
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
weber 40 dcoe
-> Citr0nik: stav se a vyřeším ti to i s celkovým správným naladěním.
Zlínský kraj.

Takze oprasim toto tema, nakolko som neprisiel stale na pricinu a to som uz pobehal nejake fora aj ludi, nakolko mi tecu webre (fajs) kopec ludi tvrdi ze tieto karbce klasika tecu iny zase ze hladina atd atd.. ale nejak mi to nejde do hlavy, motor stoji cerpadlo dotlaci benzin zatial vse v pohode, akonahle nastartujem motor bezi na volnobeh 800-1000ot. zacne zo vsetkych trumpet kvapkat benzin.. akonahle pridam a drzim na 2500tis. otacky tak kvapkanie na 80%prestane.. kvapka to pomerne dost, takze neverim ze je to normalne.. ked zastavim motor pozrem cez trumpety tak cez akceleracnu trysku (trci do dif) u valca 1a4 vidim pomalicky tvorit kvapky, trysky su utiahnute gumicky a hlinikove podlozky pod tryskami su tiez. nejaka rozumna odpoved ? dakujem :) :)
-> Urbi: tlak paliva určitě ne je tam faceta co jsem měl i na sedru a bylo to o.k
Zapomněl jsem dodat že to teče když jsou třeba prudké zatáčky nebo když auto rozhoupeš ručne, do te doby to neudělá ani kapku...
Zapomněl jsem dodat že to teče když jsou třeba prudké zatáčky nebo když auto rozhoupeš ručne, do te doby to neudělá ani kapku...
-> Škodováček: tlak paliva ... jak víš že jsou hladiny ok. pokud to teče z obopu karb. od sytičů, nebude to zřejmě problém sytičové sekce.
Taky mam takovej problém, teče mi benzín z podvíček sytiče Hladiny jsou O.K ... A jsou to karburátory Fajs 40 DCOE...
tam podle me ani nejde tupě vzít poměry objemový ale hmotnostní.
-> m8rinek: přemýšlel jsem podobně...a asi to bude jak píšeš.U te 40 f6 je větší podíl toho benzínu.
-> Evž@: Kdyby to v mym případě bylo jednoduchý tak to zkusim. Tady to je trochu alchymie a muselo by se asi trošku počítat
40f6= palivo Ø0,4mm a vzduch Ø0,7mm
45f9= palivo Ø0,45mm a vzduch Ø1mm
Takže to zas tak jednoduchý není, bejt to v jedný velikosti trysky tak je f6 jasně bohatší, ale díky větší trysce je to sporný a vzhledem k faktu, že jednou dírou proudí vzduch a druhou kapalina tak hloupý porovnání průřezů stačit nebude.
I tak bych si dovolil tvrdit, že bohatší bude 40f6.
Nicméně jsem to dost možná vyřešil trochu jinak a zůstanu u 45f9.
40f6= palivo Ø0,4mm a vzduch Ø0,7mm
45f9= palivo Ø0,45mm a vzduch Ø1mm
Takže to zas tak jednoduchý není, bejt to v jedný velikosti trysky tak je f6 jasně bohatší, ale díky větší trysce je to sporný a vzhledem k faktu, že jednou dírou proudí vzduch a druhou kapalina tak hloupý porovnání průřezů stačit nebude.
I tak bych si dovolil tvrdit, že bohatší bude 40f6.
Nicméně jsem to dost možná vyřešil trochu jinak a zůstanu u 45f9.
-> m8rinek: podle mě 45 F9 bude bohatší...
Asi ani nečekám odpověď, ale co je bohatší?
Volnoběžka 40F6, nebo 45F9?
Volnoběžka 40F6, nebo 45F9?
-> Evž@: Tak to je dobře, že se podařilo. S těma svíčkama záhada, že by čím dál větší šmejdy?...Taky musím zkusit Bosche, na A karbecu mě to s nima nejelo....
-> jate-line: tak difik sem dostal ven....jednoduše jak někdo vrtal díru pro ten šroub přídavného vzduchu tak tam zůstal otřep a difik se o to šprajcoval :D...nicméně po složení a vyčištění se nic nezměnilo :D.....dal sem pryč ty 3 elektrodove brisky (které byly sice nové) a dal nové bosche a jede jak dřív.Akorat si nedokážu vysvětlit proč ty svíce měly problém zapálit první dva válce.Jen mě napadá to že ty svíčky jsou dělané pro MPi kde je silnější jiskra než u našich kontaktů a byl tam problém se zapálením směsi
-> Evž@: JJ já jsem si nebyl jistý jestli je máš a pak mrknul na kartu a bylo jasno. To je divné. To je tam mírně zdeformované asi a tím to nechce ven, tak tomu přez klapky trochu pomož - něčím měkkým ať je nedojebeš a vyklepni. Všechny kanály profoukat vzduchem a musí to jet.
