Edit: a svíčky už tam taky mám skoro 40 tisíc - taky bych je možná mohl vyměnit...
...ale ne, musej vydržet, než se dostanu ke generálce motoru...






















a nerikej mi, ze po 20tis. km mam cekat problemy, ikdyz teplotni zatez jsem jim dopral taky peknou, ale to u rapida taky (ale tam je origo lovato a to je asi nejlepsi a nejjednodissi LPG, BRC vypada robustneji, ale je s nim vic problemu - u MTX roa s nim moc spokojen nejsem, ale tam taky neni podtlakova trubicka, ale aktivovane to je od bezkontaktu)... zajimave je, ze uz v te nive nekdo reduktor menil - je tam elpigaz commeta a v papirech je vega a membrany jsem bral primo z HTS Zabreh










mel jsem akorat odpojene cerpadlo, tak jsem to prepnul na benzin, (asi prebytecne LPG se vyjelo) tak jak to prestalo tahnou, jsem tam cvaknul LPG a zas to jelo normalne
i ten aktuator jsem zkousel odpojit a nechat jen sroub a chova se to uplne stejne :/. V reduktoru jsou nove membrany, teda ted maji asi 20tis. km :).








Tak nadrz bude co nejvetsi. Ted mi napsal borec ze nemaji skladem mixery na BRC, takze uvidime v pondeli co jejich dodavatel :D




Pujde tam co největší. BRC systém.
Tak to asi nechám na těch co budou dělat zástavbu a děj se vůle boží 



a ja každý týždeň
aj keď nabehám viac, stále ma serie to časté tankovanie
Dobra pripominka. Zatim sem nejak uvazoval o lithiu, ale to je cenove uplne mimo...













Ale zase kdyby byla 35 nádrž tak do toho natankuju 30 možná? 

