-> jarda.u1: jo tááák... No tomu sem čas dal...každej večer po práci,průběžně namatláno brzdovkou,takže to ani moc velkou sílu nepotřebovalo.
Toho blba co to takhle zarval ty svíčky...bych nejradši zmydlil.
Pevně doufám že už mě žádný překvápko tohohle typu nečeká na tom koupeným motoru
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svíčky - problem
prohledat
78 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 16.04.2008 do 30.11.2010, založil/a K.o.l.d.a.
22:40:16
30.11.2010
30.11.2010
bibendum30
22:33:42
30.11.2010
30.11.2010
jarda.u1
-> bibendum30: ja myslel tu svicku kdyz jsi doloval ven,ze se vyplati nespechat
22:31:10
30.11.2010
30.11.2010
bibendum30
-> jarda.u1: Vždyt jo....zima bude dlouhá,času dost.
22:21:16
30.11.2010
30.11.2010
jarda.u1
-> bibendum30: hlavne tomu dat cas a nespechat
22:18:50
30.11.2010
30.11.2010
bibendum30
-> jarda.u1: Závit je cajk,bonusově pomohla i brzdovka od Shellu.Jako každá brzdovka povolí kde co
22:17:13
30.11.2010
30.11.2010
jarda.u1
-> bibendum30: tak se podarilo?Zavit v cajku?
17:36:56
17.11.2010
17.11.2010
bibendum30
-> jarda.u1: protože je to hnus ...zoxidovanej a zaflákanej od kombinace olej,bahno,prach.Stejně se pak motor bude kompletně rozhazovat od sebe Takže pokud by se to někam dostalo,proběhne stejně výplach
17:30:52
17.11.2010
17.11.2010
jarda.u1
-> bibendum30: proc to budes piskovat?Bych se bal,ze se dostane pisek i tam kam nema.
17:24:56
17.11.2010
17.11.2010
bibendum30
-> jarda.u1: noo nevim,nechce si mi to rozhazovat než to povezu na pískovaní.Chtěl jsem to nechat opískovat složený na jeden zátah.Zakrýt jen to co by bylo nezbytný.Dnešní demontáž svíček byla spíš informativní...a takhle se to posr..o
17:13:04
17.11.2010
17.11.2010
jarda.u1
-> bibendum30: jenom hlavu bys privezl?
17:08:30
17.11.2010
17.11.2010
bibendum30
-> jarda.u1: Jakou jsem z nákupu měl radost,tak mě to začíná S..t.
Mý sklepní pseudodílenský podmínky "znáš",to leda že bych to naložil a stavil se u tebe-to navařit
Mý sklepní pseudodílenský podmínky "znáš",to leda že bych to naložil a stavil se u tebe-to navařit
17:06:28
17.11.2010
17.11.2010
Kapřík
-> jarda.u1: taky varianta....ale nejdřív bych zkusil přece jen ten vytahovák. A pak navařit matku, šroub, cokoliv...
17:02:22
17.11.2010
17.11.2010
jarda.u1
-> bibendum30 17.11.10 16:06:46: Nooo Jirko,pěkný teda.Já bych tam zkusil navařit matku,tím svárem by se to i zároveň ohřálo.
16:52:48
17.11.2010
17.11.2010
Kapřík
-> bibendum30: jedině vytahovák....a nejlíp to něčím trochu nahřát před vytažením (já bych to zkusil trochu nahřát hořákem na PBflašce)...mohlo by se to trochu uvolnit..
16:29:24
17.11.2010
17.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> bibendum30: asi jedune ti vytahovakem.
16:23:30
17.11.2010
17.11.2010
bibendum30
-> darklord: Ale dobrej tip...díky ti za něj.Budu muset najít někoho kdo vytahovák na šrouby má doma
16:18:26
17.11.2010
17.11.2010
bibendum30
-> darklord: Já je tam nenarval,já sem ten motor koupil.První až 3 válec šly ven v pohodě,ale tahle na 4 to nevydržela
16:15:05
17.11.2010
17.11.2010
darklord
-> bibendum30: asi skusit vytahovak na sroby, nejaky vecsi aby sadol... si ich tam rval az na krv pri predoslej vymene?
