
13.01.2009
MOLSO
-> minno: mat tak tvoje starosti 8
20:54:10
13.01.2009
minno
-> Syny: no neviem neviem, podľa mňa to na to vplyv má... A potrebujem potvrdiť, či to tak naozaj je....Moje skúsenosti tomu až príliš nasvedčujú....Ak sa to potvrdí, budem happy :-)
20:49:53
13.01.2009
Syny
-> minno: proc by mela bejt nejaka strana nachylnejsi? Gufera tam mas nesmerovy a krouzky stejny... Rychlost by na to taky mit vliv nemela a olej by tam zas tak velkej tlak mit nemel, takze by se tam taky nemel protlacit kdzy ho bude vic...
20:38:18
13.01.2009
minno
Aj ja mám jednu, dve, tri otázky :-) Pri kyvke - 1. aké veľké množstvo prebytku oleja v prevodovke už môže spôsobiť pretlačenie oleja cez guferá do bubnov? 2. Ktorá strana nápravy je pri jazde dopredu náchylnejšia na pretlačenie oleja do bubna, ľavá alebo pravá? 3. Zvyšuje sa pravdepodobnosť pretlačenia oleja do brzdy pri zvyšovaní rýchlosti jazdy?
19:07:00
13.01.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Martin Štoudek: Ne
18:40:49
13.01.2009
Čmoud
silentblok na prevodovku škody 1203 je schodnej s škodovackym na suchej 5q ?
18:22:33
13.01.2009
Čmoud
dozvedel sem se toho vcelku dost ... ale mezery mam asi stejně veliky ale to se treba casem spravý :-)
18:16:02
13.01.2009
Labros
-> Martin Štoudek: Ano, s dobrými tlumiči může být kyvka lepší, než vlečka se špatnými tlumiči :)) Jestli je to teda to, cos chtěl slyšet.
18:00:09
13.01.2009
Čmoud
Takže sem to pochopil tak že když ve kyvka tvrda a ma kloune pruziny a tlumice a je po repasy klouna tak je to fajne :-)
13:37:30
13.01.2009
suri
-> Labros: nie skor prolbelmy s rodicmi nemam ako ist do skoly zajtra vyjebane kurvy zelene uvidia co sa stane
13:34:40
13.01.2009
Labros
-> suri: kolo upadlo 1
13:02:46
13.01.2009
suri
-> U-Geen: uz neviem co pisem nemam naladu vsetko sa posralo
13:02:12
13.01.2009
U-Geen
-> suri 13.01.09 12:46:47: snad na vnitrni ne?
12:57:47
13.01.2009
Syny
-> Labros: Ne, ale dost sem jezdil k nam na zahradu, kam asfaltka nevede a dostkrat sem tam s kamosem (mel 130L) obcas zajel na lesni cestu nebo pole a zdalo se mi, ze tam mela kyvka navrch. Ale jak rikam, myslim si to ja...
upraveno 1x, naposled 13.01.2009 12:59:01
12:54:28
13.01.2009
Labros
-> Syny: no zajímavá teorie ;)) jestli si to nepleteš s Tatrou 815 s kyvadlovou nápravou versus MAN s tuhou ;)
12:53:16
13.01.2009
suri
-> Eidy: beztak je to zabomisia vojna a vysledok nie je najlepie bude RS naprava alebo to co mas ty
12:48:25
13.01.2009
minno
-> suri: tak to je zas iná vec, ale porovnávame sériový stav, taktiež keď urobíš rovnako tvrdú vlečku a porovnáš s rovnako tvrdou kyvkou, tak to bude vždy v prospech vlečky.
12:47:51
13.01.2009
Eidy
suri 13.01.09 12:36:21 napsal: → Labros: ked ma kyvka poriadne odpruzenie tlmice a struny tak ma jazdne vlastnosti lepsieAno, ale jen pokud budeš porovnávat se shnilým autem s s úplně vyšlehanou vlečkou a příslušenstvím. Ale jinak ne.
12:46:47
13.01.2009
suri
-> minno: ked su tvrde pruziny a poriadne tlmice tak to sedi fajne tam je asi problem len ten ze v zakrute dviha koleso na vonkajsej strane
12:45:24
13.01.2009
minno
-> suri: to je proti logike, nie? Obidve nápravy majú nezávislé zavesenie obidvoch kolies, vlečka má navyše výrazne zmenšený uhol výkyvu kolesa, tak čo bude asi na ceste sedieť lepšie, hm?
