skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Elektrická benzínová pumpa Facet - Ko
prohledat
113 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 25.06.2007 do 10.07.2009, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
neni to robene s NE 555kou?
-> Tuner#2: no, nepotesil si me
-> Syny: Píšou 30cm na hladinou, tzn. když máš prázdnou, tak 30cm od dna nádrže, takže to dám na ten šusplech jako to má Vrba a zapojejí bude na klíček, ale přes relé a extra pojistku přímo před pumpou.
u strikacky to hlida ridici jednotka motoru. pred startem natlakuje palivovou soustavu a cerpadlo vypne. po startu jej pusti a pak bezi po celou dobu chodu motoru. jak motor chcipne vypne se i cerpadlo. jinak za jizdy cerpadlo slaci palivo stale a jeho potrebny tlak reguluje regulator tlaku paliva. zbytek benzinu jde vratkou do nadrze
Jak vysoko to teda ma bejt? Max 30cm nad urovni plny nadrze?
-> Tuner#2: Kdyztak mi pak prosimte napis jak si to teda pozapojoval a jak si to kam umistil
Kuju
-> Tuner#2: Kdyztak mi pak prosimte napis jak si to teda pozapojoval a jak si to kam umistil

Kontakt na Křenka 283981766 a na cenu se raději zeptejte, já jsem jí neřešil :o)) ale Pilot ho kupoval v lednu za tu cenu co jsem psal.
-> Nwkt: Je to rozbočený kabel k cívce, takže je tam pojistka a bude to teď jinak a přes relé.
-> Labros: Zatím mě nikdy kontrolka neblikala - teda vlastně jo, jak jsem tam letos dal blbec to těsnění pod sací koš, ale už je dávno venku.
-> deathcat: Ten tlačí pořád. V autě s elektorinstalací a vstřikováním si to hlídá asi nějaký tlakový senzor, protože každé auto zapneš klíček, nasaje a po nasátí pumpa vypne a zapne až když motor běží.
-> Labros: Zatím mě nikdy kontrolka neblikala - teda vlastně jo, jak jsem tam letos dal blbec to těsnění pod sací koš, ale už je dávno venku.
-> deathcat: Ten tlačí pořád. V autě s elektorinstalací a vstřikováním si to hlídá asi nějaký tlakový senzor, protože každé auto zapneš klíček, nasaje a po nasátí pumpa vypne a zapne až když motor běží.
-> TUNER: No třeba ZdendaDNX tam má z motorky a to normálně natlačí a zastaví. Vím že jsme to zkoušeli před nastartováním. A myslím že i při volnoběhu neběželo pořád, ale tím si nejsem jistý. Možná plácám kraviny, takže večer k němu zaskočím a ověřím si to
-> deathcat: To by nedělal než furt zapínal a vypínal....ne dává prostě manší tlak než vysokotlaký....
-> Tuner#2: Počkej on facet když natlačí tak nevypne? Myslel sem že je to vlastnost nízkotlakých čerpadel?
-> Tuner#2: No tlakový spínač je sice dobrý nápad ale dáš tam jiný filtr a začne ti to blbnout a jsi v háji, taky jsem si to udělal přes čidlo oleje a nakonec to tam radši nedal a udělal to jen přes relé jako je na světla.
-> Tuner#2: Záleží kde to máš napojedný, jestli dole pod pojistkou(to neni jištěný) nebo nahoře(to už je)
-> Labros: Takže je to blbost. Je ale pravda, že při delším stání na volnoběh to čerpadlo hřeje, teda alespoň mě, protože není chlazené tím protékajícím benzímem, když je skoro nulová spotřeba, takže ta vratka by nebyla marná. Ale bublinkovač je teda když na něj koukám fakt kravina.
-> Gemini: Vždyť ale kablík 2 je taky jištěný, byť 15A pojistkou, spíš je dobré tam dát to relé, ale jiskřištěm z klíčku nedošlo k odpálení, ale mě odešla při jízdě...
Jinak to zapojení je dobrý nápad, i tak by to šlo řešit, pokud máš stabilní mazání bez poblikávání kontorlky, což mám.
-> Gemini: Vždyť ale kablík 2 je taky jištěný, byť 15A pojistkou, spíš je dobré tam dát to relé, ale jiskřištěm z klíčku nedošlo k odpálení, ale mě odešla při jízdě...
Jinak to zapojení je dobrý nápad, i tak by to šlo řešit, pokud máš stabilní mazání bez poblikávání kontorlky, což mám.
-> Tuner#2: ja mam tiez tuto pumpu , hadam vydrzi tych par stovak km....... problem by som u teba videl v nedodrzani zakladnej instalacie (nemal si navod) aj ked si to mal napriamo, poistka tam patrila, je to vibracne cerpadlo tak sa tam nema co zadret , teda aspon myslim
ja to budem mat zapojene cez tlakovy spinac na motore + na palubke bude tlacitko pre rucne docerpanie do karburatorov pred startom
ja to budem mat zapojene cez tlakovy spinac na motore + na palubke bude tlacitko pre rucne docerpanie do karburatorov pred startom
-> Tuner#2: Havlík je tajemnej jak hrad v karpatech, žádnej případ nouze tam není, ta kulička pouští benzínový bubliny, když zastavíš a chcípneš motor a začne se ti odpařovat z plovákovky, jenže na SEDRu máš plovákovku odvětranou do atmosféry, tak žádnej odbublinkovač nepotřebuješ.
-> Tuner#2: Já myslim, že o tom přepadu do nádrže ti říkali jen, kdybys chtěl dát vysokotlaký čerpadlo místo faceta. Na faceta dávat přepad je blbost.
-> Tuner#2: no uvidíš jak to budu mít zapojený já

