Nápravy - alkyton nebo komaxit?

prohledat
264 příspěvků (zobrazeno 224 až 264) od 09.01.2009 do 09.08.2012, založil/a Karel.
řadit dle data
20:20:58
10.01.2009
suri
-> Zdeněk.: tak ešte popozerať iných výrobcou ako alkyton
20:17:19
10.01.2009
Zdeněk.
-> suri: jj, to už si mi jednou psal tu barvu, ale u nás jí nemají, stejně jako nějaký lesanol, který mi psal Kubina, že tuto barvu používý na kola4
19:55:23
10.01.2009
suri
-> Zdeněk.: Sikkens veľmi dobrá skúsenosť
19:48:33
10.01.2009
Zdeněk.
taky se rozhoduju, co na nápravy, ale zatím jsem 90% pro základ + Alkyton.
Proč? - hlavní důvod je ten, že když od kamínku odlítne barva, tak to jednoduše zase zatřeš, nic nebude vidět a je po problému
pokud ti odloupne kamínek komaxit, nápravu nic nechrání a rezne (pokud teda není před komaxitem ještě pozinkovaná) a víceméně to nezatřeš tak, aby to bylo neroznatelný4

a co se kvalit alkytonu týče, tak jsem celkem spokojen. Sice ty díly co jsem s ním natíral jsem všechny omlátil, protože budu dělat všechno znovu a snad líp...díly než jsem je dával na auto mi leželi v pokoji týden a i to bych řekl, že bylo na zaschnutí málo, protože kdyby byla barva už zatvrdlá, tak by se myslím odřela a neudělali se při utahování vlnky. Stabilizátor který jsem zkušebně natíral na pokusy mi tady leží už 3 měsíce a když vezmu železnou tyčku a mlátím do toho, tak je jasný, že se kousíček místama odchlípne, ale myslím, že na tohle použití, aby to i nějak vzhledově vypadalo líp je to nejlepší barva 4
17:52:02
10.01.2009
rolls
-> Karel.: mno...ja ti neviem...komac mam tusim len na pruzinach, vyhoda alkytonu je ta, ze ked pri montazi to niekde obijes tak to potom natres. ja osobne sa do komaxitu nejako nehrniem, najblizsie ho robia v kosichach a aby som tam chodil s kazdou somarinou sa mi nechce. ale ked pistaaa vravi je dobry komac vydrzi vecnost nemam dovod mu neverit, aj ked pre mna to cesta nieje. btw...cely podvozok natieram na bielo, nieco je syntetika a nieco alkyton, nebadam nejaky rozdiel medzi tym5 ale zasa moje auto este nejazdilo. aj ked, mozno sa mi zo zda, ale mam pocit ze ta syntetika taha do zlta, preto viditelne casti pretieram alkytonom. inac priestor okolo kolies mam natrety asi 5vrstvami alkytonu, vypada to dost dobre. pod tym je nejaky cierny bazmek, co konkretne to neviem
17:27:31
10.01.2009
Karel.
-> rolls: já jen jestli nemáš nějaký úmysly pacholku3 4 Nebo máš třeba pro mě radu? jestli komaxit nebo znova alkyton nebo zinek1
17:16:45
10.01.2009
rolls
-> Karel.: vsak ja nic...ja len tak2 2 2
17:12:25
10.01.2009
Karel.
-> rolls: co se tak tlemíš? Chromovat nápravy fakt nebudu3 3
16:53:38
10.01.2009
rolls
-> Karel.: 5 5
11:47:02
10.01.2009
suri
-> gabo000000: sťahovákom musí ísť ten loctite nedrží ako zvar
11:46:13
10.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
suri 10.01.09 11:44:56 napsal:
→ Kapřík faster: nalisuješ aký je problém a buď rád
že nejde dole rukou
4

