skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Maximální otáčky motorů Škoda rozvod Ohv?
prohledat
242 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 02.07.2008 do 04.10.2010, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
Tak já to dneska na dálnici vytočil na 4ce na 5000.... ale jel jsem 125 km/h... takže někdo kecá - bud otáčkoměr bo tachometr, pač podle tabulky na TW sem měl jet 140....
no ale je jasné že když tovární 130RS která je fakt dělá se vším všudy včetně technologií, a točí 8500 tak točit nějaký seriový nebo poloseriový motor do 6-7000tis je vcelku nešťastné. A Objem má asi vliv, abys ho tou hlavou dostatečné nakrmil, pak už zvyšování otáček nemusí mít pozitivní vliv na výkon motoru....a hlavně životnost !!.
-> Čokin: řek bych, že ani tak nejde o objem, ale spíš o konstrukci ventilovýho rozvodu.
Závodní ostré motory o obsahu 1300 co se dávali do 130RS měli maximální ot. do 8500 jestli tady má někdo motor o tomto obsahu a bude mu točit víc jak 8000 začnu mu říkat pane.Tuto informaci mám od člověka který se 10 let se pohyboval v továrnim Škoda teamu a považuji ho za jednu z motorářských špiček v ČR.Pokud chce někdo kontakt a pustit se sním do diskuze že váše 1300 točí 9000 tak prosím mužete to zkusit.
Mě jde v pohodě při sprintu až do 7000
A teď mě tu třeba ukamenujte


-> dunde.e: 80 sa da ist aj na dvojku 

-> haso: ja ked idem tak v pohode do 4500 - 5000 točím, pri preraďovaní otáčky padnú na 2800 - 3000. motor je STAVANÝ na také otáčky (pri LS dokonca maximalny vykon až pri 5200 otáčkach čiže ani 5200 otáčok pre ten motor nemôže byť problém) motor je už zvyknutý pracovať vo vyššom spektre otáčok a stála jazda na 4ke a 4500 otáčkach mu nerobí absolútne žiadne problémy.
-> MOLSO: tak a neni to tak? ty tomu nakladas viac nez ja a nezda sa mi zeby ti ten motor kuckal a pod...
-> haso: jj pavuky suu ine svine



-> dunde.e: to sa mi ale nezda...ja na 120ke seriovej dam tych 80-90 na 3ke a kraval to sice robi dost ale ide to v pohode a islo by aj dalej ale na to nemam srdce...a motor nestriela, nevynechava, neskube, je mi vsak jasne ze mu to neprospieva ale z casu na cas treba pavucikov z motoru vyhnat

tak ja sem odhadem točil na 110LS originál motor kolem těch 4500 (odhaduji to z rychlosti jakou sem jel na tu trojku se dá jet tak do 80ti na tacháču, pak už to nemá smysl i když by to ještě chvíli jelo) Ale upřímě řečeno, už takové voloviny nedělám, protože to je největší trapárna ukazovat jak to auto jede a řve když by to každá seriová felda předjela. Teď to jen lehtám a jede to pěkně ..no prostě na čtverku 65-70 když je klid na cestě
Děda ke konci své škody 120 měl závodnické sklony a když předjížděl kdysi kohosi, tak to byl kravál , dým motor přetočený nad své možnosti a už střílel do karbecu že s emu nechce, škubalo to..a to sme mohli jet na 3jku tak 80-85 podle tacháču. ALe byl to pečák jako kráva.

Děda ke konci své škody 120 měl závodnické sklony a když předjížděl kdysi kohosi, tak to byl kravál , dým motor přetočený nad své možnosti a už střílel do karbecu že s emu nechce, škubalo to..a to sme mohli jet na 3jku tak 80-85 podle tacháču. ALe byl to pečák jako kráva.
-> Dipi: od kdy dela Schwejk sve vacky????????????
-> petr s: No ale jeden se na slalomu o něco snažil 

Tak a žádný odvážlivec se na srazu nepřihlásil
-> Pavel P.: si sebou musíš vzít nějakej obrněněj oblek, a nebo kompaktní proti atomový kryt

Tak nevim, ale mě moje eRko se sériovym 718.11K točilo 6000-6500ot/min. na čtyřku. Jel jsem s nim 160km/h.
-> Pavel P.: Ty soucastky budou odletovat po tecne ... takze nestuj vedle auta, vzadu muzes 

-> MerHanz: Luděk by tam měl postavit nějakej bunkr, bude to tam svištěm vzduchem jak šrapnely po výbuchu

-> Nwkt:



