
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Laufen aus Virt
-> radekp: u mě se najdou pěkný i škaredý, brácha je hračička. A kolega co staví auto z nové kastle si udělal příčnák podle L/A a celej z nerezu i se svodama, ještě jse mho neviděl, ale jak ho znám bude super.
-> VeTëV:
ani jsem ho neměl na autě a vyměnil jsem ho s Dale Estelem za Ten příčnák co je na fotce KME 28 33

Tak teď se bezesporu zasmějete
Tohle jsem stvořil v 18 v době studentské finanční bezmocnosti. Za rok provozu na autě jsem za něj ovšem zaplatil formou pokutových bločků přes 2 000,- tak byl demontovám a od té doby leží v kulně. Přesto jak hrůzně vypadá ( vařeno svářečkou domácí výroby se střídavým proudem elektrodou síly 3,15mm) Tak měl velice hezký zvuk a bylo to s ním i svižňější. Teď už přes 3 roky leží, tak je silně rezatej, ale bejval to můj první hustej la'dák. Předtím sloužil od mých 15 do 18 věrně na mém WRC Karlovi. Ten je k vidění mezi speciály ( Vojtik-Karel WRC)


-> Gryzly: Ovšem to je jiná kategorie.....pěkný
-> Pavel P.: Fajný,hned ho stahuju do Své galerie
-> Pavel P.: Fajný,hned ho stahuju do Své galerie
-> Gryzly: sepova lihen ten abarth?

lidová tvořivost kolem roku 1985... kradlo se co se dalo.. třeba plechy a trubky na vejfuk


Bráchuv la´dák stavěl si ho sám poctivě podle L/A a váží 7,5kg.
-> petřík: Věřím že by zrovna tyhle fungovaly,jenom jsem to chtěl mít kompletní
-> M.a.R.i: To mě mrzí,kdyžtak sečm hoď fotku
-> Pavel P.: Jj,vím.Četl jsem to v té inzerci,nezapadá sem i origo 25ka,ale to jsem věděl už předtím.
-> M.a.R.i: díky
-> M.a.R.i: To mě mrzí,kdyžtak sečm hoď fotku
-> Pavel P.: Jj,vím.Četl jsem to v té inzerci,nezapadá sem i origo 25ka,ale to jsem věděl už předtím.
-> M.a.R.i: díky
tenhle krám se mi válí doma... ještě jsem ho ani nezkoušel.
Jinak jako nejfunkčnější bych zvolil č.3
Jako nejvíc zvedající výkon č.1
A jako největší obluda se rozhoduji mezi č.5 a č.25
Majitelé se doufám neurazí, berte to s nadhledem
-> radekp: Dobrá práce
Jako nejvíc zvedající výkon č.1

A jako největší obluda se rozhoduji mezi č.5 a č.25
Majitelé se doufám neurazí, berte to s nadhledem
-> radekp: Dobrá práce

Ta 25tka je nějaká serie, já ho viděl na jednom litru který bylo luxusně sežraný. i vejfuk byl durch. a ten litr minimálně 10 let nejezdil. Jen reznul v šopě.
číslo 20 byl origo vejfuk na 110LS/R a bylo to z hasičáku a ten vejfuk vydrží všechno. a udajně podle slov majitele je tišší než seriová plechovka.
-> radekp: Můj tam není
. Jaktože se nenominoval do této ankety?


-> radekp: jako něco jsou fakt výtvory ale nevim co je třeba na výfukách 13 ,14 , 16, 19 , 24 divnýho...
-> radekp: Jo tak, mně bylo divné, že po 9-ce je hned 11.

-> borrico: byly tam 2 stejné,spletl jsem so s č.25,které jsem uploadoval až potom
-> radekp: Kam se podělo číslo 10?

-> rolls: Bo ja nesu kuře,ale kokot,a kokotsky se nudím



-> radekp: si se asi dost nudil, co? Jinak ten samej jako je 16 najdeš i u mně, je to origo LS/a ale já ho rozpárak kvůli rezonování a nějakej kutil zapomněl dát do poslední komory tu tlumící vatu, v malejch obrátkách to jede líp ale nechce se vytočit.

-> radekp: no asi hej...ked si sa hrabal v tej inzercii zadara




-> rolls:
Zadarmo ani kuře nehrabe





-> radekp: kto tu spominal platenie?



-> rolls: Tak to bys nezaplatil

-> radekp: ked sa tak nudis tak ti poslem jupiky na vylestenie




-> rolls: Něco přes 300 stránek inzerce

-> radekp: si sa musel kokotsky nudit
fakt good






-> radekp: sebring - abarth je trosku jinej

-> MATTESS: Jo?má to přírubu na kilo/litra a v popisu inzerce bylo myslím vývozní Sebring?nebo abarth,nevím.
-> radekp: 25 je z kila
-> radekp: č.25 jsme měli na 105 asi víc jak 5 let, to byl držák z pořádnýho železa

-> radekp: krasa jen co je pravda

-> havlik: seš rychlej!
Jo,přidej!!!
