studeny starty

prohledat
52 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.08.2006 do 27.04.2016, založil/a BUTCH
řadit dle data
23:07:09
27.04.2016
mirco
-> krtik: potom ide už pekne a ak je už motor teplý tak nerobí nič zvláštne, vymenil som už tri tie snímače a s každým jedným to isté, dokonca som menil aj svorkovnicu, či to náhodou nebude v nej, ale nie ani to nepomohlo
09:54:00
27.04.2016
krtik
-> mirco: A sdružený snímač pro teplotu a tlak nasávaného vzduchu jsi zkoušel? Koukal ses do naměřených hodnot při diagnostice na počítači? Pokud máš tu možnost koukni, jestli ti některé hodnoty nejsou úplně mimo při nízké teplotě.



Jindy to neblbne? PO zahřátí motoru nebo vyšší venkovní teplotě to je vždy v pořádku?
22:53:34
25.04.2016
mirco
Trochu to tu obnovím s problémom, ktorý mám pri studenom štarte - Felicia 1.3 Mpi 50kW - auto mi začalo horšie držať sytič na studený motor ako predtým, hlavne pri prvom štarte, keď ho večer vypnem a ráno naštartujem tak kolíšu otáčky od 800 do 1000 a asi po 2,3 minútach niekedy aj dlhšie, podľa vonk. teploty sa to ustáli na cca 950. Napr. keď vypnem a zapnem zas studený motor tak to už neurobí. Hlavne je to cítiť, ak je vonku zima. Neviete čo by to mohlo robiť ?

Vymenil som už: palivový filter, vzduchový filter, regulátor tlaku paliva, klapku, tesn. na sacom potrubí, pod klapkou, čidlo na teplotu vody, lambda sondy - teraz je tam NTK, sviečky som tam nové origo, hallov snímač vymenený, ventily nastavené.
16:23:01
18.08.2006
Syny
-> minno: A tet si to predstav ve 4 rano pod oknem 40
23:37:59
17.08.2006
minno
prave teraz som sa zas dobre pobavil3 niekto teraz vonku nemohol nastartovat skodovku, chytilo mu to po dlhych toceniach a ked naskocil motor tak som sa musel 1 lebo nastal rev, asi tam ma deravy vyfuk alebo co, taky to ma zvuk1 a asi mu ani sytic nefunguje, bo mu to stale zhasinalo a tak to asi 5 min teraz turoval a startoval a startoval nanovo kym odisiel3
22:08:41
17.08.2006
PeterP136
K tomu co pisal minno o zdlhavom startovani tak ked som este robil v BB tak tam pred intrakom startoval jeden chlapik (tiez byval v tom intraku) startovaval skodovku na ktorej isiel do prace (pezot servisu :) ). Akurat ak bolo vlhkejsie a studensie tak mu to nechcelo chytnut. Ten clovek to proste polhodinu mordoval (uz mohol byt v 3/4 cesty do roboty peso) s pociatku s par sekundovymi ntervalmi napaokon parminutovymi aby sa mu baterka pozbierala. No a kedze to bolo men pod oknom tak ma tym kvalitne budil.