mna dnes caka tiez jeden pôrod...loctitom zalepena kyvkova poloosa ..idem to sundat..to bude rana7
11:44:56
10.01.2009
suri
-> Kapřík faster: nalisuješ aký je problém a buď rád že nejde dole rukou
11:42:45
10.01.2009
Kapřík
-> Mantrabeach: já jsem vnější matky uřezal flexou, to se dalo. I vnitřní matka se dala povolit. Ale měl jsem hroznej problém stáhnout čtyřlístek a z druhé strany ten protikus poloosy. No porod!! S pomocí stahováků jsem to nakonec dostal, ale děs!!! Jen mi není jasný jak to tam dostanu zpátky, když to nebylo možné stáhnout9 9 9
18:48:25
09.01.2009
Mantrabeach
-> Kapřík faster: na povolení těch šroubů to chce spíš autogen a je to v poho.vím jakej to je porod
14:49:54
09.01.2009
Kapřík
-> Karel.: další nové nápravy5 Hmm...vklidu, já teď skládám taky novou vlečku. Dneska jsem ju horko těžko rozkládal. Hochu neznám nic horšího na škodovce než rozdělávat vlečku. To byl porod!! Já u té co jsem dělal vloni nechal starý ložiska a hučí to jak prase. Takže si tréninkově postavím novou1 Ale dám zase alkyton...
13:30:35
09.01.2009
Karel.
-> Kapřík faster: 3 blbečku........je to akési čudné3 Nevím, přes léto budu dělat další new nápravy tak msím vědět teda co a jak...........ale ten komaxit mě láká2
13:30:19
09.01.2009
Mantrabeach
-> Karel.: jako dlouho jsem tu nápravu neviděl jak vypadá ale jelikož co je žlutka na světě(nebo teda na kolech1) tak neviděla zimu.zadní náprava tuplem ne a když ji umeju tak je jak nová.neříkám že od šutru tam na přední nebude třeba ťukanec ale nebude tam sloupnutá barva,to vím.a hlavně nemusíš se bát že když to někde škrábneš že to máš hned do hloubky.já asi do něj půjdu znova,auto bude jen na sucho a jinak bude v garáži takže by to mělo vydržet dost
13:10:36
09.01.2009
Kapřík
-> Karel.: divný...8 nebo to nech pozinkovat, pak to ponoř do olejový lázně, pak to celý namaž vazelínou aby na tom byla aspon 3 mm vrstva a garantuju ti, že ti to nezhnije3
12:58:52
09.01.2009
Karel.
-> Mantrabeach: no právě, jak říkáš, pokud bych jezdil jen v suchu na srazy, tak asi pohoda, ale potřebuju i když prší a takoví ty věci1 V ziměš s tím teda nejezdím, ale i tak tan komaxit mě láká........ještě jsem ho níkdy neměl, ale slyšel jsem, že stačí aby se kousek odštípl a hned to pod tím celý rezne tak nevím8
12:56:17
09.01.2009
Karel.
-> Kapřík faster: no jako, nevím nevím, ale tím to fakt nebude..........ale nedokážu si to vysvětlit prostě8 Rozhodně teda jdu do pozinku.......uvažuju jestli jen neotriskovat a nenechat v pozinku a srát na barvy3
12:49:28
09.01.2009
Mantrabeach
Tak já taky přidám trochu do mlýna.mám na autě oba tyto způsoby úpravy.Přední nápravu mám v komaxitu úplně celou a zadní taky.Kdybych s tím asi dvě zimy nejezdil(jen s přední nápravou) tak nemám kolem svárů a spojů asi vůbec nic,takhle tam kolem svárů něco sem tam leze ale vzal jsem to navrch alkytonem a snad dobrý.Ono stějně do nepřístupných míst se ani alkytonem nikdo nedostane takže je to jedno.A že by se to někde loupalo tak to ani náhodou.a je to krásně tvrdý.No a co se týče alkytonu tak jsem trochu v rozpacích.Pokud by to auto jezdilo za sucha jenom tak asi dobrý ale zkuste s tím jezdit i v mokru a ve sračkách když potřebujete jet a můžete za rok přetírat.mám tím natřený třmeny vpředu a bubny vzadu a musel jsem přetírat protože barva po vyčištění už nebyla taková jakou bych si představoval.A na bubnech mi podruhý popraskal a to to bylo opískovaní,základ a alkyton.prostě hrůza.Teď jsem to obrousil a na to jsem hned dal alkyton tak uvidíme.O poloosách nemluvě a motoru tak nějak taky ne.Na motoru je to hezký ale to aby se o to člověk pořád staral aby to bylo jako nový.chvíli jsem to nechal a už to bylo zasraný a nechtěla z toho ta špína pustit,opět nově přetřený.

Závěr zní že na erko buď přijde taky komaxit na nápravy a nebo jak se tady říká opískovat,pozinkovat žárově,základ na zinek galvinol a pak alkyton.A pořád nejsem rozhodnutej.
12:47:49
09.01.2009
Kapřík
-> Karel.: to je divný..vždyť to tam máš ani ne rok9 No asi to bude tím, že to nebylo opískovaný. Jinak to není možný. Ono ať to vypadá obroušený jakkoliv dobře, otryskání je otryskání. Btw. můžu ti tryskování domluvit za \"solidní\" cenu4 Protože 2vrstvy základu a 2 vrstvy alkytonu přece nemůžou za necelej rok proreznout...9
upraveno 1x, naposled 09.01.2009 12:48:27
12:45:15
09.01.2009
Karel.
-> Kapřík faster: kartáčem na vrtačce, ale byla víc než pečlivě obroušená, takže to, že by byla chyba v tom nepřipadá v úvahu dle mě2
12:44:26
09.01.2009
Kapřík
-> Karel.: a měl jsi tu zadní nápravu opískovanou?? 4 Nebo jsi to jen drhnul dráťákama?
12:41:20
09.01.2009
Labros
Tak koukám, že alkyton není o nic lepší, než obyčejná základovka typu Formex a obyčejná vrchní syntetická barva. S tím mám natřený šikmý ramena a příčku a jezdím s tím v soli běžně a řekl bych, že to rezne opravdu minimálně.

