Extrémní úbytek oleje

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 31.03.2007 do 07.08.2017, založil/a dave
řadit dle data
22:50:50
07.08.2017
Fity
Tak co se týká svíček 1 a 3 ok, 2 a 4 olej, nejhorší asi dvojka. Modrý dým je skutečně hlavně po brzdění motorem a následném přidání, při rozjedu třeba z křižovatky, nebo po chvilce stání a znovu nastartování... Při ustálené rychlosti relativně v poho. Olej samozřejmě 15W40 resp. M7ADS. Pořádné přehřátí je možné, osobně být doktorem, chlapík už nejezdí 3
Nejradši bych ten motor vyškub a dal druhý, ale vysvětlujte někomu, že se to dnes už může... To neee, to musí být tak jak má a blablabla 4
21:32:31
07.08.2017
MVM
-> saskyn2: Tak ono stačí když to někdo pořádně přehřál a vypnul - kroužky změknou a motor začne žrát olej ..
21:24:43
07.08.2017
saskyn2
Kdyby byl prasklý kroužek/průšvih na některém z pístů, tak to při takové spotřebě oleje nedá svíčka a zakuká. Tohle jsou ko stírací kroužky. Schválně vyndej svíčky jak vypadají.
20:09:40
07.08.2017
MVM
-> Fity 07.08.17 16:32:56: Litr na 200km je průšvih. Přes vodítka je to příliš, navíc to by kouřilo po přidání plynu které následuje po delším brždění motorem.(jak už tu padlo) Pokud je to "trvale modrý dým" - je to zralé na rozborku. Průšvih na některém z pístů,kroužky atd. Určitě orientačně kompresní tlaky, jak studené tak teplé. Ovšem obávám se že bez mech.zásahu se to nevyřeší. Nejlevněji řešitelné výměnou za funkční motor kus za kus.. (Předpokládá že tam žádný "umělec" nenalil nevhodný olej (5W/30,5W/40 apod dnešní běžně dostupné oleje) Doufám že se bavíme o spotřebě typický 15W/40.
16:47:37
07.08.2017
Eidy
-> Fity: Jsou takové 2 orientační metody. Pokud to kouří spíš při brzdění motorem, jsou to ventilová vodítka. Pokud při měření komprese výrazně pomůže vstříknou trochu oleje do válce, jsou to kroužky. Nicmémě koukni na svíčky. Jestli to začalo najednou, tipoval bych spíš na těsnění pod hlavou, kde se to tlačí do 4. válce z mazacího kanálku do vahadel. 4. svíčka bude mastná.
-> Jiskra: Taky možnost.
upraveno 1x, naposled 07.08.2017 16:48:44
16:44:06
07.08.2017
Jiskra - zrušená registrace
Prasklý pístní kroužek. Tipuju 4 válec. Poznáš podle svíčky. Ať se práce zdaří..
16:32:56
07.08.2017
Fity
Vytáhnu jedno staré téma... Motor 110 s nájezdem cca 80tis. km začal z ničeho nic brát olej, zhruba litr na 200km. Chladný motor do cca 60°C extra modrá dýmovnice, teplejší je to o dost lepší. Otázka zní, dá se s trochou jistoty říct, kudy motor bere olej? Jde o takovou opravu neopravu pro jednoho starého pána. Mám pěknou hlavu, kterou bych mu mohl nahodit, jen jestli bez rozebrání zjistím(odhadnu), jestli je to kupř. vodítky nebo kroužky nebo čím.
18:13:24
01.04.2007
jozky
ja som mal prednedavnom ten isti problem a navine boli piestne kruzky
a polosintetiku treba dat az do vicisteneho motoru od karbonu inac sa karbon zacne odlupavat vo vetsich castiach a sposoby viac skody ako keby ostal tam gde bol
17:52:18
01.04.2007
PeterP136
Moja 136tka si obcas (najma ked ju prehanam) tiez pekne cucne olej, zatial mala rekord asi liter na 200km, ale to som isiel 70km s plynom na podlahe :). Odvtedy sa jej to zopakovat nastastie nepodarilo :). Takze tak 2 litre medzi vymenami (10tkm). Z tlakov som ale velmi nezmudrel, pretoze vsetky valce davali 16 akurat jeden pri prvom merani vystrelil merak von a ak oposledny udaj stihol ukazat 16.5 :). Takze asi gufera.
17:23:39
01.04.2007
Vojtik
jestli máš na motoru hliníkovou hlavu, tak by mohly bejt, ale nenapsal jsi, co je to za motor, tak těžko říct...
15:35:32
01.04.2007
dave
Tak ještě jedna věc. Byl jsem u mechanika na přeměření tlaku ve válci a dva měli 13 a dva 12,5. Říkal, že o je v pořádku. Tak nemůžou být špatné jen ty gufera na ventily??
09:09:02
01.04.2007
Dally
dat tam, tam mineral by uz asi stejne nepomohlo..ta polosyntetika hlvne ten motor "vycistila" zevnitr takze vsechny ty karbonove usazeniny co tesnily jsou pryc ak si myslim ze by to zralo ten olej i na mineral...nejlepsi je novy motor jaK rikas
09:00:59
01.04.2007
dave
Tak dik hoší, už sháním nový motor. Na GO se můžu vysrat.8
22:56:58
31.03.2007
Rapid135
-> dave: petr s to myslim vystihnul uplne nejlip 4
21:15:28
31.03.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Syny: :D:D::D::D3 3 3 3 3 :D::D:D::D::D
inac motor je vtedy najtichsi ked zere olej ... na mojom bolo nieco cez 200 000 km olej meneny kazdych 2-3 000 km a motor bol extremne tichy a zozral viac oleja jak benzinu
20:25:53
31.03.2007
Syny
-> dave: mno tovis to je vono... Jestli si tam predtim mel nakou kasi tak to neprotece skrz ty vydreny mista, ale ten ridkej jo... Tak tma pekne vrat to co tam bylo a jeste jezdi dokud se to nevysere uplne...
20:17:43
31.03.2007
dave
->pajav:lkno, předtím to bylo v normě a teď jsem tam dal polosyntetiku
20:17:38
31.03.2007
petr s
-> dave: Ne jedině že by tekl olej ale na 500 km skoro 2 litry oleje je moc a utažení hlavy ti nepomůže
20:15:26
31.03.2007
pajavlk
-> dave: to nepomůže olej to bere přes vodítka ventilů která jsou vydřená a sjeté pístní kroužky .. jak to bralo olej předtím ? když se jezdí na nákou hustou černou sračku tak to většinou tak nějak těsní ale když se dá novej řídkej olej tak je to markantní
20:13:43
31.03.2007
dave
Nestrašte, nestačí jen stahnout hlava a těsnění pod hlavou??8
20:12:39
31.03.2007
Skoda RBK - zrušená registrace
tvoj motor to uz ma za sebou......
20:10:33
31.03.2007
Syny
Mno tvuj olej je ted asi uz v atmosfere... Takze bych rekl krouzky v riti...
20:07:55
31.03.2007
petr s
-> dave: To vypadá na go motoru
20:03:49
31.03.2007
dave
Zdar borci, vyměnil jsem olej a asi po 500km se mi rozsvítila kontrolka mazání, mrknu na to a olej je pryč. Z auta nic nekape, motor je čistý. Jen při startu to extrémně kouří a ve vysokých otáčkách taky, výkon nic moc a do kopce to netáhne. Takže kde se ten olej poděl? Asi do válců, co? může to být prasklé těsnění pod hlavou nebo něco jiného? Ocením každou radu.
Extreme Tyres