Pritom stacilo keby obetoval 2 stovky za kable, palec, kontakty a veko rozdelovaca a mal by to bez problemov.
17:48:39
17.08.2006
Syny
-> minno: No jasne no, zalezi jak je termostat rozbitej... Pokud drzi otevrenej tak je to jak pise pejsek (neber si to osobne, byl to vtip3 ), pokud drzi zavrenej, tak by ste to poznali hned 1. den 3
16:53:47
17.08.2006
Labros
-> minno: no to neznamená že by byly problémy s chlazením, naopak kdyby byl termostat pořád otevřenej tak by to jednak pozdě a hůř topilo a jednak by se motor pomaleji ohříval na provozní teplotu a někdy jí ani nedosáhnul.
15:46:44
17.08.2006
minno
-> Labros: to mne nevrav, mne je to suma fuk, hold sluzobak :) auto ma teraz 8 mesiacov, ale problemy s chladenim tam neboli, takze termostat bude asi ok. ale uz je tato fóbia kómbi aj tak par tyzdnov u kolegu v druhom regione a ja sa budem vyvazat na druhej fóbii kómbi o par mesiacov starsej ktora bola doteraz sefova, tak uvidim ako sa to bude zohrievat tam.
13:30:11
17.08.2006
Labros
-> minno: Co vyměnit termostat?
13:14:36
17.08.2006
minno
-> Labros: tak mozno je ta fabia nejaka divna :-) ale inac nechapem ani ja, ze sa zahrieva tak dlho. teraz som uz na nej mesiac nejazdil, lebo marodujem. ale viem, ze este v zimnych mesiacoch ked cez noc stala vonku a rano som s nou vyrazil a jazdil po meste tak aj ta rucicka teploty na pristrojovke dost dlho stala bez pohnutia a kym sa vysplhala na 90st. tak to trvalo velmi dlho.
11:27:31
17.08.2006
Labros
Po 5ti km je zahřátá i moje škodovka, dokonce i po 2 km, a to jsem si myslel že se zahřívá extrémně pomalu.
11:25:57
17.08.2006
Labros
To je divný, že by fábie po 5km netopila... Mně topila skoro od vyjetí. I felda topí prakticky okamžitě.
22:38:11
16.08.2006
Syny
No jenze ja jezdil 3km... A to jeste sem mel otevreny topeni, takze teplomer skocil na 80 kdyz ja vypl motor... Po roce sem prisel na figl ze kdyz topeni vypnu, tak je to ohraty hned (stejne mi to za 3km netopilo) - to sem koumak co40 Jinak s topenim sem nikdy problemy nemel, po cca 3-4km uz zacinali tect boty... Tak snad bude topit porad dobre, ale mam pocit, ze od ty doby co sem se v tom vrtal to topi o neco hur (kdyz mi teklo), ale mozna to je tim ze v zime mam bundu mikinu apod 4
22:05:09
16.08.2006
minno
-> Rabbit: v zime to mam zohriate a kuri (topi) mi to po 5 km aj mne na benzin, co je super :-) Dokonca je prekvapujuce, ze Fabia 1.2HTP po tejto vzdialenosti este nebola zohriata a moc nekurila. (Otestovane naraz predoslu zimu, bracho siel na 120 a ja na fabii, po 5 km studena fabia zostala u kamarata a presadol som si do zohriatej skodovky:)
22:04:41
16.08.2006
Nwkt
-> Rabbit: Bydlim 4 km od města a jezdim na benál a taky to v zimě začalo topit až ve městě, to ale bylo venku -10°C
21:59:46
16.08.2006
Rabbit
Syny:

To co popisuješ praktikuju taky, ale tak to 5km už tam těch 80° mám a krásně topí (v zimě). Ale to přičítám jízdě na LPG, mysli, že proto se motor zahřeje rychlejc.
21:43:11
16.08.2006
Syny
-> Labros: F tom pripade uz vim preco mam v riti motor 40 V zime sem jezil tak, ze se treba na 80 ani nedostal... Jezdim po meste... Njn, stane se... Ale ka nastartuju, zapnu radio, pripoutam se, ostriknu posrany okno od ptaku, poladim sytic na 1500rpm a jede se... Normalni start. Zadny takovy ze na 3000rpm tam pul hodiny vzdycha pod oknama...
09:48:45
16.08.2006
Labros
-> Syny: a to co říká King se píše v manuálech k autům už od shade 742, opravdu, co nejvíc škodí motoru je běh za studena (do teploty 70st. vzniká 90% opotřebení motoru) a proto je cílem dosáhnout co nejrychleji provozní teploty, samozřejmě za předpokladu nepřetěžování motoru, proto se má ihned vyjet a jet klidně tak mezi 2500-3000 otáček až do dosažení provozní teploty.
22:47:51
15.08.2006
Rabbit
minno:

To dělal soused s diselem taky, ale on to točil jen asi třikrát. Protože věděl, že potom, už to nenaskočí. A když fakt mrzlo, tak si dal hodinu před odjezdem pod motor elektrický topítko a topil.
22:05:29
15.08.2006
King
-> Syny: Pokud se budeme bavit o extrémních mrazech (-20C a frišnějc), pak je to chvilkový zahřátí na místě nutnost a dokonce se i doporučuje. Nevidím jedinej důvod, proč bych měl třeba za současnejch teplot zbytečně poblafávat na místě s vytaženým sytičem, protože jízdou se zátěží se motor zahřeje rychlejc, než na místě. To s tou oktávkou mě docela zaskočilo, v manuálu mýho Mondea třeba nic takovýho není - samozřejmě, že ráno hned po nastartování turbodehtu nevyrazím jako Simír, když dostane Alarm fur Cobra 11 :c)
16:37:24
15.08.2006
minno
-> Labros: a normalne ti aj mizne benzin z nadrze ked jazdis? hm, ak ano, tak potom fakt neviem co by s tou pumpou mohlo byt3 3
13:41:13
15.08.2006
Labros
-> minno: no ale je možný že by jinak fungovala normálně? Jako pumpovat jde, i slyším jak benál teče skrz odbublinkovač a jak cvaká kulička ventilu.. Nedělá to tohle dlouho, teď od léta.
13:14:53
15.08.2006
minno
-> Labros: pokazena pumpicka :-)))
10:56:17
15.08.2006
Labros
Mně to startuje blbě, když auto stojí jeden den nebo víc. Napumpovat benzín nepomůže. Když jedu třeba jeden den odpoledne nebo večer, tak ráno blafne okamžitě. Když to aspoň den stojí, tak to pak buď hned blafne a pak chcípne a pak musím dlouho točit, anebo to neblafne zezačátku vůbec a naskočí to třeba až na třetí startování, to když auto stálo několik dní. Prostě jako by to nemělo v plovákovce benzín, ale sebedelší čerpání pumpičkou prostě nemá vliv.
10:51:50
15.08.2006
Labros
vy znáte jen 2 polohy jo? blbý 1
13:20:47
14.08.2006
AlVyb
-> Vojtik: prohly viko to je mozny bylo dost tak sem to narychlo zaplacl kytem 1.. ale vypada to ze to drzi... Navic za tepla by se to taky projevilo a ono nic. Asi to budu delat tak jak Syny
12:28:49
14.08.2006
Syny
-> King: No tak me zastrelte za tech 30 vterin8 Ale fakt ji nebudu trapit hned po nastartovani, tak za 30 vterin uz dam otacky na 1500 a jedu... Ale nevim proc byhc mel nastartova a okamzite odjet... To nedela nikdo ani s octaviema atd...
23:53:17
13.08.2006
Karel.
-> AlVyb: to že ti to cuká je u škoodovky normální, ale aby ti to cukalo na sytič??nemáš ho blbě naštelovanej? otvírá se?
22:48:26
13.08.2006
Vojtik
neni ucpaná tryska sytiče, nebo prohlý víko karbce?
21:26:51
13.08.2006
AlVyb
Ale fakt za studena se ten sytic sam neudrzi az kdyz se totrochu prohreje... jinej karbec to nedelal...
21:15:21
13.08.2006
pajavlk
-> Pavel P.: to je v pořádku to dělám taky ale o to tam nechával puštěné i 15 minut v kuse a mezitim doma snídal .. 24
21:04:09
13.08.2006
Pavel P..
-> AlVyb: jenom mi to nekucká a neškude... jen to chcípá stejně na sytič jako tobě
21:03:26
13.08.2006
Pavel P..
-> AlVyb: mě to dělá uplně stejně na sytič...
21:00:15
13.08.2006
AlVyb
Tak abych nezakladal novy prispevek napisu sem svuj problem.... Kdyz je motor studenej sednu do auta vytahnu sytic na max a startuju (bez plynu) motor hned chytne a po 3vterinach chcipne... Nastarutuju podruhe (to trva trosku dyl nez se nastartuje a jak chytne otacky vyleti na 2000 a zacnou pomalu klesat na 0.. Musim to zachranit plynem ale kdyz ho seslapnu otacky prudce klesnou a zase vyleti nahoru... tak musim porad pridavat plyn aby mi to nechciplo... Jakmile se rozjedu tak jeste 3km to dela (pry pridani plynu zacne motor kuckat a najednou zacne reagovat).. Az se zahreje tak je vse v poradku... Karbec je o EDSR 120... Vycistenej (varenej v octu) vsechny hejbatka jdou samy...



Tak ted poradte cim to je.. si pripadnu jak blbec kdyz jedu se studenym autem a trha me to... nejhorsi je ze i ten sytic nepomaha...



