Maximální otáčky motorů Škoda rozvod Ohv?

prohledat
242 příspěvků (zobrazeno 201 až 242) od 02.07.2008 do 04.10.2010, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
21:54:56
02.07.2008
petr s
-> Tuner#2: Ale tady máme výkonnější motory kam se hrabe fabrika
21:51:01
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Pak jsou tam i data sériových motorů a max. výkon třeba u LSa je při 5200ot/min. a těch 6000 je u něj strop, sám jsem s GLSem jezdil hodně a to jsem ho rozhodně nešetřil.
21:49:28
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Takže tu máme nějaké citace z knihy Škoda 130RS



Strana 157 - ventilový rozvod byl konstruován na maximální otáčky 8000/min.



Strana 168 - nejvýkonnější z brzdných diagramů dochovaných v automobilce ze dne 18.9.1977 vůz Oldřicha Brunclíka. Na grafu je vidět, že má lehce přes 100kW při 7000rpm a padá to pak dolů a končí to na 8500rpm a to byl okruhový motor s 320/320° vačkou.
21:29:36
02.07.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> spartra: 3 no jo tak potom ale muzes tocit i tech 10500 kdyz mas na budiku na volnobeh 5000.....
21:20:51
02.07.2008
spartra
-> Adam6666: nu co pouze odpověd na otázku, ne na přesnost měřících zařízení
21:02:10
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Adam6666: Tak Tvoje údaje taky patří mezi ty seriózní, Tebe jsem přehlídnul4
20:56:06
02.07.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Tuner#2: ano ja tomu co sem napsal verim, jestli ty nee tak dojed rad ti to ukazu, benzin zaplatim...... k zasmani jsou reci jak seriovka 120 toci na 3 7000-80009
20:55:23
02.07.2008
favo110lrs
-> Trax: jj mě 40kw monotronik seriovej jen rovný písty hlava sižená o 0,8mm vačka serie ale na jednotce je posunutej omezovač na 6100tis/ot a taky to tolik toči...
20:50:56
02.07.2008
Trax
Me rapid se seriovou 136 tocil max na 2 cca 5500. MOzna by se vytocil jeste o neco malo vic, ale nemelo ti cenu, protoze to stejne nahore uz nejelo.

Nase seriova felda MPI toci max 6200, kde je omezovac. A mozna by sla jeste o kousek vic, mozna tak 6500-6800
20:44:59
02.07.2008
MerHanz
jo ty obrátky sou podle otáčkomněru nikdy sem to nemněřil na něčem přesným.
20:37:29
02.07.2008
MerHanz
již mrtvej seriovej LS točil při předjíždění na 3ku 6000, bez nějakejch větších problémů, ale nikdy sem enzkoušel kam až se dotane třeba na 2ku
20:33:55
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Taky nechápu, ale tak nějak jsem to čekal. Nejhorší je, že někteří tomu co tady napsali snad i věří...



favo110lrs 02.07.08 20:04:45 napsal:

já točil 1300cccm fáčko s továrni vačkou 300/300 se zdvihem7,5mm kolem 7000-7500tis





druhej motor s 260/260 taky továrna kolem 6200tis ot
Konečně někdo po pertovi s rozumnej.
20:32:27
02.07.2008
spartra
-> gabo00000: byl to super motor ale zemřel na uvaření
20:31:09
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Já to se svým motorem zkoušet nebudu na to ho mám moc rád, ale v Hrocháči si půjčím GPS od TUNERa zkusíme kolik Tě to udělá na dvojku a doma si spočítám kolik jsi skutečně točil - je to tak možné?
20:15:59
02.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
tedkom piste komu vyskakali ojnicky40 40
20:13:50
02.07.2008
spartra
tak nerad to vytahuju, seriová 120 uzká na 2 7000
20:04:45
02.07.2008
favo110lrs
já točil 1300cccm fáčko s továrni vačkou 300/300 se zdvihem7,5mm kolem 7000-7500tis



druhej motor s 260/260 taky továrna kolem 6200tis ot
19:37:35
02.07.2008
Gemini
co som sa pytal RS-akov tak maximum 8300-8500 pod zatazou, LRa to iste,vacka akoncepcia sa nezmenila, na mieste sa da cez 10 000rpm s takym motorom, tak na sekundu 2



ja mam osobne skusenost S130 seriova - 6500 dvojka....

na vacke 280/270 - 7000rpm max na dvojke 6800 rpm max na trojke.....

vacka 304/304 - 7400rpm.........nemal som ziadne tvrde struny a nikdy nedoslo ku nejakemu stretu.....
19:17:26
02.07.2008
petr s
Ja to tak čtu tak v AZNP by mohli závidět
18:56:18
02.07.2008
Vrba
-> Tuner#2: Kdo nevyzkouší neuvěří.Zahřej motor a bez to zkusit,jsem si jistej že to tvuj motor bez nasledků dá.
18:40:41
02.07.2008
Martin136COUPE
-> Jakub M.: Maximální konstrukčně možné otáčky motoru s rozvodem OHV jsou cca 8500ot...pak už tě nezachrání nic...3 3 *3
18:40:06
02.07.2008
Adam6666 - zrušená registrace
-> Jakub M.: tak těch 10500 opravdu ber jen jako blbý vtip...3
18:38:18
02.07.2008
sep
Moje skoro série LS v dobách mozkového temna točila na dvojku k 6500,dle otáčkoměru,jinak jsem jel ve stovce co točila k 8000,objem litr,motor měl kliku,hlavu a vačku z MBX a byl krmený BSkem,ale ojnice,písty,klika byly odlehčeny a pečlivě vyváženy,hlava upravená plus byla seskládaná hodně krátká převodovka,ale jelo to na ten objem sakra dobře.
18:03:35
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jakub M.: Tak pokud to říkal někdo, kdo točí se skoro sériovým MPIčkem 7500rpm, tak věřím tomu, že s 320tkou by točil těch 10500 :-)
18:01:56
02.07.2008
Jakub M.
-> Tuner#2:

jj je.. právě tohle mě na tom zarazilo.. no.. každopádně to ber opravdu jako info z doslechu.. sám nevím kolik je na tom pravdy6
17:59:07
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jakub M.: Je zajímavé, že všude i v dobových knihách se píše o maximu 8000rpm krátkodobě 8500 s vačkou 320/320. Ono když vezmeš to co psal petr s s 305tkou, tak tam zas tak velký rozdíl nemůže už z principu být...
17:48:04
02.07.2008
Jakub M.
motory ve vrchařské úpravě točily až 10500ot/min. údajně vačka 320/320 (AZNP = tovární motory) informace je doslechu, ovšem z okruhu lidí, kteří byli jaksi u toho a s těmi auty jezdili. Jinak můj názor je, že stačí aby bylo v motoru vše vyvážené.. a vyrovnané hmotnosti všech pohyblivých součástí = hlavní rotujicí části (klika, setrvák+přítlačák+kotouč spojky, řemenice, kola rozvodů, vačka) vyrovnané hmotnosti pístů, ventilů, vahadel ventilů, zdvihátek i tyček zdvihátek) atd... možná pak leštěné povrchy.. a pak by většinou už nic nemělo bránit pohybu ve vyšší "otáčkové úrovni". Moje Gardeso má motor absolutně bez zásahu (742.13 motor, naj cca 44tkm od koupě; pravidelně měněná olej.) a bez větších problémů jde vytočit na 7000ot/min krátkodobě. Cca do 5500ot/min trvale (bez následků jako je přehřívání oleje atp.)
17:33:02
02.07.2008
Adam6666 - zrušená registrace
na jedničku nebo co to tam řeší ti vytočí i sériový motor 7tisíc na neutrál klidně i 8 a pak půjdou ojnice ven. já mám 130motor, klika, ojnice, pisty sériové, vacka 300, 1,2,3,4 do 7000 jak nic. téměř při každé jízdě a nic nevadne. teď už je tam vacka 278/270 špička je někde kolem 6500 a točím taktéž 7.
17:00:03
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Ale tam máte taky vačky ke 300° a ne sérii a nebo nějakou 260°vačku.4
16:59:15
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Jo takhle jsi to myslel, to celkem sedí i na tu sousedovo 120cku. Ono ten otáčkoměr šíleně lítá, takže jako brnknout o hranici 8000 nebyl problém, ale třeba na 3jku už přes 7000 nelezla a vačka byla 300/300.
16:57:29
02.07.2008
petr s
-> vhml: Ale na litru je zase malý zdvih
16:56:11
02.07.2008
vhml
Na neutrál až do rozpadnutí :-D Jinak na Fabii točíme 7 kvůli dlouhýmu zdvihu, jednou jsem jí omylem přetočil kousek za 8 a neměla s tím problém. Na závodním litru těch 8 standartně.
16:56:04
02.07.2008
petr s
-> Tuner#2: To bylo tak maximum ideální bylo do 7000
16:08:24
02.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: toto je udaj ktory som pred sebou videl a netvrdim ze som mal pristroja skalibrovane6
16:07:27
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Proč začínal vadnout?
16:03:38
02.07.2008
petr s
130L/A 7500 max 305 vačka pružiny MTX a tak 2-3 km pak začínal vadnout
15:58:22
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: No těch 6500 už zní reálněji, jak těch 7 - 8000rpm s vyběhanou 105tkou 40
15:57:01
02.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
15:55:33
02.07.2008
Labros
-> gabo00000: takže v sérii, nebo s turbem? Ty máš na Š120 turbo?
15:48:43
02.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: 120 seria ..male upravy hlavy..nalestene veci a dobry nalesteny natriskovany 130 karburator 6500rpm v neutrali s turbom mi to dalo cca 7500 a viac rpm.. tolko viem povedat ci mi veris a ci nie126 103
15:33:21
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Debata začíná už na 2. straně. Jsem zvědavý na příspěvky, myslím že je zaděláno na lepší flame než s odřením zadního čela 1
15:27:26
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Narážím na tuhle diskuzi: skoda-virt.cz/cz/.../2162 -vrba-rapid-1-4



Já třeba Vrbu znám, beru jeho odbornost v některých věcech, ale tohle dle mě není možné co tvrdí.
15:25:44
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Jaké jsou dle Vás možné maximální otáčky motorů Škoda v sériovém a nebo v upraveném stavu. Uvítám vždy s jakou vačkou a úpravama.
Extreme Tyres