turbo do škodky

prohledat
52 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 23.01.2008 do 26.01.2009, založil/a ales
řadit dle data
16:18:43
26.01.2009
suri
-> pistaa: tak táto téma sa neuzavrie nikdy a namiesto toho aby si ludia pozreli to o čom sa debatovalo milion krat
10:29:25
26.01.2009
pistaa
-> gabo000000: hm.. za to aj uz nemozem
10:06:09
26.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> pistaa: nj ...nie sme vsetci tak sikovny1
09:20:17
26.01.2009
pistaa
-> ALL: stale o tom istom dookola, stale ty isty, a stale ziaden pokrok.. skoda..
00:29:29
26.01.2009
Gemini
oh my fucking God..... (ježišina svatá)
19:09:44
25.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> havlik: diky ale nepotrebujem presnejsiu odpoved...takze predsa sa to da..no ktovie..ja by som do toho nesiel
18:46:20
25.01.2009
havlik
-> gabo000000: proto se upravuju odvétrání plovákovky do sání a kdesi cosi někde to bylo popsaný a fakt si to nepamatuju ale jak řikam hledej najdeš lepší a přesnější odpovědi než ti já napíšu
18:45:38
25.01.2009
Fén
-> gabo000000: Proto se v plovákové komoře vyrovnává tlak.
18:43:13
25.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> havlik: ale zaklad funkcie podtalkoveho karbu je ze podtalm vytvorenym v sacom trakte je nasavane zmes cez trisky a vzdusniky do difuzorov..tu môzes zaslepovat diery atd ale proste pri pretalku to prestava sat nie?8
17:50:49
25.01.2009
havlik
-> gabo000000: logice čeho když upravíš ten karbec jako témat o turbu je tu mraky tak pohledej přímo to tam píše
17:42:07
25.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> havlik: ja v to neverim...je to proti logike8
17:41:25
25.01.2009
havlik
-> gabo000000: i RTL psal že to zkoušel přes sedr105tkovej a že to chvíli jezdilo
17:40:04
25.01.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Trax: kto a kde? a ake zlepsie vykonu zaznamenali?
17:39:12
25.01.2009
Trax
-> SskodaRS: Par lidi to zkouselo tlacit pres sedra a ono to nak chvili fungovalo... Ale idealni je turbokarbec. Treba R54
11:20:56
25.01.2009
SskodaRS
chtěl jsem se zeptat když dávám turbo KKK k16 na motor z feldy jestli tam mohu použít karburátou ze š. 130 a když ne tak jestli nevíte jaký díky
11:43:59
26.01.2008
TUNER
-> ales: Jakou jste měli na tom motoru kompresi? A jak psal pistaa,volil bych nějaký turbo z odpovídajícího m otoru....co třeba Lancia delta? Ta měla 1,6 v turbu....
22:47:08
25.01.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> ales: tykraaavoo..tak vam to sale cez 2 karburatory a este cez IC???9 9 9ta zmes sa nezrazila v IC alebo ...no nechapem tomuz...vsak to muselo zrat jak 2svine 3 pre paaaaaana...jak dlho to startovalo???9
21:09:56
25.01.2008
ales
možná se ptám nešikovně či blbě, a tak to vypadá že jsem jeden z těch co si někde přečte článek o tom jaký vliv má turbo na výkon auta a hned sní o zástavbě turba do svého auta, ale není to tak. nějaké zkušenosti přecejenom mám, mám uno turbo 1,3, které jsem skoro rok dával komplet dohromady, jak kastli tak motor, další unko turbo jsem rozebral na náhradní díly, které mám v garáži, ale to nic to samo o sobě vlastně není žádn á zkušenost se zástavbou turba na jiný motor. tuto akci jsem částečně podstoupil s kámošem při stavbě žigula turbo, původně 1,5tka, ale z důvodů komprese atd. byl zvolen motor z lady nivy 1,6, tahoun do spodku