
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felicia 1.6 Turbo
prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 31.10.2006 do 03.11.2006, založil/a gabo000000 - zrušená registrace
novadi ci cesky a ci nie , len je to kus na p..u.

-> gabo00000: jo tak poinformovat...tak to jsi měl napsat hned zezačátku a my to tu nemuseli zasírat komentama...A ty si sem můžeš po jednom vkládat smajlíky....
chjo,je to vyčerpávající....
chjo,je to vyčerpávající....
-> favo110lrs: tahle 1,6ka jezdila už v golfech,akorát ji pak s mpi a velkou slávou nacpali do feldy. Nelze od toho čekat zázraky...
favo110lrs: mno 1.6 je VW motor z GOLFA 2 ale trochu modernizovany striekackou
zlate casi skodovke uz odbili 


-> Nwkt: tebe jsem se neptal...:)
no jo ale já to bral jako za celou firmu:)

-> favo110lrs: V Plzni a 1.6 neni českej motor


doma
-> Jirik: newim kde zijes?????


ano jiříčku, vyrobily ho soudruzi v ndr


-> favo110lrs: Ještě že ho nevyrobila. 

1,6 .55kw nejhorsi motor co kdy škoda vyrobila...**
ja este newem co budem robit len som sa tak cel poinformovat ci to neni moc volovina bo ja nemam moc skusenost s feldou

nic extra...
ale logicky - felda 1,3 vydržela tisíce,pak 1,6ka musí držet hafo:-)
Chyba!!
ale logicky - felda 1,3 vydržela tisíce,pak 1,6ka musí držet hafo:-)
Chyba!!

-> Bery: A tu 1,6ku jste na to přizpůsobovali...?
tak víme,nejsme žádný amatéři.Taky jsme si ubírali tlaky na turbu a stejně-občas to hoří...dá se to,jezdí tu pár aut,ale je to práce.Tonda něco najezdil,ale to jak rychle schořela ta 1,6 - to jsme nikdo nečekal
-> TUNER: Ubrat palici je laicky řečeno snížit hlavu - nechytám Tě za slovo, ale tak to prostě je. Já jsem taky kdysi věděl, že se hlava jen snižuje a nějaký úpravy spalováků a jejich tvar šly mimo mě... takže asi tak.

-> TUNER: jak komu

ubrat palici ve spalovacim prostoru je snad samozřejmý...

-> Tuner#2: jasný
-> havlik: Však já vím, to je nby se toho někdo mylně necyhtil a pak mu nenadával

-> Tuner#2: však myslim že Tuner myslel ubrat spalováky jen to špatně podal
-> TUNER: Pokud ubereš hlavu, tak snad jde KP nahoru - musely by se vybrat spalováky a dát naopak silnější těšnění aby KP šel dolů ne? A konec konců ten Rapid co je v Chrástu (pokud ho ještě Řánek má) měl těch motorů už taky požehnaně - podle mě to na to není.
No ono by stačilo ubrat palici a snížit kompresní poměr a ty písty by dle mýho něco vydrželi....a né posadit turbo na normální motor...

-> Bery: -> Tuner#2: všechno se má dělat s mírou (nebo Mírou??
)

-> Bery: Bylo pěkný, jak to šlo hned od spoda - žádné vytáčení, ale bohužel životnost je asi mizivá a nebo tomu chce podrobit vše okolo, ale stejně to nebude ono. těm slovákům to fungovalo, ale konec konců tam dělali i Cecila a ten už taky zaklepal (ne jejich vinou) ale prostě je to už na ten motor moc - stejně jako 500HP na EVO

-> Tuner#2: jj,ten motor z feldy 1,3 mám doma rozebranej.Nevydržel píst,tak jsem si ho vzal já na nový motor....
Tonda koupil 1,6ku,po delší době jí tam nacpal,ale životnost byla dost krátká.A teď se mu do toho nechce,takže bůhví co bude.
Tonda koupil 1,6ku,po delší době jí tam nacpal,ale životnost byla dost krátká.A teď se mu do toho nechce,takže bůhví co bude.
-> Bery: To byl ten Tvůj kamarád z loňskejch Běšin? Dokud to ale jelo, tak to jelo pěkně.

feldu 1,6 turbo robili v RK firma motortech , bola aj na predaj
jeden srpnový pokus - š130 - dříve s motorem 1,3 turbo(felicie blok)a protože motor zakukal,vyměnil se za 1,6 felicie,přeházelo se krmení a po první projížďce motor zakukal.Na 4 válci chyběl píst.Ještě ted leží ve vaně toho motoru:-)
-> gabo00000 31.10.06 16:52:52: Ano. Kamos ma sice Renault 9, ale ma v nem prave motor z renaultu 11 a je to 1.4 Turbo samozrejme s karbecem.
tuner, ach tak, jsem zas o něco chytřejší

a okrem toho nechce sa mi moc robit medzikusy
ja by som si to radsej rozdal z feldou
a ten renault 11 je 1.4i?
ta keby bolo take weci tak lahko zohnat!!

-> RadstaR: akorat tech moc neni videt
Renault 11 se delal 1.4 Turbo
-> gabo00000: Myslim že je jednodužší zastavět motor kterej se s turbem už vyráběl,než na nějakej atmosferickej motor to turbo roubovat...

-> spartra: Byli tam i 1,7 atmosféry gétéčka.Ty turba byli ale 1,4.
2 litr v turbu by v tej době v takovym autě asi nezkousli...
2 litr v turbu by v tej době v takovym autě asi nezkousli...

no já myslím, že tam byla 1,8 nebo 2 litr

iba?
-> gabo00000: turbo je snad 1.3 nebo 1.4
v reautoch 5 su ake motory? myslím s akým objemom?
-> gabo00000: no když chceš krmit motor turbem s karbecem tak na to musíš mít i uzpůsobenej karbec takže prostě sehnat karburátor z nějakýho turbomotoru
skusit dat karbec z renaultu?
-> gabo00000: hm tak pak leda nabastlit na sání karbec z nějakýho turbomotoru např renault 5 a pak už jen zkoušet a zkoušet
pocuvajte chlapci ja som cital na webtechu ze ako je to s i-ckom ale ja cem dat 1.6ku motor do skodovky ale uvazujem viac o riesení s karburatorom. injektor je podla mna velmi komplykovaný a celá prestavba s ickom je moc komplykovana
