skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
svody 4-2-1
prohledat
49 příspěvků (zobrazeno 1 až 49) od 26.07.2007 do 10.12.2007, založil/a co-driverer
15:49:29
10.12.2007
10.12.2007
Fifa
je pravdou, že když kamarád zkoušel simulovat Škoda motor v Lotus Engine simulation programu, tak mu asi do těch 6000 otáček rozsahu použitelnosti motoru vycházeli svody 4-2-1 výhodněji. Do asi 8000 vycházeli lépe 4-1. A ještě 4-1 myslím měli přínos v užším otáčkovém pásmu(spíš někde v oblastí vysokých otáček)
00:18:38
08.12.2007
08.12.2007
Pavel P@nkáč
-> Vici: jo ja koukalna 1,6-ku tak teda jinak, neva ze snima jen jeden valec?
00:10:16
08.12.2007
08.12.2007
Vici
-> Pavel P@nkáč: u obou svodu je daleko +- stejne jako u serie. 1,3 ji ma blizko, u 1,6 je i v serii skoro az pod podlahou. proc to tak je v serii netusim
23:45:49
07.12.2007
07.12.2007
Pavel P@nkáč
-> Vici: nevadi ze lamda je tak daleko proti origo? je na to dost nachylna.....
13:25:21
07.12.2007
07.12.2007
lubor
-> Vici:Mě svody na ten motor dělal Hlušička, Čepek sice říkal že to není uplně ideální ale že špatné taky ne.Za tu cenu co jsem za ně dal už by je stejně nikdo nekoupil a tak jsme se dohodli že je tam teda necháme;).Možná kdyby mi dělal i výfukovou soustavu Čepek byl by ten výsledný efekt ještě"o něco málo" lepší-svody má opravdu precizní.
Jinak souhlasím-návykové to je;).
Jinak souhlasím-návykové to je;).
11:57:49
07.12.2007
07.12.2007
Vici
-> lubor: ja jsem se mohl presvecit primo na svem aute :-). mel jsem cely komplet jako dedla, stal me tehda 21 000 a nikdy jsem te investice nelitoval. predtim jsem mel svody od Mucka, i se zbytkem, nebylo to nerez, stalo to za hovno a cena byla 15, za to jsem si nadaval stale, smejd maximalni. a jeden kluk z felicia klubu si koupil svody od hriciny na mpicko a ty nesly ani namontovat... cili pokud svody tak jedine nerez a od cepka. Na 1,6 planuju svody na jaro - je to navykovy sport :-)
11:28:04
07.12.2007
07.12.2007
lubor
->Vici: Tož paráda;)! Sám Čepek říkal že dělají nejlepší svody v republice, a až přímo u něj jsem se mohl přesvědčit že nemluvil do větru.
10:16:19
07.12.2007
07.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dedla: Díky za info. Ta fotka těch svodů do škodovky by zajímala naskenovaná i mě - třeba do mailu, když by jsi na to našel někdy čas.
21:13:40
06.12.2007
06.12.2007
Dedla
-> Tuner#2 05.12.07 22:07:21:
Vačku tam mám litinovou a hlavně fungující! Já tomu říkám "jetelnou" .
Stejně nějaký čísla nikomu nic neřeknou...
Tuším,že mám to samý jako ty,akorát vhodněji "postavený" v motoru pro ecu MPI...
Vačku tam mám litinovou a hlavně fungující! Já tomu říkám "jetelnou" .
Stejně nějaký čísla nikomu nic neřeknou...
Tuším,že mám to samý jako ty,akorát vhodněji "postavený" v motoru pro ecu MPI...
21:04:45
06.12.2007
06.12.2007
Dedla
-> Saky:
Když budeš hodnej a až se někdy zase stavíš na návštěvu,tak ti ukážeme foto,jak se i taková délka dá smotat do Škodule...
Momentálně jsme museli výrobu výfuků pozastavit alespoň cca do prázdin 2008 z důvodu stěhování části firmy.
Když budeš hodnej a až se někdy zase stavíš na návštěvu,tak ti ukážeme foto,jak se i taková délka dá smotat do Škodule...
Momentálně jsme museli výrobu výfuků pozastavit alespoň cca do prázdin 2008 z důvodu stěhování části firmy.
