Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 23.11.08 16:47:24 napsal:
suri 23.11.08 08:09:52 napsal: to je ten zázrak ako mal
aj gabo00000 prisávanie vody do sania kedže ked je vlhkosť tak motor naberá
druhý dych a hento je nejaký teromstat ktorý reguluje prietoka to si
myslel ako ? že by ti to prisávalo z vodnej pumpy nemrzku do sania ?
Bys pak musel porád stavět u pumpy jako parní lokomotiva a doplňovat vodu.
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
K čemu to je
23:32:04
17.08.2011
17.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
23:19:11
17.08.2011
17.08.2011
john simple
taky to mam na motoru a slo to ven.
jestli to nekdo chce, staci rict, jinak to leti do popelnice
jestli to nekdo chce, staci rict, jinak to leti do popelnice
07:27:14
08.07.2011
08.07.2011
ventYl
tak o tomto viem celkom dobre, co to je, jelikoz nybrz ponevadz som to mal na Audine.
nie je to EGR, nepripaja to vyfuk do sania, ale malo by to byt zapojene na vzduchovej hadici pred / za karburatorom a na teplovodnej hadici. sposobuje to to, ze pri studenom motore to ochudobnuje zmes, co ma zasa reciprocne sposobit, ze sa auto rychlejsie zohreje, ci co. V podstate je to prestavbova sada na znizenie emisii. Euro 1 systemy KE-III-Jetronic povodne s EURO1 po zastavbe tohto bazmegu ziskali v nemecku cejch EURO2.
nie je to EGR, nepripaja to vyfuk do sania, ale malo by to byt zapojene na vzduchovej hadici pred / za karburatorom a na teplovodnej hadici. sposobuje to to, ze pri studenom motore to ochudobnuje zmes, co ma zasa reciprocne sposobit, ze sa auto rychlejsie zohreje, ci co. V podstate je to prestavbova sada na znizenie emisii. Euro 1 systemy KE-III-Jetronic povodne s EURO1 po zastavbe tohto bazmegu ziskali v nemecku cejch EURO2.
18:08:03
28.11.2008
28.11.2008
ondie
zidlik 24.11.08 15:18:09 napsal:
ježiš to je píčovin navíc máte se držet pravidlem že když nevim kčemu to je tak to zahodim ...tak přesně těmito instrukcemi sem se řídil...
ježiš to je píčovin navíc máte se držet pravidlem že když nevim kčemu to je tak to zahodim ...tak přesně těmito instrukcemi sem se řídil...
07:02:00
28.11.2008
28.11.2008
Ratoo
-> COL: COL 27.11.08 00:58:57 napsal:
Akorat nevim, proc k te veci v sani jdou dve hadice...
protože to je pí.....a
Akorat nevim, proc k te veci v sani jdou dve hadice...
protože to je pí.....a
00:58:57
27.11.2008
27.11.2008
COL
Vypada to na nejakou doplnkovou podtlakovou regulaci predstihu.... Asi to dela "skutecnou podtlakovou regulaci" tj. takovou, ktera funguje i pri uzavrenych klapkach, coz ta defaultni nedela. Otazka ale je, proc neberou podtlak rovnou ze sani.... Mozna odpoved je, ze by membranka podtlakoveho regulatoru nemusela vydrzet tak velkou diferenci (az 80kPa), takze tohle mozna pracuje jeste jako reduktor...
V praxi by to prineslo vetsi predstih na volnobeh a pri brzdeni motorem, coz dava urcity prostor pro redukci emisi...
Jestli to mate jeste nekdo v aute zapojene (funkcne), tak schvalne zmerte stroboskopem predstih na volnobeh.
Akorat nevim, proc k te veci v sani jdou dve hadice...
V praxi by to prineslo vetsi predstih na volnobeh a pri brzdeni motorem, coz dava urcity prostor pro redukci emisi...
Jestli to mate jeste nekdo v aute zapojene (funkcne), tak schvalne zmerte stroboskopem predstih na volnobeh.
Akorat nevim, proc k te veci v sani jdou dve hadice...
