Karburátor - nejspíš padá hladina

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 04.06.2008 do 17.01.2013, založil/a choze
řadit dle data
11:01:34
17.01.2013
minno
-> stepan: jasné, lebo keď je veko karburátora rovné, tak tam vôbec nie je odvetrávacia diera veľká jak svet3
23:55:40
14.01.2013
stepan
-> Pavell: Není to padánim benzínu, nejspíš ti plovákovka prostě vysychá - prohnuutý víko karburátoru.
08:32:34
12.01.2013
Pavell
zkusim tam dát pumpu z favorita tu bezpáčkovou a uvidim.5
07:53:04
12.01.2013
ferrari
Alebo new víko pumpy so zalisovanými ventilmi...ja som onoho času tie ventily aj menil, ale prd z toho...a neskúšal niekto namontiť jednocestný ventil, ktorý sa používa na diesloch?
01:42:18
12.01.2013
afro100
-> Pavell: tak si k nim zozen pumpu .. ventily su prave to, kvoli comu benzin pada ..
16:58:39
11.01.2013
Pavell
-> kamikaze: ty jsem neměnil, koupil jsem je, ale nepasovaly.
21:38:41
10.01.2013
minno
-> Pavell 10.01.13 18:54:03: mám SEDR a elektrickú pumpu zapojenú navyše s ventilom so spätnou klapkou a keď idem štartovať po 1 dni a otočím kľúčikom (zapnem zapaľovanie), tak pár sekúnd trvá, kým sa karburátor naplní benzínom (vidím ten prietok na palubnom počítači). Kde podľa teba ten benzín asi tak zmizne?4
21:32:01
10.01.2013
kamikaze
-> Pavell: I ventily?
18:54:03
10.01.2013
Pavell
mam SEDRA a jak jsem psal, držel mi klidně tejden i dýl, nevěřim tomu, že se za jeden den odpaří. Udělam AC přetěsnim karbec. díky
18:45:38
10.01.2013
ferrari
že vás to tak baví, už sa to tu omieľalo xy krát...
18:34:45
10.01.2013
Bukaj
-> dragon_cb_cz:

Já mám se SEDRama tuhle zkušenost a důvodem je pravděpodobně odpar - na horkém motoru v horkém karburátoru (který má navíc odvětrání) ten benzin (docela dost těkavá látka) prostě nevydrží...8
17:36:23
10.01.2013
dragon_cb_cz
-> Pavell: Jaký máš karburátor? Dvoukomorák (EDSR nebo SEDR)? Pokud ano, tak to pumpou nespasíš. Přítok paliva do karburátoru je vrchem, takže ti jaksi nemůže už jednou načerpané palivo zpátky "vytéct". Spíš bych zkontroloval jestli je rovné víko karburátoru, případně ho srovnal, vyměnil těsnění...



Jediné co může "spadnout" je palivo v hadici mezi karbem a pumpou.
16:41:48
10.01.2013
Pavell
-> kamikaze: tu dělam co pulrok. zkusim tedy.
16:33:05
10.01.2013
kamikaze
-> Pavell: Udělej pumpu4
16:31:44
10.01.2013
Pavell
trochu bych to oživil. Mám stejný problém, do druhýho dne musim natahat runě, dřív to drželo klidně týden. Důvod? seřídit hladinu plovákovky? nebo to dělá fakt AC pumpa?
17:43:55
17.06.2008
minno
petas 04.06.08 17:18:49 napsal: Chce to zrepasovat benzínovou pumpu. Hladina pak padá podstatně méně. S novou benzínovou pumpou může škodovka tejden stát a chytne na drc.



Tak to ani náhodou4 Ak ti to takto funguje, niekde bude chyba....

Môj argument - mám nový motor, fungl karburátor SEDR, fungl origo pumpu, a ked odstavím teplý motor, o deň už cítiť že si to pri štartovaní najskôr potrebuje doplniť palivo až potom to chytí....Tieto karburátory sú proste veľmi odparovateľné....
15:07:44
17.06.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
No ono to neni jen o padani hladiny jako takovy ... ale i o vysychani plovakovy komory kdyz se zastavi a je karb teply tak to vyshne do druhyho dne 8
13:49:33
17.06.2008
petas
-> pyroman: Opět, pokud máš benzínovou pumpu v dobrým stavu, elektrická postrádá smysl ... hladina se udrží i týden.
17:42:12
08.06.2008
pyroman
-> petr s: a máš nějakou "osvědčenou" značku, nebo značku, kterou by si doporučil
16:59:33
08.06.2008
petr s
-> pyroman: U nízkotlakých ne ta udělá tlak a vypne se ale zase záleží na výrobci
16:57:07
08.06.2008
pyroman
-> petr s: ok díky....nemělo by tam být k tomu ještě vratný potrubí na přebytečné palivo - nebo mám špatný info
16:51:17
08.06.2008
petr s
-> pyroman: Nízkotlaká ano
16:45:45
08.06.2008
pyroman
-> petr s: jde dát el. pumpa na klasickej karburátor?
11:43:23
06.06.2008
choze
-> petas: takže myslíš že to bude dělat jen pumpa jo?
17:18:49
04.06.2008
petas
Chce to zrepasovat benzínovou pumpu. Hladina pak padá podstatně méně. S novou benzínovou pumpou může škodovka tejden stát a chytne na drc.
15:02:09
04.06.2008
choze
to bych ale musel nejdřiv nějakou mít
14:59:05
04.06.2008
petr s
-> choze: Tak dej elektrickou pumpu
14:55:03
04.06.2008
choze
no napumpovat mužu ale koho by to pořád bavilo lézt k motoru a pumpovat a ještě se zasrat
14:31:02
04.06.2008
MOLSO
-> choze: a čo tak radšej prist k studenemu motoru a napumpovat hned ??? 4 a ak studeny chyta dobre a teply horšie maš bohatú zmees
14:23:57
04.06.2008
choze
Hele chlapi potřebuju pomoct. Mám karburátor SEDR, a když startuju studenej motor tak nechce zaboha naskočit, pak ručně napumpuju benzín a hned to chytne. Když je ale motor zas teplej tak to taky nechce chytnout a je docela cejtit benzin, musim přišlápnout plyn a točit dokud to nechytne. Takže ja studené tak teplé starty odrovnávají baterku, je možný že by padala hladina v karburátoru nebo čím to múže být poraďte prosím.
Extreme Tyres