-> Kurvapes: To lepidlo bude asi jedina volba. To co mi radia predrecnici som uz spravil dvarkat a vzdy mi silikon vytlacilo.
Daky lep som si uz zohnal kvoli klimatizacii takze ho budem moct zuzitkovat aj tu. Len skoda ze je take drahe kua. Dufam ze bude aspon dobre tesnit.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tesnenie pod vanu...
-> Billislav: Já mám na vaně gumokorkové těsnění v kombinaci s tmelem na motory a nemám s tím problém

-> PeterP136: Na to čidlo bych dal závitové lepidlo,střední pevnost.
-> Billislav: pod vanu jsem daval ted papirove tesneni (stejne jako 130/felicie) na sucho, bez tmelu, poradne ocistit a jemne prebrousit plochy, dotahovat nekolikrat postupne dokola, nikde netece, az se divim

-> PeterP136: pod vanu klidne oboje vezmas tesneni namatlas z obou stran a utahnes a to cidlo namaznes tim silikonem(Oci tmel na motory pouzivam ja)a utahnes dve tri hodky pockas nebo do druheho dne a normal jezdis vse pred tesnenim radne odmastit perchlorem nebo technickym benzinem(perchlor odmastuje nejlepe)
Silikon tím myslím motorový tmel (vydrží až 300 stupňú. A to čidlo na ten olej ten závit musíš perfektně odmastit použij tech. benzín a pak tmel a možná bys mohl použít tu vatu co se používá na radiátory ale to asi ne nebo přejet něčím závit a nebo úplně nejlépe na použij gumičku ale nesmíš jí úplně umačkat
Nejlepší těsnění pod vanu je guma od trenek.
Já naštěstí vanu nemám a tak můžu chodit nalehko oděn pouze do fíkového listu.

Já naštěstí vanu nemám a tak můžu chodit nalehko oděn pouze do fíkového listu.

Tak ako? Gumokorok alebo silikon alebo oboje? Niezeby ma to cakalo ale clovek nidky nevie :).
Mimochodom cim utesnit olejove cidlo? Ten debilny zavit netesnil tak som to znvu rozobral, vycistil a zalepil silikonom ale den tuhnutia bol asi malo lebo ten silikon vytlacilo a sti to tade furt.
Mimochodom cim utesnit olejove cidlo? Ten debilny zavit netesnil tak som to znvu rozobral, vycistil a zalepil silikonom ale den tuhnutia bol asi malo lebo ten silikon vytlacilo a sti to tade furt.
já mám gumokorkové těsnění a silikon a drží to šíleně
gumovokorkové těsnění, nebo silikonem

-> p.b.: vzhledem k tomu ze ted sem rozebiral motor, byl tam korek a nesel z aboha sundat a nikde unik oleje nebyl...- tak asi jo

ja dal taky jen Lukopren a pohoda
A co korkový těstnění? Je dobrý?
-> Billislav: dej to bez tesneni jen tmel
A to papierove tesnenie tiez davat same,ci v kombinacii s tmelom?
Vana je hlinikova...O tom papierovom tesneni som uz pocul,neviete nahodou "odborny" nazov? A ci je to bezne dostat kupit.A ak teda ten tmel,co by ste poradili,nejaku konkretnu znacku? Cital som nieco o Loctite Ultra Cooper...
-> King: inakodmastit olejovu vanu nie je niekedy sranda.... uz len z toho dovodu ze to je OLEJOVA vana



-> King: Souhlas,ale vopravdu samotnej.
120 by měla mít hliníkovou vanu a na tu je nejlepší jenom samotnej silikonovej tmel na motory (samozřejmě pořádně odmastit plochy)...
na hlinikovu vanu sa pouziva take tenke tesnenie cca 2 mm z nejakeho specialneho papiera, ale da sa nalepit aj na tepelne odolny silikon, pokial mas plechovu vanu, tak staci korkove tesnenie...

Zdravim.Ako by ste najlespie utesnit olejovu vanu na S120? Dal som tam take gumene tesnenie a tecie to.Dat len tmel? Co by bolo najlepsie? Alebo radili mi take "korkove" tesnenie plus tmel.Neviete niekto ci sa da to korkove tesnenie bezne kupit? Dik