![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
výf. zvody 4-1, 4-2-1 favorit
-> Saky: ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bagrr: ty netusim, ale kdyz se tady proberou prispevatele a vezmou se prispevatele z tematu cca 14dni starem tak je tady par lidi stylu kam vitr tam plast.. a nejen v tomto tematu.. proste enchapu, kdyz nevim tak mlcim, a ne ze budu cekat na nazor nekoho kdo o veci vi a pak se postavim za jeho nazor, a myslim si jak sem dobrej ze vsechno vim.. no jo virt...
-> havlik: Ale kdeže:o)) Odjaktěživa sem byl spíš nakloněn 4-2-1:o) A končim tady páč to je sice k tématu ale nic nepřinášející debata![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Bagrr: no máš kliku že od tý doby co tě znam sem asi třikrát formátoval komp a přestal používat icq jinak bych to určitě dohledal
-> havlik: ALe já nelžu
A ani nemlžim![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bagrr: vydrží i lež![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> havlik: železobeton něco vydrží![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Bagrr: divný asi máte dobrou podlahu
-> havlik: Eště ne![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Bagrr: už ses propad?
-> havlik: Ať se propadnu jestli lžu![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bagrr: opravdu![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Saky: Já byl odjakživa pro 4-2-1
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Saky: tak to býva...vždy sa postaviť na stranu väčšiny
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
zajimavy jak lidi menej nazory jeste nedavno tady panovali nazory ze jedine 4-1 o 421 tady nikdy nebyla rec, pak tady dedla napise ze 421 jsou lepsi a najednou vsichni zmenej nazor-) ja bych jen podotknul ze ani tak nezalezi na typu svodu jako na jejich provedeni..
-> Vici: teraz ked na to pozerám bližšie tak je to Tommü...to vyzeralo jak dve i..
sorry
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
na normalni jezdeni jedien 4-2-1. na tom stitku je Tommii nebo Tommu s prehlasovanym u?
Nedá se obecně říci, na co jsou svody 4-2-1 a na co 4-1. Jestli do serie nebo na závody. Obecně lze říci ,že se svody 4-2-1 se dosahuje lepších výsledků. Pokud je to jenom trochu možné a dovoluje to cena případně technicky
možná zástavba do auta používají se 4-2-1, resp. jiné kombinace tohoto systému. Dosažené hodnoty výkonu bývají u obou těchto možností hodně podobné, se systémem 4-2-1 lze ale určitě dosáhnout lepšího průběhu výkonu a vyšších hodnot točivého momentu. Proč to tedy nedělají všichni ? Dobře odladit
4-2-1 je o dost složitější a hlavně zase cena..
možná zástavba do auta používají se 4-2-1, resp. jiné kombinace tohoto systému. Dosažené hodnoty výkonu bývají u obou těchto možností hodně podobné, se systémem 4-2-1 lze ale určitě dosáhnout lepšího průběhu výkonu a vyšších hodnot točivého momentu. Proč to tedy nedělají všichni ? Dobře odladit
4-2-1 je o dost složitější a hlavně zase cena..
inak ak sa mozem spytat, nevie niekto ako sa vola stranka NCpower?
inak má nejaký vplyv na výkon aj to ktoré trubky sú spojené??? ako ked sa to zužuje zo 4 do 2 mám na mysli...
lebo tieto čo mám sú obalené tou tepelnou izoláciou na výfuky a dole nechem dávať...takže nevidím ktorý sa kam zužuje...
lebo tieto čo mám sú obalené tou tepelnou izoláciou na výfuky a dole nechem dávať...takže nevidím ktorý sa kam zužuje...
-> Gemini: ok..dakujem pekne
-> andre: tie priemery na normalny motor uplne sedia a stacia...... je to OK
-> Gemini: dik za potvrdenie![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
tak z toho článku mne vychádza že 4-2-1 sú lepšie pre moje potreby....
Viete ale poradiť ako na preimer trubky???
tieto sú 3cm z hlavy ked sa zúžia do 2 tak majú vnútorní priemer 3,5 a na konci je to séria na origo výfauk favo....
Viete ale poradiť ako na preimer trubky???
tieto sú 3cm z hlavy ked sa zúžia do 2 tak majú vnútorní priemer 3,5 a na konci je to séria na origo výfauk favo....
-> andre:
4-2-1 na slusnejsie jazdenie
4-2-1 na slusnejsie jazdenie
-> gabo00000: jj..to som našiel aj prečítal už...
len mne ide o to, že ja to auto nemám na preteky ale na normál jazdenie(teda normál ako normál
) a chcel by som vedieť čo je mi teda lepšie ked chcem jazdiť slušne ale občas to prehnať
a dalej či nepozná niekto tú firmu a nemá na nu nejaké recenzie
len mne ide o to, že ja to auto nemám na preteky ale na normál jazdenie(teda normál ako normál
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
a dalej či nepozná niekto tú firmu a nemá na nu nejaké recenzie
-> havlik: vdaka ze si na to uporoznil![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> havlik: kurnik...oprava 172=742![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> gabo00000: co je 172?
-> andre: mas tam popisane aj na favo![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
staci mrknut o stranu dalej...podla mna 172 a 781 velky rozdiel nebudel... podstata je 4-2-1 alebo 4-1
skoda-virt.cz/cz/.../6119 4-svody-4-2-1?offset=30
skoda-virt.cz/cz/.../6119 4-svody-4-2-1?offset=30
dostali sa mi do ruky zvody 4-2-1 na škodu favorit, počul som o nich ale doteraz som videl vždy len 4-1.
Viete mi povedať aký je medzi nimi rozdiel, ktoré boli používané na ktoré preteky? A tieto majú vraj menší priemer trubky, lebo sú robené tak ,aby bol vynechaný stredný tlmič.
tieto konkretne majú na sebe štítok Tommii&RS motor tuning. poznáte niekto túto firmu, nevie o nej nič nájsť![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Viete mi povedať aký je medzi nimi rozdiel, ktoré boli používané na ktoré preteky? A tieto majú vraj menší priemer trubky, lebo sú robené tak ,aby bol vynechaný stredný tlmič.
tieto konkretne majú na sebe štítok Tommii&RS motor tuning. poznáte niekto túto firmu, nevie o nej nič nájsť
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)