Výběr podle ceny a stáří auta

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 28.09.2013 do 28.09.2013, založil/a IJK
řadit dle data
18:02:00
28.09.2013
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> IJK: budu se asi opakovat ale na nájezd 1000km ročně je každé auto drahé, kup si skútra 4
14:52:36
28.09.2013
Janeon
nezstarostna jizda je v yarisech. prvni rocniky z japonska jede to dobre kdyz to melo aspon obcas vymenu oleje a nejakou prohlidku tak nevyzaduje servis.. ceny jsou od dvaceti vys. urcite lepsi jak tico nebo 105 ci fela.jen je to osklive3
14:34:07
28.09.2013
Tomaso435
-> IJK: nijak nechat je bejt, oni na to příjdou po špatném kupu sami. ty pak jen řekneš " já sem ti to řikal vole" ...
13:51:26
28.09.2013
haso
-> IJK: nijak, pre dakoho je auto dobre, len pokial je uplne nove a stalo pol mega, je to pre nich stroj co ich odveze z bodu A do bodu B a pokial rano nastartuje a pojde, tak neriesia vobec nic...

to je zbytocne dakoho presviedcat
13:40:21
28.09.2013
IJK
Ještě k tomu proč jsem to téma vůbec založil. Jak přesvědčit netechniky, aby se tolik nedržely parametrů kilometry, cena a stáří, ale hodnotily auto podle stavu ?
13:11:37
28.09.2013
stepan
-> Kuladmin: Jj, taky sem prahy jednou před STK opravoval stylem náplast, základovka, náplast, základovka, náplast, vrchní barva. A jak pěkně to drželo a vypadalo. 1
13:07:56
28.09.2013
Kuladmin
-> IJK: diry zkrz podlahu a prahy no proste rez hlavne ve vsech spojich kde se spojuji plechy mezi sebou a to vcetne mist uchyceni naprav. A ne jen koukat ale zkusit na to sahnout poklepat apod. kolikrat je to cerstve zapatlano a pak poklepes a ono to upadne nebo tam uz davno neni plecha le jen barva lepenka a lepidlo apod.
13:02:44
28.09.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Tomaso435: to už snad raději i Isetu 3 (možná i P50)
12:59:44
28.09.2013
Tomaso435
12:55:42
28.09.2013
IJK
Dík za odpovědi.
Škodovku 105 L mám, proto to píšu na Škodováckých stránkách, ale funguje už spíše jako "veterán". Nicméně nedá se otevřít vzadu (sedan), protože je tam motor. Chci to na převážení nářadí a materiálu ve městě.

Ještě bych se zeptal na tu korozi, když vlezu pod auto co tam teda nemám uvidět ? Jinak viděl jsem vrak Favorita měl vyrezlou díru v prahu, vlastně se rozpadl a ještě z toho lezly takové proužky jak se rozpadala podlaha.
12:45:51
28.09.2013
dragon_cb_cz
-> ochoda: Právě, na 2-4km se to neohřeje tak jako tak... dveřní gumy namazat glycerínem, trochu ho injekční stříkačkou fouknout do zámků a nezamrznou.
12:42:33
28.09.2013
ochoda
-> dragon_cb_cz: To máš pravdu, ale zrovna 120 bych jako spotřebáka moc nechtěl, jezdil jsem s ní do práce v zimě, ale třeba to bylo mojí blbostí, zámky zamrzlý furt, to sem pak už řidičovy dveře ani nezamykal,a hlavně než to začne topit, to je utrpení, to sem dycky 5km škrabal okno abych viděl. Na tohle mi příde lepší fáčko/felda, mladá má starou bmm 40kw a tej to topí snad pod 100 metrech, my máme novou mpi 50kw a ta teda topí nahovno 1 . Ale tim že to chce na ježdění do práce tak bych bral něco co bude rychle topit, ikdyž je zas pravda jesi pojede 2km do práce a 2km domů nebo kolik psal tak zas nemá ani cenu topit.
12:38:20
28.09.2013
ochoda
-> Tomaso435: Ale to fáčko, nebo ty mrňousové podle mě nejsou tak blbej nápad. Povinko na to nejstojí moc páč to máš hovno objem, nejlíp když to koupíš už na zimákách a s technickou aspoň na rok.
upraveno 1x, naposled 28.09.2013 12:43:05
12:36:48
28.09.2013
dragon_cb_cz
-> TT_daniel: Tico je po motorické stánce nezničitelné? Zajímavá informace...

