skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
střílení do sání
-> saSaT: Kouknul bych na těsnění pod sáním. ;-)
-> saSaT: strieľanie obecne znamená nesprávnu bohatosť zmesi, nesprávne časovanie zapaľovania vzhľadom na atmosferický tlak, teplotu vzduchu a použité palivo :) takže asi niečo z toho, resp. u MPi snímače týchto veličín...
-> minno: dokud tam byl seriove vyfuk, tak si to do vyfuku nestrilelo, az ted. A filtrem to taky nebude, s origo filtrboxem to bylo stejny
-> minno: spotreba ke ok,onehda sem se dokonce na dalku dostal na 5,5
-> saSaT: Do sania ani do výfuku by nemalo strieľať za žiadnych okolností, ak je všetko v poriadku. To znamená, že niekde je chyba :)
Spotrebu máš OK?
Spotrebu máš OK?
Trochu ozivim mrtvolu...
Felda mpi, otevrene filtr, misto katu rezonator a stredni tlumic fuc. Jednou za cas si pri pridani plynu u podrazovani (radoby meziplyn) streli do sani. Nildy to neudelala treba 2x po sobe, nebo nejak castej. Nekdo nejaky napady? Provoz pouze na n95.
edit: ve vysokych otackach si v zatezi pri razeni streli da laufu, ale to prisuzuju spis vyfuku a nevidim v tom zavadu :D
Felda mpi, otevrene filtr, misto katu rezonator a stredni tlumic fuc. Jednou za cas si pri pridani plynu u podrazovani (radoby meziplyn) streli do sani. Nildy to neudelala treba 2x po sobe, nebo nejak castej. Nekdo nejaky napady? Provoz pouze na n95.
edit: ve vysokych otackach si v zatezi pri razeni streli da laufu, ale to prisuzuju spis vyfuku a nevidim v tom zavadu :D
-> luxus: :u felicie by ta hranice měla být 2000 otáček..
-> lea: ptal jsem se na to ja, kdy se zaviraji vstriky u feldy kdyz se brzdi motorem, bylo mi receno ze od 1500 vejs, nekdo pak rikal ze u nej az od 2000 vejs.. ale maji to i stare auta. treba sierra FSi z 92 to uz ma taky.
-> lea 07.09.06 16:23:51: tady: skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=7&i...
gryzly, hrůza jak cikánský auto


hele a není to nebezpečný ? taky sem viděl motor ze kterýho lítali z karbce ohnivý mrkve .. nemůže to pak celí chytnout nebo řachnout plovákovka a tak ?
-> Labros: asi si nevzpomeneš,kde to řešili
-> lea: záleží na otáčkách, dneska se na to někdo ptal, odpověď byla od cca. 1500 otáček výš se vstřiky zavírají
-> Labros: a funguje to tak vždy nebo to záleží na otáčkách ?
-> lea: Ale jo, opravdu je to nula, nevstřikuje se žádné palivo. Akorát pak když člověk chce zase přidat, tak to vstřikuje chvíli o něco víc, protože během toho brždění motorem oschnou stěny sacího potrubí a pak se musí znova vytvořit benzínovej film.
-> havlik: lidi to začali registrovat u aut s PP a měřením okamžité spotřeby,napřed se říkalo,že je to zaokrouhleno na "nulu", ale úplná nula to není, ale asi ne,že

-> lea: však jo ale tam to pracuje na mnohem více principech a snímáni dosti věci
údajně by to měla řídit ŘJ,vyhodnocuje otáčky a plynový pedál
-> lea: jak u kterejch spíš u těch novějších je tam nějakej ventil
a když už se řeší ten motor, je pravda, že při brždění motorem, u stříkaček, nejde do motoru žádný palivo?
-> spartra: já zas na autě s vulema ventilů 0,4 a předstihem -5° sem sundal airbox a po přidání plynu na karbecu se z karbecu vyvalila ohnivá koule asi o prumeru 20 cm.
třeba špatně nastavenej odtrh a povolená svorka na cívce, to byla palba, až plameny z toho létali


-> Gryzly: tjn moc příjemné hlavně když pak okolo lidi na ulici jdou do kolen si myslí že je atentát
mno ale to už je dávno

-> lea: To dělá jen u blbě nastavenýho motoru, určitě by sis toho všimla, je to rána jako z pistole.
-> Gryzly: dík,sem si to myslela dobře. Mě se to neděje, ale bylo mi řečeno,že se to děje u LPG při brždění motorem.Brzdím motorem docela hodně,u nás jsou trochu kopce
,ale motor je v pohodě,zatím


střílení se projevuje tak že to dává strašný rány, uplně jako když střílí někdo za tebou, muže to být špatným předstihem, nebo špatnýma ventilovýma vůlema.
Ahoj, ví někdo jak se projevuje "střílejí do sání". Údajně by se to mělo dít u karburátorových motorů, zvlášť na LPG, při brždění motorem. Dík