prasklá hlava ??!!??

prohledat
40 příspěvků (zobrazeno 1 až 40) od 12.02.2007 do 22.05.2019, založil/a Martin_86
řadit dle data
23:05:16
22.05.2019
czechino
-> Jarda: No obecne plati ze jestli chces benzin, tak by mela byt komprese 8 - 8,5 mozna 8,8 (uplne presne nevim, vychazim ze seriove preplnovanych motoru). U Lihu ji muzes nechat klidne 10, cili 136. Ja jsem to poprve postavil 135 a celoplech 2,5mm, jezdil jsem N95. Pak jsem dal ze zvedavosti nejakou upravenou sisku na atmosku ktera byla dost slizla a opet 2,5mm celoplech coz mohla byt komprese shodna se 135, ale radsi uz 100oct.
20:42:18
22.05.2019
Jarda - zrušená registrace
-> czechino 22.05.19 20:30:22: jj, pekne, jasne... takze 135 favo a kompresi k tomu 1 baru jsi teda uz dolu nedaval?
20:30:22
22.05.2019
czechino
-> Jarda: Skodovku jsem prodal kamaradovi uz pred rokem a zacal jsem se venovat jinacim autum, viz. reseni meho problemu 3 jinak co byl favorit tak tam byl origo motor co mel najeto cca 120tkm pak se na nej hodilo turbo a foukal se 1bar. Po asi dvou letech jsem to hodil na strechu a prehodil motor do 120 ktera byla vcelku punk. Motor se nechal tak jak byl a jezdilo to dalsi rok. Potom jsem to vyhecovanej chtel prolitnout bokem a open diff s motorem vzadu udelali sve 1 takze predek minus. To pak koupil kamos opravil a chvilku jezdil. Asi se hnul rozdelovac a auto zaclo detonovat protoze vytahl popraskane pisty. Ted dela komplet novou kastli a motor Ma nove pisty a vlozky, jinak spodek zustane furt puvodni. Jakmile je auto dobre odlanene vydrzi jakykoliv motor hromadu vykonu, treba. Muj motor m42 da na serii 1.8bar a pres 400ps... nebo Pavucinka ma facko 120kw a take to vydrzi taveni v Moste snad 20min a jezdi to uz 3 roky. U skodovek jsou horsi prevodovky, sle to se dnes da uz take resit 4



Jeste dodam ze to chce pouzivat kvalitni veci, od turba, po sroubeni... zadny Polsko, zadna Cina, zadny ebay! Treba odeslo jeste turbo coz je IHI VL7. OEM Fiat punto GT a kamos koupil novej stred asi za 4k samo ze cina, turbo vydrzelo prvni natlakovani a ohla se osa. Pak dal origo stred a jezdilo to vesele dal... blbe ze dnes fake vypada jako origo a kolikrat se ro prodava i za origo prachy.



upraveno 2x, naposled 22.05.2019 20:43:28
19:11:55
22.05.2019
Jarda - zrušená registrace
-> czechino 22.05.19 09:25:08: jj, koukal jsem, ze Ti to jede velice pekne, kolik na tom mas uz najeto? jen pro prevodovku, hlavne asi dif., poloosy a ted i hridele se dost resi by to u meho rapida byla asi smrt7

p.s. kolik foukas a jakej mas vlastne k.p.?
09:25:08
22.05.2019
czechino
-> Jarda: Jojo, hrozny veci. Zlata 1.3 OHV s turbem, tam za celou dobu nebyl problem.
22:12:59
21.05.2019
Jarda - zrušená registrace
-> czechino: jj, kombinace zavad, to znam... a pak to cloveku da pekne zabrat, protoze hleda jen jednu vec7
20:33:08
21.05.2019
czechino
-> Dušan: No tlakovani by tesneni nespravilo 1
09:45:55
21.05.2019
Dušan
-> czechino: takze vec za 100.- a oprava za X tisic 3
23:52:04
20.05.2019
czechino
Napisu rozuzleni kdyby to nekoho take potkalo. Na motoru se seskrabal blok: strojni skrabani ktere jde delat v aute na bloku. Zgeneralkovala se nova hlava a dalo nove tesneni. Tlakovani prestalo, ale pist na prvnim valci byl stale leskly a jiny jak ostatni. Prehozeni vstriku nepomohlo. Nakonec to delalo tesneni pod sanim, kde byla fuka a prisavalo to.
12:04:28
13.05.2019
czechino
Tak pri skrabani se projevily prvni dva valce jako nejvice propadle, byl tam i videt cerny flek k vodnim kanalum... takze doufam ze to bylo tim. Zitra, pozitri bude hotova hlava a podkladam to. Dam vedet jak to dopadne... pan rikal ze s prasklim blokem se setkal 2x za 7let a to dela bloky kazdy den. Takze potom uz je minimalni pravedopodobnost ze by byl blok v haji. Uvidime.
23:22:36
12.05.2019
palinator
-> Dušan:

Ono se část nasávanýho vzduchu může vrátit zpět do sání nebo ne? Dle časování vačky, otáček, plnění, atd.
20:16:43
10.05.2019
czechino
-> Dušan: No tlakuje to jen pod tlakem z turba, kdyz jedu bez boostu hadice zustavaji tvrde v norme. Myslim si ze i pres ten sprej to bude praskle prave v sacim kanalu, protoze jak se dostane voda zpet do sani ze spalovaku.
20:05:55
10.05.2019
Dušan
-> czechino: jak muze byt cistej saci kanal kdyz by to bralo vodu ve spalovaku ? Kor je cistej fakt celej. Tlakovat do vody muze spalovak nebo vyfukovy, ale saci jedine pod tlakem turba. To jest muj nazor.
19:57:28
10.05.2019
czechino
Foto z predesleho sundani hlavy...
zvětšit prasklá hlava ??!!?? - obrázek od czechino vložen 10.05.2019 19:57:28
19:49:57
10.05.2019
czechino
-> Dušan: Na foto nize jsou saci kanaly. Nn, takhle to je vylestene samo...
upraveno 1x, naposled 10.05.2019 19:56:23
19:26:54
10.05.2019
Dušan
-> czechino: to je saci nebo vyfukovy ? Kanal jsi cistil ty ?
19:01:06
10.05.2019
czechino
-> Dušan: No tady jde o tlakovani do vody, takze musi byt chyba nekde kde je voda. V sani voda neni u tohoto motoru. Dnes jsem odvezl jinou hlavu na kompletni repas, zitra se srovna blok a da se opet nove tesneni, takze neni sance ze by to uz mohlo v okoli valce tlakovat. Pokud jo, jdu se obesit!
18:50:39
10.05.2019
Dušan
tak vzhledem k tomu, ze je cistej jeden kanal a to uplne od zacatku tak bych videl chybu nekde mezi hlavou a sanim nebo vyse. Nevim jaka je tam konstrukce apod.
17:59:04
10.05.2019
czechino
Hlava take zkontrolovana a nikde to nevypada na prasklinu. Uz jen ze by to fucelo mezi tesnenim.... jsem z toho jalovej 10
upraveno 1x, naposled 10.05.2019 17:59:29
16:27:38
10.05.2019
czechino
Tak jsem ve svareckych potrebach koupil tri spreje urceny na mikroprasklinky, zatim jsem zkusil valec a zda se v poradku. Ted jsem vyndal ventily a zkousim hlavu.
zvětšit prasklá hlava ??!!?? - obrázek od czechino vložen 10.05.2019 16:27:38
upraveno 1x, naposled 10.05.2019 16:28:16
16:14:07
10.05.2019
Eidy
-> czechino: Nejlepší je tlakovat ji za tepla. Jde o to, aby to fakt nebyl válec a budeš dělat zbytečnou práci. 4
16:12:48
10.05.2019
Jarda - zrušená registrace
-> czechino 10.05.19 10:07:27: mam v praci, mrknu se Ti4
10:07:27
10.05.2019
czechino
-> Eidy: Ona tlakovana byla, jedine ze by nevydrzela odladeni... a otlakovanim se kolikrat take nic nezjisti, kamaradovi na golfu taky praskla hlava a tak debilne ze tlakova zkouska dopadla ok, pak byla stejnak voda ve valci. Az po nove hlave to zaclo fungovat. Koukam se po nejakem spreji ktery by odhalil mikrotrhlinu at mam jistotu v bloku. Nevite nekdo o nejakym ktery by se nemusel objednavat nekde z tramtarie?

