skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
natryskování karbce
prohledat
52 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 06.07.2008 do 16.07.2022, založil/a Mantrabeach
22:38:28
16.07.2022
16.07.2022
COL
Mám pocit, že na SEDRu není horní řada dírek emulzni trubice zaplavena palivem ani za klidu, takže vzduchova korekce do toho zasahuje od začátku...
14:29:31
16.07.2022
16.07.2022
Petr Urban
-> D 451: Vzdušník to ovlivňuje až při vyšší rychlosti proudění karburátorem - vyšší otáčky teoreticky. Pokud to trhá na kousíček plynu, můžeš zkusit zvětšit volnoběžné trysky (60, 70) a dobře zkontrolovat, že se směs akcelaračním systémem přivstřikuje ihned z nulové polohy škrtící klapky, né až po větším úhlu jak to na většině sedrech dělá.
Dále je dobré jakoukoliv hořlavinou ve spreji (čistič brzd) zkusit těsnost sání vs. hlava, sání vs. karb. a také podtlakovou hadici... pokud to přisává někde vzduch, je jasné že se směs ochuzuje.
Každý SEDR je na spodní straně prohlý, sronáš ho na fréze, pak když ho dotáhneš moc, opět se ihned prohne, takže dotahovat karb. jemně a pořádně vazelínou namazané papírové těsnění pod karb., silikon tam nemá co dělat, to dělají hovada co neví, že palivo rozpouští a rozleptává silikon.
Dále je dobré jakoukoliv hořlavinou ve spreji (čistič brzd) zkusit těsnost sání vs. hlava, sání vs. karb. a také podtlakovou hadici... pokud to přisává někde vzduch, je jasné že se směs ochuzuje.
Každý SEDR je na spodní straně prohlý, sronáš ho na fréze, pak když ho dotáhneš moc, opět se ihned prohne, takže dotahovat karb. jemně a pořádně vazelínou namazané papírové těsnění pod karb., silikon tam nemá co dělat, to dělají hovada co neví, že palivo rozpouští a rozleptává silikon.
20:30:02
15.07.2022
15.07.2022
D 451
-> Petr Urban:
Preto som to najskor skusal na takom všeliajokom kusku.najskor som to lestil zhora,ale mam pocit že som tym stiahol najužšie miesto na hranicu vyustenia rozprašovača.druhy som preto robil viacmenej odspodu.snazil som sa rovnomerne tak,aby to,čo som odobral hore,odišlo aj na konci difuzora.tvar som kontroloval a bol rovný.nie do obluka.na mixeri som nešahal.pride mi to akokeby nevyvinuli dostatocny podtlakpod vzdušnikom,ale to by teoreticky pytalo mensi vzdušnik,a nie aj velku trysku.ked to bolo osadene 135/170,dole to strasne trhalo,ale ked sa to už dostavalo do otaciek pri otvorenej prvej komore to od cca 2000ot.+, Začinalo ist kulturne,aj sonda ukazovala bohatsiu zmes,takze ked tomu spravne rozumiem, mohlo by zobrat aj 180 vzd.ešte som rozmýšlal,či by nemohlo robit bordel čerpadlo.je tam taky lacak,pride mi akokeby davalo velke rázi,či to nevýri nejako hladinu...ono ta skokova sonda nieje uplne zla vec,len sa musi brat do úvahy ze má velmi úzke spektrum a brat ju viacmenej len ako informaciu približnu.je to naladene tak,aby sa ten kolotočarsky budiček držal v oblasti bohatej zmesi ale aby nezachadzal na ,,doraz".berem do úvahy aj farbu sviečok.presný stechio pomer sa z nej neda vyčítať.diagnostikovaniu závad motorov,pal. systémov sa venujem viac ako 15r .keby som chcel,natrtkam to tam komplet z elektrikou ale to už by nebolo ono.takto ma to baví a aj riadne školí je to taký relax oproti dnešným motorom ..zatial to necham v tomto nastavení,pojazdim to,aby som to trocha dostal do rúk,potom budem skúšať doladovať dalej.ono to aj celkom dost detonovalo,ale smenšil som regulaciu na 9 stup.,roztiahol do 5000ot,ZP 5stup...je to značne lepšie ale asi už je moc liznuta hlava.(kompresia 13,5/14 bar zatepla)