19:00:48
06.12.2007
06.12.2007
Saky
-> Dedla: no tak ja myslel ze mas 4-1 no to je jedno... svody 4-2-1 co sem psal ja ze nemely prinos mely ty vetve ktere se spojuji tak max 50cm a pak tak 30cm a po 80cm to uz byla jedna a to bylo horsi nez 4-1... kdyz rikas ze takovehle jsou lepsi budu ti tedy verit.. jen me jeste rekni jestli to nekdo dela taky na skodovku s motorem vzadu nebot na feldu kde je pod autem mraky mista si to predstavit dokazu ale v ty skodovce sem to asi jeste nevidel.. myslim tim tak aby ty svody byly takhle dlouhy
11:38:46
06.12.2007
06.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: Tak tohle je notoricky známé a už jsme tu Michalovo auto několikrát probírali, ale nedalo mě to a pátral jsem doma a opravdu jsem našel LR rally, který měla svody 4-2-1... ale moc jich nebylo, hodně obrázků mám s 4 - 1
10:34:32
06.12.2007
06.12.2007
lubor
Ty svody na obrázku udělal Němec opravdu pěkně.Vůbec celkově je to hezky zpracované.Když chce, tak umí.
22:07:21
05.12.2007
05.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dedla: OK, hádat se nebudu, Ty to ostatně víš nejlépe, když jsi u zdroje :o)) Když to tak pročítám, tak co tam máš za vačku?
21:54:00
05.12.2007
05.12.2007
Dedla
-> Saky -> Tuner#2
Já mám tenhle svod (protože zatím ještě nikdy nic lepšího vymyšlenýho nebylo),co je na fotu v odkazu. felicia.zasah.cz/
Z převážné většiny tam máme samý 4-2-1...
Já mám tenhle svod (protože zatím ještě nikdy nic lepšího vymyšlenýho nebylo),co je na fotu v odkazu. felicia.zasah.cz/
Z převážné většiny tam máme samý 4-2-1...
21:11:46
05.12.2007
05.12.2007
Saky
-> Dedla: no nevim neznam kazdy Vas motor ,ale z tech co vim sem to nevidel nikde.. ani na zavodnich ani na takovejch bezne upravenejch a ani ty ho nemas..
21:01:43
05.12.2007
05.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dedla: A já snad píšu že to poznám? Psal jsem, že jsem tam viděl svody na tyhle typy aut, neboli 4 in 1 ale s rovným výstupem pod auto. Pravda v tom výčtu chybělo ještě Fávo, ale nic to nemění na tom, že tam prostě bylo asi 10 svodů a všechny 4 in 1. Na škodovku se zahnutím jsem tam žádný neviděl a to samé 4-2-1
20:58:21
05.12.2007
05.12.2007
Dedla
-> Tuner#2:
Kdybych viděl nějakej svod i ze dvou metrů,tak bych téměř nepoznal,jestli je do Feldy 1.3,nebo do českýho motoru Fabia 1.4...
Kdybych viděl nějakej svod i ze dvou metrů,tak bych téměř nepoznal,jestli je do Feldy 1.3,nebo do českýho motoru Fabia 1.4...
20:49:35
05.12.2007
05.12.2007
Dedla
-> Saky:
Používáme je všude tam,kde nám to homologace a předpisy umožňují!
Používáme je všude tam,kde nám to homologace a předpisy umožňují!
20:33:34
05.12.2007
05.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dedla: Stejná otázka jako Saky. Když jsem byl za p. Čepkem, tak se tam válelo snad 10 svodů a všechny na Felinu, Fábii byli 4in1
20:24:06
05.12.2007
05.12.2007
Saky
-> Dedla: a proc je tedy nepouzivate?
20:06:55
05.12.2007
05.12.2007
Dedla
Dobře konstruovaný svody 4-2-1 = větší přínos než u provedení 4-1...
18:28:10
05.12.2007
05.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: Takže tam byli podtlakový rozdělovač? Sem si naivně myslel že ne...
18:20:25
05.12.2007
05.12.2007
havlik
-> Bagrr: podtlaková regulace u LR teda jak píše Michal u svoje auta 11stupnu od metalexu rozdelovac
18:19:41
05.12.2007
05.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Tuner#2: Já právě taky neviděl na fotce s 4-2-1 jen s 4-1 ale přijde mi divný jak by malíř přišel k tomu že tam jsou 4-2-1:o)
18:17:29
05.12.2007
05.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bagrr: Tak v TV stejně nic není a je lepší nad něčím dumat, než nedělat nic, ale jak říkám foto jsem neviděl.
18:00:57
05.12.2007
05.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Tuner#2: Ne nemusíš se tím až tak moc zaobírat:o) Jde mi jen o to že ty 4-2-1 si tam asi jentak malíř nenamaloval protože se mu víc líbili
17:51:49
05.12.2007
05.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bagrr: Co jsem viděl naživo origo LR tak co si vzpomínám, tak všechny měli 4 in 1 a i na fotkách jsem tohle neviděl. Tím netvrdím, že to 100% nebylo, ale mám doma tři celkem velký knihy a ničeho jsem se nevšimnul. Schválně to dnes prolistuju.
