špatne maže

prohledat
52 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.05.2008 do 07.06.2020, založil/a doly120
řadit dle data
00:12:36
07.06.2020
Dušan
ta vana je tak hluboka, ze to se snad ani neodleje
22:51:49
06.06.2020
Eidy
-> Jarda: Souhlasím, že nandání správného spodku je asi nejlepší řešení. Na druhou stranu spousta přestaveb okolo roku 2000 měla všechno favorití a fungovalo to taky. ZdrubT to má teď taky a nic špatného se neděje.
19:58:40
06.06.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Eidy 06.06.20 19:42:03: to teda nesouhlasim, ja bych tam dal vic oleje nebo radeji predelat kos a vanu je jedine dobre reseni
19:42:03
06.06.2020
Eidy
-> RoboSK: Nalej tam tolik, co tam patří jako maximální objem mínus deci @. To ti zůstane ve zdvihátkách a různě v motoru. Nastartuj, nech chvíli běžet a po zdechnutí to nech tak 10 minut stát na rovině. No a to co naměříš na měrce je maximální hladina. Bude to samozřejmě míň než na měrce, protože je motor víc skloněný.
18:03:18
06.06.2020
RoboSK
Ja by som sa rád opýtal , mám v zadohrabe motor fa135 a mám nechanú favorit vaňu aj mierku , a podľa čoho sa mám cca riadiť ? prípadne aký objem oleja tam mám naliať aby som si zaznačil max ? Lebo keď som nalial 4L tak to bolo cca do polovice medzi max a min
13:41:39
06.06.2020
Dušan
To se dávalo snad někdy po užovku. Na Mku a dal jsem to nikdy neviděl.
12:34:50
06.06.2020
Lukáš Vávra
Díky za info. Podle mě tam nikdy právě nebylo, v tomhle motoru. Ale vím, že těsnění existuje, tak jsem nevěděl jestli musí být vždy. a Jak říkáš když bych ho tam teď dal, tak vznikne mezera pod koly a bude ztrácet tlak.
12:28:13
06.06.2020
Eidy
-> Lukáš Vávra: Pokud kolečka nepřesahují přes prsa, tak nemá. Pak to zbytečně ztrácí tlak.
12:17:32
06.06.2020
Lukáš Vávra
Zdravím, chtěl jsem se jenom zeptat. Měnil jsem olejovou vanu a sací koš z motoru fav 136 za Mkovou vanu+ koš. A nebylo tam těsnění pod olejovým čerpadlem. Mezi prsy a košem. Má tam být vždycky nebo ne? děkuji
11:57:08
14.05.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
Reeaper 08.05.08 14:25:41 napsal: mno doufám, že mě nepotká něco podobnýho.. kontrolka mi taky občas svítí, někdy i do vyšších otáček, i když je oleje dost.. pak najednou zhasne a je klid.. jiný čidlo jsem nezkoušel.A chystám se měnit olejovou vanu, filtr i olej (ale za stejnej, co sem tam dával posledně - Mogul GX Pro). Pokaždý, jak doleju olej, za chvilku je černej, jak cyp tak ten motor bude celej zakarbonovanej, t.j da se predpokladat ze se tam nikdo nejak moc nesral s vymenama oleje a pripadne jen dolejval .... určite to chces se mimo jiné podívat na šály na klice ...
20:16:28
13.05.2008
alfik
-> LiMaK: tak ja mam favo vanu a favo saci kos a maze mi to aj pri 500 otackach. A niekedy ked dlhsie tocim zo starterom kontrolka zacne zhasinat.
17:39:17
13.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> doly120: Vítej do klubu. Ty nový věci stojí za ho*no8
17:27:55
13.05.2008
LiMaK - 742 forever
kamos mel taky favo vanu a problem, ale mu to nemazalo jen asi do 1500ot.
mko vana a saci kos a po problemu, olej v Favo vane- novy, v mko vane- opet znova novy,
vsecko ciste jako ze skatulky vcetne obou košů, a s Mko vynou a košem bylo po problemu. nevim proc teda ,ale mu to pomohlo a nic jineho se nedelalo.tehda me napadalo ze by to bylo kvuli jinemu sklonu celeho motoru a hlavne te favo vany, ale je pravda ze saci koš by mel byt ponořeny tak či tak.

napada me problem favo vany- nebo spis favo saciho kose....
