Problém s montáží 136 1.4

prohledat
239 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 20.12.2007 do 26.12.2007, založil/a Nwkt
řadit dle data
12:16:02
21.12.2007
Saky
-> Mantrabeach: ja myslim ze i kdyby ti ho prodal za 10000Kc ze bys byl spokojenej-)
12:15:34
21.12.2007
havlik
-> Pedros: kdyz by to bylo zubama tak bud by se to protocilo a obralo zuby a nebo by se tam nevysunul pastorek ale že by se to zaseklo tak aby to pak starter neotocil je docela divny
12:13:06
21.12.2007
Pedros
-> Saky: a nezdá se ti to divný,když předtím mu čapla normální 120 nebo 130tka na první šlus a teď když tam dá motor tu 1,4,tak to neotočí ani bez vyndaných svíček?? To je trošku divný,ne? Navíc když vyměnil 3 startéry,dvě baterky,ukostřil,navíc baterka spadla na 8V při startování,což značí silnej odběr (a nebo vybitou baterku,ale když měl jednu 100% od Pilota)tak to asi v elektrice moc nebude,spíš bude problém s těma zubama nebo něčím jiným
12:08:34
21.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: jak jsem psal už včera tu kostru na kaslia spočítat zuby na setrváku jak píše Saky. Pokudje tem fávo věnec, tak to s tím nechce, to je logické
12:03:29
21.12.2007
Mantrabeach
-> Nwkt: já už to vyřešil1.ten motor ti prostě není přán do rapida tak se ho musíš zbavit a za 1t. kč mi ho prodat.u mě se třeba chytne v erku 1 1 2 2 3 3 40 40 47 *47* *135* *135*
11:27:35
21.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: najlepsie by bolo asi keby vyskusali startovacie kable...nie?8
11:19:59
21.12.2007
Saky
-> gabo00000: podle me je chyba v elektrice (kostra kabely atd) a nebo baterce.. proste netusim kde jinde by mohl byt problem.. skodovackejch baterek ktery nastartujou nejakou 120cu a majitel tvrdi ze jsou OK jsem videl mraky.. a nova baterka vetsinou odstranila problem. .to same ukostreni musi se udelat poradne jinak to nefunguje.. netusim a logicky me nenapada jakej by tam mohl byt mechanickej problem.. pokud tedy motor sedi na cele prirube rovne tedy osove rovnobezne se starterem, venec je skodovackej tak proste netusim co by mohlo byt spatne
11:13:30
21.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: mo ok..aj ja tak rozmysla..ale potom podla teba kde je chyba?8
11:09:51
21.12.2007
Saky
-> gabo00000: to osove posunuti je cca 1mm.. tzn ze setrvak je jakoby bliz ke starteru o cca 1mm.. ano mohlo by to vadit za predpokladu ze by starter dojel az na konec ozubeni a narazil by jakoby az do setrvaku, ale podle me je tam dostatecna vule aby to nicemu nevadilo, (nikdy se tento problem neprojevil) a i kdyby to vadilo tak by stacilo jednoduse dat 1mm podlozku pod srouby starteru a ten tim posunout vic ven a bylo by to zase stejne.. a i tak si myslim ze i kdyby se to zarazilo az o setrvak tak by to treni tak maleho kousku zubu a setrvaku nezpusobilo takovou ztratu ze by se starter neroztocil..