ale absolutně bez vršku, použito turbo z 81kw octávky tdi, směs obstarávají dva karburátory z žigulíka, ic, výměník atd. když jsme to poprvé nastartovali, to byl tak nádherný pocit,to se nedá popsat a ten zvuk turbo motoru s karburátorem, prostě paráda, pssssstttttt. auto jelo jak střelený, nejprve byl problém v tom, že veškeré spaliny šli skrz turbo, takže turbo ihned zčervenalo a asi po 25km nám vylítlo těsnění pod hlavou, no tak se udělal obtokový kanál na výfuku + štelovatelná regula, čímž se teda vyřešilo přehřívání turba, dalo se nové těsnění a šlo se zase ladit, už to bylo lepší, ale opět to nevydrželo těsnění pod palicí, tentokrát už nevylítlo,ale propálilo se, je potřeba udělat i regulaci měnící nastavení rozdělovače, při zvýšeném a měnícím se tlaku motor blbě pálí směs, dochází k nepravydelnému výbuchu směsi atd.. to jsou mé zkušenosti, žigulík je ted bez turba, pokračovat se bude asi až o prázdninách pokud teda bude nějaký ten čas. Já se proto ptám na vaše zkušenosti se zástavbou turba do škodovky, a to vzhedem k možnému a dobrému vyladění žigula, a také hlavně kvůli tomu, že se blíží doba kdy doma odstaví škodovku 130, kterou jsme kupovali v roce 1986, velice pěkný stav, ale máti už s tím asi moc dlouho jezdit nebude, a tak se chystám na decentní úpravu charakteristik motoru, nechci žádné super výkony, tlak turba do 0,5b, prostě trošku vzhledem k životnosti motoru, hlavně aby to dělalo psssssttt, a dal se také prohnat kdejaký ten frajírek v golfu, a jiných rádoby našláplých kárách. Ten kámoš mě přemlouvá udělat zástavbu motoru a el. z báwa 325, 6tivál, kde je řídící jednotka schopna pobrat tlak turba do 0,5b a sama si tak regulovat výkon, prostě by to byla paráda, ale do toho se mi moc nechce, chci zachovat škodovku škodovkou, tohle byh dělal tak max kdybych stavěl nějaké funny car



Prostě by mě zajímalo, jestli má někdo zkušenosti s turbem ve škůdce a vstřikováním, popřípadě jaké turbo je do škodky nejvhodnější, jak máte řešené těsnění pod hlavou, jestli někdo nezkoušel připravenou směs z karburátoru mít už před turbem a turbem to hnát přímo do sání atd. atd. pokud někdo jste ochoten poradit a podělit se o své zkušenosti tak předem děkuji
20:57:47
25.01.2008
Saky
-> erikk: neni problem se podelit o zkusenosti.. ale obrovskej rozdil je radit ramcove a nebo detailne pro nekoho kdo o tom nevi vubec nic.. tady by si vsichni vzdycky predstavovali ze jim kazdej rekne kde co vsechno jak atd.. .a nejlip donest az pod nos..
14:05:37
25.01.2008
erikk
nooo,určite sú tu ludia čo o takýchto prestavbách niečo vedia,a možno sa o skúsenosti podelia,ale asi len možno
11:46:00
25.01.2008
RomanT
-> ales: vis co ono pro nekoho, kdo to nikdy nedelal a nikdy to alespon jednou nazivo nevidel, tak se to vazne zda jako obrovskej problem. Ale zas tak velkej proiblem to nejni - staci mit odvahu do toho jit a spocitat si, kolik te to bude stat. Hlavne si musis uvedomit, jestli je to vubec to, co chces - a ne se na to v pulce cety a s proinvestoivanejma prachama vyflaknout. Nerikam ale ze je to jednoduchy - musis resit spoustu problemu, se kteryma si na zacatku nepocital - ale to je prave to, co by te na tom melo bavit - pokud by to bylo zadara a jednoduchy, tak to udela kazdej a to uz je pak o nicem 4
11:21:23
25.01.2008
TUNER
-> ales: Vždyť pokud máš konkretní dotaz,tak se zeptej ne?

