skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Elektrická benzínová pumpa Facet - Ko
prohledat
113 příspěvků (zobrazeno 101 až 113) od 25.06.2007 do 10.07.2009, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
22:42:57
25.06.2007
25.06.2007
Pedros
-> Syny: tak napálení na předek je taky náraz
22:27:00
25.06.2007
25.06.2007
U-Geen
-> Peklo-Evo-Luboš: kdyz si ji koupis tak ano.
22:26:46
25.06.2007
25.06.2007
Syny
-> Peklo-Evo-Luboš: Mno ale kdyz napalis predek?
22:25:31
25.06.2007
25.06.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Tuner#2: ja myslel ze vsechny facety maji narazovou pojistku...nebo ne ?
20:12:27
25.06.2007
25.06.2007
Syny
Mno akorad by me zajimalo kde je ve skodovce misto aby to bylo max 30cm nad hladinou a bylo tam max 60°C... Jedine nekde u prevodovky... Ale fakt nebim kde to tam uchytit... A aby nani necakala voda za jizdy...
20:06:55
25.06.2007
25.06.2007
Nwkt
-> Syny: To ti udělá nějakej šikovnej elektrikář jak tu někde psal Labros, stovovej automat
20:05:56
25.06.2007
25.06.2007
Syny
-> Tuner#2: Aletka tenprepad neni problem ne? To tam jen das to bily z toho facka ne? Kazdopadne jak chces delat ten pojistnej obvod na to cidlo tlaku oleje?
19:50:38
25.06.2007
25.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: JJ to máš pravdu
19:50:15
25.06.2007
25.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Tu samou, ale pokusím se dodržet ty zásady, co u novýc píšou, tak uvidíme... jiný výber bez vratky do nádrže není.
19:50:06
25.06.2007
25.06.2007
Nwkt
-> Syny: Ne, atomovej výbuch
-> Tuner#2: Je to pech, že se to musí vysrat zrovna teď ale zase lepší než kdyby se to stalo někde na jižní spojce
-> Tuner#2: Je to pech, že se to musí vysrat zrovna teď ale zase lepší než kdyby se to stalo někde na jižní spojce
19:49:08
25.06.2007
25.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
Jinak jsme to probírali s Pilotem a já k ní měl úplně jiný návod. teď u mí píšou, že musí být max. 30cm na hladinou v nádrži, takže půjde někam dolů, nesmí být v prostředí teplejším jak 60°C a ideální je před ní mít 3 - 5A pojistku což jsem neměl a měl jsem to jen na klíček co spíná napětí k cívce. ideální je ještě to mít přes čidlo mazání a v budoucnu to snad budu mít řešný obvodem, který tohle ošéfuje - případ třeba nehody, kdy chcípne motor, pumpa běží dál.
19:48:56
25.06.2007
25.06.2007
Syny
Nemeli ste v Rokycenech UFO ? Ze te to odstavilo veci ktery fungujou na zaklade elektromagnetu Nee - jakou budes kupovat? Pac ja chci taky nakou casem
19:46:26
25.06.2007
25.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak mě v sobotu umřela benzínová nízkotlaká pumpa. Potom ještě přestal fungovat elektromagnetický ventil, ale ten jsem vyšrouboval, zapojil kablík, dotkul se motoru a cvakal, tak jsem ho dal zpět a funguje, takže asi nějaká špatná kostra? nevím. každopádně pumpa funguje na principu elektromagnetu, kdy proud přitáhne, pak se přeruší, pružina to vrátí nazpět a opět se přitáhne při sepnutí. Tohle bohužel odešlo, tak jsem se jí podíval do střev. Vevnitř je celá vypěněná asi kvůli vybracím, mechanicky je v pořádku, ale dole je zalitý plošňák, který jsem vyloupak a je tam vyhořelý a odletovaný asi nějaký integráč. plošňák je KO, ale pokudsím se ukecat kamaráda, aby vymyslel to přerušování a budu jí mít jako rezervní. Prý tyhle pumpy moc spolehivý nejsou, mě vydržela 3 roky a nějakých 12 - 15tkm, tak uvidíme co vydrží nová. Zítra dodám foto.