11:08:15
21.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: hmmm...ked je vsetko ok tak musi byt problem len niekdo v sukoli...nieco ide na tesno8
11:06:23
21.12.2007
Nwkt
-> gabo00000: Když si to vemeš logicky, tak by se akorát pastroek zasunudál do věnce(zuby jsou rovný) a zabíral by maximálně menší plochou, ale pořád by to mělo otáčet(nebo aspoň přeskakovat)
11:04:33
21.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: to osove posunutie? nevadi to?
11:01:10
21.12.2007
Saky
b>-> Vojtik: a jak by takovy problem v soukoli mohl nastat? to me hlava nebere..
10:58:44
21.12.2007
Nwkt
-> Vojtik: To je jediný co mi napadá kde by mohl být problém, protože všechno ostatní jsme vyzkoušeli/vyměnili
10:56:45
21.12.2007
Vojtik
-> Nwkt: No to jsem skutečně zvědavej, čim to bude, osobně si to tipuju na nějakej trabl v soukolí. Jestli máš nějakej rozebranej startér, tak bych zkusil do převodovky namontovat jen holé přední víko a do něho vložit kotvu s pastorkem a zkusit to ručně zasunout do věnce a případně otočit rukou, jestli soukolí funguje, jinak už fakt nevim...pak by už pomohl jedině Mulder, nebo maximálně Scully-ová5
10:56:44
21.12.2007
Vojtik
-> Nwkt: No to jsem skutečně zvědavej, čim to bude, osobně si to tipuju na nějakej trabl v soukolí. Jestli máš nějakej rozebranej startér, tak bych zkusil do převodovky namontovat jen holé přední víko a do něho vložit kotvu s pastorkem a zkusit to ručně zasunout do věnce a případně otočit rukou, jestli soukolí funguje, jinak už fakt nevim...pak by už pomohl jedině Mulder, nebo maximálně Scully-ová5
10:42:44
21.12.2007
Pedros
-> TUNER: kdyby to bylo špatně ukostřený,tak ti nebude padat napětí baterky na 8V,to že to spadne na 8V značí,že je velkej proudovej odběr..
09:47:57
21.12.2007
Syny
-> Nwkt: Ja nevim - me uz proste jina moznost nenapada - pak uz to neni mozny ze ot jende 8
09:45:18
21.12.2007
Nwkt
-> Saky: Jj, to udělam, ale už jsem se díval jak jsem ti volal a vizuelně vypadá jako škodováckej
09:44:05
21.12.2007
Nwkt
-> Syny: Když jsem to zkoušel poprvé tak jsi byl u toho a to jsem to vůbec nerozpojoval. Jinak kabely tam blbě zapojit nejdou, 50 má tu plastovou čepičku a jde jenom na jeden konektor, 15 se zapojuje na ten druhej(u reduktorovýho se nezapojuje) a očka se dávají na šroub na cívce, nic jinýho tam neni
09:42:33
21.12.2007
Saky
-> Nwkt: no tak jeste zkontroluj ten venec.. jestli je to favo nebo skodovackej se pozna na prvni pohled ani nemusis vyndavat motor ven ty zuby jsou u skodovackyho takovy vetsi.. (pokud budes mit vedle druhej tak to porovnej) a nebo pokud chces pocitat zuby tak si na jednom udelej treba fixou znacku a spocitej si je.. proste abys nemusel vyndavat motor z auta kvuli tomu abyses presvedcil jakej je tam venec..

