skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
135 alebo 136
11:12:30
08.01.2007
08.01.2007
DuriQ
havlik: ma kvoli ventilom
10:09:25
08.01.2007
08.01.2007
Labros
Nějaký foto 130kovýho pístu?
Vybrání si nepamatuju, ale je fakt že 130kový písty jsem viděl jednou v životě.
Vybrání si nepamatuju, ale je fakt že 130kový písty jsem viděl jednou v životě.
08:11:12
08.01.2007
08.01.2007
havlik
-> Martin33: 130 nemá vybraný
23:48:49
07.01.2007
07.01.2007
Martin33
-> Labros: 130 má vypouklý a vybraný písty
a 135 má teda plochý a vybraný jo? tak jo no díky
a 135 má teda plochý a vybraný jo? tak jo no díky
23:24:45
07.01.2007
07.01.2007
Labros
130 nemá vybraný písty, 130 má vypouklý písty, tzv. bombírunk. 135 má písty vybraný, ale ne kvůli ventilům, ale kvůli snížení komprese.
20:33:17
07.01.2007
07.01.2007
Martin33
Mám taky dotázek nejde mi dohlavy do pátku sem si myslel že vybraný písty má vybraný 136. Žil sem v tom domnění díky porovnávání motorů 120 a 130, který sem už připravoval dříve, kde 130 má taky vybraný písty aby se ventily nepotkali s pístama. Přece když se píst dostane blíž k hlave tak ta komprese bude vyšší ne? Tak proč by se vybírali písty na 135ce.
A pak když už sem u toho 135 a 136 se liší jen v pístech nebo i jiných dílech. (Chystám se na generálku a chci být na to malinko připravenej)
A pak když už sem u toho 135 a 136 se liší jen v pístech nebo i jiných dílech. (Chystám se na generálku a chci být na to malinko připravenej)
17:25:46
06.01.2007
06.01.2007
Paul
ok,tak díky moc za vysvětlení
10:42:26
06.01.2007
06.01.2007
Labros
-> Paul: viz skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=240
10:41:25
06.01.2007
06.01.2007
Labros
-> Paul: ne, už poněkolikátý, hlavy na 135 a 136 jsou stejný, snižovat hlavu u 135 budeš jen proto, aby ses dostal na kompresi jako 136 a přitom mohl nechat původní písty.
19:11:38
05.01.2007
05.01.2007
havlik
-> Paul: 136 a 135 maj hlavy stejný jen 135 má vybraný písty
19:09:11
05.01.2007
05.01.2007
Paul
takže vlastně 136ka je 135ka která má rovný písty a sníženou hlavu?
18:55:33
05.01.2007
05.01.2007
Karel.
-> Paul: není, ale když uděláš na 135 snížení hlavy na vyšší kompresy tak pak je to stejný,
18:51:34
05.01.2007
05.01.2007
Paul
no ale 135ka není výkonově stejná jako 136ka ne?
18:37:27
05.01.2007
05.01.2007
Labros
-> Paul: nee, ten rozdíl v kompresi je způsobenej jen písty, hlavy jsou stejný, rozdíl v pístech viz tato diskuze
18:01:57
05.01.2007
05.01.2007
Paul
aha,takže pokud bych na tu 135ku použil ty písty,vložky.... ze 136ky,tak se ta 135ka bude pak výkonově rovnat 136ce?Ještě bych asi musel snížit hlavu ne?Díky
17:52:04
05.01.2007
05.01.2007
colaczech
-> Paul: to B znamena ze to byla strikacka,tusim BMM.Ma to oproti starsimu favoritu hlinikove zdvihaci tycky na sacich ventilech.
17:49:50
05.01.2007
05.01.2007
Labros
-> Paul: Ano samozřejmě se to dá a bude se to ve výsledku lišit jenom kompresí 9,7:1 místo 8,8:1.
17:44:12
05.01.2007
05.01.2007
Paul
tak jsem se koukal na oznečení a je to 135B.Co znamená to B.Jinak dá se použít sada vložek,pístů,čepů a kroužků ze 136 na 135ku?Chci dělat komplet GO a když by to tam nešlo,tak by to asi nemělo cenu a musel bych schánet 136ku.
12:57:11
05.01.2007
05.01.2007
Athlonek
-> Labros: jj 135 má ovál u svíčky. Těch druhu oválu je víc, malí hlubší a zase nekterý větší a méně hlubší.
