skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg pro lpgisty
15:43:41
26.04.2015
26.04.2015

isti
Prosím o radu,skoda 130,motor favorit,karburátor bol edsr,už vymenený na sedr.Lpg sistém skoro 9 rokov starý.Na benzín drží volnobeh v poriadku ale na lpg hneď skape,kde hladať problém?Predhádzajúcí majitel to len zriedkavo jazdil na plyn,ja som to poprvíkrát natankoval v piatok,ťah má dobrý ale volnobeh žiadný,údajne to prešlo kontrolou pred pol rokom ale lpg nálepku na zadnom skle nemá.
23:33:57
23.04.2015
23.04.2015

srdcar 120L
-> Tibcoo: Pro začátek zkus předstih cca 7 stupňů, vyzkoušej a uvidíš. Mě běhal FÁVO motor na klasický rozdělovač na 4 stupně v pohodě, ale na bezkontakt jsem byl až na 9 stupních.
23:57:16
22.04.2015
22.04.2015

King
...nicmene posledni slovo pri plneni nadrze ma ventil ovladanej plovakem v nadrzi. Nekdy se plneni zastavi hned, jak plovak zavre ventil, ale nekdy se to tak nejak rozkmita (to je to "rrrrrr") a nadrz se pak da natlacit i na vic jak beznych 80pct.
21:01:19
22.04.2015
22.04.2015

Chali
-> Borderer: Každej stojan ti natankuje jiný množství LPG,zavisí to na tlaku plnění.
17:32:04
22.04.2015
22.04.2015

Borderer
Měl bych dotázek, mám necelý týden nově LPG ve felicii a jak je to s tankováním? Ujel sem 360km na LPG a tankoval sem 22 litrů, což se mě zdá divný. Při prvním tankování to při plnění dělalo ke konci "trrrrrrrrrrrr" a teďka bylo ticho....benzinky jiný, je to o tlaku plnění? Moc mě to nejde na rozum. , jel sem 160 km s plně naloženym autem po dálnici (110-120km/h) a zbytek byly popojížděčky škola - barák cca 30km dýlka skrz město. Ačkoli zmatečný údaj, tak mě už přes 60km svítila červená dioda.
17:30:25
22.04.2015
22.04.2015

Tibcoo
-> Tomaso435: však to mi je jasne že taky neni ale nejaky musi bit aspon 

16:01:16
22.04.2015
22.04.2015

Tomaso435
-> Tibcoo: taková hodnota asi neexistuje. vždy tam bude něco někde špatně
15:38:25
22.04.2015
22.04.2015

Tibcoo
viete mi poradit na kolko stupnou mam nastavit predstih aby to šlo dobre aj na LPG aj na benzine mam 120 z motorom origo rapid 136 z novym rozdelovačom
10:55:34
27.02.2015
27.02.2015

Vojtisek
-> Tomaso435: od včerejška i felda nemá už imo :-D
19:39:02
24.02.2015
24.02.2015

Tomaso435
-> Vojtisek 24.02.15 11:59:37: nemít felicii co má IMO ale favorita co nemá nic 

13:07:51
24.02.2015
24.02.2015

Kocvin
11:59:37
24.02.2015
24.02.2015

Vojtisek
-> Kocvin: takže jaké je řešení? sehnat dva klíče se spínačkou a imo?
11:44:42
24.02.2015
24.02.2015

Kocvin
-> Vojtisek: Určitě nějak ano, ale jak? To netuším.. Ono ani není proč, pokud se ti nerozpadne klíč a nevypadne ta blbina, tak s ním problémy nebývají..
11:40:06
24.02.2015
24.02.2015

Vojtisek
-> Kocvin: a odstranit imo by neslo?
11:07:00
24.02.2015
24.02.2015

Kocvin
-> Vojtisek: Náhradní klíč k ní nemáš? :) Transpondér z jiných feld fungovat nebude, každý má svůj unikátní kód, musel bys to upravit v řj.
11:05:45
24.02.2015
24.02.2015

Vojtisek
-> Kocvin: jo ta cervena a reseni? mam ty klice z feld s kostickou uvnitr. A z meho mam vypadkou fakticky
10:55:38
24.02.2015
24.02.2015

Kocvin
-> Vojtisek: Jestli je to ta červená co máš v kartě, tak bych řekl, že máš. V klíči je transpondér(černá kostička) a kolem spínačky je cívka. Pokud ti z klíče vypadl, tak to na benzín nenastartuješ.. To by celkem odpovídalo tomu, že po zapnutí klíčku načerpá a pak se to odpojí..
10:47:31
24.02.2015
24.02.2015

Vojtisek
-> Kocvin: na plyn to jede luxusne. Imobilizer nemam v aute zabudovany, nastesti
10:44:02
24.02.2015
24.02.2015

Kocvin
-> Vojtisek: Jo takhle.. :) A na plyn jede normálně? Nevypadl ti z klíče imo?
10:41:29
24.02.2015
24.02.2015

Vojtisek
-> Kocvin: EDIT, nestartuje na benzin
10:36:50
24.02.2015
24.02.2015

Kocvin
-> Vojtisek: Proč píšeš o čerpadlu když ti to nestartuje na plyn.. A na benzín to jede normálně? Pokud je to druhé cvaknutí(po kterém to zdechne) automatické přepnutí na plyn, tak ti tam žádný nejde.. Takže buď máš prázdnou nádrž a nebo ti neotvírá solenoid 

10:27:54
24.02.2015
24.02.2015

Vojtisek
EDIT :mam felicii na lpg a nestartuje mi na benzin. Teda otocim klickem, cvakne rele a cerpadlo nacerpa. Jak motor chytne, rele zase cvakne a motor chcipne. Co tomu muze byt?
23:34:48
22.02.2015
22.02.2015

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: felda je troch tezsi nez favorit, takze tech 8 je OK
19:11:43
22.02.2015
22.02.2015

Tomaso435
-> Jarda: čim méně vzduchu tim mi karbec více žere.. ano jede to jak svině, ale žere a to je nežádoucí, ted jsem na spotřebě kolem 7,5 což je tak akorát
19:07:43
22.02.2015
22.02.2015

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: tenka mi neprijde, mam ji jeste castecne zaslepenou - potom je lepsi zatah od spodu (neco takoveho tu popisoval King), to co popisujes dela prave napor vzduchu

18:51:14
22.02.2015
22.02.2015

Tomaso435
-> Jarda: ta je zase moc tenká... já navopak se snažil přivíst víc vzduchu bez náporu, jelikož když třeba ve stovce vyřadím a plachtím, tak motor má tendenci dos chcípat, v 50ti to už nedělá...
18:45:43
22.02.2015
22.02.2015

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: tak nevim, proc by tam nekdo poustel teplej vzduch
ja pouzil tu hadici co privadi teplej vzduch a vyvedl jsem ji za svetlo


18:17:03
22.02.2015
22.02.2015

Tomaso435
no když odstranim nápor vzduchu studenýcho a nechám ten teplej a vdzchu z motorovýho prostoru, tak v tu chvíly ........
17:43:29
22.02.2015
22.02.2015

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: ted nevim, jak to myslis...
ja zrusil privod vzduchu zepredu, protoze tam je napor a pro privod studenyho vzduchu jsem pouzil ten puvodni privod pro teply vzduch
ja zrusil privod vzduchu zepredu, protoze tam je napor a pro privod studenyho vzduchu jsem pouzil ten puvodni privod pro teply vzduch

12:24:37
22.02.2015
22.02.2015

Tomaso435
-> Jarda: na karbci funguje přívod pouze teplýho vzduchu tak, že v tu chvíli to papa 12 litrů a jede jak kdyby v tom byla nějaká 1.4 :-D v podstatě při předjíždění netřeba řadit. pětka pojme vše...
10:46:32
22.02.2015
22.02.2015

Jarda - zrušená registrace
-> mirco: prave v tom servu muze byt problem a kdyz to nahradis skrtakem, tak to taky bude fungovat, mozna i lepe
me to po montazi do feldy taky zralo az ke 12l, plynar rikal, ze tomu moc slapu a ze vse je OK, posunul jsem cidlo polohy klikovky, vyhodil jsem z filtrboxu termoklapku, zaslepil jsem privod studeneho vzduchu a pro privod jsem pouzil puvodne privod tepleho vzduchu, aby tam nebyl napor (vyvedl jsem takove koleno za svetlo... a nakonec jsem vyhodil to servo a dal tam skrtak, auto ozilo a jezdi za 8l LPG a to nejezdim nijak usporne :)
-> darklord: s tim benzinem s tebou moc nesouhlasim, me funguji auta velmi dobre na LPG a na benzin je to kolikrat tragedie :) hlavne co se tyka pripravy smesi je na LPG uplne jedno a kdyz vyhodi to servo, tak nemusi mit ani funkcni lambdu, samozrejme zapalovani musi byt ve velmi dobrem stavu, to je citlivejsi nez na benzin

me to po montazi do feldy taky zralo az ke 12l, plynar rikal, ze tomu moc slapu a ze vse je OK, posunul jsem cidlo polohy klikovky, vyhodil jsem z filtrboxu termoklapku, zaslepil jsem privod studeneho vzduchu a pro privod jsem pouzil puvodne privod tepleho vzduchu, aby tam nebyl napor (vyvedl jsem takove koleno za svetlo... a nakonec jsem vyhodil to servo a dal tam skrtak, auto ozilo a jezdi za 8l LPG a to nejezdim nijak usporne :)
-> darklord: s tim benzinem s tebou moc nesouhlasim, me funguji auta velmi dobre na LPG a na benzin je to kolikrat tragedie :) hlavne co se tyka pripravy smesi je na LPG uplne jedno a kdyz vyhodi to servo, tak nemusi mit ani funkcni lambdu, samozrejme zapalovani musi byt ve velmi dobrem stavu, to je citlivejsi nez na benzin
21:07:10
19.02.2015
19.02.2015

Tomaso435
-> mirco: pak jen hrábni na ten plyn a bude cajk, případně vyměn filtr jak LPG tak vzduchový. na LPG je to kurevsky znát
21:02:21
19.02.2015
19.02.2015

mirco
-> darklord:
vsetky tesnenia vymenene, novy rozvod, klapka je vycistena a nastavena, nove sviecky, filtre, volnobeh na benzin je krasny
vsetky tesnenia vymenene, novy rozvod, klapka je vycistena a nastavena, nove sviecky, filtre, volnobeh na benzin je krasny
20:43:15
19.02.2015
19.02.2015

darklord
-> mirco: v prvom rade daj doporiadku beh na benzin. Tazko budes ladit LPG ked mas napriklad mrtvu skrtiacu klapku a volnobeh kolise kvoli nej.
20:42:29
19.02.2015
19.02.2015

mirco
-> Tomaso435:
dik, ale nemam ten prutokac, lebo to mam na vstrekovanie a od vyroby uz tam dali elektricky ventil, ktory nejde nijak zasrubovat ani vysrubovat
dik, ale nemam ten prutokac, lebo to mam na vstrekovanie a od vyroby uz tam dali elektricky ventil, ktory nejde nijak zasrubovat ani vysrubovat
20:25:46
19.02.2015
19.02.2015

Tomaso435
-> mirco: tak tim žlutým si ten volnoběh pak donastavíš ale nejdřív žlutej na max utáhnout a červenej klidně vyndej a pak pomalu zašrobovávej tak aby to šlo plynule vytočit... případně doladíš tim žlutým a tak se srovná i volnoběh. a pokud to jede docela slušně tak si trochu uber ten prutokáč co jde nad karbec. tj zašroubuj ho o pul otáčky
20:22:18
19.02.2015
19.02.2015

mirco
-> Tomaso435: díky, ešte som zabudol mám to na felde 1.3Mpi, čiže to neviem karburátorom nastaviť
20:19:01
19.02.2015
19.02.2015

Tomaso435
-> mirco: žlutou uplně utáhni. a červenou téměř uplně povol a utahuj dle chodu motoru. zkoušj motor plynule vytáčet do maxima. nesmí zaškobrtnout musí jit vytočit plynule. zbytek volnoběhu si nastav na karbci aby byl stejný s volnoběhem na benzín.
20:16:36
19.02.2015
19.02.2015

mirco
Trošku by som odbočil od témy a chcel tu niekoho poprosiť, ak by mi vedel pomôcť nastaviť splynovač LOVATO - je to podtlakový, chcel by som ho nejako zakl. nastaviť, lebo čo som kúpil auto tak stále mi na voľnobeh lietajú otáčky hore-dole a auto dosť podľa mňa žerie cez 10,5 - 11l/100km . Chcel by som sa vás opýtať či niekto neviete načo sú dve skrutky na splyňovači čo mám sú na obr. jedna je hore č.1 - mosadzná a č. 2 je z boku a je plastová, neviem ktorá načo je a načo slúži a ako ňou štelovať, ako sa uberá na zmesi, prípadne šteluje voľnobeh s ktorou a s ktorou sa šteluje zmes. Ďakujem za odpovede.
19:37:44
19.02.2015
19.02.2015

Tomaso435
napíšu zkušenost na fávu kabci s výměnou cívky za trafo a při provozu na lpg a stále stejným stylem jízdy jsem ted v zimním období o 0,8dm3 dole :)
07:40:33
17.02.2015
17.02.2015

Vojtisek
-> Jarda: jen pro razítko jsi jel jo?

19:25:24
16.02.2015
16.02.2015

Jarda - zrušená registrace
-> Vojtisek: ja si ten papir zapomel vzit a zapsali mi ji podle stitku na nadrzi
ale asi jak kde...
no a teda jsem tam prijel uz s namontovanou :) to taky nevideli radi...

no a teda jsem tam prijel uz s namontovanou :) to taky nevideli radi...

19:45:12
15.02.2015
15.02.2015

Vojtisek
A byl by teoreticky problem, kdyby k te nadrzi papír nebyl?
18:54:53
15.02.2015
15.02.2015

Vojtisek
-> Mil@n: taky budu mit papír
17:11:26
15.02.2015
15.02.2015

Mil@n
-> Vojtisek: Jen nepíšeš jestli maš k bombě i papír,ja ho měl od puvodního majitele lpg systemu

16:08:47
15.02.2015
15.02.2015

Vojtisek
-> Mil@n: tak to si mi udělal radost

15:26:44
15.02.2015
15.02.2015

Mil@n
-> Vojtisek: Stačí se domluvit s odbornou firmou lpg,tam to vymění,zapiší do přílohy k lpg a tot vše
Na uřad nemusíš vubec chodit


14:35:06
15.02.2015
15.02.2015

Vojtisek
-> Tomaso435: takže si zavolám do dílny, kde dělají přestavby LPG a řeknu, že chci vyměnit nádrže? Homologace na té nádrže je stejná jak na té, co končí, tj. E20 R67-001.
14:27:39
15.02.2015
15.02.2015

Vojtisek
-> Tomaso435: až tak legální to je jo? 

14:26:51
15.02.2015
15.02.2015

Tomaso435
-> Vojtisek: ten kdo ti ji namontuje ti ji taky zapíše, tj musí mít k tomuhle ukonu oprávnění. a pak na uřad za 50kč změnu udajů v tp ne?