Problém s montáží 136 1.4

prohledat
239 příspěvků (zobrazeno 201 až 239) od 20.12.2007 do 26.12.2007, založil/a Nwkt
řadit dle data
21:16:49
20.12.2007
Crestik
-> Nwkt: ...no tak to pak zkontroluj pořadí válců :-)
21:08:42
20.12.2007
Nwkt
-> kubina: Zkontrolovat to můžu, ale když to neotočí ani bez svíček?
21:05:48
20.12.2007
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Nwkt: zkontroluj jeste jednou zapalovani-poradi kabelu a zakladni nastaveni rozdelovace
21:05:40
20.12.2007
Nwkt
-> Pilot 105: Na ten věnec se podívam zítra, aspoň si procvičim sundání a nandání motoru
21:04:41
20.12.2007
Nwkt
-> Crestik: Když točim ráčnou je tam N a vyšláplá spojka neni, zkoušel jsem startovat i s vyšláplou spojkou a stejný
21:04:21
20.12.2007
Pilot 105
Problém se startérem bych taky vyloučil (jeden nový 1 kW, jeden zánovní s novou cívkou 0,66 kW, jeden jetý 0,66 kW, který také běhal), výsledek pořád stejný. Motorem bez svíček prý jde otáčet zlehka, jediné co by to mohlo dělat jsou kabely, ikdyž to se mi zdá také dost nepravděpodobné (kostra přímo na startéru, navíc před montáží vše fungovalo), nebo je nesprávný věnec, jinak už nevím.7
21:02:58
20.12.2007
Crestik
možná blbě uvažuju, ale když spadne napětí, je tak tam musí být odběr jak kráva...není problém, sice netuším jaký, ve spojce/převodovce? Když jsi točil ráčnou, tak jsi asi měl N, ale když startuješ, vyšlápneš spojku, není problem tam?
20:40:44
20.12.2007
Pilot 105
-> Gryzly: Baterkou to určitě není, měl půjčenou moji, je stará něco přes rok a když nejezdím mám ji napojenou na "konzervační" nabíječku (udržuje baterii neustále nabitou na 100%).
20:27:17
20.12.2007
Kuladmin
Me to trosku pripada jakoby nebyla spravna poloha mezi ozubenim - jakoby byli prilis moc v sobe - jakoby to chtelo ten zub podriznout ale nato to nema silu. Doufam zes me pochopil jak to myslim.
20:20:12
20.12.2007
Nwkt
-> venni: Motor skládal Saky, já jsem jenom nasadil rozdělovač s komínkem, ale když jsou vyndaný svíčky tak je to jedno jak je nastavenej předstih. Prostě je to haluz a nikdo neví co s tim 8
20:18:56
20.12.2007
Nwkt
-> Gryzly: Co jsem zkoušel tu druhou baterku tak je od Pilota, má jí napojenou na nabíječku do normálně udržuje napětí, předtim s ní jezdil, teď má zazimovaný auto. Moje baterka co jsem zkoušel jako první jezdila denně v autě
20:11:36
20.12.2007
venni
-> venni: ale zase když to nejde ani bez svíček,no nevím no :(
20:10:38
20.12.2007
venni
-> Nwkt: hele a ten motor je nějak nově postavenej?Kdyby jsi ho skládal tak mi třebis napadlo jestli není taky velkej předstih 1 taky se mi stalo že se pak kousne a nejde....
20:10:20
20.12.2007
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
taky mi to nesedi,zkuste pres startovaci kabely pripojit druhe auto
20:08:32
20.12.2007
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> dazdoo: jak psal gryzly nehlede na to ze prave 0,66 ma vetsi zabernej moment
20:02:47
20.12.2007
Gryzly
-> dazdoo: zkusal dva startéry 0,66kW a potom zkoušel ten reduktorovej kterej má 1kW.
20:02:02
20.12.2007
Gryzly
motor bez svíček to musí protočit.

Předpokládám že to napětí 8V jsi měřil přímo na baterce, a né na té palubce.

fakt bych zkusil teda položit nějakou další baterku z auta který jezdí ( ne nějakou záložní batrerku která leží někde v koutě od jara) položil bych ju nalevo od otvoru ke spojce, vzal bych uplně jiný kabel a připojil bych ho na šroub kterým je přidělaný startér. druhej uplně jiný kabel třeba někde z vrakoviště bych přidělal na kabel co je na elmg spínači. žádný jiný káble od baterky bych nikam nezapojoval a musí tot točit. předpokládám že startér je dobrej když to dělá se třeba ruznýma startérama, bateky navím v jakým byli stavu, a tak bych prostě zkusil jiné kabely.