12:12:19
05.01.2007
05.01.2007
spartra
sklenička, mě nějak hlava nebere
12:07:52
05.01.2007
05.01.2007
spartra
děkuji, děkuji, bude nějaká cena nevděčníci
labros, jako nevím, měl jsem tu 135 karburátorovou a z ekotronika, dokonce bmm, jako mě přišlo všechno stejný
labros, jako nevím, měl jsem tu 135 karburátorovou a z ekotronika, dokonce bmm, jako mě přišlo všechno stejný
10:56:44
05.01.2007
05.01.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Labros:
10:56:26
05.01.2007
05.01.2007
Labros
-> FORM: No dobře, oválná sklenka, z čeho to ti študáci dneska chlastaj
10:55:32
05.01.2007
05.01.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Labros: jak říkám, na šikmo vmáčklá sklenička
10:51:54
05.01.2007
05.01.2007
Labros
-> spartra: no ty prohloubení jsou nesouměrně, tuším že jsou pod svíčkama. Některý typy je měly rovnoběžný se dnem pístu, ty mám já, jiným se to prohloubení svažuje na jednu stranu. Něco je z BMM a něco z karbce.
10:32:01
05.01.2007
05.01.2007
Fire
-> spartra: pekna fotomontaz
10:26:36
05.01.2007
05.01.2007
FORM - zlomená ojnice
-> spartra: já myslím že to vypadá spíš jako kdyby tam někdo vmáčknul našikmo dno od skleničky
10:25:07
05.01.2007
05.01.2007
Power of Bass
spartra-dle fotky jeden a ten samy blok,v cem je rozdíl?
21:05:28
04.01.2007
04.01.2007
bitmap - zrušená registrace
Budes s ni smrdlat po pistu. Pokud pojede "sem a tam" jen kratce, mas to 135, pokud pojede "sem a tam" dlouho, mas to 136. A nebo se tam mrkni baterkou, ten dolik by snad byl videt.
20:26:45
04.01.2007
04.01.2007
Paul
No chápu že 136 pojede líp než 135,ale nevim jak s tou špejlí poznám,že je to 136ka.Tak tam tu špejli strčim a co to s ní má jako udělat?
19:24:05
04.01.2007
04.01.2007
Karel.
-> havlik: jojo máš pravdu, 135 má vybraný písty
18:25:32
04.01.2007
04.01.2007
Power of Bass
tak jak je to teda? bych to chtel o vikendu zistit a zitra nebudu u netu ...
18:24:01
04.01.2007
04.01.2007
havlik
-> Karel.: 135tka má vybraný písty
18:23:02
04.01.2007
04.01.2007
Karel.
-> Paul: tak to bude jezdit líp než 135 akorát má 136 větší kompresy a má vybrání na pístech
18:12:41
04.01.2007
04.01.2007
Paul
a když teda vyšroubuju svíčku a strčim tam špejli a bude to 136ka tak se bude dít co?Díky
14:27:50
04.01.2007
04.01.2007
Power of Bass
btw keroukoli svicku?
13:52:48
04.01.2007
04.01.2007
spartra
na to stačí špejle a vyndat svíčku
13:48:09
04.01.2007
04.01.2007
Power of Bass
Jaseba- mam uplne stejny problem,jine a jinde cislo motoru.. budu asi taky muset vysroubovavat svicku,snad tam neco bude videt a poznam to z toho
13:04:41
04.01.2007
04.01.2007
petřík
-> Pavel P.: první favoriti ho tam měli.
21:26:38
03.01.2007
03.01.2007
Jaseba
hm este taka malickost, kamos ma favorit a robil si karburator, ,,upravu´´´, a spociatku to bolo v pohode ale teraz som si vsimol ze ked mal naposledy otvorenu kapotu a chcel zhasnut motor tak ked otocil klucom motor sa pretocil par krat opacne, a myslim za to neni moc zdrave, on tvrdi za to nic neni, tak neviem
21:22:23
03.01.2007
03.01.2007
Jaseba
aha to bude asi najlepsie s tou svieckou
21:21:29
03.01.2007
03.01.2007
Jaseba
hm tak potom to je uplne prebrusene asi vsetko, lebo ten typ tam neni
21:20:20
03.01.2007
03.01.2007
Pavel P@nkáč
-> Jaseba: Tam je vyrazene budto 135 nebo 136 primo jinak se to da poznat podle pistu kdyz vysroubujes svicku ale nikdy jsem to nedelal, 135-vybrana
136-kolmy na hore
136-kolmy na hore
21:18:52
03.01.2007
03.01.2007
Pavel P..
-> Jaseba: motor z favorita nemá číslo na nálitku u vodní pumpy, ale na bloku za rozdělovačem, pokud máš číslo na širokym nálitku u vodní pumpy tak pak je to 742.135/6 , a ten typ je tam taky vyraženej.
21:16:43
03.01.2007
03.01.2007
Jaseba
no je tam to cislo pri vodnej pumpe, ale tusim to mali aj nejake fava, neviem , ale posledne cislo je 9
21:12:54
03.01.2007
03.01.2007
Pavel P..
-> Jaseba: i typ? tak pak jedině sundat palici.
21:04:32
03.01.2007
03.01.2007
Jaseba
cislo bolo este davno preklepane