uvidíme jak mu to pojde na stofku,ale v ramci zimnich vecerov sa asi ajtak pohram so spalovakmi
Preto som to najskor skusal na takom všeliajokom kusku.najskor som to lestil zhora,ale mam pocit že som tym stiahol najužšie miesto na hranicu vyustenia rozprašovača.druhy som preto robil viacmenej odspodu.snazil som sa rovnomerne tak,aby to,čo som odobral hore,odišlo aj na konci difuzora.tvar som kontroloval a bol rovný.nie do obluka.na mixeri som nešahal.pride mi to akokeby nevyvinuli dostatocny podtlakpod vzdušnikom,ale to by teoreticky pytalo mensi vzdušnik,a nie aj velku trysku.ked to bolo osadene 135/170,dole to strasne trhalo,ale ked sa to už dostavalo do otaciek pri otvorenej prvej komore to od cca 2000ot.+, Začinalo ist kulturne,aj sonda ukazovala bohatsiu zmes,takze ked tomu spravne rozumiem, mohlo by zobrat aj 180 vzd.ešte som rozmýšlal,či by nemohlo robit bordel čerpadlo.je tam taky lacak,pride mi akokeby davalo velke rázi,či to nevýri nejako hladinu...ono ta skokova sonda nieje uplne zla vec,len sa musi brat do úvahy ze má velmi úzke spektrum a brat ju viacmenej len ako informaciu približnu.je to naladene tak,aby sa ten kolotočarsky budiček držal v oblasti bohatej zmesi ale aby nezachadzal na ,,doraz".berem do úvahy aj farbu sviečok.presný stechio pomer sa z nej neda vyčítať.diagnostikovaniu závad motorov,pal. systémov sa venujem viac ako 15r .keby som chcel,natrtkam to tam komplet z elektrikou ale to už by nebolo ono.takto ma to baví a aj riadne školí je to taký relax oproti dnešným motorom ..zatial to necham v tomto nastavení,pojazdim to,aby som to trocha dostal do rúk,potom budem skúšať doladovať dalej.ono to aj celkom dost detonovalo,ale smenšil som regulaciu na 9 stup.,roztiahol do 5000ot,ZP 5stup...je to značne lepšie ale asi už je moc liznuta hlava.(kompresia 13,5/14 bar zatepla)
uvidíme jak mu to pojde na stofku,ale v ramci zimnich vecerov sa asi ajtak pohram so spalovakmi
15:01:17
15.07.2022
15.07.2022
Petr Urban
-> D 451: Určitě to není běžné a někde bude anomálie... Tvar dif. je striktně dán určitými poměrovými vlastnosti, vstupní radiusem, výstupním úhlem, svou výškou atd., to samé tvar směšovače do kterého by se nemělo nijak zasahovat. Pokud to nebylo děláno přes širokospektrou lambdu, motor se jeví "nejagilnější" na plyn na bohatou směs, to neznamená že je to správně v všech režimech chodu motoru a reakce po plynu se dají značně měnit tlakem i velikostí nástřiku akc. pumpy.
12:16:36
14.07.2022
14.07.2022
D 451
Çaute,ohladom natryskovania mojho SEDRu mám takú anomaliu:
Difuzor 22,5/25
Vzduch 170/160
Triska 145/145
difuzori 20/24 som zvačšil na 22/24,5 pri natryskovani prvej komori podla akych kolvek tabuliek a vašich osadeniach pre 136 bol I.stupeň stale chudobný.začalo to byt dobré až pri tryska/vzduch 145/150.druha komora ide pekne podla tabuliek.bol to skušobný karbec,ale prefektne vyčistený,nastavený,len už mal trocha vôle,trocha bol prehnuty.spravil som evo II pekny,rovny ,nevyrajdaný,20/23.ten som zvačšil na 22,5/25,a +-to isté.ideal zmes má pri natriskovani 1.komora tr.145/170vzduch,2.komora 145/160.mozno by to slo aj pri vzd.180,ale pri 135/170 to už trhalo,bolo chudobne.celé,je to na motore 136M,seria,len preleštene,zlicovane kanále,otvorený lauf na seriovych zvodoch ale hlava už nemala značku a ešte šla 0,15 dole...
