skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 125 jsem v nesnázích
prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 13.01.2008 do 17.01.2008, založil/a pavelkreta
16:05:59
17.01.2008
17.01.2008
pavelkreta
Tak chlapi už to jede jsem šťastnej jako maly kluk,nakonec to byly male vůle na ventilech jak ste rikali spatne pootočený rozdělovač a popřehazované kabely.Takže tak jedno s druhym,ale nastavení větších vůlí na ventilech mi výrázně pomohlo.Takže moc díky!
19:46:28
15.01.2008
15.01.2008
Bobesh
-> pavelkreta: A není třeba hvízdlý zdvihátko? Sice jedna ku milionu ale vyházel bych svíce a protočil motor,zkouknul,jestli ti hraje celej vrch,popř. vyházel tyčky a zkusil kompresi.
19:34:37
15.01.2008
15.01.2008
pavelkreta
-> Bobesh: no jo ja vím ... dělám si srandu..zitra na to kuknu a určitě dám vědět.Tento týden to musí jet za každou cenu..
19:30:38
15.01.2008
15.01.2008
Milan 136
-> Bobesh: tak tak stačí fréznout sedla, zabrousit ventily a zalapovat a už to lítá
19:14:41
15.01.2008
15.01.2008
Bobesh
-> pavelkreta: Podpálenej ventil ještě nedělá motor v hajzlu
16:36:28
15.01.2008
15.01.2008
pavelkreta
-> Kuladmin: a doufám že to skončí dobře pro mě?! :) a né že to skončí tak že motůrek půjde jako obětní dar pro boha rychlosti :D
09:14:08
15.01.2008
15.01.2008
Kuladmin
No dyt to rikam celou dobu - ventily a skonci to sundanim hlavy
08:49:19
15.01.2008
15.01.2008
pavelkreta
tak jsem se rozhodl že tu hlavu dám dolů,mám podezření na podpálený ventil....doufam ze to moje problémy vyřeší
23:55:10
14.01.2008
14.01.2008
Slavek
-> pavelkreta: Máš ventily bez vůlí,nic jiného to nejni.Tak až je seřídíš tak to pojede jak škak
19:22:32
14.01.2008
14.01.2008
Syny
-> gabo00000: kdyby to byl kondik, tak mu nebude strilet ani jeden valec... A kdyby to byly prohozeny kablely, tak dle me ty valce nepujdou bud 2 nebo 4 a ne 1...
19:10:15
14.01.2008
14.01.2008
Kuladmin
A tocit samozdrejmne klicem + golou.
19:09:25
14.01.2008
14.01.2008
Kuladmin
Jinak ty vule kdybys hledal jsou 105S, L, GL, SP, 120 L, LE, GL saci 0,15 vyfuk 0,2
120LS, GLS, rapid, 130L, rapid 130 oba 0,2
mereno pri 20stupnech C
A jdou od kraju vyfuk,sani, sani, vyfuk,vyfuk,sani,sani,vyf uk
A nemuzes to zmrsit ano to jinak ani nekjde staci trosku myslet a hned na to prijdes
obecne kdyz jedne striha tak meris dalsi kterej ma v tu chvili na obou ventilech vule (prave ty ktere meris a stelujes) a zbyvajici dva valce se merit nedaji pac jedez ze dvou ventilu je zrovna +- cely otevreny. a takhle dokola postupne vsechny 4.
A jestli se nepletu kdyz striha 1 tak meris 4 kdyz 2 tak 3 kdyz 3 tak 2 a kdyz 4 tak 1. Ale ted si tim opravdu nejsem uplne jistej hledat to nechci a uz jsem to nakej ten patek nedelal - uz si to proste nepamatuju si vzdycky vzpomenu kdyz to vidim a delam. Proste to nejde jinak. si to nejprve cele protoc a hned to uvidis. A pokud jde blbe tocit doporucuju vytahat svicky a dobry je tam nemit rychlost
120LS, GLS, rapid, 130L, rapid 130 oba 0,2
mereno pri 20stupnech C
A jdou od kraju vyfuk,sani, sani, vyfuk,vyfuk,sani,sani,vyf uk
A nemuzes to zmrsit ano to jinak ani nekjde staci trosku myslet a hned na to prijdes
obecne kdyz jedne striha tak meris dalsi kterej ma v tu chvili na obou ventilech vule (prave ty ktere meris a stelujes) a zbyvajici dva valce se merit nedaji pac jedez ze dvou ventilu je zrovna +- cely otevreny. a takhle dokola postupne vsechny 4.
