skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chcípá na sytič..
-> King: No ale on tam měl výstružníky na všechny možný průměry a udělal ti trysku nebo vzdušník jakous chtěl (nesměls mu ale předtim říct, do jakýho karbece to chceš, pač jinak se bloknul a trvalo dalších 5 minut přemlouvání že si tam ty trysky opravdu chceš dát na vlastní riziko)
-> Labros: To je (byl) ten pověstnej pražskej repasista karbů? :) Mno, dokud mám dvě zdravý ruce, tak si snad se shade karbem poradím :)
-> King: jj to nechám udělat.

-> King: Prej Lávička už nefunguje, zaslechnul jsem včera v jednom servise? I stránky jsou zrušený.
-> Pavel P.: No vida, to jsou věci ! :) Každopádně bych ten 130vej Sedr přetryskoval na 136....
Tak závada vyřešena, ale s nepříjemnym závěrem.. na sytič to už nezdechává, ani při prudkym brždění.. prý byla vyšší hladina v plovákovce a bylo jiné víko karbu a to si nerozumělo s tim karbecem co tam je..
a ten nepříjemný závěr je to že místo origo karbu SEDR 3223 ze 136 tam mám nějaký historický EDSR ze 120ky.. takže jsem celkem nasranej.. v nebližsí době tam dám repasovaný karbec ze 130ky
a ten nepříjemný závěr je to že místo origo karbu SEDR 3223 ze 136 tam mám nějaký historický EDSR ze 120ky.. takže jsem celkem nasranej.. v nebližsí době tam dám repasovaný karbec ze 130ky


Ahoj tak pridam svou trrochu do mlyna.Ja jsem pred tydnem menil olej vsechny filtry.....atd raminko...
Zacalo mi to delat divny veci proste to na sytic nechytne.nebo chytne ale hned po chvili zdechne...taky napumpuji ac pumpu pred startem,taky seslapnu 10krat plynovej pedal...a prt.vypnu sytic...drzim to chvili na otackach kolem 1000...trochu se zahreje a jede na vlonobeh v klidu startuje v klidu ale na sytic ani ranu.Do vymeni filtru atd...vsecko v klidu...viko jsem pritahoval s max citem...nevym kde muze byt problem.Mam skodu 120L rocnik 80
Zacalo mi to delat divny veci proste to na sytic nechytne.nebo chytne ale hned po chvili zdechne...taky napumpuji ac pumpu pred startem,taky seslapnu 10krat plynovej pedal...a prt.vypnu sytic...drzim to chvili na otackach kolem 1000...trochu se zahreje a jede na vlonobeh v klidu startuje v klidu ale na sytic ani ranu.Do vymeni filtru atd...vsecko v klidu...viko jsem pritahoval s max citem...nevym kde muze byt problem.Mam skodu 120L rocnik 80
-> Pavel P.: Měl jsem to samý,motor 130,sytič jsem zatím nepoužíval,volnoběh držel,před týdnem jsem našel chvilku,shodil a rozhodil karbec,osazení v pořádku,vše průchozí,víko O.K.,pouze vyklepané tlumítko sytiče,dotáhl,zkompletova
l a bylo vše jak má bejt

-> Pavel P.: Ja sice startuju na 1. nebo 2. pokus, ale tak 6x slapnu na plyn. To ze na sytic kdyz slapnu prudce na brzdu to chcipne sem uz prestal resit, delaj to vsechny skodovky ke kterym mam pristup. Karbec mam novej, hadici posiku taky jediny co sem neudelal je memmbrana v posiku, pac se mi nepovedlo posilovac rozebrat. A dela to stejne furt. Prost dalsi z nemoci skodovek. A to startovani na po 4 to znam moc dobre, delalo mi to prez rok, i novej karbec to delal... Prestalo to az po spickovem serizeni. Tet startuje fakt pekne... Sem zvedav na zimu...
-> Darkness: tak jsem to zkoušel, po našlapání to vydrží chvíly na vyšších otáčkách, ale pak to zase klesne a chová se to stejně... prostě nedokáže se to na sytič uživit.....
-> Labros: ještě jsem se k tomu nedostal...
-> Labros: ještě jsem se k tomu nedostal...

