Karburátor žigul

prohledat
129 příspěvků (zobrazeno 101 až 129) od 15.11.2006 do 27.12.2020, založil/a petis
řadit dle data
14:13:48
18.11.2006
Dexter_H
jinac tyhle karbce jsou celkem svaty, uzasne jednoduchy, spolehlivy, kdyz se vyresej tyhle kraviny na prd a celkem slusne umej krmit motor. ne uplne vsechno rusky je spatny
14:06:10
18.11.2006
Dexter_H
-> petis: v tom pripade pocitam, ze to je uz ozon-novejsi ruskej karbec, daval se na 05 a 07 ziguly. patri k nemu el-pneu ventil, kterej odpojuje volnobeh nad nejaky otacky podle nejakejch podtlaku. ty fastony by mely bejt od mikrospinace na klapce a to je celej ten pruser. je potreba z boku rozdelat ten odpojovaci ventil, trochu ho vybrakovat, lupnout tam perko z propisky a je to vyreseny. kdyz budes chvili zkoumat, tak na ten system prijdes. proste to predelat na prachsprosty nastavovani volnobehu jen dvema sroubama a mam za to, ze tvuj problem je vyresenej.
13:15:11
18.11.2006
King
-> sliwowitz: Taková základní teorie kolem karbů je na: www.skoda.panda.cz/clanek .php3?id=394 - samozřejmě ten Čechův článej je poněkud košatější :) , ale někde ke konci je vzorec pro optimální velikost difuzoru....
08:31:54
18.11.2006
petis
-> Dexter_H: jo jo,presne tak,a ted kdyz mi auto 2 dny stalo,tak sem to dokonce ani nenatocil.tak sem tam zatim vratli origo karbec,se kterym to chyta na tuk.
00:01:30
18.11.2006
Dexter_H
-> petis: Co ti to vlastne dela? jestli chápu dobře, volnoběh silně nestabilní, po každým puštění plynu se to kuckne nekde těsně před chcípnutím a pak se to zvedne na nějaký otáčky pokaždý jiný?

21:32:44
17.11.2006
sliwowitz
ked uz sme pri tom existuje nejaky overeny optimalny pomer medzi objemom motora a priemerom difuzora???
09:16:09
17.11.2006
King
-> Labros: To bezesporu umí, ale pokud máš směs bohatší ve všech režimech, prostě to jede o malinko líp než se SEDRem a taky to žere i trávu kolem silnice.
19:49:18
16.11.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Taky to podle mě nemá smysl, ale pro motor upravenej na těch 1,4 - necelých 1,5 nebo kolik děláte, tak už by to k něčemu bylo.
17:33:23
16.11.2006
Labros
-> King: Těch 20% je známo, ale 1. to samý umí obohacovač ve škodováckým karbeci a 2. tohle mi už spíš připadá jako "čím tlustší trysky a čím víc benzínu, tím víc šemíků to přidá."
16:40:31
16.11.2006
Jirik - zrušená registrace
-> petis: Něco by se dít mělo, když kvrdláš šroubkama. .

-> Labros: Trabuko nemá pal. čerpadlo, tak to ňák steče dolů v jednoduchém karbu se to nějak namixnuje a pak to letí do válců. 1
16:29:03
16.11.2006
King
-> Labros: Vyšší výkon4 Spalování v motoru není ideální a 20pct přebytek paliva oproti stechiometrický směsi=větší výkon.....
16:11:41
16.11.2006
petis
-> King: sak jasne chtel jsem to jenom zkusit,asi bude fakt po smrti,protoze i co jsem zkousel potacet s nejakyma sroubkama,ktere vypadali ze by mohli nastavovat bud vzduch nebo bohatost,tak se nic nedelo
16:07:00
16.11.2006
Labros
-> King: A jakou to má výhodu, že má větši difuzory a velkorysý natryskování? Že budu jezdit s lambda=0,8? A jakou to má výhodu kromě vyšší spotřeby?
15:53:54
16.11.2006
King
-> Labros: Jen cituji Hanzelku a Zikmunda4 btw: Já kupuju obvykle minerálku f Kauflandu s litrovou cenou kolem 7Kč 4 Přívěrovej sytič není to hlavní proč ho použít, spíš fakt, že má v defaultu větší difuzory a velkorysý natryskování.