Máte niekdo podobný problemik?všetko ide krásne,volnobeh ok(po znovunastavení ventilov),žiadne prechodové chyby,len natryskovanie úplne mimo rozsah.spôsob ladenia bol podla reakcii na pedal,sluch,skoková lambda sonda,farba sviečok.difuzori som na tom druhom SEDRe robil zospodu,aby mi som najužšie miesto nechal čo,, najvyššie",aby zostal čo najpôvodnejši tvar.Po dokončeni som to prefukol nasucho,ultrazvukova kúpel,prúd vody,vyfúkal dosucha... vyčistený netunený karbec 20/24 tam fungoval+-pri tabulkovom natryskovani.niekto nejaké poznatky ohladom takehoto chovania?chodí to pekne,len mi to stale vŕta v hlave ,kde sa stala chybička.
Difuzor 22,5/25
Vzduch 170/160
Triska 145/145
difuzori 20/24 som zvačšil na 22/24,5 pri natryskovani prvej komori podla akych kolvek tabuliek a vašich osadeniach pre 136 bol I.stupeň stale chudobný.začalo to byt dobré až pri tryska/vzduch 145/150.druha komora ide pekne podla tabuliek.bol to skušobný karbec,ale prefektne vyčistený,nastavený,len už mal trocha vôle,trocha bol prehnuty.spravil som evo II pekny,rovny ,nevyrajdaný,20/23.ten som zvačšil na 22,5/25,a +-to isté.ideal zmes má pri natriskovani 1.komora tr.145/170vzduch,2.komora 145/160.mozno by to slo aj pri vzd.180,ale pri 135/170 to už trhalo,bolo chudobne.celé,je to na motore 136M,seria,len preleštene,zlicovane kanále,otvorený lauf na seriovych zvodoch ale hlava už nemala značku a ešte šla 0,15 dole...
Máte niekdo podobný problemik?všetko ide krásne,volnobeh ok(po znovunastavení ventilov),žiadne prechodové chyby,len natryskovanie úplne mimo rozsah.spôsob ladenia bol podla reakcii na pedal,sluch,skoková lambda sonda,farba sviečok.difuzori som na tom druhom SEDRe robil zospodu,aby mi som najužšie miesto nechal čo,, najvyššie",aby zostal čo najpôvodnejši tvar.Po dokončeni som to prefukol nasucho,ultrazvukova kúpel,prúd vody,vyfúkal dosucha... vyčistený netunený karbec 20/24 tam fungoval+-pri tabulkovom natryskovani.niekto nejaké poznatky ohladom takehoto chovania?chodí to pekne,len mi to stale vŕta v hlave ,kde sa stala chybička.
05:31:57
02.06.2021
02.06.2021
Petr Urban
-> Martieers: Moje nabídka tu je, už sem ho mockrát nastavoval, kontroloval směs v všech režimech jízdy motoru kyslík sondou v výfuku (lambdou). Zvládnu karb. koupit s správnými prvky a udělat nutné úpravy pro funkci nejen vhodnými osazovacími prvky, ale je tam několik věcí k úpravě pro správný hladký chod.
21:23:49
01.06.2021
01.06.2021
Martieers
Na traktor Zetor Super 50" s motorom 1500 vacka 280. Ak nemas nepiš.
20:48:43
31.05.2021
31.05.2021
isti
-> Martieers: Na čo?Na traktor,loď,stopeťku či na poladenú 1.3-ku?Inak ja nemám.
23:12:40
30.05.2021
30.05.2021
Martieers
Cafte mate niekto natriskovany karbec Weber 32/36 DGV jake trisky a vzdusniky by boli najlepšie.
23:28:21
11.04.2018
11.04.2018
Petr Urban
-> Shader: Pokud se jedná přesně o weber www.carburetion.com/diags
/3236DGVDiaginfo.asp
Jsou trysky špatně a ty co jsou dole napsané v tabulce jsou pro naše motory také nevhodné. Mohu ti udělat individuální nastavení u mne. Více na mail pet.urban@centrum.cz
Jsou trysky špatně a ty co jsou dole napsané v tabulce jsou pro naše motory také nevhodné. Mohu ti udělat individuální nastavení u mne. Více na mail pet.urban@centrum.cz
19:41:43
10.04.2018
10.04.2018
Shader
-> Petr Urban: Děkuji... konečně informace, na které jsem čekal! Ještě dodám, že pod plynem motor absolutně nejel, mohlo to být způsobeno malou tryskou (110) na druhém stupni?
