skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
studeny starty
20:11:52
04.08.2006
04.08.2006
King
Mno.....jestli mluvíme o SEDRU pro 120LS, tak ten má mít tuším na prvním stupni 112ku trysku a těch nouzově použítých 120 je sakra rozdíl v bohatosti, takže na to bych se zaměřil. Je to sice "jenom" o 8 setin mm na průměru trysky, ale hraje se na průřez, takže skoro 20pct rozdílu Otázka zní proč startovat se sytičem do 1/4, proč ne plnej?
19:07:55
03.08.2006
03.08.2006
BUTCH
Tak zdravim, mam problem se studenejma startama u moji 120LS. Nejprve napumpuju u motoru AC pumpou, to jde asi 3x a pak je uz karburator plny. Sednu do toho, vytahnu sytic tak na 1/4, dvakrat proslapnu plyn a zacnu tocit... Po kratkem otoceni to zacne blafat a asi po 3sekundach to chcipne. A takle to pokracuje asi 6x za sebou, pak se to uz udrzi, ale kucka to na 3 valce. Pak po proslapani plynu se to nejak rozblafe a pak uz pohoda.
Karburator je asi pred 2 tydny vycisteny, pretesneny a vse v nem vypadalo OK, jo jen sem nemohl najit doma trysku na 1.komoru, ma tam bejt 115(tusim) tak sem tam dal 120.
Jeste mam nove rozvody, sestelovane rozvody, svicky nejsou sice nove, ale tvari se OK....
Tak mi pls poradte co s tim je...
Jo a moc casto sem nechodim, tak kdyby to bylo uz tady nekdy probirano, tak na mne budte ohleduplni
Karburator je asi pred 2 tydny vycisteny, pretesneny a vse v nem vypadalo OK, jo jen sem nemohl najit doma trysku na 1.komoru, ma tam bejt 115(tusim) tak sem tam dal 120.
Jeste mam nove rozvody, sestelovane rozvody, svicky nejsou sice nove, ale tvari se OK....
Tak mi pls poradte co s tim je...
Jo a moc casto sem nechodim, tak kdyby to bylo uz tady nekdy probirano, tak na mne budte ohleduplni