-> IJK: Hele a když si na škodováckých stránkách, proč prostě nekoupíš první 120ku či 105ku kterou potkáš? Na údržbu je to možná ještě levnější než felda a kousek který tě odvozí těch 1000km za rok "koupíš" prakticky zadarmo, kolikrát to lidi chtějí hodit do šrotu protože si myslí, že to žádnou cenu nemá. Já takhle koupil svojí GLSku - něco jsem za ní teda dal, ale cenu jsem si prakticky mohl určit sám, paní to chtěla nechat sešrotovat. Dosavadní investice, pokud budu počítat jen ty opravdu nutné aby to jezdilo:

- Výfuk - 480 Kč (ale seženeš i za 250)
- Vzduchový filtr, olejový filtr, olej - možná 400 Kč
- Brzdové prasátko - možná 250 Kč?
- Těsnění kohoutu topení - 5 Kč??
- Hlavní spojkový válec - 450 Kč

A kdybych to měl jen na rok, tak bych se asi na všechno krom toho brzdového prasátka vykašlal... Dělal jsem ještě další věci, ale ty rozhodně nebyly nutné (rozvody atd). A za letošek najeto skoro 3000 Km
12:32:05
28.09.2013
Kuladmin
-> Tomaso435: tak zrovna ty stary fordy najit takovy ktery dole nebudou schnily neni zrovna jednoduchy ty hnily jak... brambory.
Ale pokud to ma denni jezdeni i kdyz 2km tam a 2 zpet tak to zrovna tagem nejde moc praktikovat.4
12:21:19
28.09.2013
Tomaso435
ja bych to už asi zakončil.
kup si cokolv s čerstvo stk nevypadající od spodků dveří dolu strašně. starej escort, fiesta, nějakou bravu, nebo prostě pandu či fávo nebo feldu...
jenom se s miř s tím že vozidlo = XX XXX kč pojištění = XXXXkč palivo olej = XXXXXkč a ted to podstatné, povinné zimní pneu plus ráfky = XXXXkč. udělej si z toho pruměr třeba 3 tis km za rok, a zpočítej kolik tě výjde kilometr... v podstatě budeš házet dvacky z vokna, za který by ses tágem podíval dál... .. a teď nedej bože oprava něčeho...
upraveno 1x, naposled 28.09.2013 12:21:54
12:13:53
28.09.2013
radar75
Babetta a pršiplášť....5
12:05:47
28.09.2013
ochoda
-> TT_daniel: Aáááá tak to znám. 3 Ale neměl sem potuchy jak se to menuje. Každopádně hustá krabice. 3
11:47:28
28.09.2013
Kuladmin
-> IJK: Ja se zeptam takhle kolik do toho chces vrazit a jak dlouho myslis ze ho budes mit? Abycom vedely zda se bavime o tisicich nebo alespon desetitisicich kc. Jinak opravdu nejake to male mestske vozitko by melo byt v cajku, chce se to podivat hlavne na korozi boudy to je dneska tak nejak nejdulezitejsi. Zbytek se da menit kus za kus za par supu.
Ne jako ted nedavno kolegovy na dilne: prijely s fiatem puntou ze zhora vypadal celkem pekne ale zespodu to nemelo na kazde strane cca 20cm podlahy vcetne prahu.
Kdyz uz jsi tady na skodovackych strankach tak sezen nejakou feldu se slusnou kastly a zbytej je sranda na provoz. Vyhoda hlavne je ze nemusis resit rozvody pac jsou retezem. A bude te to stat max 20tis se vsim vsudy.

Tu korozi myslim hlavne zespodu!! Kolikrat tam ty napravy uz skoro nemaji za co drzet! Staci pak jedna vetsi dira a bum bac a naprava lezi za autem a auto nazemi.
upraveno 3x, naposled 28.09.2013 11:57:34
11:41:54
28.09.2013
IJK
1. Hloupé dotazy to nejsou, když chcete přesvědčit někoho z rodiny (netechniky). Např. tys koupil vrak, jak to nestálo třeba 30 - 40 000 Kč, budeš se pod tím akorát hrabat atd. Nebo když budete dělat poradce při nákupu auta tak ten netechnik co s ním jdete může chtít také dražší a nebude posuzovat skutečný stav.