23:05:22
09.04.2018
09.04.2018
Petr Urban
-> Shader: Na 90 % je někdo prohodil ... Povětšinou nejen tyto typy dvoukomorových karb. kdy je dif. prvního stupně menší a laděný více na spotřebu a emise se použivá menší trysky na prvním stupni.
21:05:14
09.04.2018
09.04.2018
Shader
-> Petr Abrahámek: Ok, tohle můžu vyzkoušet.
12:17:12
09.04.2018
09.04.2018
Petr Abrahámek
-> Shader: Na prvním stupni 140 tryska je teda dost. Zkusil bych orientačně prohodit trysku prvního a druhého stupně
21:33:23
07.04.2018
07.04.2018
Shader
Zdravím
Zde je moje momentální osazení karburátoru Webr 32/36 DGV.
Volnoběžka 1st. - 55
Volnoběžka 2st. - 50
Tryska 1st. - 140
Tryska 2st. - 110
Vzdušník 1st. - 165
Vzdušník 2st. - 145
Emulzka 1st. - 24F
Emulzka 2st. - F6
Mám problém s neustále zanesenými svíčkami (úplně černé). Chci snížit bohatost směsi, respektive si objednat trysky a karburátor přetryskovat. Ale nevím, jaké trysky zvolit. Případně, které vyměnit jako první. Co jsem zjišťoval, tak je druhý stupeň úplně mimo?!
Zde je moje momentální osazení karburátoru Webr 32/36 DGV.
Volnoběžka 1st. - 55
Volnoběžka 2st. - 50
Tryska 1st. - 140
Tryska 2st. - 110
Vzdušník 1st. - 165
Vzdušník 2st. - 145
Emulzka 1st. - 24F
Emulzka 2st. - F6
Mám problém s neustále zanesenými svíčkami (úplně černé). Chci snížit bohatost směsi, respektive si objednat trysky a karburátor přetryskovat. Ale nevím, jaké trysky zvolit. Případně, které vyměnit jako první. Co jsem zjišťoval, tak je druhý stupeň úplně mimo?!
23:32:45
04.04.2014
04.04.2014
Trady
dneska sem to profukl a porad to same... tak sem hodil z5 170 vzdusnik na 1. stupen a ok. planuju dát k 185 vzdusniku 115 trysku, to by mohlo fungovat?
19:40:23
03.04.2014
03.04.2014
Trady
takže zkusit profuk jo? no cas bude zas az o vikendu tak uvidime :)
20:53:59
02.04.2014
02.04.2014
vhml
-> Trady 02.04.14 20:32:42: spíš bych čekal že bude chyba někde v kanálech. Jak hlavních, tak přechodovejch. Na trysku 110 to musí ject, možná ne moc, ale plynule v pohodě.
20:32:42
02.04.2014
02.04.2014
Trady
zdar, mam EDSR karbec ze 120 - 22/23 diff, a motor favo 135 se snizenou hlavou pouze.
uz jsem nervni :D puvodni karb nejel vubec, byl to edsr ze 105tky :D jedniy funkcni plug and play
ted sem si udelal jakoo by generalku na 120tkovym 22/23 diff a dal to takto:
1. 110/170 - 2. 130/160, ale mnel sem problemy s rozjedy, vzdz musim dost vytocit motor abych se rozjel, tak sem 1. st predelal na 110/185 jestli to nebude lepsi a je to na rozjezdy a stalou jizdu hruza, cuka to a jak to tak procitam nejlepsi bude asi kombo 120/185. 2. stupen mam podtlak pripruzeny dvema pruzinama aby se oteviral rychleji a kdyz sepne tak uz to taha paradne. doporucite dat na 1. 120/185 a 2. 130/160? (zase to nemusi zrat jak tank)
uz jsem nervni :D puvodni karb nejel vubec, byl to edsr ze 105tky :D jedniy funkcni plug and play
ted sem si udelal jakoo by generalku na 120tkovym 22/23 diff a dal to takto:
1. 110/170 - 2. 130/160, ale mnel sem problemy s rozjedy, vzdz musim dost vytocit motor abych se rozjel, tak sem 1. st predelal na 110/185 jestli to nebude lepsi a je to na rozjezdy a stalou jizdu hruza, cuka to a jak to tak procitam nejlepsi bude asi kombo 120/185. 2. stupen mam podtlak pripruzeny dvema pruzinama aby se oteviral rychleji a kdyz sepne tak uz to taha paradne. doporucite dat na 1. 120/185 a 2. 130/160? (zase to nemusi zrat jak tank)
08:44:42
28.02.2014
28.02.2014
Vrba
-> tomvm: Tryskovat musíš optimálně daným úpravám. Pokud máš "jen" udělanou hlavu,troufnu si odhadnout že trysku je dobré zvětšit maximálně o hodnotu 2-3. Pokud by se k tomu přidala i nějaká lepší vačka,potom je vhodné dále zvětšit trysku a ten rozdíl oproti sérii už bude znatelnej. Pokud neměníš časování motoru,tak se od toho nedá moc očekávat,protože průběh a vrchol výkonu bude +- stejnej,takže i maximálka bude +- stejná.
