Tlak oleje rychle info:-)

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 10.04.2008 do 30.01.2013, založil/a Peklo-Evo-Luboš
řadit dle data
21:32:09
30.01.2013
vhml
-> Martin NM: určitě 5b. Škodovka běžně maže právě těch 4-5. Na volnoběh 1-2, dle teploty
upraveno 1x, naposled 30.01.2013 21:32:22
21:13:28
30.01.2013
m8rinek
-> Martin NM: Ok, já taky nabízel VDO...
21:11:58
30.01.2013
Martin NM
-> m8rinek: OK takže asi ten 5 bar. Budem ale kupovat tento zo serie VDO lebo už mám aj voltmeter - chcem mať všetky od jednoho vyrobcu 4 samozrejme aj čidlo
21:08:21
30.01.2013
m8rinek
-> Martin NM: 5bar by měl stačit, ale 10barem nic nezkazíš.... Nicméně k takovýmuhle budíku je nutný i čidlo....



Jinak bych tu asi našel doboej 10barovej budík i s novym čidlem...
21:03:13
30.01.2013
Martin NM
ten druhý
zvětšit Tlak oleje rychle info:-) - obrázek od Martin NM vložen 30.01.2013 21:03:13
21:02:47
30.01.2013
Martin NM
čaute všetci. Mám na vás pár jednoduchých otázok. Rozhodujem sa medzi týmito dvoma tlakomermi. ide o to aký má 120-tkový motor rozsah tlaku oleja - aby som vedel ktorý si mám kúpiť. Rozsah tým myslím - tlak oleja pri studenom motore a pri teplote (80 stupnov) Díky 1
zvětšit Tlak oleje rychle info:-) - obrázek od Martin NM vložen 30.01.2013 21:02:47
10:02:42
21.04.2008
Jozka
-> myschaak: Hned si to píšu...
19:01:30
17.04.2008
myschaak AZNP K.Hora
-> Jozka: pozice 17 má taky M14x1,5
08:18:03
17.04.2008
Jozka
-> pistaa: On se ale dole ptal, jakej je vnitřní závit v pozici 19, což je vnější závit pozice 434 5 4 ... Ale ty katalogy mě tímhle vždycky štvaly, jak to není normalizovaný díl, rozměr není uveden a člověk musí měřit nebo zkoušet, po čase to zapomene a znova...

-> myschaak: Kontrolní otázka: jakej závit má zátka poz.17? Nebo u starších motorů ten vodní nátrubek, co do toho místa šroubuje?
22:41:05
16.04.2008
myschaak AZNP K.Hora
M14,5 má i čidlo na teplotu vody...jen pro info přidávám svou znalost...4
22:35:58
16.04.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> Jozka: ja mu ale rozumel tak jak rikas:-)
17:47:34
16.04.2008
pistaa
-> Jozka: mno ja som pisal o diere v bloku... ye to isto enni M10*1mm a to som mal pravdu a i v tom ze tam je ta 14*1.5 nie? ale cidlo neni srobovane priamov bloku.. to si treba uvedomit..
14:54:28
16.04.2008
Jozka
-> pistaa: Neblbni mu hlavu, ďoura v bloku má M14*1,5, originál čidlo tlaku oleje, čili baroskop který "pohání kontrolku", má od nepaměti M 10*1..
12:02:21
16.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pistaa: A zkoušeli jste jaký je tam rozdíl? Teplota tam bude stejná a rozdíl v tlaku bude dle mě zanedbatelný? Nebo se pletu?
11:42:26
16.04.2008
pistaa
-> Tuner#2: takto meras Tlak na konci sustavy..... kde je uz po vecsine strat a podobne .. hodnovernejsie meranie...
11:25:54
16.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
V čem je horší řešení mít přírubu pod olejový filtr a tlak a teplotu měřit tam?
00:06:12
16.04.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> Martin120L: asi to neni zrejmy, ale psal jsem o cidle, tudiz myslim elektrickej tlakomer..
22:41:41
15.04.2008
Martin120L
-> Peklo-Evo-Luboš: Měř to pod čidlem tlaku oleje.
22:40:10
15.04.2008
Martin120L
-> Peklo-Evo-Luboš: Vem to komplet z erka, to ti bohatě stačí. Na 6 se stejně nedostaneš, těch 10 na budíku je ze vzduchový soustavy brzd.
20:59:23
14.04.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> pistaa: diky.-)
20:54:03
14.04.2008
Schavi - zrušená registrace
No takže měl jsem štěstí.U nás na firmě mají dílnu na opravu firemních kamionů,takže jsem tam zašel a oni mi tu hadičku přímo vyrobili1 Je tvrzená.vydrží 10-12 Bar a na obou koních má koncovku se závitem,která sedí na čidlo i na budík.Ani to nebolelo3
17:02:47
14.04.2008
pistaa
a foto..
zvětšit Tlak oleje rychle info:-) - obrázek od pistaa vložen 14.04.2008 17:02:47
17:01:58
14.04.2008
pistaa
Ja tam mam cidlo M10*1 ale mam to malo usposobene na meranie tlaku v srobeni bo s neho ako na foto videt ide olej do turba.. a merioa to bez problemov.. zvysil som pritlak pruziny pretlak. ventilu podlolzkou a na studeno mi to s olejom polosyntetyka 10W40 pri "studenom" starte.. okolie a i olej ma cca 15-20C nepresiahne 5bar



