skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ako dat motor 136 do 120??
-> pajavlk: jsou lidi kteří by těch motorů za tu cenu koupili hnedka třeba 5 ;) a třeba i zadřenejch
-> Dušan: napisal som

jestli je chces tak napis Karlovi. Karel. ( s teckou )
-> Dušan: no co sa poriesilo hlavne stim sanim?
-> Mar3k: Ale jak sem pochopil tak to chce pro sebe

-> pajavlk: mi je uplne jasne ze to je super ponuka ,len nemam nikoho kto by jazdil s dodavkou trebars do ciech ze by to cestou zobral.. takaaa skoda
-> pajavlk: ty vole, sorry
ten kup a hned!!!za ty prachy a jestli je takovej jak říkáš!!!tak neváhej

-> pajavlk: Za 2 000 ho beru všema deseti
di do toho, je to dobrá cena

zeptám se tady můžu mít motor 742.136 jede jak pila nežere olej tlaky stejný a vysoký neklepe prostě krásně zajetej kompletní karbec altík atd.. kámoš za něj chce 2000,- je to hodně nebo málo ?
-> Dušan: neboj sa postup spojeny s praxou mam nastudovany uz az moc, no teda to mame: sanie, vodna pumpa,a domcek termostatu,karbec byt nemusi, kolko zato prosim v Sk to skus?
-> Mar3k: to mas jedno kdo driv prijde ten driv mele, domek termostatu by taky byl ale je udelanej ze 120kovyho navarenim priruby pro cidlo teploty vody
-> Mar3k: Jestli to chceš nastrojit jako 742.136 tak bude potřebovat ještě domek termostatu

Mal by som zaujem o to sanie (a to druhe neviem sa docitat co to je) , prip. o vodnu pumpu, prip.este karbec, akurat ze nechcem to vyfuknut ,,tominovi,,
-> FORM: vsak jo ja vim

-> Dušan: Jak víceméně celý, on celý motor je 742.136
-> tomino: Jééééé, můj motor...
¨to nevadi, tak jen saci proda. musis se ale domluvit s Karlem. Bude tu asi zitra nebo mu napis do zprav

zhanam len sacie
pisu ze mam oboji, teda spis Karel.
ma niekto sanie zo S136? ale asi by som chcel moc :) diky
potreboval by som len sacie..
-> tomino: jestli potrebujes oboji tak staci napsat komplet 2500

-> tomino: škoda 135L, 136L, Rapid 135 a Rapid 136. Favorit má jiný sklon a jinou přírubu protože má karburátor LEKR
kde sa to da zohnat....ake auta to maju?? maju to aj favority 135??
vicemene cely ten motor je 742.136
original 742.136
lol
diki panove uvydime co s toho bude
-> tomino: to je škodovka do které se dával 136 motor, najdeš to v 135L, 136L, 135GL, 136GL, rapid 135, rapid 136, ve 135GLi a 135RiC by asi taky mohly být

kde by som mohol zohnat to sacie na akych autach asi znie blbo ale neviem co je to 742.136 sorry
-> tomino: jak psal Form:
Dejte sací svody ze 742.136 nebo nechte prevarit 120kovy
Dejte sací svody ze 742.136 nebo nechte prevarit 120kovy
a co sacie potrubie??
-> tomino: setrvak ze 120ky tam nedas... vezmi favo setrvak, sundej z nej venec (jde odklepat); vem venec ze setrvaku 120, dej ho na par minut do elektricky trouby a nahratej nasad na favo setrvak... sedne jak prdel na hrnec...
FORM:dobre ja tam dam to lozisko to nebude problem dam prec ten kruzok a dam tam lozisko a veniec tiez v pohode a zotrvacnik mozem dat 120 alebo nie??
-> tomino: ložisko musíš udělat tak jako tak a na setrváku vyměnit věnec
jaj tak to potom musim spravit to lozisko
120 setrvačník nejde dát na fav136, jiná rozteč šroubů
-> tomino: musis prehodit veniec zo zotrvacnika
tak to dik a ten zotrvacnik staci ked prehodim za klasicky 120??? saci pasuje z rapidky??
Tak za to bych dal par piv znamemu. Ja sehnal sani prevarene za 800+postu...uvidime jaka to bude prasecina..(je to pres net..:-)
-> TomRocek: No jo, co naděláš, mne třeba podložka příjde jako prasárna, jedině tedy převařit, pokud za to vaření hliníku nedáš víc jak za svody
uprava spojky, lozisko, vodna pumpa, prehodit prsa + vanu, drziaky, uprava sania , bud rapid alebo prevarit, upravit vyfuk
a musi to ist :)
a musi to ist :)
Jo ale saci svody ze 742.136 stoji nove kolem 1500 a vice.
Dejte sací svody ze 742.136, na výfukové stačí převařit erkový výfuk, do kliky se snad musí vysoustružit díra pro ložisko, domek termostatu a vodní pumpa a vana ze 120. Snad Vám nekecám
A dalsi veci...ale ja sam jeste poradne nevim co vsechno.
Musis upravit vodni pumpu, pak upravit neco na setrvaku (klikovce) a spojku.
A nakonec drzaky motoru.
Pokud mas motor jako ja s BMM, tak musis resit karbec, saci svody (ma jiny otvor pro karbec), benzinovou pumpu.
Musis upravit vodni pumpu, pak upravit neco na setrvaku (klikovce) a spojku.
A nakonec drzaky motoru.
Pokud mas motor jako ja s BMM, tak musis resit karbec, saci svody (ma jiny otvor pro karbec), benzinovou pumpu.
Cus..to same resim ja..:-) Ale ten motor je 136B z felicie (mel by byt ale jinak stejnej jako 136 z facka).
Musis na tom zmenit uhel saciho potrubi. U Facka je motor pod uhlem 20 a u skudek pod uhlem 30 stupnu. Sani bud prefrezovat, prevarit a nebo dat podlozku pod skolnem 10 stupnu pod karbec.
Musis na tom zmenit uhel saciho potrubi. U Facka je motor pod uhlem 20 a u skudek pod uhlem 30 stupnu. Sani bud prefrezovat, prevarit a nebo dat podlozku pod skolnem 10 stupnu pod karbec.
co mam zmenit na tomto motore aby som ho tam dostal?? chcem tam daj skodovacky karbes ale neviem si rady zo sacim potrubim??