skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Silenty Fe do škodovky
-> Discovera: Super, díky moc
-> Discovera: OK DÍKY...NEJEN ZA SEBE

-> pyroman: dám...s lepším popisem a s veškerýma rozměrama jak co řezat a upravovat.
-> Discovera: paráda....hodil by si to kdyžtak i do článků? až to budu dělat, abych nemusel hledat v miliónech článcích?-stejně jako ostatní

-> Klubko_: -> Shade Nouf: Kluci sem u Vás v klubu teda aspoň na webu tak na oko
a ještě sem nestihl opravit ani ty blbý fotky co jsem tam dal....vůbec nestíhám...dělám na škůdce o sto šest...chci to mít do listopadu hotové...teď budu cálovat 4000 za JP výfuk a pořád něco....do toho motor GO 130ky..tryskování...a další věci...a tak bych se měl stydět
, že jsem na stránkách ještě nic nedal...


-> Discovera: jo, jaktoze te este nemame v klubu? nejblizsi sraz je tedka v sobotu: www.skoda-olomouc.wz.cz/h
romada.php
-> Discovera: covece koukam že jsi taky z Olmika :) jakto že tě ještě nemáme v klubu? mrkni na skoda-olomouc.wz.cz
-> Shade Nouf: -> Klubko_: trubku ještě mám jestli chcete....a můžu mít další...ale určitě si dát pozor na toi, že při zástavbě držáky motoru nebudou v příčce stejné vzdálenosti!!! motor je cosem si všiml u 3 zástavbách co jsme prováděli natočen spíše do pravé strany tzn. že silent pod altíkem bude u příčky mít větší fuch než na levé!!!! česky řečeno silent bude zezadu téměř dosedat k příčce...strčil sem tam jednu podložku 1,5mm tlustou a ve předu jsem dal na vymezení tu trubku což je kolem 2cm...takže ať vás to nezaskočí....sám sem hleděl, ale po 3 autě mi to už přišlo normální. Jde to vidět i na fotkách
Nouf -> jdu do toho
kdy jedeme k Vyroubalovi nebo Koblihovi? U sousedu meni topeni, myslim, ze sem tam vhodnou trubku videl

jak to tak pročítám, tak už vím s čím budu experimentovat :) a myslím že budem s Klubkem dva co to tady v nejbližší době uvedem do praxe :)
-> Discovera: diky

-> Peklo-Evo-Luboš: není to úplně tak tiché jako ve feldě (motor vzadu jinak uchycený, převodovka vlečka nebo kyvka-jinak se chová...vlečka je ještě tiší...dá se říct, že vlečka= felicie za předpokladu nových silentu v podélných ramen a přípané převodovky) ale neslyšíš ani necítíš žádné vybrace ale jak která škodovka....i kvalita kastle dělá své...já mám vše co jsem mohl vyměnit nové a spodek po komletní GO náprav. Jak jsemale napsal na začátku....věřte, že to je 100 a 1 pokud chci mít ticho rozhodně se to vyplatí a měkkčí to je hodně! ale ztrátu akcelerace nebo výkonu motoru jsem nezaznamenal...ikdyž stojím u motoru a ručně přidávám plyn...motor se nahybá do stran...což je jasné při tak měkkych silentech...zatím motor 105 s 5q mokrou a akceleruje stejně dobře a i táhne jako před výměnou po dálnici při 150km/h neslyším vůbec žádné vibrace ani kravál a to hlavně v rozumezí krytických 2-2500 ot./min! tichoučko...až tam hodím 130ku nemyslím si, že se něco na tom změní. Te¨ˇd si spíše člověk všímá věcí co normálně neslyšel
jako sou zvuky kol jedoucí po asfaltu a další prkotiny


-> Discovera: to to ma opravdu tu tichost jako je ve felde? Je to tvrdsi nebo mekci oproti original silentblokum?
-> Klubko_: když nebudeš počítat čas, který ti vezme tak 1-2hodinky prace....tak silenty stoji 130kč/ks, 2ks šroubů imbus pevnostní 8,8 za 22kč oba. V kovošrotě tu naši problémovou trubku průměru přesně 7,5cm a menší trubku asi 1-1,2cm v průměru...ta je na vycentrování mezer mezi příčkou. Vysledný efekt je baječný aspoň mluvím za sebe. Žádné vybrace ani dunění kastle z motoru...prostě nic. Motor slyšet samo de ale je to takovy klasický co ve feldě....Stojí to za to. Jen si myslím, že silent na pravě straně pod altíkem nevydrží tak dlouho při natočení motoru je hoodně stlačený...ttakže počítám, že za 2-3roky bude pravý na sračky....rupne ve vrchní části tak jako u feldy co jsem nedávno viděl...ale nevypadne...jen praskne...ale možná kecám. Každopádně je to opravdu krok do předu a když jedu dálkovou je to nadhera slyšet sám sebe.
hmmmm, zajimavy. Co to stoji? Vidim to rpvne tak se zeptam na vysledny efekt?
-> Nwkt: tak hodně štěstí....ta trubka je jediný průser
a pokud seženeš obyč na topení či co....počítej s tím, že STĚNY nejsou stejné u těchto trubek jde to vidět na pohled....takže okraj jemě máznout vazelinou i okraj ailentu a trubku do svěráku a silent přes sikovky zmačknout a pomaloučku narazit...jakmile ti do trubky i 2mm vleze tak už máš vyhrano a kladivem jemně dorazíš....

-> Discovera: Super, už jsem jeden na prozkoumání koupil tak teď už jenom sehnat trubku a šup do toho

...proto jsem použil silnty z Felicie...ticho léčí

5 ...použité z Fáva jsou stabilnější-neprohnou se tak jak z feldy, ale jsou drobet hlučnější ve srovnání felda