
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kyvka
21:31:14
12.01.2009
12.01.2009

Syny
-> Martin Štoudek: Ja?
Blazne :) Ale vzdyt sem tma pouzil vsechno originalni tak jak ma bejt jen vepredu byli pruziny z uzovky :) Tak jak by se to melo chvoat :) Proste seriova skodovka :)

21:28:51
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
nedelaš ty nahodou i prez ten obchod na sportovni potreby na škodovky ?
21:27:07
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
aha koukam že ty si na mě už moc velikej znalec :-)
21:25:29
12.01.2009
12.01.2009

Syny
-> Martin Štoudek: Jo uzovkovy pruziny tam byli jety z uzovky, ale ted se mi povedlo dohodout novy, tak uz jen cekam az dohodneme termin a nejspis (ac sem nerad) mi je posle.
Jak se to chova na silnici? Jako normalni skodovka jen podstatne lepsi jizdni vlastnosti, protoze predek bude malinko niz a tvrdsi, budou tam novy tlumice oproti tem 20let starejm a nebude to mit vzadu unaveny pruziny a domky pruzin...
Jak se to chova na silnici? Jako normalni skodovka jen podstatne lepsi jizdni vlastnosti, protoze predek bude malinko niz a tvrdsi, budou tam novy tlumice oproti tem 20let starejm a nebude to mit vzadu unaveny pruziny a domky pruzin...
21:22:52
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
Docela by mě zajimalo jak se to auto chova na silnici ? :-) mimochodem dke si sezal užovkovy pružiny ?:-)
21:21:07
12.01.2009
12.01.2009

Syny
-> Martin Štoudek: Vsechno novy a original...
21:14:46
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
jj ale vypada to dobre ty na tom mas i pritvrzeny tlumice nebo origo ?
21:09:09
12.01.2009
12.01.2009

Syny
-> Martin Štoudek: Uzovkovy vepredu jsou kratsi o necelej 1cm a tvrdsi... A vzadu mam originalni novy eMkovy pruziny... Jen kdybych s tim jezdil tak si to jeste kousek sedlo. Takhle je to hned po nandani...
21:06:43
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
a tykhle sou ty Mkovy pruziny origo nehnuty jo ?
21:05:56
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
Jo presne takhle se mi to libi :-) pekny autí ... a jakej je rozdil mezi Mkovejma prednima pruzinama a uzackejma ?užovkouvy sou kratší ?
20:50:28
12.01.2009
12.01.2009

Syny
-> Martin Štoudek: Mno ja sem na svoje auto dal dopredu pruziny z uzovky a dozadu novy pruziny na eMko a vysledek byl takovejhle, ale jeste to neni sedly jizdou, pac to nikdy nejelo
img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/1918_2009-01-06_
03-07-34_43.jpg

20:43:04
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
o kolik bys doporucoval je snizit ty pruziny ?? chci aby to auto pak bylo jak štaktš v rovině
20:39:38
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
ty co tam sou urcitě ne ale když by byli novy malinko podřezany tak by to mohlo bejt fajn :-)snad
20:36:31
12.01.2009
12.01.2009

Syny
-> Martin Štoudek: A co nechat vzadu seriovy pruziny a dat pritvrzeny tlumice?
20:35:23
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
na kyvku vsak ne
20:33:38
12.01.2009
12.01.2009

suri
-> Martin Štoudek: aké ? a na vlčku sú pružiny všade?
20:32:31
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
a s tou rucni brzdou mi nekdo doporucoval celi dil i s drzakem vyriznou z jineho auta a navařit celí díl
20:30:12
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
no pro kyvku sou na tyhle veci horsi podminky koukam :(
20:28:28
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
no k tem STK radsi už mlčím :-D
20:26:27
12.01.2009
12.01.2009

suri
-> suri 12.01.09 20:23:02: -> Martin Štoudek:
20:26:15
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
Ted me napada proc se nedavaji z vlecky z vleckovejma domkama ?
20:25:18
12.01.2009
12.01.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Syny 12.01.09 20:19:19 napsal:
→ Martin Štoudek: Kastle pripraveny byli, aby vyrabeli
porad jednu a tu samou kastli a jen menili prislusenstvi pri vyrobe. Jestli to
ovsem znamena i to, ze tam muzes dal legalne jinou napravu je otazka. Ja
myslim, ze ne…
Ja myslim ze jo
→ Martin Štoudek: Kastle pripraveny byli, aby vyrabeli
porad jednu a tu samou kastli a jen menili prislusenstvi pri vyrobe. Jestli to
ovsem znamena i to, ze tam muzes dal legalne jinou napravu je otazka. Ja
myslim, ze ne…
Ja myslim ze jo