jo motor favo 136
20:50:38
13.08.2006
minno
to nič, ale mňa minulý týždeň zavčasu ráno asi o 5:00 niečo zobudilo, ešte bola tma. Ležal som v posteli a v tom niekto vonku začal štartovať - nie škodovku ale nejaký diesel. Na prvý šup mu to nenaskočilo. Na druhý šup mu to nenaskočilo. Na tretí šup mu to nenaskočilo....Pokusy už začal robiť tak že štartér nechal točiť odhadom aj tak 15s vkuse1 Ja som sa už začal rehotať a pomyslel som si že čo je to tam za debil a že keď vidí že mu to nenaskakuje nech to už sakra nechá tak!1 To sa však nestalo a dlhotrvajúce pokusy o štartovanie pokračovali3 Nestopoval som to, ale tipujem tak minimálne 5 min ak nie viac sa v kuse pokúšal naštarovať! Pokus za pokusom, proste skoro furt vrčal štartér a točil motorom. To som už mal fakt pocit že tomu človeku ruplo v bedni.3 Som sa už čudoval 9 9 že ešte nevybil baterku9. Kurňa a v tom to znova točil a ono mu ten motor naskočil! To ste mali počuť, v stotinovom okamihu ako mu to chytilo dupol na plyn a fakt bolo cítiť ako to hneď radostne vytúroval :-)))) Tak takéto niečo som ešte fakt nezažil.
20:39:58
13.08.2006
Bobesh
-> pajavlk: Síla,mít auto nohy,tak má pán rozkopanou pr....sedací svalstvo.
20:24:54
13.08.2006
Pavel P..
-> pajavlk: to jsem dělal podobně... akorát jsem si nastartoval a šel oškrabávat okna.. ale nikdo mi nic neřikal...5 4 5
20:17:31
13.08.2006
pajavlk
-> King: není nad místní borce jak byly -20tky tak ráno borec vstane vyběhne ven na plnej sytič nastartuje zamkne a de si dělat snídani škodovka tam řve ve 3500rpm a vytváří okolo sebe atomovej hřib za čtvrt hodiny borec vyleze a jede dopr*** ale poslouchat ráno v šest ten bordel nikomu nepřeju 4 a když sem se ho ptal proč to dělá tak prej kvůli topení aby mu nebyla zima 9
10:28:33
13.08.2006
King
-> Syny: Jasně, to je to proti čemu už léta na tomhle webu brojím :) Za zahřívání auta na místě bych odsuzoval k pobytu v těsné blízkosti vejfuku 4
22:07:12
12.08.2006
Syny
Tak aj jezdim po meste furt. A kdyz startuju tak dam sytic plnej, vybehne to na 2000ot/min. Za chvilku je to tak na 3000ot, tak ho stahnu na 1500ot a jede se. Kdz teplomer pohne s rafickou tak jde dolu a je to v poho...4
21:24:14
12.08.2006
Bobesh
-> King: Pravdu díš,ten první řádek je můj případ ale to je individuální,horší varianta pro mě je,když mi přijde pod ruku škodovka,která údajně žere víc,než je zdrávo, kucká se a zjistíš ,že sytič nezavírá nebo nedovírá zcela.
21:16:16
12.08.2006
King
-> Bobesh: Jistě, ale to je možná jenom když vyjedeš ze vrat na kraji vesnice a dalších x km nemusíš zastavovat 4 Při provozu shade na benal ve městě s hustším provozem je hledání optimálních poloh sytiče docela zábavnej sport :)
19:50:39
12.08.2006
Bobesh
-> King: LPG nemám a sytič používám co nejméně,tj start a rozjezd,jinak kdo má uši a cítí s motorem mu nenechá otevřeno víc,než je třeba,pokud mu motor točí na plnej sytič např.3500rpm5
09:55:49
12.08.2006
King
-> Bobesh: Už jenom pohledem na talířek sytiče a místo kam dosedá, bych si dovolil tvrdit, že že těch "poloh" je rozhodně víc než 24 Třeba na lpg umožňuje sytič na karbu relativně plynulou regulaci otáček volnoběhu4
00:34:27
12.08.2006
Syny
-> Gemini: Ja treba pouzivam 3. Plnej, pul a off. Ale myslim ze na zakleade matematickejch a fyzikalnich vzorecku a vztahu E = m * c2 vyjde ze sitic ma neomezene mnozstvi poloh...
00:13:46
12.08.2006
Bobesh
-> King: Asi že otevřeno-zavřeno4
14:28:26
11.08.2006
King
-> Gemini: No tak, to asi nebylo myšleno vážně s těma dvěma polohama, že ne?4
14:27:09
11.08.2006
BUTCH
Tak problem vyresen, srovnal jsem ve sveraku viko a uz to startuje lip...
19:08:12
06.08.2006
Gemini
literatura pozna iba dve polohy sytica, tak sa ich nauc pouzivat, a hlavne si daj doporiadku tu trysku
Extreme Tyres