08:16:43
28.02.2014
28.02.2014
minno
-> tomvm: nik nevraví, že dávať čo najväčšie trysky je to najlepšie.....
05:44:59
28.02.2014
28.02.2014
tomvm
Když mluvíte o výkonu tak mám motor sérii š105 s leštěnejma sacíma kanálkama s upravenejma tvarama, slícovaný sací výfokové potrubí i výfuk s potrubím vše do trumpetek a karbec mám SEDR2951 natryskanej 1.komora 108/200 a 2.komora 125/160. Byly to zkoušky co to udělá. Maximální rychlost na rovině je pořád stejná jako s původním osazením 145km/h při 5200ot. na 4Q 4,22SP a spotřeba na dálku při konstantních 80-90 km/h jsem vypočítal 5,6l/100km. Takže volovinka rvát co nejvěčí trysky Když už mám věčí KP nevo ostřejší vačku tak o trochu, jak píšou kluci a né ten benál lít do kanálu. Při dnenšní ceně je to hřích
11:54:51
27.02.2014
27.02.2014
Vrba
-> minno: Když chceš výkon,musíš to trošku nakrmit
10:35:41
27.02.2014
27.02.2014
minno
-> Urbi: spotreba sa nedvihne, pretoze uz aj tak je ta spotreba u SEDRa sama o sebe dost vysoka :-))
23:05:45
26.02.2014
26.02.2014
Petr Urban
-> an51: Doporučuji trysky a vzdušníky hlavních komor nechat sériově jako na Š130 a je rozdíl zda saješ předehřátý vzduch do filtrboxu od výfuku či ne. Je potřeba bez předehřevu mírně obohatit první stupeň, jinak ti auto může poškubávat při částečném zatížení a budeš muset déle jet na sytič. Spotřeba se ti nezvedne, protože budeš moc jet na menší kousek plynu plynule a dříve bez sytiče.
20:41:50
26.02.2014
26.02.2014
dragon_cb_cz
20:36:30
26.02.2014
26.02.2014
an51
zdravym potreboval by som natriskovat karburator sedr 32 na skodu 136 nema niekto tabulku alebo kde by som to mohol najst ?dakujem
20:48:00
07.06.2011
07.06.2011
MOLSO
-> ferrari: ja len tak aby som si neprepalil alebo nenatavil piesty ... ale skusal som to na seriovej 120ke - na zohriatom motore mali tie vyfukove plyny + - rovnaku teplotu. Zajtra sa uvidi
18:59:31
07.06.2011
07.06.2011
ferrari
No SEDR T613 bol osadený origo 115/200 a 140/150 a to mi prišla hl, tá prvá komora dosť nachudobno a teda dedukujem, že 125/200 by mohlo byť +- OK. Lebo pozor, aj príliš chudobná zmes vie navýšiť spotrebu...
18:23:02
07.06.2011
07.06.2011
darabos
Ja mam v SEDR32 nasledovne: 22,5mm 125/190 a 26,5mm 155/145, cez vikend ak sa mi to podari, tak odmeram presne zmes a potom dám graf.
18:17:04
07.06.2011
07.06.2011
vhml
-> MOLSO: vypucuj svíčky a projed se par km jen na prvni komoru a vidis na cem jsi
18:07:32
07.06.2011
07.06.2011
MOLSO
-> Nwkt: o tom viem ked som tam daval seriovy SEDR136 tak som to podla toho tryskoval ... s druhou komorou som spokojny ale ta prva ... napr razor ma 122 trysku a 210 vzdušík ale ja mam zas o 2 mm vacsi difuzor ... a nechcem prist o ten motor.
