skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zapojenie kurenia
-> PeterP136: no vidis, a predsa.. neriesim to je to sranda
-> Mar3k:
Sak je to len pozinkovane alebo pohlinikovane.

-> PeterP136: ee, sak aj v zberniach to beru ako hlinik, neni stim problem :)
-> Mar3k: Ony su sice tenkostenne ale zase aby som si to pomylil s hlinikom :). Hmm nemas ich trochu viac zozrate? :).
-> Gryzly: tak preto je to magneticke... padol mi tam srobik , chcel som ho vitiahnut magnetom, divil som sa jak ... ze preco je to magneticke.
Ked som to rezal obrusoval, vlastnosti aj vaha ako hlinik
Ked som to rezal obrusoval, vlastnosti aj vaha ako hlinik
-> Mar3k: to není hliník, to je pozink
-> Labros: -> neviem ako u inych skodoviek ale podla mna idu cez tunel, sak pod autom ide len podtlak brzd + 2 hlinikove trubky do chladica
-> spartra: dobre hovoris...
-> ps: diky, toto som chcel pocut
vyhodit kurenie a aj hadice a je pokoj, o kopec kvapaliny menej

pajavlk asi tím, že zplynovač je u motoru a topení vepředu

labros, však vím jakto mám zapojený
a zprava uvidím dvě hadice a dál
je jasný, že ta od kohoutu bude přívodní od termostatu, jak to hned poznáš na konci a začátku

a zprava uvidím dvě hadice a dál

je jasný, že ta od kohoutu bude přívodní od termostatu, jak to hned poznáš na konci a začátku

když už tu je podobný téma .. mám zapojené klasicky topení u šáde ale za motorem je do vedení zapojenej přes téčka paralelně splynovač od lpégéčka moc mi to netopí vepředu sou hadice vlažný ale splynovač hřeje jako svině nebude lepší když ho zapojím do systému sériově tak aby žavá voda z motoru šla rovnou do topení a když by se vracela šla by ještě přes splynovač a pak znovu do motoru ?
-> Syny: -> spartra: Kurňa vy jste ale škodovkáři. Skloňte svý ježatý palice a koukněte na topení zprava.
Jinak jestli to potřebuje vidět u motoru, tak jak říká ps, voda z topení teče od termostatu k radiátoru a nazpátek k vodní pumpě.
Jinak jestli to potřebuje vidět u motoru, tak jak říká ps, voda z topení teče od termostatu k radiátoru a nazpátek k vodní pumpě.
-> Mar3k: Měla by jít od termostatu na pravou stranu průchodky to je přívod. Odvod by měl jít na levé straně a k vodní pumpě
-> spartra: No ma je v tunelu ne? Aspon co ja vim

-> Syny: no to jo ale víš kde do topení ústěj.
bodejť, kdepak by jinde měli bejt


-> Labros: Coze? 120tka ma hadice k topeni skrz tunel!

proč ve středovém panelu? To je škoda 120, ta má hadice natažený do topení z prostoru spolujezdce... A u motoru jsou taky dobře přístupný.
-> Labros: vystopovat ju v stredovom paneli sa mi zda byt dost sialenost.. ale vsetko je mozne
-> Labros: a ked to mam rozobrate?
pustit topení a osahávat je, která se ohřeje první?
prava by mela byt asi privod
ako zistim ktora hadica je vstup a ktora vystup do kurenia? stacilo by mi to vediet od priruby co vzadu vychadzaju vsetky tie somariny ako tiahlo, lanka rucnej+ tieto 2 hadice, ci je prava vstup alebo vystup...dikes