-> jate-line: jo mám...ostatně viz foto
.To vše je venku.Difik se kvedlá ale nechce ven.Na 1.stupen to jede furt na 2-3 valce
.Kable a svíčky sem už vyloučil.


-> jate-line: to maj 45tky a španěláci u italskejch 40 jsem to nikdy neviděl
-> Evž@: Ty tam nemáš ve spod ty zajišťovací šrouby?Co drží difuzor i rozprašovač?
-> Evž@: Nesmysl. bude tam nějak vzpříčenej, někdy jsou ty dify dost na fest. Ideal vyklepnout osičku a vyklepnout skrz klapku. Už jsem viděl fůru difů vyklepávanejch šroubovákem a to není ta správná cesta.
-> m8rinek: byl celej venku
a porad to o něco mlati.

-> Evž@: ten šroub přídavného vzduchu je bypass a musíš ho vytočit uplně ven...
Čim víc ho vyšroubuješ tim spíš ohneš špičku, musí celej ven...
Čim víc ho vyšroubuješ tim spíš ohneš špičku, musí celej ven...
-> m8rinek: tak já šrouby přídavného vzduchu mám...dolaďoval sem s nimy oba karburátory pomocí synchra.Pro info mám ty novější španělské potvory.
-> Evž@: Kanál volnoběžnýho systemu, že by? www.classiczcars.com/foru
ms/.../49355d1321405479-un
derstanding-weber-side-dra
ft-carburetor-through-fict
ional-supposition-idle-cir
cuit-2.jpg
Dej fotku karburátorů, pokud nemaj bypassy (šroub šikmo z boku) tak není difuzor zajištěn nijak, bude tam jen zaoxidovanej. Akcelerační tryska na to nemá vliv a šroub přídavného vzduchu weber nemá, pouze šroubky bohatosti nad klapkou a ty doufám nemyslíš...
Dej fotku karburátorů, pokud nemaj bypassy (šroub šikmo z boku) tak není difuzor zajištěn nijak, bude tam jen zaoxidovanej. Akcelerační tryska na to nemá vliv a šroub přídavného vzduchu weber nemá, pouze šroubky bohatosti nad klapkou a ty doufám nemyslíš...
Další dotaz.Nevíte co brání tomu abych vytáhl difuzor z karbcu ven?Šroub přidavneho vzduchu je venku,trumpeta plus ta první část difuzoru(nebo jak to nazvat)je též venku.Je to volné ale nechce se tomu ven.
-> m8rinek: bylo to rozdělané,měly sme venku trysky ale pořád problém.Který kánal konkrétně?.Svíce na druhém válci moc mokrá.
-> Evž@: ucpanej nějakej kanál...
Ale na volnoběh to jede furt na 2 válce
.Druhý stupeň funguje jak má.Do těch 3500 to střílí oheň z výfuku i ze sání u jednoho karbcu.

-> Evž@: :D
Tak nakonec to byly svíce.Odešly dvě a zároveň :).Dal sem tam 14ky brisky dočasně a jede to jako dřív.Bosch FR šestky vydržely přesně 2 sezóny.
-> Eidy: No hlavně to značí, že tam z karbce něco jde, spíš bych to viděl, že to nezapálí...
-> Evž@: Jiskru venku budou dávat i dva drátky... Ulitá svíčka už nikdy nefunguje správně, dá se jí pomoct vypálením, ale při ceně 55Kč za Bosche bych se na to vykašlal...
-> Evž@: Jiskru venku budou dávat i dva drátky... Ulitá svíčka už nikdy nefunguje správně, dá se jí pomoct vypálením, ale při ceně 55Kč za Bosche bych se na to vykašlal...
-> m8rinek:
-> Eidy:
Jiskru to dávalo ale pod tlakem muže byt vše jinak.Je možné že už to mají za sebou,2 sezony je i dost.
Mam doma nové MPičkové svíčky,bude na test stačit?
-> Eidy:
Jiskru to dávalo ale pod tlakem muže byt vše jinak.Je možné že už to mají za sebou,2 sezony je i dost.
Mam doma nové MPičkové svíčky,bude na test stačit?