17:53:36
07.06.2011
07.06.2011
Nwkt
-> MOLSO: Třeba pomůže:
Saky Vzdusnik Tryska
1.komora 210 120
2.komora 140 145
Razor
1.komora 210 122
2.komora 160 135
Vrba
1.komora 200 115
2.komora 150 145
Veron
1.komora 200 115
2.komora 140 140
Saky Vzdusnik Tryska
1.komora 210 120
2.komora 140 145
Razor
1.komora 210 122
2.komora 160 135
Vrba
1.komora 200 115
2.komora 150 145
Veron
1.komora 200 115
2.komora 140 140
17:47:18
07.06.2011
07.06.2011
Maťulo
-> MOLSO: ja vim... ja sa podla teba takymto veciam picu rozumim! ale este vim jak mam natryskovany karburator na mojom motori:
mam sice EDSR, ale:
- hl. tryska 1. stupen 115, 2. stupen 130
- vzdusnik 1. stupen 185, 2. stupen 160
na tvojom mieste by som skusil:
- hl. tryska 1. stupen 112, 2. stupen 130
- vzdusnik 1. stupen 190, 2. stupen 140
mam sice EDSR, ale:
- hl. tryska 1. stupen 115, 2. stupen 130
- vzdusnik 1. stupen 185, 2. stupen 160
na tvojom mieste by som skusil:
- hl. tryska 1. stupen 112, 2. stupen 130
- vzdusnik 1. stupen 190, 2. stupen 140
17:39:26
07.06.2011
07.06.2011
MOLSO
Serie ma moja spotreba (motor 1.4 a spotreba 8,5 - 9l / 100 pri dlhých trasách a kludnom štýle) a všetci vraveli že to mam kurva moc bohaté ...
Karbec SEDR 120, difúzory 24 / 26 otryskovanie som mal 125 / 185 a na druhej komore 145/140. Prvú komoru som ochudobnil na 125/ 200. Po zahriatí na prevádzkovú teplotu sú výfukové plyny dosť horúce - cca 5 - 7 cm od ústia výfuku udržím ruku za mierneho utrpenia teplota cca 60 - 70°C . Niekde som tu čítal že sa podla toho dá orientačne zistiť bohatosť - že hohatá zmes je vlažná a chudobná horúca. Mám tam hodiť nejaký menší vzdušník ? nejakú 190ku ? alebo to je OK ?
Karbec SEDR 120, difúzory 24 / 26 otryskovanie som mal 125 / 185 a na druhej komore 145/140. Prvú komoru som ochudobnil na 125/ 200. Po zahriatí na prevádzkovú teplotu sú výfukové plyny dosť horúce - cca 5 - 7 cm od ústia výfuku udržím ruku za mierneho utrpenia teplota cca 60 - 70°C . Niekde som tu čítal že sa podla toho dá orientačne zistiť bohatosť - že hohatá zmes je vlažná a chudobná horúca. Mám tam hodiť nejaký menší vzdušník ? nejakú 190ku ? alebo to je OK ?
20:39:36
07.07.2008
07.07.2008
Mantrabeach
-> MerHanz: už sem tam dal zpátky 120 a je to svatý
-> Vrba: já už to asi nechám.pořád mi to na nic jinýho nejezdí než na 120.ani na t613 ani na 136 to nejede tak jak má.
-> COL: to bylo jen na zkoušku co to udělá.bylo to takový mdlý,nebyl tam ten kopanec když to letí na druhou komoru.
-> Tuner#2: jj holt už nebudu dělat žádný experimenty.dal jsem tam opět 120 a už tam bude dokud nebude adekvátní náhrada.tak to srovnáme na hrocháči
-> Vrba: já už to asi nechám.pořád mi to na nic jinýho nejezdí než na 120.ani na t613 ani na 136 to nejede tak jak má.
-> COL: to bylo jen na zkoušku co to udělá.bylo to takový mdlý,nebyl tam ten kopanec když to letí na druhou komoru.