-> petis: Právě ten fakt, že se válel nškomu doma je asi to hlavní - tzn. bez repase a nastavení je to prostě blackbox od kterýho nevíš, co můžeš čekat.
15:47:18
16.11.2006
petis
tak to vubec nevim z jakeho je roku,kamosovi se jen tak valel doma,tak sem ho jen tak ze srandy zkusil nahodit na skodovku.Jede to sice trochu lip,ale ta spotreba bude asi o dost vyssi.

z te elektriky jsou na nem nejake 2 fastony,ktere podle mne maji neco spolecneho s volnobehem,ale kdyz na ne napojim napeti tak se nic nedeje.
15:25:36
16.11.2006
Labros
-> Jirik: Mohl bys prosímtě vysvětlit tuto větu: "se funkčně řadil 130kovej Jikov samospádu u Trabanta. "
14:59:39
16.11.2006
Jirik - zrušená registrace
Mno, ale i ten Jikov funguje výborně. Abych nežral. 1
14:57:52
16.11.2006
Jirik - zrušená registrace
Jak vidno moc Laďácký karbecy neznáte.

Proti posledním modelům jejich karbeců pro 1.3 a 1.5 (vzhledově stejné), se funkčně řadil 130kovej Jikov samospádu u Trabanta.

Doporučoval bych jedině novej Laďáckej popř. kompletně zrepasovanej.

Jinak sice jsi možná pořídil Ladoidní, ale víš třeba z jakého je roku ? Páč mezi karbecem z 1500 Lady např. z roku 80 je dost velkej rozdíl proti posledním modelům. U posledních modelů byl sice podobnej, ale už na něm bylo dost mikrospínačů a elektriky.

Díval jsem se na něj v prodejně na Lady a Škodovky a než jsem druhej den přišel, byl prodanej. Ale byla to nádhera. Velký to bylo jak kráva, skor. jak Favo Pierburg nebo Lekr.
13:40:57
16.11.2006
Labros
-> King: To je fakt, že je přívěrovej, to by byl asi jedinej důvod, proč by to někdo měl cpát na 130ku. Ale stejně to nemůže přetryskovat tak aby to s jinýma difuzorama krmilo akorát ve všech jízdních režimech, proto jsou naštěstí jiný karburátory, určený na motor škoda 1300ccm.
13:37:27
16.11.2006
Labros
-> King: A litr benálu je pořád levnější, než litr minerálky s horskou přirážkou 4 Dokonce i v čechaslavákii.
13:29:56
16.11.2006
King
.....btw: ne nadarmo si spousta lidí do žigulů montila SEDR kvůli ekonomice (i když samozřejmě na úkor komfortu - přívěrovej karbec je přece jenom pohodlnější :)
13:28:17
16.11.2006
King
-> Labros: Ovšem to není vysvětlení4 Pokud je ten karbec v pořádku, měl by správně šlapat teoreticky na každým autě (po mírným doladění např. volnoběhu), protože rozdíl 1.5 vs 1.5 není nijak fatální. Spotřeba je pak už jiná pohádka, protože udržet lambdu v rozumnejch hodnotách ve všech režimech je s "3rd party" karbem samozřejmě utopie.

-> Tomicraw: Mno, nevím - možná je to dobrá pila, ale vsadím boty, že originál SEDR(solex) bude vždycky ekonomičtější, než ruskej klikopák - filosofie jejich konstruktérů se dlouho odvíjela od toho, že litr benálu byl levnější, než litr minerálky a emisní limity patřili do kategorie sci-fi :)
13:10:49
16.11.2006
Tomicraw - zrušená registrace
Stačí natryskovat a je to dobrá pila, taky dobrá spotřeba
11:44:55
16.11.2006
Labros
dej tam normální karbec na 130ku a neblbni.
11:43:16
16.11.2006
Labros
-> petis: to je možný, že blbne volnoběh a vůbec že se to chová divně... a prozradím ti proč: je to totiž karburátor ze žigula, určený na žigula, a proto v tvojí škodovce nebude správně fungovat.
07:50:27
16.11.2006
spartra
jaj, my tam měli klasickej jikov9
19:07:08
15.11.2006
favo110lrs
me to taky ta svine dělá....na fá motoru...
18:39:33
15.11.2006
favo110lrs
já mám
18:31:45
15.11.2006
petis
zkusil jsem dat na 130tkovy motor karburator z zigula(myslim ze z 15tky),ale nejak blbne volnobeh.otacky jsou v rozmezi 500-1200 otacek,a i zvuk mi pripada,jako by to jelo na sytic.a kdyz motor trochu proturuju a pustim plyn tak i zdechne.ani nevim jestli to ma neco jako treba elektromagnet ,byl tam nejaky vystup na napeti,ale kdyz sem ho zapojil tak se stejne nic nedelo. kdyby nekdo vedel jak je to s volnobehem na zigule,popr. i jak se nastavuje,tak dejte prosim vedet4

kdyztak muzu zitra i dodat fotky
Extreme Tyres