-> havlik: Aha, že bych taky ještě koupil a udělal ten přepad? No do víkendu už to nestíhám.

-> Tuner#2: přesně tak je tam nějaká kulička která to právě reguluje
-> havlik: A případ nouze je co? jak to funguje? To jako, že když se to víc natlakuje, tak teprve se otevže přepad?
-> Tuner#2: no ono je to vcelku jedno já ho budu mít zapojenej hned za čerpadlo a pak přepadem nahoru jenže ten bazmek má právě sloužit že ti to tam bude tou hadičkou téct jen v případně nouze
-> havlik: A není to moc hahoře, aby Ti to v zatáčce necákalo benzín ven tím odvzdušněním. Ten bazmek z Fáva se dává ke karbecu?
-> Tuner#2: no jo tou malo šak to má stejnej průměr jak benzínová hadička ale řikam eště tam budu mít zaveden ten sráč z fávorita
-> havlik: To to budeš vracet tou malou trubičkou? To je dle mě málo, ta pumpa celkem dává dost.
-> Tuner#2: tak to budu mít já vratku nahoře u těch odvzdušnováků ale budu tam mít eště přepad z fáčka
-> TUNER: To není vůbec špatný nápad pane, ale 10cm od nádrže se asi nedostanu k tý hadici. Mohl bych to udělat někde na koci toho hrdla a odvzdušňovací trubky. Z pumpy to máš pak taky jen rozbočený? Pak je otázka, zda to pak tenhle nízkotlak utáhne a jestli tam kupovat ten drahý odbublinkovávač.
Jinak to koukej dát do kupy ať jedem společně, když už jsem ukecal MATTESSa se ženou.
Jinak to koukej dát do kupy ať jedem společně, když už jsem ukecal MATTESSa se ženou.

-> Tuner#2: Nj,jsme dopadli co....a tejden před srazem....
Ale já už to nijak nehrotim..Stejnak bude hnusně....
Jo a někde na tom nosníku to snad nebude vejš než 30 cm od nádrže ne? Ale asik tam bude teplo.I když nevim jak by to chtěli chladit,když je to celý v pěně.Chladí se to snad benzínem kterej protíká ne?
Já mam odvod benzínu z5 do nádrže vyřešenej tak,že asi 10 cm od nádrže mam daný téčko na odvzdušňovací hadičce do který se benzín vrací....tim nemusíš nikde nic vrtat ani vařit...

Ale já už to nijak nehrotim..Stejnak bude hnusně....

Jo a někde na tom nosníku to snad nebude vejš než 30 cm od nádrže ne? Ale asik tam bude teplo.I když nevim jak by to chtěli chladit,když je to celý v pěně.Chladí se to snad benzínem kterej protíká ne?
Já mam odvod benzínu z5 do nádrže vyřešenej tak,že asi 10 cm od nádrže mam daný téčko na odvzdušňovací hadičce do který se benzín vrací....tim nemusíš nikde nic vrtat ani vařit...

-> deathcat: Je prý dělaná lépe, asi víc vydrží, ale má koncovky na ty šroubované hadice většího průměru, což by zas nebyl problém zredukovat na gumovou do karbecu, ale cena je taky někde jinde.
-> Labros: No a to je právě to, co nevím kdo by mě teď rychle udělal a naletoval. Pájkou co mám doma to určitě nepůjde
Jinak pojistka vydržela a mechanicky je ta pumpa OK, takže se k ní snad udělá obvod a bude makat dál jako záložní.

-> Tuner#2: Nevadí

-> Nwkt: Už s Křenkem mluvit nebudu je objednáno.

-> Čokin: No tak to si nemyslim ty nejnižši modely oválných maji tlak hodně podobný jako ty vyšší modely hranatých a přesto jsou dražší. Nemají třeba navíc to nárazové čidlo?
-> deathcat: V tlaku a průtoku i když ten průtok je relativní.
Jaký je rozdíl mezi těma hranatýma a těma oválnýma facetama?
-> Tuner#2: To z fáva je přepad do nádrže, samozřejmě že si musíš někam na hrdlo naletovat nátrubek. Je pravda, že pojistku (10A) před palivovou pumpou mám, aby to kdyžtak úplně nevyhořelo, ale zase pokud by měla běžně vyhazovat pojistku, tak to by se musela nějak zadírat a to už by stejně nebyla použitelná. Taky jsem se divil, že to napájíš přímo z pojistky č.2, ale to ti může akorát tu pojistku spálit, pumpě to nic udělat nemůže. S tou výškou nad hladinou benzínu není to jen kvůli tomu aby to bylo schopný to palivo natáhnout? Možná ta teplota mohla mít vliv
-> Tuner#2: Jj, to je výhoda
zkus se kdyžtak zeptat jestli by nebyla nějaká sleva, Syny jí chce taky časem koupit

-> Nwkt: Pokud máte v záloze mechaniku, tak je to sranda, přendáš hadičku a jedeš.
-> Tuner#2: To celkem ujde, že bych taky pořídil


-> Peklo-Evo-Luboš: O tom nevím, oni doporučují to zapojit přes to čidlo mazání...
-> Boga: Na Škodateamu ne, nejlepvější asi Křenek motorsport, vozí to z německa a má to od něj i Pilot. Cenu nevím, příjde mě v pondělí nebo úterý, tak dám vědět. Mělo by to být kolem 1.200,- bez DPH.
-> Boga: Na Škodateamu ne, nejlepvější asi Křenek motorsport, vozí to z německa a má to od něj i Pilot. Cenu nevím, příjde mě v pondělí nebo úterý, tak dám vědět. Mělo by to být kolem 1.200,- bez DPH.
-> Syny: To z Fáva ale není přepad zpět do nádrže ne? Ten se musí vyřešit třeba vyvrtáním díry do hrdla a pouštět to zpět do nádrže, což teď na autě dělat nemůžu - je tam benzín a vyndalat hrdlo to by byl porod - měl jsem problém ho tam vůbec dát.
Jinak bude asi dole na šusplechu jako to má Vrba, tam je studený vzduch. Bude přes relátko což taky byla asi chyba (i když umřela za chodu a ne při startování/sepnutí klíčku) a bude tam pojistka 3A. tak uvidíme, jestli jí prodloužím život. Jinak na čidlo mazání to už je vymyšlené, postavené, ale neotestované a to si do auta zatím nedám
Jinak bude asi dole na šusplechu jako to má Vrba, tam je studený vzduch. Bude přes relátko což taky byla asi chyba (i když umřela za chodu a ne při startování/sepnutí klíčku) a bude tam pojistka 3A. tak uvidíme, jestli jí prodloužím život. Jinak na čidlo mazání to už je vymyšlené, postavené, ale neotestované a to si do auta zatím nedám

-> Tuner#2: Jen tak mimochodem nevíš kde je nej cena? na skodateamu?
myslíte že kdyby sme tech facetek vzaly víc tak že by se nám to vyplatilo taky jednu scháním...myslím tím hromadnou slevu

ja porad pouzivam od u-geena tu ifackou a naprostej luxus
-> Syny: tak i na druhý straně budeš mít ráz.. Ale těžko říct,nebudu do toho blekotat,když vím houby
Bych to udělal přes logickej obvod na to čidlo mazání

-> Syny: Existuje nárazová pojistka něco jako jistič u všech novějších aut
-> Pedros: To jo ale aby to "vyhodilo" tu pojistku kdyz je to na 2. konci auta. Ale je fakt ze nevim jak to je delany