Jestli ale čekáš konkretní návod krok za krokem nejlíp s obrázkama a paní učitelkou která tě bude držet za ručičku,tak to asi nepochodíš...4
11:08:48
25.01.2008
ales
pistaa: a tu zástavbu na 13tku jsi dělal ty? neposkytl bys mi nějaké rady a informace? díky
10:48:39
25.01.2008
erikk
aj mne možno ešte niečo zostalo
21:26:20
24.01.2008
ales
pistaa: díky moc za ty odkazy, tvojí stovečku už jsem si prohlížel dříve, máš pěkně vymyšlené a hlavně ty svody, to je paráda, tleskám. Takže ta modrá škodka co z ní mám tu fotku byla tvoje? nemáš víc fotek či info? díky, díky
15:40:54
24.01.2008
RomanT
-> Saky: no tak doufam ze jeste na chleba nakej cas mit budes, pac jinak bych mel pohnout, abych to pak nemel moc presoleny :) Ne to byl jen vtip 4
15:27:55
24.01.2008
Saky
-> RomanT: jako me je to uplne jedno, ja nejsem tak blbej abych se nechal napalit... ale lidi co tomu nerozumi me je pak docela lito.. mnohdy to jsou totiz nemale castky, ale na druhou stranu kdyz si to ty lidi nechaj libit.. ja kdyz jsem zezacatku trosku skurvil hlavu ze se me nelibila a nebyl jsem spokojenej tak sem ji vzal a zahodil.. jenze takhle se k tomu da pristupovat kdyz to cloveka bavi az jednou nebudu mit na chleba-) a zacnu se zivit upravama-)) tak budu muset osolit cenik -))
15:22:40
24.01.2008
RomanT
-> Saky: tak vis co to je prave to nejhorsi - na to proste uz nejde nic rict, nebo spis to nema cenu - a bohuzel je takovejch lidi hafo
13:52:12
24.01.2008
Saky
a nejlepsi jsou motorari kteri si dokazi diplomaticky obhajit ze treba ty vybrouseny kratery v kanalech kazdej ventil jinej (i typove-) a podobne abnormality tam jsou schvalne a ze s nima jako spravny motorar pocita.. takhle jsem slysel vypravet jednoho nejmenovaneho pana v hrochaci kdyz tam prezentoval svoji hlavu-) a na moji podpasovou otazku proc ma kazdy kanal ty kratery jinak a jinde me bylo receno ze je to jeho know-how (volny preklad neumim jinak-))
13:21:12
24.01.2008
RomanT
-> Saky: mm, koukam ze s tema "motorarema" mame vsichni +- stejnou zkusenost - bohuzel 8
13:16:08
24.01.2008
Saky
jinak na to co jsem napsal jsou uplne nejlepsi motorari znam jich spoustu a kdyz se zeptas konkretne na nejakou otazku .. tak bud nevedi (coz nikdo neprizna) nebo ti reknou obecnej nic nerikaji zvast nejlip s nadechem nejake odbornosti a pritom nekteri stavej motory jak pece pekar housky a nebo jednoduse reknou ze se to tak dela ze se to tak delalo porad tak proto.. a nejlepsi vlastnost motorare je ta ze je vzdy on ten nejlepsi (obcas uzna ze i nekteri ostatni muzou bejt taky tak dobri) ale vsichni delaj neco blbe co on ma zarucene nejlepsi.. treba kanaly v hlave spalovaky ruzne upravicky na sani karburatoru atd.. ve skutecnosti kdyz to clovek vezme tak zjisti ze rozdil neni v podstate zadnej, ve vetsine pripadu co kus to original /mene ci vice rozpoznatelne odchylky, i kdyz se dohaduji ze vse ladi na desetiny milimetru presne atd.. ) a jak si v tom vsem pak ma clovek vybrat? opet je lepsi nevedet nic na nic se neptat vzit penize a jit za tim prvnim koho potkam a nic neresit-) pak to treba dopadne tak ze motor za 50000 jede hur jak nejaka bezne poladena seriovka za ctvrtinovou cenu ale hlavne kdyz je majitel spokojenej ze ma zavodni motor a ze ma aspon 140koni-) kdezto ten druhej ma jen nejakou seriovku a ani vykon nezna-) .. jj nejlepsi nevedet a do niceho se nepoustet a jit jak stado volu.. -)
13:06:54
24.01.2008
Saky
