skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hlava 130
prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 31.12.2007 do 18.01.2008, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
22:08:04
18.01.2008
18.01.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Matthes130 - registrace zatim v provozu: Tak je to presne 11mm
10:19:10
14.01.2008
14.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> Saky: Tož cena je parádní, ale je mi líto to aplikovat na novou 130 hlavu.popřemýšlím a kdyžtak bych ti časem donesl jetou.
22:24:24
13.01.2008
13.01.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
Nevi prosim nekdo vnitrni prumer toho gufera? Resp tedy jaky ma mit prumer ten pahyl na hlave? :)
15:46:08
03.01.2008
03.01.2008
Saky
-> FORM: ale jo ja to nemyslim nijak zle-) taky si to obcas pletu, resp nepletu ale napisu ze se to dela na freze coz je blbe..
jinak pokud nekdo mate zajem tak takhle upravit ventily na pouziti gufer mohu zaridit za cca 300kc..
jinak pokud nekdo mate zajem tak takhle upravit ventily na pouziti gufer mohu zaridit za cca 300kc..
14:22:47
03.01.2008
03.01.2008
FORM - zlomená ojnice
Tož nějaké krokové motory by nebyl problém, elektroniku bych zvládnul, trochu mi bude asi dělat problém udělat stůl, uvidíme. :-))
Jasně, myslel jsem frézu, jen mám pojmy zažité obráceně i když vím že špatně. To je stejné jako pájka / pájedlo a spousty jiných omylů, které se běžně užívají.
Jasně, myslel jsem frézu, jen mám pojmy zažité obráceně i když vím že špatně. To je stejné jako pájka / pájedlo a spousty jiných omylů, které se běžně užívají.
19:07:44
02.01.2008
02.01.2008
Gardman - zrušená registrace
A tady nějákej frézař ví, že frézka je stroj a fréza nástroj. ,,nejsme tu v dílně, ale hlavně když si rozumíme" Saky má pravdu s těma rozměrama, přesně tak je to vyrobený.
12:15:35
02.01.2008
02.01.2008
Saky
-> FORM: no delat frezku je docela problem-) musis sehnat motory udelat posuvy atd-))
jinak nabrousit frezu jako nastroj na gufera problem zas takovej neni.. staci vedet prumer trnu (prumer ventilu) a prumer gufera ten zmeris treba na favo hlave a tyto dva prumery plus jeste celkovej kterej uz nemusi byt presny, klidne vetsi.. (treba 25mm) zadas nekomu kdo to bude delat tak by mu to melo stacit k vyrobe..
jinak nabrousit frezu jako nastroj na gufera problem zas takovej neni.. staci vedet prumer trnu (prumer ventilu) a prumer gufera ten zmeris treba na favo hlave a tyto dva prumery plus jeste celkovej kterej uz nemusi byt presny, klidne vetsi.. (treba 25mm) zadas nekomu kdo to bude delat tak by mu to melo stacit k vyrobe..
11:58:41
02.01.2008
02.01.2008
FORM - zlomená ojnice
To by mě taky zajímalo, pokud by se dala lehce udělat frézka, pak by nebyl problém kdykoli kamkoli udělat guferka. Ono na tom nic není, dokážu si to představit, ale zkus to prosím načrtnout.
22:16:44
01.01.2008
01.01.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Gardman: No pokud mas trochu casu a naladu tak budu vdecny
22:08:29
01.01.2008
01.01.2008
Gardman - zrušená registrace
Já když jsem to měl pučený, tak jsem si udělal všechny, ale gufera budu dávat jen na sací. Protože vejfukáče mám abnormální, takže to těsní. Jestli chceš oskenovat nějákej nákres ty frezky, tak ti to zhruba namaluju.
21:58:28
01.01.2008
01.01.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Gardman: Tak hold vymyslim sam Ale dik za qalitni obrazek A zere to oil znatelne min jo? A nestoji za to teda udelat vsech 8 ventilu?
21:52:21
01.01.2008
01.01.2008
Gardman - zrušená registrace
Fotku ti neukážu protože jsem to měl pučený.
20:24:43
01.01.2008
01.01.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Gardman: Nemas prosim fotku ty frezky pro inspiraci
20:03:24
01.01.2008
01.01.2008
Gardman - zrušená registrace
Vybroušenou frézou z radekovu, v tý fréze je navrtaná díra přesně na ventyl a tím se to vystřeďuje. Druhá strana má normálně stopku jako vrták.
19:57:51
01.01.2008
01.01.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Gardman: Doma vrtackou? Muzes mi prosim napsat jaky si pouzil nastavec To by bylo velmi zaujimave
19:32:09
01.01.2008
01.01.2008
Gardman - zrušená registrace
proč jen na sacích, protože sací kanál odsává spárou mezi vodítkem a dříkem ventylu oil. Mám to taky vyfrézovaný na vodítko, dělal jsem to doma vrtačkou.
18:04:27
01.01.2008
01.01.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Diky za obrazek
17:31:59
01.01.2008
01.01.2008
minno
že je to gufero také pomuchlané si nevšímajte, to je zlá hlava a som s tým len laboroval
17:30:50
01.01.2008
01.01.2008
minno
no neviem ako je na tom hlava 130 ale predpokladám že rovnako ako 120, vodítka treba zhora osústružiť (ztenšiť) a potom na ne nasadiť guferá.
13:10:44
01.01.2008
01.01.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Tak to asi bude nejlepci no
12:49:01
01.01.2008
01.01.2008
petr s
-> Matthes130 - registrace zatim v provozu: Drží to zatím 3 roky a 50 000 km
12:31:03
01.01.2008
01.01.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: No a vydrzi to osazeni z litiny? Precijen je to docela tenky ...
11:51:12
01.01.2008
01.01.2008
petr s
-> Matthes130 - registrace zatim v provozu: Tak takový pokus se mě neosvědčil je tam málo místa jinak jde na fréze udělat osazení a tam dát gufero
11:33:39
01.01.2008
01.01.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Gardman: No chtel bych dat pod maly pero takovej bazmek z hliniku na kerym by drzelo gufero A proc jen na sacich?
11:17:42
01.01.2008
01.01.2008
Gardman - zrušená registrace
Mám to udělaný a chodí to bez problému, je to v litině která obsahuje hodně uhlíku. Proto se to nezadře, ale mám to jenom na sacích. jak to máš vymyšlený to upevnění?
09:44:47
01.01.2008
01.01.2008
suri
pokud viem tak na gufera sa musi osustruzit koniec voditka podla vykresu inak hotam nedas.
23:34:30
31.12.2007
31.12.2007
Matthes, záškodník z TechWebu
Mladezi, hlavne ty zkusenejsi ze zdejsiho osazenstva prosim ...
Je problem pokud dam do hlavy gufera a neupravim voditka? Jde o to jestli se nezadrou ventily Upevneni mam vymysleny ... o to nejde. Jen me zajima jestli tato uprava nevadi seriovym voditkum/ventilu
Je problem pokud dam do hlavy gufera a neupravim voditka? Jde o to jestli se nezadrou ventily Upevneni mam vymysleny ... o to nejde. Jen me zajima jestli tato uprava nevadi seriovym voditkum/ventilu