-> Nwkt: tak týhle soutěžě se radši zůčastním jen jako divák




-> petr s: Komu doletí ojnice nejdál
-> Zazaa: Bych vypsal další soutěž Kdo dosáhne největších otáček
-> Zazaa: Super, alespoň mě změříš informativně předstih, trochu jsem laboroval, tak uvidím na čem jsem.

tak mam v tasce strobac .... je jen do 9999 ale pocitam ze tou dobou uz budou ojnice nebo jine casti venku :)
-> Saky: A někeří dokonce se sériovou 

Motor v mém autě točí bez zátěže cca 30 000 ot/min. skoda-virt.cz/cz/auta?id3
=3576&a... To víte, pořádnej motor.
Jinak motor v eRku (130, vetší kanály i ventily, upravený spalováky, svody 3-1, berany + Weber, odlehčené písty, vše vyváženo) zvládne s 30mm difuzory něco přes 6000 a s 33mm difuzory něco k 7500 ot/min. Záleží i na zařazeném kvaltu.


Jinak motor v eRku (130, vetší kanály i ventily, upravený spalováky, svody 3-1, berany + Weber, odlehčené písty, vše vyváženo) zvládne s 30mm difuzory něco přes 6000 a s 33mm difuzory něco k 7500 ot/min. Záleží i na zařazeném kvaltu.
Podle vypoctu na techwebu tak 9000

-> Dipi: Je fakt, ze kdyz jsem mel tenkrat kdysi 120 na pole, tak z vytoceny dvojky jsem tam svihnul 1 a motor to taky prezil...
KOlik mel v tu chvili otacek, tezko odhadovat. Ale ta 2 byla tak 5500.

-> Dipi: juj, to muselo být peklo

Zdar!!Tak se taky přidám,motor felicia 1.3,spodek serie včetně pístů,hlava pouze snížená(bez ůprav spalováků)vačka Schwejk 280/280 zdvih 7.5mm a samozřejmě vše vyváženo a točím to max. těch 7.000. 7.500 když už nemá cenu třeba před kosou na chvilku řadit nahoru,ale když už se to blíži k těm 7.500,tak to přestává táhnout... Nějaký to točení a sledování ručičky na první dva kvalty,nedej bože na volnoběh je o ničem,protože při tom otáčkoměr pěkně "kecá" Jinak se mě už taky podařilo nejspíš dosáhnout těch astronomických otáček(podle ručičky),co se tu občas objevují,když se mě podařilo uřadit a z vytočený trojky sem tam na zlomek vrazil dvojku,dodnes se divím že jsme nehledali ojnice po lese..

-> jate-line: jeste me napada turbodmychadlo to jsem kdysi nekde cetl ze toci kolem 300 000 otacek za minutu-) ale jestli je to pravda tezko rict ale vzhledem k tomu ze se delaj snimace otacek do 500 000 otacek za minutu a pouzivaji se v turbech tak je to asi realne.. tolik otacek maj nektere skodovacke motory mistnich tuneru nez se zadrou-)
-> Saky: No to ne :o) Počkáme třeba to tu někdo trumfne....
Sakra to se nam to pekne zvrhlo 

-> jate-line: myslim ze zadnej pistovej spalovaci motor netroufne elektromotor-) ale co treba turbiny? to tu jeste nebylo.. -)
-> petr s: Jo je možné, že tady pár jedninců tam má motor z formule 

-> jate-line: Tak formuli jsme už měli 10500 tak se zhruba pohybovali před 30 lety
Ještě jsem zapomněl formule 

Kurnik tady už se za chvilku přejde na motorky 

-> David29: 10000 to te trumfne kazdej druhej skodovkar se 105kou s ostrou vackou-))
-> Kuladmin: tezko ja mam 8 valcu obsah motoru 218 litru a vacka je v tom 290/300

-> Adam6666: No zas my teda kdyz se sejdem plny parkoviste aut pred kauflandem




-> David29: Jo to asi jo



-> Saky: vole jako ja mam lokomotivu a ta ma 1650 koni pri 740 ot/min.......820 ot/min je stop regulator..... no kdo ma viiiic? by me zajimalo kdo z vas to ma......

-> Kuladmin: Tak to se můžem s rozbrusem, co má okolo 10 000 můem jít bodnout 

-> Saky: Jaaa teda az mi ta bruska prijde ma mit 35tis





-> David29: only for you som musel

a ja mam elektormotorek a toci 30000 -) kdo da vic-)
-> gabo00000: Výtáčet to naprázdno neni nejlepší...ne?
teraz som skusal moju LR a 7000 v neutrali

každej motor je originál, náhodou se vyjímečně povedl a tak chodí jak brus a točí se jak ďas, ale zase na druhou stranu to muře bejt taky uplně opačně