20:59:46
26.11.2008
26.11.2008
koate
Tak přesně tudle bejkárnu sem měl na rapidu 135 neměckym taky.Havlík,Tux a další mužou potvrdit.Eště to doma mam pokud chce nekdo koumat.Hadic mega,podložky pod karbem.uplně stejný.Játo nechápal taksem to sundal na radu starších.
10:37:57
25.11.2008
25.11.2008
Jakub M.
-> ondie: 23.11.08 20:49:51
jojo, přesně tak, na naší 135GL bylo to samé
jojo, přesně tak, na naší 135GL bylo to samé
10:27:18
25.11.2008
25.11.2008
Ratoo
-> X-MAN: no to znamena ze to puvodni majitel vyradil a neumel si poradit s tim zbytkem
-> ondie: vypada to ze si na to kap, klobouk dolu
-> ondie: vypada to ze si na to kap, klobouk dolu
19:43:28
24.11.2008
24.11.2008
pisky
-> ondie: díky moc za radu, u mě je to na konci te hadice co vede k vodní pumpě zaslepené šroubem
15:18:09
24.11.2008
24.11.2008
zidlik
ježiš to je píčovin navíc máte se držet pravidlem že když nevim kčemu to je tak to zahodim
22:13:53
23.11.2008
23.11.2008
ondie
-> vhml: jo zajímavý bylo,že sem to takto koupil..pak říkám,co je to támhle za divnou izolačku :-) ..tak sem jí začal rozmotávat,a ejhle...
Na chvíly sem snad i podezíral původního majitele,zda neplánoval nějakou "akci" ..a pak mi došlo,že se takovýho sráče rád zbavil
Na chvíly sem snad i podezíral původního majitele,zda neplánoval nějakou "akci" ..a pak mi došlo,že se takovýho sráče rád zbavil
21:51:51
23.11.2008
23.11.2008
vhml
-> ondie: pěkně vymyšlenej náhradní klíč :-)
20:49:51
23.11.2008
23.11.2008
ondie
-> X-MAN: Ahoj...mám 742.135 z Německa a bylo to tam taky,na chlup stejná věcička...taky sem dlouze přemýšlel co je to za paskvil..až známý automechanik mi říkal,že je to cosi,co se montovalo v říši pro nižšší spotřebu a emise (nejčastěji prý kvůli přísnějším limitům právě v německu)... Je to věc nejčastěji se vyskytující na sedanech i kupéch typu 742.135....jež byly právě kvůli nižším emisím na tento trh směrovány.
Každopádně moc nevim na jakém principu to přesně fungovalo,ale ty to máš na té fotce dole zapojené nějak blbě..má to bejt jak na fotce cos našel v tom červeným rapidu...má to bejt napojený na odvzdušnění klikovky víkem ventilů a filtrboxem...
Zhruba v kostce bych laicky řekl,že ta "věc" nějak vyhodnocuje obsah a množství směsi při daném podtlaku,tzn.zátěži motoru,tímto podtlakem to jest i honěno a mění to charakter podtlakového regulátoru na rozdělovači,tímpádem předstih..za účelem nižší spotřeby i emisí...
Nicméně je to absolutně k hovnu (moje auto neudělalo kvůli tomu emise,když sem to vyhodil tak to bylo v pohodě...takže po těch letech to bylo nejenom že nefunkční,ba naopak kontraproduktivní) !!
Ani sem si ještě nedal práce,abych vyndaval karbec a u tý mezipodložky mezi sáním a karbecem sem ty vývody zaslepil....
Tady fotka toho,co zbylo...
Každopádně moc nevim na jakém principu to přesně fungovalo,ale ty to máš na té fotce dole zapojené nějak blbě..má to bejt jak na fotce cos našel v tom červeným rapidu...má to bejt napojený na odvzdušnění klikovky víkem ventilů a filtrboxem...
Zhruba v kostce bych laicky řekl,že ta "věc" nějak vyhodnocuje obsah a množství směsi při daném podtlaku,tzn.zátěži motoru,tímto podtlakem to jest i honěno a mění to charakter podtlakového regulátoru na rozdělovači,tímpádem předstih..za účelem nižší spotřeby i emisí...