-> Tuner#2: jj holt už nebudu dělat žádný experimenty.dal jsem tam opět 120 a už tam bude dokud nebude adekvátní náhrada.tak to srovnáme na hrocháči
13:33:58
07.07.2008
07.07.2008
Gemini
jazdim 115/200 dif22 , 150/140 dif25 - spotreba okolo 6l, ked som mal prvu trysku 120-125 , citil som iba zvysenu spotrebu
12:30:24
07.07.2008
07.07.2008
COL
ja mam
I : 23.5 a 125/190
II: 26.5 a 155/140
kazdopadne na seriovych difuzorech nema smysl zkouset hodnoty prilis odlisne od tech, co tam dal vyrobce....
I : 23.5 a 125/190
II: 26.5 a 155/140
kazdopadne na seriovych difuzorech nema smysl zkouset hodnoty prilis odlisne od tech, co tam dal vyrobce....
11:23:50
07.07.2008
07.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mantrabeach: Vidíš, přesně jak jsem Tě říkal Dal bych tam raději tu 120cku, když máš 1,4 Fabču, je lepší ty písty raději chladit větším množstvím benzinu než aby se rozpadly
00:44:46
07.07.2008
07.07.2008
Bagrr- máma mele Emu
1kom 22/125/200 (190 by to možná taky sneslo)
2kom 24/145/160
2kom 24/145/160
00:32:26
07.07.2008
07.07.2008
mirco
ako oplatí si ti ak už aj chceš aj trochu zväčšiť difúzori a potom to ešte natryskovať, odstrániť prepážky v difúzoroch, prevŕtať ekonostat, prerobiť osky na klapky na väčšiu priepustnosť,vyleštiť difúzori a aj trochu rýchlejšie otváranie druhej komory aspoň prehodiť pružinku a potom ak to natryskuješ musí aj lepšie ísť, ja mám takto karbík urobení na favo motore 135 1.komora 23,5/120/190, druhá 25,5/145/160, ide oveľa lepšie ako predtým,spotreba do 7 litrov normálna jazda
23:52:16
06.07.2008
06.07.2008
COL
no poladit to z 115 na 145 tj. o 60% prurezu - to je dobrej skok... 145 je moc...
18:47:03
06.07.2008
06.07.2008
spartra
-> Vrba: jak tu někdo psal 145-160/120-210 to jsme měl na 130 karbec difuzory 23-26, stačilo jet na 1/4 plynu, myslím spotřeba se neměřila
16:25:12
06.07.2008
06.07.2008
Vrba
-> Mantrabeach: Ja nevim z ceho.Já jsem rozebral nekolik starych karburátorů v kovošrotu a mám slušnou základnu včetně atypů jako 118,122.Jinak tryska 120 je urcite v nejakém 120kovem nebo 105 kovem karbecu nebo ve stovce se ještě dávala.Ono tim natryskováním výkon nenaženeš.Jen můžes při nevhodnem natryskování vykon ztratit nebo zničit motor.Já měl na 1.4 s vačkou z felicie nastaveni 22/115/210 a 24/145/150.Ted mám jinou vačku a jiny karburator a vsechno je zas jinak.
16:15:58
06.07.2008
06.07.2008
MerHanz
-> Mantrabeach: když sem sháněl trysky a vzdušníky, tak sem sjezdil celej okrec a po všech mototechnách sem sbíral zbytky. Jinak já mám na LS 130 karb a je natryskovaanej jako origo, jen vzdušník na první komoře je 190 místo 200. Ostatní osazejí tak jak mnělo bejt na 130 ale z hlavy si ho teď nepamatuju
14:23:34
06.07.2008
06.07.2008
Mantrabeach
-> Vrba: no ani ne,tak nějak normální spotřeba.a z čeho bych mohl použít trysku 120 nebo 125.doma ji nemám.tak to teda asi dám zpátky tak jak bylo no.ještě to vyzkouším teda
13:46:57
06.07.2008
06.07.2008
kury
Já mám na 130 karbu 122/210 a 145/160. Ale to mám na upravený fábii motoru. Když jsem měl chvilku i na prvním stupni 145 trysku, tak auto sice jelo v poho, ale nešlo s tím nikam dál jet, protože to žralo jak tank
11:43:41
06.07.2008
06.07.2008
vhml
já používám na 130karbu trysky 125/145 a vzdušníky 190/160
11:36:05
06.07.2008
06.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Vrba: presne takto mam 130 karbec a viac mi netreba ..podla mna super a ide to lepsie ako s novym 120 v serii
11:23:09
06.07.2008
06.07.2008
Vrba
osvědčené nastavení je 120/210 , 140/160nebo 145/160