16:44:13
12.05.2008
doly120
vymeni sem cidlo a je to vse ok4
ani ve snu by mne nenapadlo ze to muze byt cidlem kdyz sem tam dal uz predtim novy...
vsem za radu děkuji4 6
22:26:57
09.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> durika: To je pěkná blbost. Pokud jsi někdy viděl fávo/fe vanu, tak zjistíš že je tam koš ponořený ještě lépe než u AL vany z Mka. Dokonce hned po tom co jsem tam dal Al vanu mě na srazu jeden bývalý závodník řekl, že proč jsem to měnil, že tamta funguje v zatáčkách lépe než Mko, že se to nemůže odlít, což je fakt, protože olej v tej bouli co je i sací koš bude i když ho tam bude "jen litr". Výhoda Al vany z Mka je asi lepší chlazení oleje díky žebrování, ale kvalita mazání a sacího koše je lepší u Felicie.
14:25:41
08.05.2008
Reeaper
mno doufám, že mě nepotká něco podobnýho.. kontrolka mi taky občas svítí, někdy i do vyšších otáček, i když je oleje dost.. pak najednou zhasne a je klid.. jiný čidlo jsem nezkoušel.
A chystám se měnit olejovou vanu, filtr i olej (ale za stejnej, co sem tam dával posledně - Mogul GX Pro). Pokaždý, jak doleju olej, za chvilku je černej, jak cyp 8
07:05:21
08.05.2008
durika
no kamosovi to robilo to iste dal tam vanu z Mka ta je mensia a uz mu to nerobi... aku mas tam vanu origo favo? ta je hlbsia a motor je v inom sklone tak moze byt aj to ze saci kos nieje vobec ponoreny skus dat viac oleja alebo vymen tu vanu za Mkovu mozno pomoze =)
14:35:28
07.05.2008
MiroJ
doly120 04.05.08 20:16:50 napsal:
-> Tom.t: motor je tichy...
M6AD nic extra


po vsetkych oparteniach tam daj este daj tam m8ad ...
14:00:39
07.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka: JJ je tam spínací tlak asi 0,03 - 0,06MPa a to je tak, kdyby náhodou vytekl olej, aby jsi to hned chcípnul. Proto mám zas úkol na příští zimu a to pořídit budík :o)
13:18:34
07.05.2008
Jozka
10
13:18:01
07.05.2008
Jozka
-> Bobesh: kontrolka už má asi ukazovat krizovej stav, jestli mě neklame paměť, tak spínací tlak je 0.06MPa.-> Tuner#2: Taky jsem kvůli mazání vypustil Běšiny. Jenže tobě to maže jak čert, mě jenom "2" při 4000 ot/min a na volnoběh se tlakoměr ani nehne
09:31:20
07.05.2008
Bobesh
-> gabo00000: Voltáž není směrodatná,rozhodující je hodnota spínacího tlaku,čidla se dělaly 6-24V a různý hodnoty tlaku,protože se používaly od osobáků po náklaďáky a busy4
-> doly120: Zkus to změřit tlakoměrem,kolik to tlačí,za studena a za tepla,kontrolka je jen orientační.
19:55:01
06.05.2008
gabo000000 - zrušená registrace
ja som dal new cidlo a teprve mi kontrolka zacala svietit:D pak sem zistil ze je na 24v a v mototechne mi dali blbost..potom som dal 12 v a uz to bolo fajn6
16:27:25
06.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Zkus fakt jiné čidlo, měl jsem teď domě tři a jedno bylo seplé pořád, takže kontrolka nesvítila, druhé naopak a ještě ke všemu teklo. Všechno nové věci a nebo 1 rok staré, které odešlo. Sehnal jsem origo a to maká a pro jistotu jsem tam dal tlakoměr a mažu 2 - 2,5 na voloběh a 4 - 5 po přidání na vyšší otáčky s teplým olejem. Kvůli zkur*né dnešní výrobě jsem pro jistotu nejel ani na Běšiny.
11:18:50
05.05.2008
alfik
-> doly120: Namontuj namiesto cidla tlakomer a hned budes vediet nacom si
11:00:02
05.05.2008
doly120
-> Wolfino: ne v rozvodech sme se nebabrali4
dneska skusim vymenit cidlo a uvidim...
10:11:40
05.05.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
Wolfino 04.05.08 19:54:21 napsal:
Stav olejoveho cerpadla a jeho tesneni...