ORIGINAL VSAK ISTO NEMA M10*1 to nie.. M14*1.5 je ina rec ale toto to isto neni pre info...
08:59:51
14.04.2008
Jozka
-> Schavi: Já to řešil dvěma brzdovejma hadicema pro Zetor a škodováckou brzdovou trubkou, protaženou tunelem (motor vzadu). Na hadici k budíku jsem nechal dát odpovídající koncovku.

Až potom jsem zjistil, že existuje (pro náklaďáky) v metráži tlaková hadička zvíci bowdenu, se kterou se to dá vyřešit mnohem lépe 1 10.
16:14:23
10.04.2008
petr s
-> Schavi:





















hledej tam kde prodávají ND na nákladáky a traktory
16:14:04
10.04.2008
Pavel P..
-> Schavi: co takhle koupit nějakou hadici a na konce nechat udělat koncovky a převlečný matky? nebo zkusit prodejny na náklaďáky kde by mohli mít aspoň ty koncovky hadic.
16:12:26
10.04.2008
Schavi - zrušená registrace
NO když se tu řeší tlak oleje,tak se chci zeptat,kde se dá sehnat hadička nebo něco,čím propojím čidlo a budík.Je to na obou stranách na závit.Ví někdo?
14:08:49
10.04.2008
Jozka
-> Peklo-Evo-Luboš: Nevím jestli všechny 110R to měly stejný, ale já zatím viděl jen budíky do 0 až 10 bar.. 4

A když nešetrně (a nerozumně) šlápneš na plyn za studena, tak to maže i na 8.. Ale obvyklej tlak za provozu je kolem 4, takže s 6ti bych se spokojil, mělo by to snad ukazovat přesněji.
13:29:45
10.04.2008
Eidy
-> Peklo-Evo-Luboš: to záleží na oleji, který tam naleješ a taky jak upravíš přetlakovej ventil u olej. čerpadla. Nicméně 0-6 by měl stačit určitě. 110R má budík taky jen do 6 a to se jedná o produkční sportovní vůz 3
11:13:42
10.04.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> Jozka: dikes, takze origo cidlo ma teda M1Ox1 to jsem potreboval vedet :-)



Jeste kdyz uz jsem v tom, tak jaky rozsah budiku bude postacovat? 0-6 nebo lepsi vzit 0-10kPa? ten 0-6kPa by mohl postacovat i na zavodni motor ne?
11:00:05
10.04.2008
Jozka
-> Peklo-Evo-Luboš: Ano, M10x1, stejně jako třeba průtokáče u brzd.

Na druhej dotaz bych taky rád znal odpověď, vedly se o tom spory. Nicméně už jsem měl snímač tlaku místo origo čidla a to čidlo dokonce až místo šroubu "na prsou" a kontrolka se chovala normálně (za tepla na volnoběh problikávala etc..). Takže až to zas budu montovat, nebudu to řešit. Budík dám na místo pro měření tlaku určený fabrikou místo baroskopu, zbytek prostě jinam..

Bohužel taky nejsem u auta, ale jsem si téměř jist, že pozice 19, v podstatě redukce pro baroskop, má do bloku taky závit M14x1,5, takže redukce sedí obě...
10:40:27
10.04.2008
Peklo-Evo-Luboš
a kluci prosim potreboval bych to vedet do odpoledne :-(
10:39:51
10.04.2008
Peklo-Evo-Luboš
Nazdar pratele, vypada to ze mi znamej sehnal budik na tlak oleje. Nabizi mi k tomu dve cidla. Jedno ma zavit M10x1mm a druhy M14x1,5mm, Jaky zavit ma originalni cidlo? Nejsem u auta a nemam ted moznost to zmerit, nevi nekdo? Kdyby origo melo taky M10x1mm vzal bych to a dal bych ho do ty objimky jak je originalni (na obrazku to je dil c. 19). Jinak bych to asi vzal M14x1,5mm protoze takovej zavit ma vypousteci sroub (na obrazku c. 52).

Otazky:

1) Jaky zavit ma origo cidlo na olej, nez se da do ty vlozky cislo 19

2) Kdyz dam cidlo rovnou misto sroubu c.52 bude to merit tlak korektne? (horsi ze nevim jestli se tam mezi altik a blok vejde 8
zvětšit Tlak oleje rychle info:-) - obrázek od Peklo-Evo-Luboš vložen 10.04.2008 10:39:51
Extreme Tyres