-> Pavel P.: tu hladinu už jsi nastavil?
-> Pavel P.: však uvidíš když nepomůže tak se bude muset vyzkoušet něco jinýho.Já osobně nevim jestli je dobře že se musí tolik rát šlapat novej škodováckej motor jsem nikdy neměl tak mi to přijde normální.
-> Darkness: ale tohle bude problem někde v karbecu, v AC pumpě je nová membrána, takže čerpadlo to stíhá v klidu... ale to našlapání vyzkoušim.. když to pomuže tak bude problem někde v sytiči..
-> Pavel P.: no jo problém je v tom že ten sytič si taky veme daleko víc paliva než start bez sytiče
-> Pavel P.: pokud se ti nechce tolikrát šlapat tak dej nějaký lepší čerpadlo,pokud ti pomůže to co jsem ti radil
-> Darkness: ale to našlapávání má za mě obstarat sytič, a abych našlapával i na plně otevřenej sytič už značí že tam nějakej problem je. snad možná zítra to vyzkoušim..
teď mě napadá že bejvalej majitel sytič vůbec nepoužival a ten opravář co mi to seřizoval řikal že byl sytič zatuhlej, je možný že než se to zaběhne zase když se to nepouživalo buhví jak dlouho
teď mě napadá že bejvalej majitel sytič vůbec nepoužival a ten opravář co mi to seřizoval řikal že byl sytič zatuhlej, je možný že než se to zaběhne zase když se to nepouživalo buhví jak dlouho
-> Pavel P.: zkus a dej vědět jak si dopad
-> Pavel P.: já ten svůj 130 karb taky na deset šlápnutí neuchlastám neřek bych že ten 136vej by se tolik lišil,spíš bych podle selskýho rozumu řek že by potřeboval ještě o málo víc když musí krmit silnější motor.Ale třeba se pletu
-> Darkness: zkusim , uvidíme, ale problem to neřeší.. motor má chytnout a udržet se bez toho abych tam 10krát šlapal..
-> Pavel P.: já bejt tebou tak to zkusím našlapat víckrát,když to uchlastáš tak to bylo moc
a motoru tím nijak neuškodíš,akorát to nedělej když budeš zrovna někam pospíchat

-> Darkness: ten motor jsem nechával nedávno seřizovat a u karbecu se rovnalo víko, bylo nový těsnění a dávala se mebrána 2. komory a bylo to seřízený, ale bnohužel to seřizoval na zahřátym motoru a bez sytiče.
mě řikal ten opravář že na sytič mám šlápnout max. dvakrát a ž třikrát ale víc ne.. jinak se to uchlastá..
jinak když startuju s polovičnim sytičem tak to třeba drží nižší otáčky ale jen chvíly a pak pomalu stoupaj ale nezdechne to, ale pořád na plnej sytič to nemá víc jak 2000ot.

mě řikal ten opravář že na sytič mám šlápnout max. dvakrát a ž třikrát ale víc ne.. jinak se to uchlastá..
jinak když startuju s polovičnim sytičem tak to třeba drží nižší otáčky ale jen chvíly a pak pomalu stoupaj ale nezdechne to, ale pořád na plnej sytič to nemá víc jak 2000ot.
-> Pavel P.: tak zkus třeba šlápnout víckrát,já když šlápnu míňkrát tak mi to taky chcípne čím víckrát šláneš tím dýl to trvá než chcípne až se dostaneš na ten počet kdy to nechcípne.Já bych při každým takovým startu zkusil těch šlapaní přidat třeba ten tvůj karbec potřebuje ještě o něco víc,maximálně to uchlastáš.
Mě to zase chcípne když přidam plyn