No jesi bude vana dole tak na toto se mrknete protoze tam nejaky blbec obcas da tesneni mezi saci kos a prsa a pak to nedava spravny tlak :)
09:21:30
05.05.2008
Wolfino
Nehrabali jste se v rozvodech? Nevypadla vam axiala? Protoze pak to dela presne tohle.
00:10:27
05.05.2008
Syny
-> Fero: me to prijde jako zbytecny. Vymeni cidlo - bud to bude ok, nebo ne... Pokud ne, tak je jasny kde je chyba - budto saci kos nebo kanalky. Takze tak jako tak vana dolu 4
23:22:26
04.05.2008
David29
Tak jestli maže, tak bych se juknul zda to stříká pod ventilovym víkem... dá se to poznat i bez sundání víka...
22:45:13
04.05.2008
doly120
zitra skusim vymenit cidlo a uvidime...
jinak zatim diky chlapi 4
22:11:08
04.05.2008
Fero
zkus vyndat čidlo a potom ať ti někdo nastartuje, olej by měl vytryskávat proudem, pokud ne tak je problém. (jestli to někomu příde jako blbost tak sory, ale nám takhle řikali na učňáku že se dá poznat zda maže nebo nemaže)8
21:08:05
04.05.2008
alfik
Ja som mal podobny problem.A bol to zasrany saci kos a tiez som mal predtym dolu vanu a saci kos bol cisty. Potom som dal novy olej a zrazu to prestalo mazat.
20:26:46
04.05.2008
Syny
-> doly120: teoreticyk by cernej byl - jde o to jak moc by ho to uvolnilo... Je mozny ze by to zas tak zant nebylo v tom novym... Je mozna ze se to ucpalu v kanalku...
20:25:26
04.05.2008
Syny
-> doly120: ja bych ten olej vypustil a zkouknul ten saci kos... Je mozny, ze se tam nachytal uvolnenej bordel... Predtim zkus ale vymenit to cidlo... Ale moc to nestartujte nebo to dokurvite uplne...
20:16:50
04.05.2008
doly120
-> Tom.t: motor je tichy...
M6AD nic extra
20:13:18
04.05.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> doly120: co jsi tam nalil za olej? motor klepe ?
20:12:22
04.05.2008
doly120
-> Syny: takze sme to pojebali asi my co? :)
btw: a kdyby to rozpustilo ten usazenej karbon tak by mel byt ale cerny olej jak bota ne?4
20:12:19
04.05.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Syny: nebo je ten motor z vrakovište uplne k hovnu a má vylítaný šály na klice ....
19:57:43
04.05.2008
Syny
-> doly120: :) Uhodl jsem to proto, ze tohle se obvykla stava kdyz nekdo nevi jakej olej tam byl, naleje tam novej peknej a ten uvolni v motoru vsechen usazenej karbon. Ten ucpe mazaci kanalky a zacne to delat tohle :) Takze to je na rozebrani a vycisteni mtoru...
19:57:13
04.05.2008
doly120
-> Wolfino: no tak motor je z vrakoviste z favorita 136...
a kdyz sem ho daval do skody 130L (sedan) tak se udelali upavy podle knizky...
19:55:19
04.05.2008
doly120
-> Syny: jak si to uhodl? olej byl cerny tak jsme ho vymenili... a jaky olej tam byl to nevim bo motor je z vrakoviste....
19:54:21
04.05.2008
Wolfino
Stav olejoveho cerpadla a jeho tesneni, pripadne spatny zpetny ventil. Ale nejdriv zkus jiny cidlo. Jeste prozrad zacalo to samo od sebe nebo jsi neco s autem delal?
19:44:37
04.05.2008
Syny
-> doly120: a kdyz si vanu nasadil tak si nalil jinej typ oleje predpokladam :)
19:28:14
04.05.2008
doly120
-> Syny: no to by nemel protoze vana byla sundana a vypadal cisty...
19:03:40
04.05.2008
Fero
co tam máš za olej?
18:51:34
04.05.2008
Syny
muze bejt zasranej saci kos...
18:33:26
04.05.2008
doly120
-> Nwkt: skusim ho opet vymenit a uvidim...
jestli to bude cidlem tak to bude jeste dobre... jestli nebude bude to horsi8
18:21:34
04.05.2008
Nwkt
-> doly120: To neznamená že je funkční
18:20:35
04.05.2008
doly120
je tam novy...
Extreme Tyres