skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
montazni drzak motoru
11:16:30
11.11.2008
11.11.2008
Klubko_
-> David29: jj, zelezny a da se s tim i zatacet i na hrubym betonu. Pravda po hline nebo trave se stim jezdit dat nebude...
14:57:34
22.07.2008
22.07.2008
Jozka
-> Klubko_: Jestli máš hladkou podlahu, tak dobrý, ale jinak má -> David29: pravdu. Já použil kolečka z paleťáku, protože jsem je prostě měl, mají dvě ložiska, takže dobrý, ale.. každej ví, jak jezdí paleťák třeba přes spáry dlaždic. Jinak jejich velikost musí ladit se zbytkem, já už to dvakrát řezal - snižoval. Jednou kvůli přechodu na klasický 13", podruhý kvůli MB na gumách 175/70-13. Prostě musí to podjet pod nosnou rourou, pak dovolit mírné spuštění na vyndání motoru a nakonec zdvih na jeho nasazení při odlehčených pružinách..
21:26:36
21.07.2008
21.07.2008
David29
-> Klubko_: To sou železný, nebos e mi to zdá?
Pokud sou malý (jako že sou), bude to dělat kravál a bude se to blbě tlačit... nebylo by lepší koupit nějaký trošku větší a gumový?
Pokud sou malý (jako že sou), bude to dělat kravál a bude se to blbě tlačit... nebylo by lepší koupit nějaký trošku větší a gumový?
23:46:08
15.07.2008
15.07.2008
Klubko_
udelam uchyceni jak ma Discovera a nastavovani vysky jako Jozka a bude po prdeli
20:25:29
09.07.2008
09.07.2008
Discovera
-> Klubko_: já udělal tohle..ale spíš než montážní stojan sem to pojal jako pojízdný vozík....v přirozené poloze pro motor...abych se s ním nemusel tahat....takto si jede po svých...ale jde sním zaject až pod auto a pak pod něj dám hever (trochu problematické) a šup...
14:59:51
08.07.2008
08.07.2008
Jozka
-> Klubko_: princip je jednoduchej - dva držáky do nosný roury, třetí pod vanu. Všechny byly původně vyložený gumou, leč odsmrděla.
15:27:59
07.07.2008
07.07.2008
Jozka
-> Klubko_: Závitová díry byla asi pro fabriku, ale taky pro uchycení k takovýmu stojanu, když se dělaly GO- aby se mohlo od klikovky i od vložek - takže v knížkách to focený je. Vyfotit to můžu třeba dneska, ale jestli se mi to povede sem zavěsit tento týden, to nevím. Mohl bych mít i nějaký nákres originálu, taky jsem to obšlehl.. Ale mělo by to jít spáchat i dle fotky, nic moc na tom není.
15:18:21
07.07.2008
07.07.2008
Klubko_
-> Jozka: dobray poznamka s tim prisroubovanim asi se pokusim udelat uchyceni, ze to jen pichnu do tech ok u vany. Nemas fotku te trojnozky? Ta dira pod svodama je na montaz ve fabrice ne? Mam pocit, ze sem to tak nekde videl uchyceny, mozna v nejake knizce.
11:34:30
07.07.2008
07.07.2008
Jozka
-> Klubko_: Jinak ta díra pod svodama je přímo pro přípravek, ale pro úplně jinej. Podle mých zkušeností tě přišroubování motoru natvrdo k přípravku přinese víc strastí než radostí.
08:29:29
07.07.2008
07.07.2008
Jozka
-> Klubko_: Mám takovou tříkolku - podvozek tvaru T z U profilů, na tom 4 trubky / vzpěry - 4. pro vyndavání celého agregátu. Jen nevím, jestli na eMko - vyndaval jsem s tím užovky, kila a MBs...
01:31:43
07.07.2008
07.07.2008
Klubko_
nejaky dalsi navrhy?
18:11:02
06.07.2008
06.07.2008
Klubko_
-> MATTESS: neco takovyho no, ale asi se to pokusim udelat tak, aby to bylo uchyceny za oka u vany na leve strane a pak je tam pod svodama dira se zavitem, myslim je montazni uchyt z fabriky
16:02:57
06.07.2008
06.07.2008
MATTESS
-> Klubko_: myslíš něco takového? Měl jsem ho půjčený od známýho
14:42:31
06.07.2008
06.07.2008
suri
-> Klubko_: na ten pojazdny hever a da urobit taka nastavba na motor
14:41:06
06.07.2008
06.07.2008
Klubko_
-> Zazaa: no, s tim sem to delal doted, ale to se ti kazdou chvili ten motor nekam zhoupne, to praveze nechci. Kdyz delas s odstrojenym motorem, tak je to v poho, ale kdyz je na nem vsechno, tak se to pohodlenjsi delat ve 2 lidech
14:37:50
06.07.2008
06.07.2008
Zazaa
tak na tohle je nejjednodusi normalni pojizdnej hever za 4kila z hyper-super :)
14:36:16
06.07.2008
06.07.2008
Klubko_
planuju si vyrobit drzak motoru pro vyndavani a montaz motoru do eMka. Mam trochu predstavu, ale zkusenosti a navrhy by se mi pochopitelne hodily. Chtel bych nejakej, aby se soupnul pod motor, nastavila se vyska pro uchyceni k motoru, vymontovala se pricka motoru z kastle, srouby prevodovky a elegantne bych s motorem vyjel z auta ven. Resil tu nekdo neco podobnyho?