Nicméně je to absolutně k hovnu (moje auto neudělalo kvůli tomu emise,když sem to vyhodil tak to bylo v pohodě...takže po těch letech to bylo nejenom že nefunkční,ba naopak kontraproduktivní) !!
Ani sem si ještě nedal práce,abych vyndaval karbec a u tý mezipodložky mezi sáním a karbecem sem ty vývody zaslepil....
Tady fotka toho,co zbylo...
20:35:19
23.11.2008
23.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
to enhcajte tak..tam su skryte kone
20:19:26
23.11.2008
23.11.2008
Ratoo
kam to vede? je to jenom nějaká spojka na hadičky nebo to je v makovici, netušíš?
20:16:13
23.11.2008
23.11.2008
Ratoo
-> X-MAN: ne ne já víc...
20:07:09
23.11.2008
23.11.2008
pisky
-> Ratoo: taky bych to rád věděl
16:52:15
23.11.2008
23.11.2008
petr s
-> X-MAN: To spíše je nějaké dodatečné spalování bordelu z odvětrání něco na způsob EGR
16:48:50
23.11.2008
23.11.2008
suri
-> Tom.t: tak to som nedomyslel
16:47:24
23.11.2008
23.11.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
suri 23.11.08 08:09:52 napsal: to je ten zázrak ako mal aj gabo00000 prisávanie vody do sania kedže ked je vlhkosť tak motor naberá druhý dych a hento je nejaký teromstat ktorý reguluje prietoka to si myslel ako ? že by ti to prisávalo z vodnej pumpy nemrzku do sania ?
15:19:34
23.11.2008
23.11.2008
pisky
-> suri: ee u vodní pumpy to není připojené, ale hledal jsem a našel jsem to u jednoho Rapida tady na virtu (předem se omlouvám za vypujčené foto).
12:44:45
23.11.2008
23.11.2008
suri
-> X-MAN: ja vidím na 136 pumpe pripojené nie?
12:42:01
23.11.2008
23.11.2008
pisky
-> suri: no ja nevív jak jsi to myslel ale do toho okruhu není nikde voda připojená
08:09:52
23.11.2008
23.11.2008
suri
to je ten zázrak ako mal aj gabo00000 prisávanie vody do sania kedže ked je vlhkosť tak motor naberá druhý dych a hento je nejaký teromstat ktorý reguluje prietok
08:09:03
23.11.2008
23.11.2008
suri
ja viem ja viem
22:07:59
22.11.2008
22.11.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> X-MAN: tohle jsem uz na jedny 742.135 videl ale nepatral jsem po tom co to je .. bylo to stejny jako mas ty na foto
21:58:53
22.11.2008
22.11.2008
pisky
-> Ratoo: přesně tak, tah hadice k pumpě nevede, proto jsem zhodil karbec
19:51:24
22.11.2008
22.11.2008
Ratoo
nejde... končí před víčkem na mazání
19:49:59
22.11.2008
22.11.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Ratoo: jn... dost možná... to mě nenapadlo, ty hadice jsou tam tak divně naskladany... ale zespod de do něj hadice od pumpy, tak nwm...
19:49:03
22.11.2008
22.11.2008
Ratoo
-> K-Virus: pumpa je origo rapid ta hadice co směřuje k pumpě do ní nevede
19:48:41
22.11.2008
22.11.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> X-MAN: jinak muj nazro je ten, ze by bylo preventivne lepsi sehnat origo 136kovy saci potrubi a vodni pumpu... koukam, ze tam jde zbytecne moc hadic... nejakej podtlak tam vidim... pofiderni to vecicka... origo to neni
19:47:04
22.11.2008
22.11.2008
Ratoo
možná by pomohlo ještě nějaký detailní photo, ale vypadá to na regulaci podtlaku vedoucího k posilovači.
19:46:11
22.11.2008
22.11.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Kuladmin: tak tak... bude to neco namisto Pierbugu 2E3--- asik ma jinou vodni pumpu... bude to termostat, nebo regulator...
19:00:18
22.11.2008
22.11.2008
Kuladmin
To je naky samodomorobo ne? Pravdepodbne je to neco jak termostat bych tipoval.