tesneni pod hlavou favorit

prohledat
87 příspěvků (zobrazeno 51 až 87) od 07.05.2007 do 10.05.2019, založil/a Jarda - zrušená registrace
řadit dle data
11:00:58
16.07.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> black_devil: vařils s tím motorem? pokud ano alespoň jednou tak nechat srovnat hlavu, jinak se to sundávání a zastamdání naučíš brzo dělat za půl hodiny 3



plus zkontroluj přesahy vložek
10:50:30
16.07.2012
sbf
musis mat najma kvalitny imbus co sa neohne.

nejde ani tak o sroby (tie neulomis) ale o zavity v hlinikovom bloku ktore ti mozu povolit (zistis to obvykle po opatovnom utahovani).

na povolenie je mozno lepsia pistol ako buchat kladivom.

a dobre je pred povolovanim uvolnit ventily.
upraveno 1x, naposled 16.07.2012 10:51:49
20:00:16
15.07.2012
black_devil
-> ZdeněkH: :D to je taky fakt ;)
19:51:45
15.07.2012
ZdeněkH - zrušená registrace
je to jenom favorit
19:44:32
15.07.2012
black_devil
-> ZdeněkH: víš co, mám strach na velký páce pořádně zabrat, abych ho neutrhl :/
19:41:46
15.07.2012
ZdeněkH - zrušená registrace
-> black_devil: Já to kdysi povoloval ráčnou a na ní nasazená 1,5 metrová trubka a stejně to dalo práci
19:19:37
15.07.2012
black_devil
Chlapci chlapci.. problém. Oni ty imbusy nejdou povolit :/ :D Poklepal jsem je, zkoušel jsem je povolit trhem, bral jsem na to velkou páku... a nic! Podařilo se mi je "odlepit", takže se skoro neviditelně pootočím, ale když to vezmu např vratidlem, tak se ani nehne. Co s tím? Napadlo mě to, co by se nemělo.. Povolovat to na zahřátým motoru, ale mám strach, že ho utrhnu.
18:43:07
10.07.2012
StepaNoFUN
-> black_devil: Jojo. Těsnění pod hlavou na Fa. :-) Merkur z jedný bedny. Stížený laděnejma svodama (takže jak sání, tak výfuk dolů) začínali jsme po zjištění, že je fakt v háji kolem 3tí ráno (do tý doby od cca 1 ráno oprava dobíjení u LR a výměna chladiče u tohohle fa) . Dotahování hlavy (bez momenťáku) při východu slunce něco před 5tou ranní - úžasná romatika. :-D
upraveno 2x, naposled 10.07.2012 18:44:13
15:43:41
10.07.2012
skodovak
-> black_devil: von tam nebude ani sitič já nekoukal že máš Fa.. takhle z hlavy na Fa nevim ty hadice.. uvidíš až koukneš,která vede z karbu do auta a která ti brání odendání,jiné netřeba..(myslim že je zezadu)



zkrátka koukej a to tě navede,fakt je to jen skládačka nižšího stupně obtížnosti..
upraveno 2x, naposled 10.07.2012 15:46:11
15:38:05
10.07.2012
black_devil
-> Dušan: vím, úplně blbej nejsem, jsem jen línej.
15:37:11
10.07.2012
black_devil
-> skodovak: Která hadice je ta s benzinem? :D Radši se zeptám, než abych odpojil všechny a byla to až ta poslední.
15:37:09
10.07.2012
Dušan
-> black_devil: tak navod uz ti psat asi nemusime. To je v kazde chytre knize nebo ti to najde google.