A jestli se nepletu kdyz striha 1 tak meris 4 kdyz 2 tak 3 kdyz 3 tak 2 a kdyz 4 tak 1. Ale ted si tim opravdu nejsem uplne jistej hledat to nechci a uz jsem to nakej ten patek nedelal - uz si to proste nepamatuju si vzdycky vzpomenu kdyz to vidim a delam. Proste to nejde jinak. si to nejprve cele protoc a hned to uvidis. A pokud jde blbe tocit doporucuju vytahat svicky a dobry je tam nemit rychlost
19:08:14
14.01.2008
14.01.2008
gabo000000 - zrušená registrace
ked je ten motor v ok stave...enzere olej tak môzu byt poprehadzovane kable alebo vadny kondenzator
19:05:59
14.01.2008
14.01.2008
pavelkreta
ok ja mrknu zitra na ty ventily a uvidim budu vas informovat..
18:54:04
14.01.2008
14.01.2008
Milan 136
úpl-> Reeaper: úplně v pohodě to může být vůlema. Ventil nemá vůli, ale naopak mu vahadlo brání zavření. A je možný, že bude podpálenej....
10:18:45
14.01.2008
14.01.2008
mňesíc
aha, přehlídnul jsem...
10:15:38
14.01.2008
14.01.2008
Matsoft
-> mňesíc: kabely pise ze ma new
10:12:11
14.01.2008
14.01.2008
mňesíc
-> pavelkreta: zkus vyměnit kabely ke svíčkám....
09:55:26
14.01.2008
14.01.2008
King
Vzhledem k tomu, že ventilová vůle má na shade tendenci vždycky klesat, tak je nanejvýš pravděpodobný, že výfukovej ventil 2. válce má vůli nulovou, což za současných teplot znamená, že 2. válec je bez komprese. Otázka zní, proč se srát 2 tejdny s motorem, když návod na štelování ventilovejch vůlí je v každý knížce o shades a na svejch osobních stránkách se popisem tohodle banálního úkonu pyšní kdejakej votuzer :)
07:57:15
14.01.2008
14.01.2008
Kuladmin
-> Reeaper: Tak ja vim ze je to divny ale kdyz defakto vsechno povymenoval. Mozny je vsechno pokud se mu treba vubec nezaviraji tak se neuskutecni komprese a pise ze mu to strili na obe strany tak bych je urcite zkuzsil seridit. Ale se bojim ze skonci se sundanou hlavou.
07:56:16
14.01.2008
14.01.2008
Karel.
-> Reeaper: taky se mi to nějak nezdá max by mu to klepalo jak šicí stroj
07:21:16
14.01.2008
14.01.2008
Reeaper
-> pavelkreta: jak se měří vůle na ventilech najdeš snad v každý knížce, měří se spárovejma měrkama, ale kolik mají bejt to ti nepovím, nerad bych kecal. Ale v knížce to určitě najdeš
-> Kuladmin: ale že by to jelo na tři válce jen kvůli špatný vůli na ventilech?
-> Kuladmin: ale že by to jelo na tři válce jen kvůli špatný vůli na ventilech?
20:31:12
13.01.2008
13.01.2008
Bobesh
-> pavelkreta: A co tlaky?
19:57:16
13.01.2008
13.01.2008
Kuladmin
Budes muset skusit zmerit ty vule na ventilech je to jednoduchy - pokud teda nejsou uz podpaleny.
19:47:05
13.01.2008
13.01.2008
pavelkreta
Zdar chlapi už tak dva tydny se seru s jedním motorem a je tam takový problém,vůbec nevím co nebo v čem to vězí.Takže předstih ok,odtrh ok,svíčky jiskru dávají všechny,karburátor benzín dává,ale ať dělám co dělám pořád ten motor jede na tři válce,jedná se o ten válec který je od zadního čela jako druhy originálně je očíslovaný jinak ale to si teď momentálně nevzpomenu.Ze začátku než se na tom motoru udělal předstih a odtrh tak to dost střílelo do výfuku a do sání,tak mám podezření že by mohla být třeba zohlá ta nazdvihávací tyčinka,ale sundal jsem víko a zdá se být ok,ventily střihají ale vůle sem neměřil ani nevím jak se měří..Už jsem z toho na tom fakt špatně,tento tyden to muím dodělat abych s tim dojel na stkčko.Jinak rozdělovač měněný,svíčky měněné,kabely nové,karbec měněný,cívka je taky vyměněná i kondík.Tak mi prosím někdo řekněte kde je problém.Díky moc za každou radu.Teď už spoléhám jen na vás sám už si s tím neporadím..