skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kn filtr
Příspěvek smazal moderátor - Syny
Příspěvěk byl nahlášen jako závadný:
jans: spam
jumbo: spam
Čistič z polského fiatu je výborný, ve škodovce to saje cca od nádechu z kapoty, kulatá vložka má lepší průtokovou charakteristiku jak škoda čistič, znatelný rozdíl od 2,5k výš plus trošku víc vrčí, a člověk to nemusí sundavat na údržbu pravé strany motoru. Musí se ale upravit na weber přírubu co má sedr, jsou dělané na polmo co jsou užší, rozšířit a použít gumu příruby s rozpěrnými trubkami z žiguli, a v sedru se musí protáhnout závity v dírách na štefty pro filtry této konstrukce. Já mám trošku jiný z Nysy co má ještě k tomu předehřev po zkrácení navedený pěkně přímo na svody, čistič z fiatu nebo tarpana má předehřev dost mimo, ale za to delší sání co ve škodovce vyjde opravdu přímo k větrání v kapotě.
-> 11mAjA11 09.09.22 15:53:09: jestli ma diry na matice v cele a polohu der v kapote jako eMko
A na užovku by bylo potřeba naměřit co přesně ?
Kdybych se rozhodl to namontovat taky
Kdybych se rozhodl to namontovat taky

-> minno 07.09.22 09:10:38: to samozřejmě taky. Ale nelze to prostě jen generalne rozdelit na 5k a 8k
-> vhml 07.09.22 09:04:53: No a hlavne záleží na tom, kto má aký motor. Na 8 kanálu to vydádza inak, ako na 5k.
Mám to odladěný na sedanový eMko s plastovým chobotem. Kdo bude chtít, dejte vědět do zprávy a je potřeba prvně změřit vzdálenost od lemu blatníku, protože se to výrazně liší podle toho jak má kterej filrbox zrovna ohnutý nožičky.
1000Kč včetně dopravy, spojováku a zátky sání teplýho vzduchu.
1000Kč včetně dopravy, spojováku a zátky sání teplýho vzduchu.
-> darklord 07.09.22 08:40:02: nemám to odladěné. Na rapida to celkově vychází nahovno a ještě k tomu to ladíme s MATTESEM korespondenčně, protože nemám žádného rapida po ruce. Takže spíš ne
-> vhml: a vies to aj na coupe?
-> vhml: já bych si z dovolením také vzal. nažhav tiskárnu
Muzu nabidnout vyrobu reseni na sani studenyho cistyho vzduchu. Mnohem lepsi nez si sat horkej bordel z motorovyho prostoru
Dobře.Dík.
Mne by se to hodilo treba na hruby nastaveni karubratoru, sundava se to na silnici snad lip, nez klasicky filtr box..
-> Polyš: jestli to chceš do škodovky, tak je to akorát hezký na efekt.... v létě je to spíš k hovnu než aby to mělo nějakou výhodu, jelikož vzadu u škodovky se pod kapotou drží horký vzduch kterej ti ten filtr bude nasávat a pojede to hůř jak se seriovym.... zvlášť při jízdě po městě při každém zastavení na světlech je to poznat jak je to líný při rozjezdu než se to vyvětrá, měl jsem ho tam asi rok/dva a vrátil jsem zpátky klasiku ale se sportovní vložkou.... tehdy se dal koupit ve výprodeji nějaký bavlněný JR filtr na R. Clio který seděl rozměrově téměř jako škodovácký a mám ho tam cca 10let a funguje dobře.
Obnovím téma.Nějaký tip na vzduchový filtr na karbec SEDR, ? Chtěl jsem KN 56-9168 ale není nikde dostupný.
Mám ho také, zdá se mi to jako velmi dobré řešení...:-) Důležité je udělat mezi filtr a karburátor dobré těsnění!
vhml 26.10.08 13:28:15 napsal:
Nejjednodušší a nejúčinější řešení je nechat tam původní filtr... promin,ale s tebou tedy souhlasim pouze na 50%.Nechat puvodni filtr a sani je jen nejjednodussi,ale nejucinnejsi to na 100% neni.To mnou popsane je ucinejsi uricte;-) zeptej se napr. Karika Fastera apod. lidi co uz maji zkusenost.
Nejjednodušší a nejúčinější řešení je nechat tam původní filtr... promin,ale s tebou tedy souhlasim pouze na 50%.Nechat puvodni filtr a sani je jen nejjednodussi,ale nejucinnejsi to na 100% neni.To mnou popsane je ucinejsi uricte;-) zeptej se napr. Karika Fastera apod. lidi co uz maji zkusenost.
Já jsem si dneska objednal KN do Feldy, tak jsem zvědavej 

mám podobný filtr a spokojen jsem...
Nejjednodušší a nejúčinější řešení je nechat tam původní filtr...
a izolace toho potrubi je take dost podstatna vec,to je kazdopadne pravda.
-> Rider skoda: Suhlasim s tebou,jedine omotat vyfuk tou teploizolacnou paskou a urobit dieru do kapoty:)
dle me je nejlepsi reseni dat univerzalni filtr a odvect to potrubim do mista nechladnejsiho vzduchu.jinak varinata KN je asi nej ale take ta cena je zase takova jak je:( kdyz das ten co mas na odkazu,tak to zase bude brat teply vzduch od motoru;-)
www.riegger.cz/filtry.php
?menu=filtr... , www.riegger.cz/zbozi_filt
ry.php?stroj=auto... , mam iba vlozku,ale inak velmi dobra volba.Stoji to za to,dokup si k tomu este aj cistiacu sadu s imregnacnym olejom.
Ahoj lidi , můžete mi někdo poradit jaky Vzduchovy filtr na KArburator 130 ?www.autofashion.cz/zbozi/
.../sportovni-filtr-k-and-
n-c-56-1030-pro-karburator
y.html je toto dobrá volba? diky