17:45:16
05.12.2007
05.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
Eee omlouvám se ta převodárná je na suchý poloosy, nějako sem si to pořádně neprozkoumal Páč sou tam unašeče Lober
17:40:45
05.12.2007
05.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
Jo a jak je to s podtlakovou regulací předstihu právě u LR? Na obrázku viz link je kalsickej podtlakovej rozdělovač... To mi tam taky nesedí:o)))
17:39:49
05.12.2007
05.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Tuner#2: www.130lr.com/www/.../mot
or.jpg sice to není fotka. Údajně je to LR engine:o) Nesedí mi tam např. převodofka pro mokrý poloosy a právě svody 4-2-1
17:32:47
05.12.2007
05.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> lubor 05.12.07 06:25:55: Tuhle teorii jsem už taky slyšel a tady několikrát četl, ale snad jsem neviděl zádnou dobovou fotku z rally, kde by třeba 130RS nebo LR na rally měla 4-2-1. Vždy to bylo 4-1, pokud se bavím o továrních autech.
16:29:12
05.12.2007
05.12.2007
Gemini
-> DuriQ: jasneze ta druha moznost, predsa musia sa zlucit vrcholy impulzov vo vyfuk potruby na maximalizaciu vyplachu valcov .....
4-2-1 na bezne motory (zabezpecuju potrebny protitlak aj nizsich otackach) 4-1 na vysokootackove zavodne motory.......vsimnite si ake zvody sa pouzivaju na akých bikoch
4-2-1 na bezne motory (zabezpecuju potrebny protitlak aj nizsich otackach) 4-1 na vysokootackove zavodne motory.......vsimnite si ake zvody sa pouzivaju na akých bikoch
15:50:54
05.12.2007
05.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> lubor: toto vravel a gemini
15:07:22
05.12.2007
05.12.2007
Saky
ja asi tak tri ctyri roky zpatky brzdil asi ctvery svody a 4-1 byly lepsi v celem rozsahu ..ale osobne bych to videl ze vubec nezalezi na tom jak budou ale spis jak budou provedene.. otazkou zustava jestli ty svody co jsem mel byly uplne zmrseny nebo to tak proste je..
11:44:55
05.12.2007
05.12.2007
Tomicraw - zrušená registrace
Jak říká Lubor, přesně tak!
10:18:59
05.12.2007
05.12.2007
Boga
Znám Kluka co dělá 4-1 za 3500,- a klalita je vyborná mají i ten kužěl uvnitr v miste jak se spojuji vetve. A dela jak nad pricku tak pod.
06:25:55
05.12.2007
05.12.2007
lubor
-> co-driverer:Svody 4-1 se používaly na motorech kde hrálo prim roli max. otáček čili výkon (tedy na okruhové auta).
4-2-1 naopak na motorech kde byla důležitější hodnota a průběh točivého momentu (rally).
Pokud stavíš motor pro sportovní vyžití,a budeš točit max 6500 dejme tomu, pak bych byl pro svody 4-2-1.Je to opravdu o něco lepší,mám ze své i cizí zkušenosti.
4-2-1 naopak na motorech kde byla důležitější hodnota a průběh točivého momentu (rally).
Pokud stavíš motor pro sportovní vyžití,a budeš točit max 6500 dejme tomu, pak bych byl pro svody 4-2-1.Je to opravdu o něco lepší,mám ze své i cizí zkušenosti.
00:37:56
05.12.2007
05.12.2007
Petr Urban
-> Saky: krouťák ?
21:59:27
04.12.2007
04.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Saky: Osobně by se mi snáz dělali homemade než 4-1
21:57:02
04.12.2007
04.12.2007
Saky
podle me budes tezko hledat neco v cem sou lepsi nez 4-1 snad mozna cenu ale to si nejsem jistej..
21:41:35
04.12.2007
04.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> gabo00000: Mně se na nich líbí že se to Zužuje "pozvolně" tzn dvě větve do jedný menší trubky a pak zase to samý a ne naráz všechny 4 větve do jedný trubky menší... Taky nejsem odborník a proto se ptam:o)
21:38:29
04.12.2007
04.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
podla man u 4-2-1 sa da ovela jednoduchsie dodrzat dzzka jednotlivych zvodov...mne sa pacia...ale ja niesom odbornik
21:28:39
04.12.2007
04.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
Tak jak které jsou na co lepčí? Já osobně uvauju nad 4-2-1:o)
21:32:26
26.07.2007
26.07.2007
DuriQ
taka blba otazka... ale je to k teme : ) ako je lepsie spajat zvody 1-3 4-2 podla toho ako palia valce... pride mi to celkom logicke co si o tom myslite ? alebo 1-4 3-2 ? a potom samoska 2-1 : ))
20:25:58
26.07.2007
26.07.2007
co-driverer
chtěl jsem se zeptat zda máte nějaké zkušenosti s těmito svody, v čem jsou lepší a v čem jsou naopak horší než 4-1 , pokud má někdo foto budu rád díky