12:42:52
13.01.2009
Syny
U kyvky je na prd to, ze hodne meni geometrii zadnich kol, takze kdyz se vymete naka vetsi dira nebo hlubsi kanal v zatacce, tak ma tendenci odskakovat... Sam sem to nekolikrat pozoroval, ze proste ten zadek jakoby odskocy do strany, protoze se propruzi kola a zmeni se geometrie... Ale na druhou stranu pokud jsou pruziny ok a tlumice taky, tak je tenhel jev uplne minimalni... A rozhodne to neni nic co by bylo tak strasny... V terenu ale bych rekl ze kyvka je lepsi. Je to muj subektivni dojem, ale kdyz se jede nekde pres polnacku nebo proste mimo asfaltku v terenu, tak ta kyvka lip kopiruje teren, prave tim, ze ji kola pruzi pod vetsim uhlem. Tim padem guma ve vice pripadech jede celou plochou po naklonenym ternu spis nez u vlecky, kdy kolo vypruzi temer rovne a jede se jen po hrane gumy.

Jako na rally a takovy veci bych asi ze seriovejch naprav volil vlecku, ale na jezdeni v lete na dovcu a na srazy myslim, ze je to uplne jedno co tam bude :)
upraveno 1x, naposled 13.01.2009 12:44:23
12:41:15
13.01.2009
suri
-> vhml: nebudem sa hadat ja viem co viem aj ako jazdia tie auta co poznam
12:40:16
13.01.2009
vhml
-> suri: nemá 1
12:36:21
13.01.2009
suri
-> Labros: ked ma kyvka poriadne odpruzenie tlmice a struny tak ma jazdne vlastnosti lepsie
09:46:31
13.01.2009
Labros
když se vrátím k původní otázce, tak skoro každý mluví jen o upadávání kola, ale lepší jízdní vlastnosti vlečky alespoň na silnici pozná každý v první zatáčce. Prostě líp drží stopu a líp se chová při propérování. To byl také jeden z úkolů při vývoji vlečky. Takže kyvka je postačující, ale vlečka lepší.
22:00:12
12.01.2009
Čmoud
jj mam Emko mam ho v autech
21:59:37
12.01.2009
Čmoud
jj boužel mas pravdu :-)
21:43:09
12.01.2009
Syny
-> Martin Štoudek: Motorovej clun je to proto, protoze eMko ma vepredu pruziny celkem dlouhy a vzadu jsou po tech 20ti letech na 100% unaveny, takze sou kratsi nez by meli byt a snadneji stlacitelny...
21:40:50
12.01.2009
Syny
-> Martin Štoudek: Pokud mas eMko, tak dopredu muzes v klidu dat kratky pruziny od Sakyho (250mm), tam se diky blatnikum vejdou. Taky bych dal silnejsi stabilizator, alespon 18mm a tvrdsi gumy co ho drzi. dozadu bych dal vsechno seriovy jak patri a tvrdsi tumice na cely auto. Domky pruzin se nijak neupravujou, jen je dobry je dat novy aby nebyli sesedly uz po 20ti letch. Spis se poptej tech co opravdu auto maj na zavodeni. Treba Eidy mel kyvku na eRku docela dlouho...
21:36:28
12.01.2009
Čmoud
nemas nahodou ICQ ?:-)
21:35:35
12.01.2009
Čmoud
já mám škodovku taky zatím serii a chová se jak motorovej člun jedina vec co si na ni chvalím je ten motor ten me etě nenechal ve štychu ani neska a to už sem to od něj čekal v -15 kdy se starter sotva tocil
21:35:07
12.01.2009
Syny
-> Martin Štoudek: Tyvoe co blbnes? 3 Ja se sportovnima vecma nemam nic spolecnyho, dyt nic sportovniho sem na aute ani nemel... Ani tomu moc nerozumim... Jen sem dal na auto novy originalni veci co k sobe seriove patri a dopredu dal jen pruziny z uzovky... Na tom nic sportovniho neni 4
21:34:26
12.01.2009
Čmoud
o upravě domku sem etě neslysel ani o upravach pruzin maximalně je sem tam nekdo brouzi řeže atd ...
Extreme Tyres