ono starteru bez zateze bude stacit klidne i vybita baterie..
09:41:58
21.12.2007
Syny
-> Nwkt: a ses si jistej ze ty kabely cos tam zapojoval sou dobre?
09:36:53
21.12.2007
Nwkt
-> p.b.: Ano a ještě jsem dával nový kostřící pásky, a všechny oka jsem očišťoval šmirglem. Ale víš co, předtim nebyl problém a proč by se to mělo posrat kvůlim výměně motoru ze dne na den?
09:35:04
21.12.2007
p.b.
-> Nwkt: Už se opakuju, ale fakt máš všechny kostry a plus dotažený na krev? Mně to dělalo úplně to samý a bylo to tím že nebyla pořádně dotažená kostra na baterce, na první pohled mě to ani nenapadlo, nasazená tam byla. Ale když si to tolikrát měnil...
08:37:48
21.12.2007
Syny
Tak proc kdyz ten starter byl povolenej tk normalne tocil a spocital si zoubky o venec? Proste kdyz je starter nezatizenej tak normalne toci... Ale je fakt ze nevim jak tam Nwkt tahal tu elektriku...
08:33:55
21.12.2007
TUNER
Zaměřil bych se na tu kostru na převodovce,ta se mi vůbec nelíbí...

Zkus to ukostřit normálně někam do kastle....7
00:24:55
21.12.2007
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
jak repasuju startery tak mam zasadu ze na kazdy spoj davam vejirove(zubate)podlozky. ty jsou i podle elektrikarskych norem brany jako vodive spojeni,je to par kacek,zkus je na spoje osadit
00:02:46
21.12.2007
Martin14
-> Nwkt: Nevim proč ale pokud jste vyměnili už x startérů a y baterek tak je to v přívofních kabelech nebo hlavně v zom uzeměmní.Zkus vzít normálně drát stačí jakýkoliv.Stačí 2,5-ka co je do zdi a propoj minus baterky,převodovku a motor a pak to vyzkoušej.Mě to dělalo něco podobného a bylo to tím.Otočíš klíčkem a spadne napětí.
23:49:27
20.12.2007
Saky
motor je ode me, klika je upravena z fabie.. jedinej rozdil kterej je oproti originalu ze je trosku osove posunuta (cca 1mm) to se da pripadne eliminovat podlozenim starteru milimetrovou podlozkou a musi to byt stejne.. podle me by to ale nemelo vadit a nikdy podobny problem nebyl.. setrvak je tam z feldy z ktere jsem sklepl venec a dal jsem tam venec ze 120ky /to si sice uz dneska nejsem moc jistej, ale myslim ze je to 120ka.. ze bych byl blbej a dal tam zpatky ten feldi si myslim ze neni moc pravdepodobne.. a hlavne i kdyby tam byl jinej venec tak se ten starter bude nejak tocit sice to bude vydavat zvuky jak to pujde pres zuby ale bude se tocit.. pokud je motor spravne nasazenej, jako ze blbe nasazenej bejt nemuze-) klika se toci v motoru porad na stejnym miste, nebot s ulozenim kliky se nic nedela-), setrvak je skodovackej a venec taky.. tak proste si myslim ze musi bejt problem v elektrice.. tzn bud spatne ukostreni nebo slaba baterka.. obecne tyhle motory potrebujou silnejsi starter.. no proste nevim cim jinym by to mohlo byt?
23:38:59
20.12.2007
Syny
-> Gryzly: Tak tak me ot delali v 89 1

Ale dle me by nikdo nemel hrotit kdyz tam bude mit 146 3 misto 130 ne? Dozadu da sitek 136 a v technicaku bude 130. Kdyz se to prepisuje na 136ku, tak to meni i v malim TP?
23:36:56
20.12.2007
Syny
-> Pavel P@nkáč: Uz ma smolika ted, pac ho uz do konce roku tady nevemou... (aspon neco takovyho rikal)
22:56:36
20.12.2007
Gryzly
-> Nwkt: Jenže Synymu to dělali před 15 lety, tenkrát bylaj iná legislativa. veškerý motory od 1000MB po favorit se brali jako jeden typ motoru, protože měli stejnou přírubu na převodovce, a stejný držáky.