Pak mám ještě zadní bubny na spotřebáku natřený obyčejným nitrem, a na to, jak byly před zbroušením a natřením shnilý, tak to drží úplně úžasně.
12:39:07
09.01.2009
U-Geen
-> pistaa: asi tak... ono komaxit je na virtu synonymum pro praskovou barvu a to neni jeden druh... jak si tu vetsina mysli
12:33:28
09.01.2009
Karel.
Tak musím teda uznat, že lidem co nezaschnul alkyton asi něco udělali blbě4 Já ho mám na obou nápravách a v motorovým prostoru a spokojenost teda........ale byl jsem teď v garáži a už mi lehce začíná reznout náprava zadní, která má na sobě 2Xzáklad a 2-3X alkyton což mi nějak nejde do hlavy8 Přitom jsem s tím v soli jel jen 1X když jsem to převážel z jiné garáže.......a to by tomu nemělo nijak ublížit, takže se právě ptám co a jak..........Tak to asi rozeberu nechám opískovat, pozinkovat a alkyton na to se základem a to už něco musí vydržet ne8
12:23:51
09.01.2009
J3STER
-> Karel.: Kolega z práce mi o komaxitu rěkl, že stačí oťuknout kamínkem a loupe se v kusech. Já bych to viděl na pohliníkování, Galvinol a Alkyton. Komaxit je sice mechanicky odolná barva v silné vrstvě, ale pokud se někde naruší těžko to budeš opravovat. Já jsem komaxit použil třeba na konzolu pedálů, která je ohrožena potřísněním brzdovkou.4
12:23:31
09.01.2009
pistaa
-> Tuner#2: ak das nieco do komacu, kvalitneho a externeho, pripadne to i nalakuku a osetric dutiny a tak tak je to naveky ver mi mam to skusene, ak to je interierovy komaxid a neosetris dutiny je to nanic..
11:11:47
09.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> ondie: spravim ti video?3
11:10:51
09.01.2009
ondie
-> gabo000000: Odpověz po pravdě...máš to tak tvrdé,že do toho nehtem či něčím (nemyslim nůž ani kladívko :-) vůbec nerejpneš ? jestli ano,tak to ti závidim...ale já osobně už touhle cestou prostě nepůjdu...7
11:07:01
09.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> ondie: tak ja to tak rozhodne nemam a suhlasim s tunerom2...
11:03:02
09.01.2009
ondie
-> Tuner#2: Pokud se bojíš rzi,neni nic snazšího než povrch důkladně připravit,viz třeba zinek..to platí pro obě barvy....alkyton je na můj vkus prostě měkkej a méně odolnej proti mechanickému poškození...ale nikomu to necpu 4
10:59:07
09.01.2009
ondie
-> gabo000000: měkké asi tak,že když bych chtěl,tak do toho rejpnu nehtem...a to já za tvrdost nepovažuju....s komaxitem se mi tohle dít nebude...
10:58:38
09.01.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo000000: Taky nechápu. Navíc jsem viděl komaxit na nápravě, který hlaně ve svárech a spárách pěkně začínal reznout. Ono stačí mít plecháče v komaxitu a za tři zimy (někdy i dřív) je to venku.

Takže za mě kvalitní základ a na to Alkyton. Pokud 100% jistota, tak pozink, základ na lehké kovy a Alkyton a to musí přežít všechno.
upraveno 1x, naposled 09.01.2009 10:59:10
10:57:06
09.01.2009
aceboss
-> Karel.: Já mám na nápravě komaxit asi už 3 roky,ale bohužel od té doby nebyla venku,ale pořád je jak nová,nepraská,neloupese prostě nic.Drží to krásně
10:56:04
09.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> ondie: akoze to mas mekke? ja to mam tvrde..az priliz
10:40:20
09.01.2009
ondie
Já mám v alkytonu pár věcí (přední nápravu,ramena,nápravnici )...tenkrát tady probíhalo to alkytonové šílenství,tak sem si řek,že to taky vyzkouším..ale popravdě sem z toho hodně dost zklamanej,je to takový pořád "měkký,žvatlavý" ;..myslim,že to dlouho nevydrží...když budu mít showcar na 3 srazy ročně za sucha a tepla tak možná jo...to je mi ale málo.
Jedinej výrobek,kterej mě od RustOleum dostal,je taková ta antracitově šedá matná "kovářská barva" s obsahem zinku...ta drží jak čert a nerezne to a je na omak i taková tvrdší....s tou sem natíral takovou tu droboť (kozlíky,čepy,a třeba i pak šrouby a tak)
Vyloženě čistě pozinkovaný věci bych se pro celoroční provoz na autě bál nechat..to by dlouho nevydrželo.
Já už půjdu jen cestou komaxitu...na větších věcech.
10:29:17
09.01.2009
ondie
zinek + komaxit a je to navěky ;-)
09:44:39
09.01.2009
Karel.
a nebo to nechat jen pozinkovat a opískovat?ale to asi nevydrží
09:43:03
09.01.2009
Karel.
Zajímalo by mě, co víc vydrží. Mám na nápravě alkyton, že bych byl nespokojen se říct nedá, ale slyšel jsem pár názorů, že ten komaxit je lepší máte někdo nějakou zkušenost? V zimě jezdit nebudu, takže se jedná jen o léto, ale v dešti jezdím, takže lidi co mají zkušenosti né ty co mají auta jen na letní dny, děkuji4
Extreme Tyres