skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problém s montáží 136 1.4
-> Nwkt: ...no tak to pak zkontroluj pořadí válců :-)
-> kubina: Zkontrolovat to můžu, ale když to neotočí ani bez svíček?
-> Nwkt: zkontroluj jeste jednou zapalovani-poradi kabelu a zakladni nastaveni rozdelovace
-> Pilot 105: Na ten věnec se podívam zítra, aspoň si procvičim sundání a nandání motoru
-> Crestik: Když točim ráčnou je tam N a vyšláplá spojka neni, zkoušel jsem startovat i s vyšláplou spojkou a stejný
Problém se startérem bych taky vyloučil (jeden nový 1 kW, jeden zánovní s novou cívkou 0,66 kW, jeden jetý 0,66 kW, který také běhal), výsledek pořád stejný. Motorem bez svíček prý jde otáčet zlehka, jediné co by to mohlo dělat jsou kabely, ikdyž to se mi zdá také dost nepravděpodobné (kostra přímo na startéru, navíc před montáží vše fungovalo), nebo je nesprávný věnec, jinak už nevím.

možná blbě uvažuju, ale když spadne napětí, je tak tam musí být odběr jak kráva...není problém, sice netuším jaký, ve spojce/převodovce? Když jsi točil ráčnou, tak jsi asi měl N, ale když startuješ, vyšlápneš spojku, není problem tam?
-> Gryzly: Baterkou to určitě není, měl půjčenou moji, je stará něco přes rok a když nejezdím mám ji napojenou na "konzervační" nabíječku (udržuje baterii neustále nabitou na 100%).
Me to trosku pripada jakoby nebyla spravna poloha mezi ozubenim - jakoby byli prilis moc v sobe - jakoby to chtelo ten zub podriznout ale nato to nema silu. Doufam zes me pochopil jak to myslim.
-> venni: Motor skládal Saky, já jsem jenom nasadil rozdělovač s komínkem, ale když jsou vyndaný svíčky tak je to jedno jak je nastavenej předstih. Prostě je to haluz a nikdo neví co s tim 

-> Gryzly: Co jsem zkoušel tu druhou baterku tak je od Pilota, má jí napojenou na nabíječku do normálně udržuje napětí, předtim s ní jezdil, teď má zazimovaný auto. Moje baterka co jsem zkoušel jako první jezdila denně v autě
-> venni: ale zase když to nejde ani bez svíček,no nevím no :(
-> Nwkt: hele a ten motor je nějak nově postavenej?Kdyby jsi ho skládal tak mi třebis napadlo jestli není taky velkej předstih
taky se mi stalo že se pak kousne a nejde....

taky mi to nesedi,zkuste pres startovaci kabely pripojit druhe auto
-> dazdoo: jak psal gryzly nehlede na to ze prave 0,66 ma vetsi zabernej moment
-> dazdoo: zkusal dva startéry 0,66kW a potom zkoušel ten reduktorovej kterej má 1kW.
motor bez svíček to musí protočit.
Předpokládám že to napětí 8V jsi měřil přímo na baterce, a né na té palubce.
fakt bych zkusil teda položit nějakou další baterku z auta který jezdí ( ne nějakou záložní batrerku která leží někde v koutě od jara) položil bych ju nalevo od otvoru ke spojce, vzal bych uplně jiný kabel a připojil bych ho na šroub kterým je přidělaný startér. druhej uplně jiný kabel třeba někde z vrakoviště bych přidělal na kabel co je na elmg spínači. žádný jiný káble od baterky bych nikam nezapojoval a musí tot točit. předpokládám že startér je dobrej když to dělá se třeba ruznýma startérama, bateky navím v jakým byli stavu, a tak bych prostě zkusil jiné kabely.
Nebo což je jednodušší tu žduchačku. a kdybys za světla natočil video jako má Gaboooo, tak by to taky pomohlo.
Nebo mi to dovez a já ti to zprovozním.
Předpokládám že to napětí 8V jsi měřil přímo na baterce, a né na té palubce.
fakt bych zkusil teda položit nějakou další baterku z auta který jezdí ( ne nějakou záložní batrerku která leží někde v koutě od jara) položil bych ju nalevo od otvoru ke spojce, vzal bych uplně jiný kabel a připojil bych ho na šroub kterým je přidělaný startér. druhej uplně jiný kabel třeba někde z vrakoviště bych přidělal na kabel co je na elmg spínači. žádný jiný káble od baterky bych nikam nezapojoval a musí tot točit. předpokládám že startér je dobrej když to dělá se třeba ruznýma startérama, bateky navím v jakým byli stavu, a tak bych prostě zkusil jiné kabely.
Nebo což je jednodušší tu žduchačku. a kdybys za světla natočil video jako má Gaboooo, tak by to taky pomohlo.
Nebo mi to dovez a já ti to zprovozním.
startery sa vyrabali dva typy 0.66kW a 0.8kW, skus zohnat ten silnejsi, mozno je ten tvoj proste slaby..alebo si zozen ten novy typ (s reduktorom)
-> havlik: ani ja neviem preco mi to robi....ja si len myslim ze je to kôli starteru...ale ja to neriesim....a nemam ponatia preco to takto robi -> Nwkt: ...som sa pokusil len pomôct...ini napad nemam