www.google.com kdybys nevedel
15:35:00
10.07.2012
skodovak
-> black_devil: Paroží komplet,nic z něj nesundávaj,od karbce jen odpojíš hadici benzínu,strunu plynu a sytiče a max volnoběžnej ventil,pokud máš SEDR atd..dál jen to co píšeš..baterii odpoj aby sis nedrc klíčem z boku do altiku.. ještě svíčky abys mohl boční M8 povolovat ráčnou a ne klíčem..neni co moc pokazit..
15:31:00
10.07.2012
black_devil
Takže jo, těsnění je v pytli. Co musím teda všechno sundat a odpojit? Něco jinýho to bylo rozebírat, teď to budu muset rozebrat a dát zase zpět :D Co jsem koukal, tak odpojit sání, svody, termostat... Asi nejlíp odpojit baterii. Je potřeba sundávat něco z paroží, nebo ho můžu sundat komplet, že na něm bude karbec?
15:04:30
10.07.2012
vhml
-> black_devil: šrouby prvně potluč pořádně kladivem.
15:03:04
10.07.2012
Tomaso435
-> black_devil: a utahuješ na dobrej moment? abys to nějak nepřetáh a pak ti to praskne...
15:00:45
10.07.2012
black_devil
-> Tomaso435: To určitě, v tomhle u jsem se poučil. Spíš bych potřeboval nějakou radu na povolení těch šroubů. bojím se, že to tam bude zatvrdlý a šroub přetrhnu. Zkusím to nejdřív vratidlem a uvidím.
14:59:21
10.07.2012
Tomaso435
-> black_devil: osvěčená metoda je s novým těsněním nové originální šrouby....
14:57:32
10.07.2012
black_devil
-> Dušan: Kurva :/ Tak ještě jeden dotaz... Protoe když jsem minule rozdělával motor u jinýho fáčka, co byl dárce orgánů, praskly 3 šrouby na hlavě. Má někdo nějakou osvědčenou metodu, jak tomu předejít? Co je potřeba odpojit? Díky.
14:55:14
10.07.2012
Dušan
-> black_devil: tak jako s timto popisem to tlakuje do vody a smele to muzes vymenit
14:43:45
10.07.2012
black_devil
Ahoj, potřeboval bych zjistit, jestli mám prdlý těsnění pod hlavou na Fáčku. Teplota vody je pod budíkem kousek pod bodem varu, praskla expanzka, voda srší v místě, kde je napojena hadice na expanzku, tryská voda i pod víčkem expanzky, myslím, že v expanzce je mastná hladina, zda-li je cítit po benzinu nevím, je tam zbytek Fridexu. Díky
20:28:22
25.05.2011
suri
-> James1991: Elring sú kvalitnejšie tesnenia za iné ceny , ale na 96% motorov tu Temac stačí bohate
20:25:59
25.05.2011
James1991
-> suri:

A je lepší temac nebo elring? To asi hlavně zálěží na hafo jinejch vlastnostech(chování se k motoru apod) co?
20:23:07
25.05.2011
suri
-> James1991: vydrží to aj temac , ak je ok hlava a presahy
20:21:23
25.05.2011
James1991
-> suri:

Takže kvalita tedy? Něco by to teda vydržet mohlo?3
20:20:02
25.05.2011
jok3r
-> James1991: nemeckej vyrobce, delaj i ruzny tmely a gumovy tesneni,, zkusenost nemam
20:17:09
25.05.2011
suri
-> James1991: Elring sú kvalitné tesnenia
20:13:43
25.05.2011
James1991
Nevíte co je zač zn. Elring nebo nějak tak? Koupil sem těsnění pod hlavu na Fa a je to tam vyražený.
11:21:46
08.05.2007
Jarda - zrušená registrace
-> petr s: diky, asi mas pravdu, dnes jsem to nechal poradne prohrat, jestli spina vrtule a opravdu jsem u topeni 2 kapky nasel, otazka, zda to dela kohout, ci hadice....
21:27:04
07.05.2007
petr s
-> Jarda: A u topení to prohlédni
20:56:53
07.05.2007
Jarda - zrušená registrace
-> petr s: jj, na to jsem koukal, ale nic tam videt neni, asi se to opravdu muze odparovat... jeste zkusim vymenit vicko expanzky.....
19:55:03
07.05.2007
petr s
-> Jarda: Natlakovat může se odpařovat a na teplém motoru není vidět ale to vypadá na nějakou malou netěsnost podívej se kolem vodní pumpy A trubka uchycená na bloku pod řemenicí
19:31:00
07.05.2007
Jarda - zrušená registrace
-> tomas.divoch: nemam, ale to by znamenalo, ze jde nemrzka do oleje.... ja bych spis mel podzreni, ze jde nejake minimum do spalovaku, ale neni to poznat na chodu motoru ani na tom, co jde z vyfuku....

-> Tom.t: to by asi slo rychleji, kdyz mi jedno se v ni udelala dirka, tak jsem mel hned v motoru vic vody nez oleje...

jinak motor je BMM z roku 5/95 a tesneni je origo
18:54:50
07.05.2007
De Tomaso
-> Jarda: Pokud máš prskle těsnění pod hlavou mrkni se na víčko od oleje jestli tam nemaš nějaký sajrajt,pokud ne tak je to ok.U mne to tak bylo4
18:46:55
07.05.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Jarda: muzou ti vodu propoustet napr. protimrazovy zatky v hlave4
16:59:56
07.05.2007
petr s
-> Jarda: Natlakovat
16:58:11
07.05.2007
Jarda - zrušená registrace
vim, ze uz se to tu parkrat probiralo, ale spis mi jde o to jak jiste poznat, ze je spatne, me se ztraci asi litr vody na 1000km a nikde nemohu najit unik, ted jsem vymenil expanzku a problem pretrvava.... :( z chladici smesi nejsou citit splodiny

udelat tesneni na tom nic neni, ale mam strach, ze zase nebudou vyhovovat presahy, tak potrebuji napod, jak jiste zjistit, ze se jedna o vadne tesneni pod hlavou.... zatim nepozoruji nic jineho nez ubytek chladici kapaliny, zkousel jsem jeste dat nove tesneni pod saci potrubi a nic8

dekuji
Extreme Tyres