pro inspiraci
lpg.cernosice.cz/forum/vi
ewtopic.php?t=9
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jaky Lpg lepší Brc nebo Lovato
-> WGeorge: s tím nesouhlasím, hold dneska není víc peněz víc muziky pokaždý
ne ne na emisích to jsou lumpovvé
než jsem tam jel musel jem dělat revizi u jiný firmy a tam mě rozebral a vyčistil reduktor(zplynovač) nějakou malou mebránu měnil
od tý doby celkem fajn spotřeba 7 - 9l lpg na to moje ježdění
jo a taky mám upravenej karburátor podobně jak to píše -> Baghira: na LPG

ne ne na emisích to jsou lumpovvé
než jsem tam jel musel jem dělat revizi u jiný firmy a tam mě rozebral a vyčistil reduktor(zplynovač) nějakou malou mebránu měnil
od tý doby celkem fajn spotřeba 7 - 9l lpg na to moje ježdění
jo a taky mám upravenej karburátor podobně jak to píše -> Baghira: na LPG
-> Baghira: s tou tvoji posledni vetou se neda nic nez jen souhlasit, radeji si lehce priplatim, ale budu mit jistotu kvalitne odvedene prace.
-> spartra: Se neni cemu divit, na emisich to nastavi tak aby to bylo optimalni na emeise - ty si to nastavis tak aby jsi nasel nejlepsi kompromis spotreba/vykon
-> spartra: Se neni cemu divit, na emisich to nastavi tak aby to bylo optimalni na emeise - ty si to nastavis tak aby jsi nasel nejlepsi kompromis spotreba/vykon
-> Baghira: jeden týpek u semil dělál taky celekm levný přestavby, měl dobrý ceny oproti konkurency, znal problém, namontoval co měl
osobně s tím nikoho neznám pouze z diskuze
tak to je asi jedno jestli je to přímej vstřik, či karburátor, když mě to daváli do auto tak to bralo 10l lpg se 120 motorem
pak to šlo na emise a revizi + nějká výměna, asi s něčím musel hnout, nastavoval jsem si to sám
tedkon aktuální dnešní spotřeba kolem 7,5l lpg

osobně s tím nikoho neznám pouze z diskuze

tak to je asi jedno jestli je to přímej vstřik, či karburátor, když mě to daváli do auto tak to bralo 10l lpg se 120 motorem
pak to šlo na emise a revizi + nějká výměna, asi s něčím musel hnout, nastavoval jsem si to sám
tedkon aktuální dnešní spotřeba kolem 7,5l lpg

-> spartra: No příští týden mi to budou dávat do auta (ne škodovky) a cena by měla bejt do 30 tisíc, stejně jako u všech čtyřválců. Mám to teda asi o 2000,- levnější, že nebudu mít toroidní nádrž. Každopádně, koho znám, co to má, tak spokojenost, ovšem hodně záleží kdo to montuje, protože i dobrý zařízení v rukách prasete může stát za hovno, z čehož pak vyplívají ty negativní pohledy.
kolik 40 za to chtěj, tak někde jsem narazil na lpg diskuzi zas samá chvála to taky nebyla

-> Baghira: "Přímej vstřik" jsem "implantoval" 2x v životě a je to slušnej nářez - ten starší půjde po prázdninách do školy :))
.......no a tím DGI by se cena naší felcky nejspíš zdvojnásobila :)
.......no a tím DGI by se cena naší felcky nejspíš zdvojnásobila :)
Si nechte implantovat přímej vstřik a bude po problémech :-)).
-> qwerz: tak tuhle teorii můžu potvrdit na základě pozorování mojí feldy :) Pravda je to odporná jednobod. stříkačka, takže by se v mrazech neměla teoreticky trápit startama na plyn, ale startér musí vždycky nepěkně dlouho štěkat, naž to blafne. To shade s favomotorem a startérem s reduktorem a hlavně s primitivním reduktorem ala Lovato vždycky blafla během okamžiku.
-> Töm: BRC maj prý dokonalejší směšovače, menší spotřebu...a blbě chytají za studena..to jsem se někde dočetl. I když já startuju bez problému i za studena...tak nevím..
tak já myslím, že mám lovtec, bo něco takovýho, to zapomenu sakra pokaždý, zatím jezdí

Osobně bych volil asi BRC, ale je to jenom o prsa, protože obojí je dost konstrukkčně ošizený, ale na tom BRCmaj aspoň o jeden štelovací prvek navíc.
Jinak -> Töm: čučím už do třetího tématu založenýho tebou a koukám, že pán je mistr holejch vět a v tomhle tématu si vystačil se sedmi otazníkama :) Takže malá rada pro příště: šo by to ještě víc zredukovat např. na "7x?"
Jinak -> Töm: čučím už do třetího tématu založenýho tebou a koukám, že pán je mistr holejch vět a v tomhle tématu si vystačil se sedmi otazníkama :) Takže malá rada pro příště: šo by to ještě víc zredukovat např. na "7x?"

mel jsem ve 125 BRC prez 10 let a az na jednu vimenu membran absolutne beproblemu. Ted jsem si taky do formana strikacky nechal dat BRC a zatim no poblem
Jsem mel oboje a žadnej podstatnej rozdil...
v skodovce jsem mel Lovtec ted mam i ve felde Lovtec a pohoda, v zigulovy máme Brc - je to tam 10 let a pohodicka. Ale většinou se serou pouze jen na Lovtecu na 120 jak je syticove relatko měnil jsem ho asi 2x. Takze brc s teto stranky bude lepši

mam brc, najeto 240tis km a pohoda
ja razim landirenzo, pretoze ma najmasivnejsi splynovac :). Ale lovtec (a lovato) je asi najlacnejsie.
A este som zistil ze v pezinku robia tartariny to len tak mimochodom ak by niekto potreboval membrany.
A este som zistil ze v pezinku robia tartariny to len tak mimochodom ak by niekto potreboval membrany.
-> Töm: a vcil si vyber

LOVATO, odporuca kamarat-mechanik ktory robi oficialne prestavby na LPG
brc
???????