-> gabo00000: ale tak je blbost aby to dělalo zase s uplně novym starterem

-> Nwkt: mrkni na video...prvy 2x to ani mne neotaca...iba cvaka...a potom pootoci..
-> Tuner#2: Jo i bez svíček, stejnej efekt
-> gabo00000: Já otočim klíčkem a nic, startér jde do zkratu, neudělá ani jednu blbou otočku
-> gabo00000: Já otočim klíčkem a nic, startér jde do zkratu, neudělá ani jednu blbou otočku
-> Nwkt: Zkoušel jsi to i bez těch svíček?
-> Nwkt: vyskusaj este tocit klucikom viackrat za sebou...mozno je to blbost ale inac neviem poradit...mne to napr taktiez robi na skodovke...mam aj video...hnd ho sem dam...proste cvak, cvak,cvak, cvak, cvak,cvak a zrazu zacne tocit...
-> havlik: já si to blbě přečetl

-> Karel.: jakej silnejší než reduktorovej na 120tku?
-> Tuner#2: aj ja aj ja..a snazim sa pochopyt ako rozmyslas :o)
-> gabo00000: Přemýšlím nahlas, taky jinak nevím...
-> Nwkt: asi je to blbost, ale zkusil bych silnější starér
-> Tuner#2: zeby?...neverim...

-> Nwkt: A proč ne na kasli? Aby tam fakt nevznikali nějaké podivné potenciály a nezlobilo to.
-> Nwkt: ja uz nemam napady
moc zaujmavy problem


-> Tuner#2: Baterku jsem měl pučenou od Pilota, stejnej efekt. Kostřící pásky jsem dneska dával nový, všechno jsem očistil, kostra od - na baterce je vedená na šteft na převodovce co je nahoře u startéru. Prostě jakmile chci startovat tak místo otočení jde do zkratu
-> Nwkt: Co tu baterku, zkoušel jsi jinou? Zkoušeli jste kabely z nastartovanýho auta?
Kostru bych ukostřil pořádně od - na baterce na očištěnou kasli u kaslíku, + na startér a pořádně ukostřit i motor (já tam mám dva ty pásky). Nekostřil bych na startér!, aby tam nevznikaly různé potenciály země. Možná mě elektrikář pošle do háje, že kecám, ale je to jen moje úvaha.
Kostru bych ukostřil pořádně od - na baterce na očištěnou kasli u kaslíku, + na startér a pořádně ukostřit i motor (já tam mám dva ty pásky). Nekostřil bych na startér!, aby tam nevznikaly různé potenciály země. Možná mě elektrikář pošle do háje, že kecám, ale je to jen moje úvaha.
-> petr s: Dva 0,66 kw. Jeden novej reduktorovej na 120, stejnej problém, neotočí ani jeden
-> petr s: Startér má právě půjčený od Pilota
startér?
Takže kousek diskuze je už zde
skoda-virt.cz/cz/.../7111 4-co-jste-dnes-udelali
Popis problému:
Motor je nasazneje normálně na převodovce, když se pokusim nastartovat tak vyjede pastorek(je slyšet cvaknutí) ale jakmile má startér otočit tak se neděje nic. Pohasnou kontrolky a napětí na baterce spadne na 7,5-8 V. Kostra je vedená od - baterky na horní šroub startéru + je novej kostřící pásek, u motoru je novej kostřící pásek, oka ke startéru jsou očištěný. Motorem jde ráčnou normálně protočit. Baterky jsem zkoušel dvě, jednu mojí, jednu od Pilota s oběma stejnej efekt, startér neotočí ani o jednu otáčku. Věnec na setrváku vypadá od pohledu jako 120. Takže kde je problém?
skoda-virt.cz/cz/.../7111 4-co-jste-dnes-udelali
Popis problému:
Motor je nasazneje normálně na převodovce, když se pokusim nastartovat tak vyjede pastorek(je slyšet cvaknutí) ale jakmile má startér otočit tak se neděje nic. Pohasnou kontrolky a napětí na baterce spadne na 7,5-8 V. Kostra je vedená od - baterky na horní šroub startéru + je novej kostřící pásek, u motoru je novej kostřící pásek, oka ke startéru jsou očištěný. Motorem jde ráčnou normálně protočit. Baterky jsem zkoušel dvě, jednu mojí, jednu od Pilota s oběma stejnej efekt, startér neotočí ani o jednu otáčku. Věnec na setrváku vypadá od pohledu jako 120. Takže kde je problém?