16:09:10
17.11.2010
17.11.2010
bibendum30
Ta co tam zůstala 1/2-kou je na fotce uplně napravo(otočená)
Předem všem děkuju za pomoc a rady
Předem všem děkuju za pomoc a rady
16:06:46
17.11.2010
17.11.2010
bibendum30
Ahoj,mám jinej druh problému...ale přesto problém z tohoto tématu
Když jsem dneska vyndaval starý svíčky ze 742.136,jedna se mi rozpadla...a spodní 1/2 kde je závit svíčky zůstal v palici-a nejde ven Měl by jste někdo radu jak to dostat ven???
Když jsem dneska vyndaval starý svíčky ze 742.136,jedna se mi rozpadla...a spodní 1/2 kde je závit svíčky zůstal v palici-a nejde ven Měl by jste někdo radu jak to dostat ven???
17:11:44
05.05.2008
05.05.2008
Syny
-> Tuner#2: mno ja je tahal podobny po 6000km az na jednu teda no - ta uz byla trosku cerna (4. valec )
16:52:40
05.05.2008
05.05.2008
malydano
predtym som mal trojkontaktne sviecky brisk ak bude zaujem pozriem presne ake,aj tie boli dobre .v zime startovali v pohode aj pri -15 a viac a auto islo tiez dobre ale na tychto dor 15lgs to ide lepsie aspon u mna
14:08:04
05.05.2008
05.05.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: su prekrasne
12:11:27
05.05.2008
05.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Takhle vypadají Brisky 15YC ve Žlutce po cca. 8500 km. Jsou naprosto v pořádku a ještě by najezdili hodně km, ale přešel jsem na NGK, tak uvidíme, zda to ve čtvetek vůbec natočím :o))
12:07:07
05.05.2008
05.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> venni: Svíčky buď fungujou a nebo ne. Naopak už po 2tkm můžou mít jiné vlastnosti při nevhodné volbě. Zajíždění je blbost.
11:45:33
05.05.2008
05.05.2008
Vrba
ta hlava bude podle me moc snizena a proto se s tim nedomluvis.zajizdet svicky blbost
22:40:53
04.05.2008
04.05.2008
venni
-> malydano: hm já laboroval s předstihema všechno možný,ale když mi to občas běží na tři válce a občas na dva tak jsem neměl náladu jezdit s tím 2 tis km,ale neslyšel jsem ještě o tom že se svíčky musí zajíždět.Třeba jsem měl jen smulu a měl jsem je vadný...
07:23:05
03.05.2008
03.05.2008
malydano
treba ich nechat aspon 2000 km a potom by to malo byt lepsie ak nie tak skus dat nastavit inak motor ja mam vstrekovanie takze sa to nastavuje same
10:43:35
02.05.2008
02.05.2008
venni
-> malydano: hm tak přesně tyhle svíčky jsem koupil do 135+líznutá hlava a nejdou ani hovno....
21:32:25
01.05.2008
01.05.2008
spartra
-> Zazaa: co to
16:14:57
01.05.2008
01.05.2008
malydano
ja mam tie sviecky na 40kw bmm a vacka je 247-247,auto ide v pohode 160km-h.ak budete skusat tie sviecky treba ich nechat zabehnut asi 1000km a potom to bude ono
21:26:47
28.04.2008
28.04.2008
Zazaa
-> spartra: koukam ta svicka ma jeste tenci elektrodu nez iridiove :))
20:42:02
28.04.2008
28.04.2008
malydano
najprv sa na tie sviecky pozri ,vyskusaj a potom hovor to su pretekarske sviecky
23:03:07
27.04.2008
27.04.2008
K.o.l.d.a.
-> malydano: Chlape, co funguje na sérii, nefunguje na "nesérii"
15:56:49
27.04.2008
27.04.2008
malydano
skuste brisk dor15lgs premium , ja ich mam na seriovom motore a su o.k.
17:29:27
19.04.2008
19.04.2008
gabo000000 - zrušená registrace
kuza ja som taketo sviecky este nikdy nevidel..ja pouzivam brisk A-line
14:12:18
19.04.2008
19.04.2008
Syny
-> K.o.l.d.a.: tak to je jasny, ale tak radsi at to funguje ne... Ja taky plno veci radsi udelam znova nez vymejslet naky "praseciny" jak to spravit...
21:51:44
18.04.2008
18.04.2008
spartra
-> Nwkt: brisk silver dr 15/17 ys
21:50:19
18.04.2008
18.04.2008
Nwkt
-> spartra: špatná série u dvou výrobců zároveň?