Jako jinek typ motoru by se tenkrát bralo kdyby tam dal diesel, šestiválec, nebo třeba žigula.
22:45:33
20.12.2007
Nwkt
-> Pavel P@nkáč: Co mi řikal Pilot, tak by mělo stačit vymazat číslo motoru, motory 130,135,136 jsou mezi sebou záměný a podle toho jak má Syny udělanou výměnu motoru na 105 tak v techničáku akorát přepíšou číslo motoru a typ zůstává pořád stejnej
22:44:03
20.12.2007
Gryzly
-> Nwkt: tak změř pak ten věnec na té 146tce a uvidíš. Nikdo není neomylnej ani Saky. třeba zrovna vypli elektriku a potmě hrábl do šuplíku s věncama na Fávo. Jinak výměna je jednoduchá, ze setrváku věnec sklepeš kladivem a ten kterej budeš nasazovat tak dáš mamce do trouby nastavíš ji na 200°C a počkáš pul hodiny. Pak sikovkama nebo hasákem věnec přeneseš na setrvák a pěkně bez násilí tam zapadne. jak schládne tak se zakousne.
22:42:40
20.12.2007
Pavel P@nkáč
-> Nwkt: a co legalita? pristi rok uz budes mit smolika...8
22:34:56
20.12.2007
Nwkt
-> Gryzly: 120 neřeš, ten mam vedle na motoru 4
22:30:02
20.12.2007
Syny
-> havlik: Ta to mi doslo taky covece 3 To bylo jen konstatovani druheho problemu... 4
22:29:01
20.12.2007
Gryzly
Takže jsem doma našel věnec jen z favorita, má 124zubů, síla věnce přes zub je 14,7mm a síla věnce mezi zubama je 10,5mm.

Věnce z Š120 mám ve chlívě na čtyřech motorech, ale je tam teď -10°C a mě bolí v krku jak sviň.
22:16:22
20.12.2007
Nwkt
-> havlik: Tak tak, to se bude řešit až potom
22:15:48
20.12.2007
havlik
-> Syny: ale to že to nechytlo z kopce bych viděl jako špatný nastavení a jinej problem než je to že se zasekává starter a netočí
22:14:35
20.12.2007
Syny
kdyz sem auto vytlacili ven a zkusili to nahodit z kopce, tak si ani neskytlo... Ani jeden valec nechyt - proste nic...
22:12:58
20.12.2007
Syny
-> MATTESS: Hmm tak to abych ja vyjel o 2 hodky driv 3
22:03:44
20.12.2007
Nwkt
-> Gryzly: Roztlačit se nepovedlo, ale to je zatim vedlejší. Setrvák by měl být z felicie a věnec je ze 120
22:00:35
20.12.2007
Gryzly
-> Nwkt: OK a roztlačit jste to nezkoušeli?

setrvák máš pěti šroubovej, předpokládám že je to upravený z té Fábie z které jsou střeva.

Ptal ses Sakyho co tam je za věnec? jaký tam dával? Vím že při použití kombinace věnec ze š120 a reduktorového pastorku z felicie tak ten pastorek je asi o 2mm menší takže to při točení strašně chrastí jak do sebe zapadají ty různé zuby.

Pokud by Saky nedopatřením použil věnec z Fáva a ty tam měl startér s velkým pastorkem. (0,66kW nebo i reduktorovej na Š120) tak by opravdu ten pastorek asi bouchl do boku věnce a nezajeli by zuby.

Jdu ti sočítat kolik má mít jaký věnec zubů.
21:43:07
20.12.2007
MATTESS
-> Nwkt: ale vyřešíš
21:42:14
20.12.2007
Nwkt
-> MATTESS: 3 3 3 a svezeš mě? 3 pokud to do tý doby nevyřešim 3
21:41:04
20.12.2007
MATTESS
-> plzeňská sqadra: trochu OT: příští rok vyjíždím na srazy o půl hodiny dřív než VY z plzeňský gardy......
21:36:42
20.12.2007
Nwkt
-> Pilot 105: Jj, pro porovnání tu mam ještě tu 120 co jsem vyndal
21:34:33
20.12.2007
Pilot 105
-> Nwkt: Kdyžtak přeměř i to případné posunutí setrváku.
21:18:59
20.12.2007
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Nwkt: to je fakt,no jedine ze si to teda fakt nerozumi s tim vencem.ciste teoreticky by melo bejt zachovany osova vzdalenost,modul.vysunuti celeho setrvaku je doufam stejny.ja tychle motory moc neznam.zepte jse sakyho jestli tam je vse jak ma byt
Extreme Tyres