Nebo což je jednodušší tu žduchačku. a kdybys za světla natočil video jako má Gaboooo, tak by to taky pomohlo.

Nebo mi to dovez a já ti to zprovozním.
20:01:21
20.12.2007
dazdoo - zrušená registrace
startery sa vyrabali dva typy 0.66kW a 0.8kW, skus zohnat ten silnejsi, mozno je ten tvoj proste slaby..alebo si zozen ten novy typ (s reduktorom)
19:30:18
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> havlik: ani ja neviem preco mi to robi....ja si len myslim ze je to kôli starteru...ale ja to neriesim....a nemam ponatia preco to takto robi -> Nwkt: ...som sa pokusil len pomôct...ini napad nemam8
19:28:46
20.12.2007
havlik
-> gabo00000: ale tak je blbost aby to dělalo zase s uplně novym starterem4
19:26:14
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: mrkni na video...prvy 2x to ani mne neotaca...iba cvaka...a potom pootoci..
19:25:05
20.12.2007
Nwkt
-> Tuner#2: Jo i bez svíček, stejnej efekt

-> gabo00000: Já otočim klíčkem a nic, startér jde do zkratu, neudělá ani jednu blbou otočku
19:23:47
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
dobijanie






taka 40ta sekunda...nastartujem az na 3krat..niekedy na 10 krat...ale umna to uz je asi vykochtanym starterom..ale vyskusaj..
19:21:50
20.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Zkoušel jsi to i bez těch svíček?
19:20:51
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: vyskusaj este tocit klucikom viackrat za sebou...mozno je to blbost ale inac neviem poradit...mne to napr taktiez robi na skodovke...mam aj video...hnd ho sem dam...proste cvak, cvak,cvak, cvak, cvak,cvak a zrazu zacne tocit...
19:19:57
20.12.2007
Karel.
-> havlik: já si to blbě přečetl4
19:18:52
20.12.2007
havlik
-> Karel.: jakej silnejší než reduktorovej na 120tku?
19:18:48
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: aj ja aj ja..a snazim sa pochopyt ako rozmyslas :o)
19:17:58
20.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: Přemýšlím nahlas, taky jinak nevím...
19:17:43
20.12.2007
Karel.
-> Nwkt: asi je to blbost, ale zkusil bych silnější starér
19:17:10
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: zeby?...neverim...8
19:15:43
20.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: A proč ne na kasli? Aby tam fakt nevznikali nějaké podivné potenciály a nezlobilo to.
19:13:09
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: ja uz nemam napady8 moc zaujmavy problem8
19:11:26
20.12.2007
Nwkt
-> Tuner#2: Baterku jsem měl pučenou od Pilota, stejnej efekt. Kostřící pásky jsem dneska dával nový, všechno jsem očistil, kostra od - na baterce je vedená na šteft na převodovce co je nahoře u startéru. Prostě jakmile chci startovat tak místo otočení jde do zkratu
19:07:15
20.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Co tu baterku, zkoušel jsi jinou? Zkoušeli jste kabely z nastartovanýho auta?



Kostru bych ukostřil pořádně od - na baterce na očištěnou kasli u kaslíku, + na startér a pořádně ukostřit i motor (já tam mám dva ty pásky). Nekostřil bych na startér!, aby tam nevznikaly různé potenciály země. Možná mě elektrikář pošle do háje, že kecám, ale je to jen moje úvaha.
19:06:09
20.12.2007
Nwkt
-> petr s: Dva 0,66 kw. Jeden novej reduktorovej na 120, stejnej problém, neotočí ani jeden
19:04:42
20.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Startér má právě půjčený od Pilota
19:03:36
20.12.2007
petr s
startér?
19:02:06
20.12.2007
Nwkt
Takže kousek diskuze je už zde

skoda-virt.cz/cz/.../7111 4-co-jste-dnes-udelali

Popis problému:

Motor je nasazneje normálně na převodovce, když se pokusim nastartovat tak vyjede pastorek(je slyšet cvaknutí) ale jakmile má startér otočit tak se neděje nic. Pohasnou kontrolky a napětí na baterce spadne na 7,5-8 V. Kostra je vedená od - baterky na horní šroub startéru + je novej kostřící pásek, u motoru je novej kostřící pásek, oka ke startéru jsou očištěný. Motorem jde ráčnou normálně protočit. Baterky jsem zkoušel dvě, jednu mojí, jednu od Pilota s oběma stejnej efekt, startér neotočí ani o jednu otáčku. Věnec na setrváku vypadá od pohledu jako 120. Takže kde je problém?
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...