-> Darkness: ale potom to nezdechne jen trochu zpadnou otáčky.
-> Darkness: jj tohle mám vyzkoušeny, když našlapu tak se to normálně udrží, ale jen chvíly než to sežere to co jsem našlapal...
-> Pavel P.: Než se v tom začneš hrabat,tak můžeš vyzkoušet mou metodu mám teda 130 rapida ale třeba ti to pomůže i tý tvý 136.
Pokud mi auto nestojí dýl jak jeden den tak minimálně desetkrát sešlápnu plyn(pumpovat přes palivový čerpadlo netřeba) a chytí na poprvý a nechcípne pokud to našlapeš míňkrát tak ti to chcípnout může.Dělal jsem to takhle u tátový 130ky u bejvalýho rapida a startuju tak i se současným rapidem.
Pokud mi auto nestojí dýl jak jeden den tak minimálně desetkrát sešlápnu plyn(pumpovat přes palivový čerpadlo netřeba) a chytí na poprvý a nechcípne pokud to našlapeš míňkrát tak ti to chcípnout může.Dělal jsem to takhle u tátový 130ky u bejvalýho rapida a startuju tak i se současným rapidem.
-> Labros: konec ty hadice jsem uřiznul a dal novou svorku... jako když šlápnu na brzdu při nastartovanym motoru tak se nic neděje, jen při jízdě.
-> Pavel P.: jo a ještě hadice od posilovače, může bejt zpuchřelá, prasklá, nebo netěsná membrána v posilovači
-> Labros: víko bylo rovnaný, a těsnění je nový.. zatim mě to nějak nesere pač startuju bez sytiče...
-> Pavel P.: tak možná tou hladinou, ale podle toho že to chcípá při brždění spíš netěsností pod víkem nebo pod karbem.
-> Labros: nj jenže aby to zdechlo třikrát za sebou? 105ka se mi udrží na první start pokaždý a nemusim to držet plynem..
asi to bude tou hladinou, protože když na sytič prudce zabrzdim tak to zdechne.
asi to bude tou hladinou, protože když na sytič prudce zabrzdim tak to zdechne.
-> Pavel P.: Zkontroluj tu hladinu, jestli je nízká, tak napumpování nepomůže.
to, že po nastartování zdechne, dělaj všechny SEDRy. Mně to taky dělalo i s novým SEDRem.
-> minno: ano ten je až na doraz.
no a skontroloval si ci mas sytic aj na karbeci otvoreny naplno ked mas vytiahnutu packu v interieri?
jo a je to motor 136 a karbec SEDR.
Ahoj, mám takovej problem u rapida 136, když nastartuju na plnej sytič, tak to vyleze na 1500ot a zdechne, na druhý pokus se to udrží déle ale taky zdechne když to nedržim plynem ještě, většinou se to udrží až na třetí start ale tak že to vyběhne na 1500ot a pak to sleze na 1000-1200 a chvilku se to na plnej sytič na těhle otáčkách drží pak to stoupá ale víc jak 2000 ot na plnej sytič nemá.... ale bez sytiče to chvilku podržim plnyme a udrží se to, a volnoběh drží krásně, a jede v pohodě a startuje taky bez problemu.
1) může to být nízkou hladinou v plovákový komoře?,( ale dělá to i když ručně napumpuju)
2) nebo jestli to neni tim kolečkem co je v sytiči , že by mohlo být otočené...
jinak karbec je vyčistěnej a promazanej.. a je srovnaný víko a nový těsnění pod víkem
svíčky, kabely, víčko a kondík rozdělovače nový
1) může to být nízkou hladinou v plovákový komoře?,( ale dělá to i když ručně napumpuju)
2) nebo jestli to neni tim kolečkem co je v sytiči , že by mohlo být otočené...
jinak karbec je vyčistěnej a promazanej.. a je srovnaný víko a nový těsnění pod víkem
svíčky, kabely, víčko a kondík rozdělovače nový