-> darklord: Jo plno jich nastesti je, ale furt je to 10k a vymena motoru. To bude jako dalsi moznost... uz mam hlavu dole objednaneho pana na rovnani bloku, tak uvidime... po treti uz to rozebirat nebudu.
09:42:57
10.05.2019
darklord
-> czechino: hlav na M42 ci celych motorov sa hadam vala vsade dostatok, zozen druhy dobry a je to
07:09:49
10.05.2019
Eidy
-> czechino: A nechceš tu starou hlavu nechat otlakovat, když nevíš příčinu? Aby to náhodou nebyl blok.
23:44:43
09.05.2019
czechino
-> Jarda: Mam podezreni na hlavu, po sundani neni nikde mapa na tesneni ani na bloku, ani na hlave... prasklej blok se mi nezda cumel jsem do toho jak vejr, jezdil prstem, nehtem a nic. Z nahradniho motoru jsem sundal jinou hlavu, odvezu ji na go a mam pana co skrabe bloky v aute. Zlata skodovka s vlozkama 1
21:41:58
09.05.2019
Jarda - zrušená registrace
-> czechino 09.05.19 12:56:56: ten lesklej bude vyplachovanej a zalezi kudy se tam muze dostat chladici kapalina - praskla hlava nebo nejake tesneni4
12:56:56
09.05.2019
czechino
Hoši, mam prosbu, sice to neni skodovka, ale nevim kde jinde se poradit a zavada ktera se muze projevit na kazdem motoru.

Auto tlakuje do vody pod tlakem z turba, az z toho prasknul chladic. Tesneni pod hlavou jsem menil pred 14 dny. Hlava byla na srovnani a otlakovani minulej rok, ale od te doby auto najelo par km. Mam podezreni na krivej blok, ale ted jsem sundal sani a kanal na prvnim valci je lesklej jak psi gule, ostatni jsou cerny... je mozne ze by praskla hlava?
zvětšit prasklá hlava ??!!?? - obrázek od czechino vložen 09.05.2019 12:56:56
08:33:54
08.02.2011
sep
-> Dušan: :ten předěl je odlitek formy,praskat by to tam nemělo jedine by ses probrousil skrz stěnu ,ale zrovna v tomhle místě moc smysl si s tím hrát nemá,u sacích ještě beru ale u výfuku je ta jehla zbytečná.
08:28:26
08.02.2011
Dušan
nevite nekdo jestli v tomto miste na litinove 130 hlave dochazi k praskani ? Nasel jsem tam takovy jakovy prasknuti, ale kdyz jsem kontroloval jinou hlavu ze 105ky tak to tam ma taky. prostredni vyfukovy kanal
zvětšit prasklá hlava ??!!?? - obrázek od Dušan vložen 08.02.2011 08:28:26
18:19:16
30.11.2008
OndraST
Sháním kontakt na někoho nebo firmu kdo je schopný natlakovat hlavu.

Pouze, Jižní Čechy nebo trasa České Budějovice - Plzeň
20:22:48
12.02.2007
Gabriel
-> aceboss: máš nějaký kontakt?
20:16:19
12.02.2007
Martin_86
105ka......
16:42:20
12.02.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Martin_86: tak treba tady v kosicich za to chteji 700,- za natlakovani...

o jakou hlavu se jedna ? 130-tka?
16:40:54
12.02.2007
Fero
vym že se ponořila nebo namáčela do petroleje, a nějak podle toho kde to prolínalo si poznal prasklinu, tak nám to řikali ve škole, ale už si to přesně nepamatuju
16:35:13
12.02.2007
Martin_86
???
14:15:06
12.02.2007
Martin_86
delaj to nekde v Praze? je to nejakej specialni pristroj, nebo se to da udelat v bezne dilne ???
12:58:04
12.02.2007
Martin_86
hezky vydelany prachy...hm....



nejakej dalsi napad ???
12:30:09
12.02.2007
aceboss
No to tlakovani se provadi bud za tepla nebo studena ja jsem ji mel nekde v Brne v Malomericich a vyslo me to asi na 250Kc.Cely to trvalo i s pripravou asi 20mim.
12:08:49
12.02.2007
Martin_86
Jak zjistit jestli je praskla !!! SUNDANA !!! hlava.



Slysel jsem neco o natlakovani - kde a jak???Diky



V ostatnich prispevcich se resi hlava na motoru.
Extreme Tyres