21:49:31
18.04.2008
18.04.2008
spartra
zajímavé, já měl pouze +-11,75:1 svíčky drželi krom plynovejch, asik špatná serie, tam me upadla též středová elektroda 2x na stejným válci
21:45:24
18.04.2008
18.04.2008
K.o.l.d.a.
-> Trax: -> Syny: Chlapi, dobrý rady, ale vyměnit písty, neni to samý jako vyměnit olej... To je rozborka sborka celýho nově postavenýho motoru. A písty měnit nebudu, ty jsou dobrý. Když se to bude s.át, tak zvětšit spalováky, už mám jasno..
23:23:42
17.04.2008
17.04.2008
Saky
-> Syny: no teoreticky kdyz vezmes ze je presah kolem desetiny tak i kdyby byl o desetinu vetsi (coz by pak pravdepodobne netesnilo) nicmene tak by byl kompresni pomer dejme tomu o desetinu jinej.. a jestli ma jeden valec 10,6 a druhej 10,7 to by nemelo takovej vliv.. jako kdyby mely ty dva valce treba 11,5 a ty dva 10,6 tak bych to treba pochopil.. jenze to je rozdil cca 3,5kubiku masa coz je celkem dost.. jako to me napadlo tenkrat a od te doby dnes vsechny hlavy pro jistotu premeruju..
23:11:51
17.04.2008
17.04.2008
Syny
-> Saky: Ja to nemyslel nijak zle Ja myslel ze to s tebou Tomas resi...
Nemuze to bejt treba vyssima presahama (vyssi tlak) na tej dvojici 1,4 - ty vlastne litaej stejne (oba nahore, oba dole)
Nemuze to bejt treba vyssima presahama (vyssi tlak) na tej dvojici 1,4 - ty vlastne litaej stejne (oba nahore, oba dole)
23:05:13
17.04.2008
17.04.2008
Saky
-> Syny: neresim nebot nevim ze mam neco resit, a nikdo nerekl ze mam neco resit...vim ze mel problem se svickama pak rikal ze je vymeni a najede par km a da vedet.. pak sem se parkrat ptal a porad mel malo najeto a vic nevim.. nicmene pokud je stale problem i s jinejma svickama tak muzu dodat na zkousku svoje, predtim zmerte kompresni tlaky jednotlivejch valcu a pak muzem pripadne resit sundani hlavy ..
jinak jsou v tom fabkove rovne pisty z vybranim a hlava je vzana o 0,7mm s upravenejma spalovakama vychazi kompresni pomer 10,6:1 coz neni zadnej brutalni KP aby to mohlo delat takovejhle problem.. samozrejme ze se mohl frezar a nebo ja seknout (kdyby byla treba snizena uz jednou) ale objem spalovaku merim vzdy nicmene pak nevidim duvod proc by odchazely jen dve.. . nicmene neni se cemu divit motory stavim na hovno, kotouce mam praskly, pruziny jsou malo tuhy nebo moc dlouhy, terminy nedrzim a umim jen kecat ( i kdyz to uz ted z obrovskeho prebytku casu co mam dost omezuju..) a stejne se najde spousty blbcu ktery me naletej-))
jinak jsou v tom fabkove rovne pisty z vybranim a hlava je vzana o 0,7mm s upravenejma spalovakama vychazi kompresni pomer 10,6:1 coz neni zadnej brutalni KP aby to mohlo delat takovejhle problem.. samozrejme ze se mohl frezar a nebo ja seknout (kdyby byla treba snizena uz jednou) ale objem spalovaku merim vzdy nicmene pak nevidim duvod proc by odchazely jen dve.. . nicmene neni se cemu divit motory stavim na hovno, kotouce mam praskly, pruziny jsou malo tuhy nebo moc dlouhy, terminy nedrzim a umim jen kecat ( i kdyz to uz ted z obrovskeho prebytku casu co mam dost omezuju..) a stejne se najde spousty blbcu ktery me naletej-))
22:54:41
17.04.2008
17.04.2008
Syny
-> Vrba: Sice tomu moc nerozumim, ale pokud mas vybouleny pisty - tak zkus dat ty rovny. To by melo kp zmensit a tim padem mozna odstranit tvoje potize.