Jojo, nová svíčka nemusí nutně znamenat dobrá a určitě změř kompresi. To napoví hodně.
-> Evž@: Tak jestli jsou svíčky mokrý, tak dej nový. Ulitá svíčka taky může bejt mrtvá...
-> m8rinek: normálně to jede,volnoběh všechno funguje ale na 2 válce.Než se to podělalo uplně tak to jelo na 2 valce jen za studena ted už i za tepla.Střílelo to hodně to výfuku i s plameny.
-> Eidy: svíčky sou černé a mokré.Tudíš nevím.ale zkusit to můžu.
-> vhml: Podtlak na brzdy je z 3 válce který funguje normálně.
-> Eidy: svíčky sou černé a mokré.Tudíš nevím.ale zkusit to můžu.
-> vhml: Podtlak na brzdy je z 3 válce který funguje normálně.
-> Evž@: Já to teda nechápu, takže to někdy jde, nebo nejde?
Jinak to může být cokoli, začal bych tryskama (volnoběžky a emulzky jsou vytažený během okamžiku), pokud nekropěj ani akceleračky, tak to bude spíš seklej plovák nebo něco s dodávkou...
Jinak to může být cokoli, začal bych tryskama (volnoběžky a emulzky jsou vytažený během okamžiku), pokud nekropěj ani akceleračky, tak to bude spíš seklej plovák nebo něco s dodávkou...
-> Evž@: nemáš tam podtlak na brzdy? Mě to přisávalo vzduch, takže volnobeh sel na tri...
-> Evž@: zkus do trumpetek prvního karbu stříknout za chodu benzín. Pokud se válce na chvíli chytnou, tak je to jasný. Ale tipuju to na ucpaný trysky.
-> m8rinek: na volnoběh to dá
-> Evž@: Jak se jako motor jdoucí na dva válce dostane do vysokých otáček? :oO
Čaute.Dotaz.Motor poslední dobou šel na 2 válce po startu,po přidání plynu šel už na 4.Po uplnem zahřátí šel i na volnoběh na 4 válce.Dneska docela podobný scénář,po zahřátí šel na 4 ale potom zničeho nic začal jít na 2 válce i ve vysokých točkách.Jde o 1 a 2 válec.Kabely a svíčky zkontrolovány takže to sem vyloučil.Takže to typuju bud na chybu v jednom karbcu který živí ty první dva válce v lepším případě.A nebo to má motor už za sebou.
-> vhml: rozdělovač i s kondíkem se dal druhý..je to uplně stejné
-> Dušan: noo...taky možnost....fouklo mi aj těsnění pod hlavou asi...teda snad je to těsnění..tlakuje voda
-> Dušan: noo...taky možnost....fouklo mi aj těsnění pod hlavou asi...teda snad je to těsnění..tlakuje voda
-> Evž@: prekontroluj si ventilovy pruziny jestli nektera nepraskla
-> Evž@: Roztoč to na volnobeh a pozoruj vejfuk jestli hulí černě nebo ne.
Případně zkus jinej kondík, i když to by asi blblo už v nižších otáčkách
Případně zkus jinej kondík, i když to by asi blblo už v nižších otáčkách
Zdravím...vyskytl se mi včera problém.Motoru se přestalo chtít chodit ve vysokých otáčkách.Jde lehce nad 5000ot. a potom začne dělat zvuk jako motor z omezovačem.Musel sem zvětšit předstih na nějakých 20° místo 0° potom už motor šel do těch 6000 ale velice špatně.Rozdělovač a cívku jsme zkusily vyměnit.Teď už nevím kde je chyba.
Tady video
Tady video
bude to plavak alebo ventil, nieco z toho....
-> m8rinek: dík za další typ.....zítra na to mrknu
-> Evž@: a nemáš kurva vysokou hladinu? Ten otvor je odvětrání plovákový komory. Jak ho ucpeš, tak nejedeš....
-> Bery: no to je možné.Asi bude problém někde tam...protože pumpuju benzín a začne to téct ihned takže to nezavírá někde se to tlačí ven...Já jsem s tím zatím nejel,karbce sou nové...jen to chvilku běželo na volnoběh...teče to docela dost.Jinak ten otvor má nějakou funckci kontrolní?Že to začne téct přímo na svody je docela nepříjemné.
-> Evž@: mě to dělal plovák.když to jede,tak to nezlobí?mě se takhle odlejval jeden karbec a zlobilo to i při náklonu v zatáčce,když jsem stál,z karbece odkapával benzín.Důvodem byl prasklý plovák,který se plnil benzínem a nedovíral.