20:25:00
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
takže jak to tak čitam jedině zkracene origo ??
20:23:02
12.01.2009
12.01.2009

suri
-> Martin Štoudek: Invel.cz ale dve struny vyjdu mastne draho
20:22:27
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
no dobre tomu já nerozumím STK ted tolik neresím spis by me zajimelo zda nekdo dela ty pruziny ??:-)
20:21:28
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
tak teoreticky když byla ta auta na to pripravovana tak pro by jim to vadilo ?
20:19:19
12.01.2009
12.01.2009

Syny
-> Martin Štoudek: Kastle pripraveny byli, aby vyrabeli porad jednu a tu samou kastli a jen menili prislusenstvi pri vyrobe. Jestli to ovsem znamena i to, ze tam muzes dal legalne jinou napravu je otazka. Ja myslim, ze ne...
20:17:49
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
co já vím tak od nejakyho roku byli preci vsechny auta pripraveny na vlecku a ta moje to myslím je a je to rok 1986 .. jinak kdo tu dela sportovne pruziny na kyvku ?
20:16:06
12.01.2009
12.01.2009

Syny
-> Martin Štoudek: U kyvky zase s delkou pruzim moc laborovat nemuzes... Nebo muzes, ale musis zaroven laborovat s tuhosti... Protoze pokud pri nasazeni na auto budou delsi nez zatizena originalni serie, tak budes mit vzadu kola do V a pokud budou kratsi, tak do A... Pokud to chces na zavody, tak bych se mirnych Acek nebal, ale vseho s mirou :)
20:14:55
12.01.2009
12.01.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno 12.01.09 20:10:34: Ze 125L je vzdy M 

20:12:17
12.01.2009
12.01.2009

minno
-> Martin Štoudek: ak chceš mať kolesá rovno, tak jedine nové kyvkoidné pružiny + domce, ktoré tam patria. Prípadne zákazkové kratšie a tvrdšie.
20:10:34
12.01.2009
12.01.2009

minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a aký je rozdiel medzi zástavbou vlečky do 125L a do 120L?

20:09:53
12.01.2009
12.01.2009

Syny
-> MOLSO: Vsak s tim pocitam, ze tunel bude nelegalni, ale myslim ze na STK se spis vsimnou jiny napravy nez o 5cm delsi prevodovky :) Ono i 4p vepredu a hreben se jim asi libit nebude, ale to jsou detaily, kderych si ani mozna nevsimnou (a ty 4p na propojkach se daj krane vymenit na 2p) spis nez uplne jina naprava vzadu...
20:09:00
12.01.2009
12.01.2009

minno
-> Syny: no ale to na STK nemusia spoznať že ten kastlík bol menený :-) Tá zástavba vlečky do 105/120 určite nie je legálna, ale ja by som sa toho veru nebál.... Pokiaľ bude auto funkčne v dobrom stave, toto je myslím detail a nebudú to až tak riešiť.....
20:08:15
12.01.2009
12.01.2009

vhml
-> Martin Štoudek: pokud chceš auto snížit tak ze stovky
20:06:55
12.01.2009
12.01.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Myslim vlecku do 125L
20:05:37
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
a aby sem se vratili k tematu jake doporucujete pruziny na kyvku na zadni napravu ??
20:05:25
12.01.2009
12.01.2009

MOLSO
-> Syny: mne taky ne
aj na zastavbu tvojho mokreho 5q je nutny zasah do karoserie
podla mna je to fuk 



20:04:45
12.01.2009
12.01.2009

Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nevim co se te nezda, ale do uzofky legalne vlecku nenacpes
Krom tunelu na 5q kterej bys musel rezat (coz se da obejit pouzitim 4q) musis minimalne uriznout kaslik a to uz zasahujes do karoserie...