jinak ja mam jednoduche pravidlo co nevim do toho se necpu a bezhlave neverim vsemu co je na netu napsano tak chci dukaz nebo hledam jinde.. jinak toho zas tak moc nevim, ja mam spis problem v tom ze se pidim po problematice.. trochu me vetsinou mrzi pak nazory nekterejch lidi co tomu rozumi (maji na to treba i vzdelani a zivi se tim) a daji radu typu dej tam 2ku plech to se tam dava ackoliv pevnostne vystaci treba 0,5ka, napsat dej tam dvojku jim usetri mnoho prace a jsou v pohode.. a tak je to se vsim.. a jeste ti tvrdi ze ses debil ze oni to prece musej vedet ze se tim zivi.. a tak je to se vsim tak jdu mnohdy vlastni cestou za necim je mnoho nastudovanejch skript a podobne a postupne zjistuju ze vlastne nic nevim-) .. jak kdysy nekdo rekl neco v tom smyslu ze idiot se ma nejlip ten nevi ze nic nevi-)
12:59:54
24.01.2008
Saky
-> pistaa: poslednimu slovu nerozumim jak jako neplatia? jako ze neplati za rady? -) to je dobrej napad nechat si paltit za rady treba od kB textu-) treba by pak spousta dotazu na urovni zaku 3tridy ustalo-)
12:55:17
24.01.2008
pistaa
-> RomanT: jasan v pohode...5 4 4 4
12:34:27
24.01.2008
RomanT
-> pistaa: ja to myslel obecne 4
12:03:21
24.01.2008
RomanT
-> pistaa: jinak s tema blbejma otazkama - mozna te to otravuje, ale zase bych nehazel vsechny do jednoho pytle-byly doby, kdy sme taky nevedeli jak funguje motor, turbo atd. Ale uznavam ze nektery otazky dokazou zvysit hladinu adrenalinu v krvi 4
11:55:12
24.01.2008
RomanT
-> pistaa: no jo, je celkem i prekvapivě hodne lidi, ktery vedi, ze nejaky turbo existuje, ale jak funguje, to uz nevedi (hlavni je ze prida vykon, ze). Nebo rozdil turbo X kompresor. A nejlepsi je, ze to kolikrat nevedej ty, co si hrajou na nejvetsi upravce sveta. Nikdo nechce aby znali dopodrobna naky rovnice proudeni plynu a tak, ale aspon hrubej zaklad by kolikrat neskodil 4
11:38:37
24.01.2008
Saky
-> pistaa: a cemu se divis-)
09:13:56
24.01.2008
RomanT
-> pistaa: a to uz jsi takhle koupil, nebo si byl vyvojarem skodovackych preplnovanych motoru uz za raneho mladi? 4
23:24:40
23.01.2008
pistaa
-> petr s: ano to ej moje byvale avto...
22:28:59
23.01.2008
havlik
-> petr s: jo to je jeho bejvalá 130tka nebo jak to měl napsaný
22:28:07
23.01.2008
petr s
-> pistaa: To je bývalé tvoje auto?
17:52:29
23.01.2008
TUNER
-> Tuner#2: Jj,to jsem je taky kolikrát potkal za Chrástem a řev neskutečnej....

Až ho někde potkam,zjistim víc...Myslim že ten motor už bude kaput....Ale přendat to všechno na nějakou zdravou 1,4ku,myslim že by to zase chvilku lítalo...;-)

Plánoval kdysi to Erko,ale z toho asi taky sešlo.
17:47:08
23.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Řánka moc neznám, ale viděl jsem Rapida v létě v lese nad Chrástem a zastavil jsem u nich, vařilo jim to a byla v tom Fábie bez turba a ohromě řvoucí příčňák8 Docela zprzněné a navíc se vraceli pak směrem do Plzně.
17:42:04
23.01.2008
TUNER
Kamarád měl rapida se vstřikovánim,ale ani nevim jestli ho ještě má..Dlouho jsem ho neviděl.Jen se vždycky mineme v autech...

Nevim jestli by ti řekl víc,protože už to stejně takhle koupil...
zvětšit turbo do škodky - obrázek od TUNER vložen 23.01.2008 17:42:04
17:03:01
23.01.2008
D00little
-> Gemini: 2
16:57:35
23.01.2008
Gabriel
-> Gemini: to by teda měl vědět3
16:35:28
23.01.2008
ales
potřeboval bych vědět pár informací k zástavbě, jestli je lepší využít vstřikování jako tady na obrázku, nebo přes karbec, zapojení na karbec je jednodušší,ale u toho vstřikování by mě zajímalo, jak jsou vyřešeny poddlaky atd.
16:29:34
23.01.2008
Gemini
no pozrime sa....... 1 toto auto uz v tomto zlozeni neexistuje, skus kontaktovat Pistuu , on o tom bude vediet
Extreme Tyres