2. Těch 1 000 km je můj odhad 4 km x 250 pracovních dnů (třeba to bude víc), ale chci říct, že to auto už nebude nějak moc kilometricky zatíženo. Ale potřebuji převážet nářadí atd. to se do autobusu nevejde. V podstatě bude zatíženo jako když mají ženy druhé auto v rodině (co vidím okolo sebe taky nenajedou víc jak 2 000 km ročně).

3. Ano, do sekce motor jsem to dávat neměl. Chtěl jsem takové pokračování tématu Maximální nájezd kilometrů.
11:39:28
28.09.2013
TT_daniel
11:36:40
28.09.2013
ochoda
-> TT_daniel: Co je to Tico za značku? To ani neznám. Twingo s tou srulovací střechou, a v létě pohoda jaxviň. 1
11:31:02
28.09.2013
TT_daniel
alebo potom nieco typu-twingo,seicento,tico a podobne meststke autickaa to ako naj by som bral tico vsetko na to je lacne ...je to hnusne to vsetci vieme ale zase po motorickej stranke neznicitelne
11:29:54
28.09.2013
TT_daniel
-> ochoda: tak by som skor riesil skuter leb na 4km denne zabije motor akehokolvek auta...sak to sa ani nezohreje...
11:26:41
28.09.2013
ochoda
-> ZdeněkH: Kolo je fajn, já to mám do města 5, ale když je hnusně tak si radši vemu auto páč to tam mám zkopce a dom musim dokopce. Jesi to má na ježdění třeba po městě tak to bych auto osobně nějak neřešil.
11:18:28
28.09.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
tak na tuhle vzdálenost bych doporučil místo auta boty nebo kolo. 4km je prd.
11:17:46
28.09.2013
ochoda
-> TT_daniel: On do toho tematu o kilometrech psal tuším že to sice bude jen 1000km/rok ale že to je 2x za den 4km krat asi 250 pracovních dní.4
11:02:12
28.09.2013
stepan
Pokud najedeš 1000km za rok, a trváš na autě, tak kup prostě jakejkoliv vrak, kterej má ještě platnou stk nějakou dobu a vypadá, že z něj ještě neopadávaj žádný důležitý díly.
10:58:48
28.09.2013
TT_daniel
musim suhlasit s -> MOLSO: ..to je mega hlupost si kupovat auto...by som chodil radsej busom...a podstatne je kolko chces do auta investovat...jedna z najlacnejsich variant si podchytit niekoho na vrakaci a daju ti echo ked pride nieco co ma teoreticku zivotnost este nejaky ten rok
10:44:43
28.09.2013
MOLSO
-> IJK: pri najazde 1000 km rocne sa ti to auto ani neoplati mat a vyhodnejsie vyjde jazda taxikom

1000 km najazdim za 2 tyzdne 4
10:28:19
28.09.2013
Tomaso435
a kvůli takovýmu nesmyslu zakládáš téma do kolonky motor ?
10:23:05
28.09.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
Bylo ti už 18 a máš občanku? To jsou dotazy jak ze zvláštní školy.
Já většinou sháním auta u spodní cenové hranice a to je 10t. a vždy je to o kompromisu a je třeba si uvědomit, že to jsou auta u konce své životnosti. Pravda některé je na tom líp a některé hůř, ale paušalizovat se to nedá. A samozřejmě jsou to auta s věkem kolem 15 let.
09:55:36
28.09.2013
IJK
Většina netechniků bude asi jako parametry pro výběr auta používat najeté kilometry, stáří a cenu.

Kilometrům bych se tady už nevěnoval. Nedávno jsem se na to tady ptal v příspěvku Maximální nájezd kilometrů i když původně jsem to myslel spíše technicky (kolik tak mohou auta vydržet kilometrů), ale přivedlo mě to na myšlenku zeptat se na tyto další dva parametry.

Podle ceny se bude rozhodovat asi každý. Já spíše tak, že tohle auto je celkem dobré, ale za tu cenu pro nájezd 1000 km ročně je příliš drahé. Ale určitě budou mít lidé názor, když vidí dvě auta s různou cenou, že to dražší přece musí být lepší.

A podle stáří. Možná to bude lepší parametr než kilometry, protože některé díly se zničí za určitou dobu ať se jezdí nebo nejezdí.

Jaký máte názor ? IJK
Extreme Tyres