20:01:33
12.01.2009
12.01.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Ja nevim me se to nezda.
19:59:08
12.01.2009
12.01.2009

Syny
-> MOLSO: Teda u uzovky ne... Tam muzes dat legalne pouze eMkovou kyvku, kdyz upravis i cumak (ale to uz je detail) vlecku ne... Jelikoz je nutnej zasah do karoserie...
U puvodne kyvkovyho eMka nevim jak to je, ale mam takovej pocit, ze pokud se to nenahlasi jako prestavba na jinej model, tak tam vlecka taky nema co delat. A prestavba s sebou nese predelani i predni napravy a motoru a vlastne ani nevim jestli jeste pretavba jde v dnesni dobe...
U puvodne kyvkovyho eMka nevim jak to je, ale mam takovej pocit, ze pokud se to nenahlasi jako prestavba na jinej model, tak tam vlecka taky nema co delat. A prestavba s sebou nese predelani i predni napravy a motoru a vlastne ani nevim jestli jeste pretavba jde v dnesni dobe...
19:54:54
12.01.2009
12.01.2009

Syny
-> MOLSO: No to neni 

19:53:09
12.01.2009
12.01.2009

minno
-> MOLSO: -> Martin Štoudek: srandisti :)
19:01:55
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
Počkat ono jim to na STK vadí když mam na autě vlečku a spravně tam má bit kyvka ?:-)
18:55:16
12.01.2009
12.01.2009

MOLSO
-> Syny: aka legalita ? je jedno ci mas kyvku alebo vlecku ... nie ?
18:50:04
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
a nebo to je brutalní schnilotina :-) s necim takovym sem taky jezdil chvilinku mela totalně vyrzlou kastli a kamena uplně KO proste vse a taky vydrzela :-) takze nejlepsi budou asik ty pritvrzene tlumice pal a jake pružiny do predu a do zadu pak dat aby to bylo vyrovnane ?
18:44:14
12.01.2009
12.01.2009

Syny
-> Martin Štoudek 12.01.09 18:36:53: Vlecce kolo neupadne pokud se te treba nevyklepe matka naboje a tak, ale hridel ji muze prasknout taky, sice neuleti kolo, ale rozbit drzku si muzes uplne stejen jako kdyby uletelo, jelikoz se te zalomi dovnitr... A pokud praskne hridel za nabojem, tak uleti i kolo, ale to sem jeste nevidel... Sice tu kazdje predhazje padani kol, ale zaptej se jich proc ty kola padali - vetsine proto, protoze bud matku utahli rukou a nebo ji utahly tim, ze poskakali na tyci a bylo... Minimum lidi to utahuje momentakem a ty s tim zahadne problem nemaj... 

18:41:26
12.01.2009
12.01.2009

Syny
Kdybych sem mel rozhdnout mezi tou a tou naprovou v top stavu a bylo mi jedno jestli to bude legal bo ne, tak bych dal vlecku. Ale vzhledem k tomu, ze mozna jediny co na mej kyvce nebude origo novy budou bubny, tak o tom ubec nediskutuju... Nez repasovat nakou shnilou vlecku tak radsi dam novou kyvku a pro me to bude mit i + v tom, ze to bude legal na STK... Pokud je moznost sehnat hodne peknou vlecku do ktery se nebude muset narvat dalsich 10 000 na repas, tak proc ne :) Ale musi se na to sehnat i prevodovka, silentbloky, domky, tlumice, buchty, hrdlo nadrze atd... (pokud se to upravuje z kyvky). Ja sem proste pro kyvku a budu dokud mi nekdo neukaze krasnou vlecku za cenu nove zrepasovany kyvky...
18:36:53
12.01.2009
12.01.2009

Čmoud
CVo sem tu četl tak když ve vlecka klouna kola neupadavají 

18:36:29
12.01.2009
12.01.2009

Pavel P..
-> suri:


