
Až bue čas, vyměním ty membrány v reduktoru a pak zkusím ještě povolit ten regulační šroub v multiventilu, jestli se něco změní...








pripojoval bych ji jen v pripade potreby, dal bych na ni klasickej starej (bez el. ovladani) multiventil. Na 2 80l nadrze uz bych mel slusnej dojezd i v terenu :)










Kolega rikal, ze pred tankovanim v chorvatsku vzdy polival nadrz vodou :) to jsem teda nikdy nedelal... ikdyz tam by to docela rychle vyschlo :)

Tomu bych se přiklaněl víc že ted tak nenaplní motor a ve vysledku jedu za mín.
Tak i kvuli tomu jsem dal bezkontakt.Reduktor je starý cca 4 roky a nevede z něj hadicka k saní jak u starých reduktoru...

Tak jsem nasadil vyjetý seriový,který žere i olej ale běží a do spotřebaka ideal.Původní nežral olej jen se kousnul
No jenže hned po prvním tankovaní mě bylo divné že tankuji mín jak obvykle...Ted po 10000km se mi pohybuje spotřeba od 6,9 do 7,9L/100km
Podotýkám že nemám problém ho jako puvodní motor točit běžně kolem 6000ot/min
Do nastavení LPG se nesahalo tak 30000km a jezdím tankovat k jedné čerpací stanici
jediné co jsem vyměnil je kontaktní zapalovaní za bezkontakt
Reduktor je elpigaz cometa ovladaný elektricky a né hadičkou z podtlaku,tak mě zajímá jestli má někdo zkušenost mezi reduktory ovladané podtlakem a elektronicky,jestli mohlo to zapalovaní tak ovlivnovat spotřebu?








jasně, že plovak nikdo takto nezjistí...






Legislativní problém by být neměl....




Treba u feldy si taky muzes vybrat jestli toroid nebo valec, ale u té 130 moc moznosti nemas.
, takze uz jen na 9 let, coz je i klasika pri montazich no :/.
)








plovák to pusti do plna, takže tam to nebude, že by to uzavřelo pokažde jinak...




