Co zas je?

prohledat
64 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.07.2006 do 10.11.2012, založil/a Syny
řadit dle data
22:51:37
10.11.2012
Petr Volfik
-> ferrari: Pokud na Lekru nefunguje sytič jak má, tak je za studena taky k nasrání. To teď řešim já. Ale jinak na normální ježdění paráda.136 179
06:51:27
10.11.2012
ferrari
...zjavne ten nový SEDR nemá až taký význam...aj keď ja 70 000 km asi nenajazdím už nikdy...možno by bola ozja zaujímavá prestavba na LEKR, hm, ja aj LEKR mám, mám aj prírubu podeň (zatiaľ neupravenú), už to chce len máknuť...
upraveno 1x, naposled 10.11.2012 06:52:25
22:05:15
09.11.2012
Bukaj
-> J3STER:

A asi před měsícem jsem jeden nový SEDR 120 prodal někomu z Virtu 6
18:35:15
09.11.2012
J3STER
-> Janes94: Jednu dobu se jeden nový 120kový SEDR prodával na Aukru.4
18:29:31
09.11.2012
minno
-> Janes94: skôr po burzách a tak.
18:27:28
09.11.2012
Janes94
novy SEDR sa da dnes kupit v mototechne?

,ja len tak zo zvedavosti pisem :D
upraveno 1x, naposled 09.11.2012 18:27:41
18:15:18
09.11.2012
minno
-> ferrari: a zborcené kanáliky a podobne6 Neriešim, v zálohe mám druhý nový sedr1
18:12:34
09.11.2012
minno
-> Janes94: vydržať vydrží, otázka je ako bude fungovať.
18:11:47
09.11.2012
ferrari
Heh, no ale ako ju zrovnáš?? Ono problém nie je ani tak príruba, alo skôr kríženie sa osiek škrtiacich klapiek 4
18:06:18
09.11.2012
Janes94
a ked zrovnas prirubu, tak to vydrzi dalsich 70 000km nie ci ?
17:53:48
09.11.2012
ferrari
Njn, mali to riešiť tovno tak, že do tej Zn zliatiny zaliať nejaké oceľové výstuhy...no ale nestalo sa, čo už...
17:18:28
09.11.2012
minno
Ja som dával pred 5 rokmi na 120 motor po generálke nový SEDR karburátor, dotiahnuté s citom, a tento rok keď som ho dával dole po 70 tis. km tak už bol tiež maličko krivý na spodnej prírube, nie moc, ale bol. Tie karburátory stoja za hovno. Moc krátka životnosť.
16:04:06
09.11.2012
ferrari
Kua-kua,ja som aml v ruke tiež len krivé príruby, al enie až 2mm...do toho milimetra. každopádne kontrola rovinnosti príruby a víka nie je od veci a je to jednoduchá kontrola...potom je odbré použiť nové tesnenia a doatihnuť všetko s citom.
15:30:35
09.11.2012
palinator
Každej jetej karbec, kterej jsem měl v ruce, byl na přírubě prohnutej. Uprostřed byla vždycky 1-2 mm velká fuka. A ty jednomilimetrový fungujou (kromě známé nemoci škodovek - chcípání na sytiči po startu).
01:12:33
09.11.2012
Tuxik
-> packa: zkontroluj nejakym rovnym ocelovym pravitkem (nekdo to dela oprenim o supleru) rovinnost vika karbece, pripadne rovinnost priruby. Pokud je to ohnute (mezera vetsi nez mala), viko jde srovnat pripravkem (2x pasovina ve sveraku oprena o spodek vika a distancni sloupek ve stredu vika); spodek priruby jde srovnat spatne - opatrne na rovne plose smirglem, ale pokud je ohnute moc, zkusit (ale to pomuze jen na chvili) dat pod karbec misto jednoho tesneni 2 na sebe, nebo vymenit karbec. Pokud je ohnuta priruba hodne, urcite zadrhava i druha klapka
21:21:01
27.10.2012
packa
-> Dušan: Takže asi víčko.
21:13:35
27.10.2012
Dušan
-> packa: nekde to muze podsavat
21:05:40
27.10.2012
packa
Mám trochu podobný problém s karburátorem jako Syny. Všechno funguje parádně až na jednu věc, když vyřadim kvalt zejména z kopce, nebo když brzdim a vyřadim, tak to lehne, ať je motor teplej nebo studenej. Když mu před chcípnutím rychle přidám plyn, tak se to srovná a nechcípne to. Hladinu jsem srovnával dle Andrta a nic, pak jsem ji zkusil dát výš a pořád stejný. Jinak se to nedusí, dokonce to běhá za studena líp než jiné karburátory, jde to dobře odspoda. A když jsem ho zběžně čistil, tak koukám, že má menší rozměr hlavní trysky na první komoře. tryska 108 vzdušnák 190. Krom toho lehání se ten karburátor chová výborně. Netušíte co to může být?
14:17:41
27.10.2012
SexyStroj
-> Bukaj:

injektor?! ... aha:-) moc děkuji:-)
14:12:07
27.10.2012
Bukaj
-> SexyStroj:

Asi to nepatří do tohoto tématu, ale to je fuk...

Jedna kulička patří pod injektor a druhá do akcelerační pumpičky (pod zajišťovací šroubek)...
14:06:46
27.10.2012
SexyStroj
Pomooooc ... dávám dohromady (poprvé) karburátor (škoda 120)

Mám tu skleněnou kuličku a vůůůbec nevím kde byla?! :-O



Poradí někdo??? Díky.
20:04:12
14.07.2006
Syny
-> King: No tak tu rouru tam mam, dodatecne sem ji tam i s tim nasosem daval. Termostat to otevira a zavira zda se spravne... Je to tet sestelovany tip top a dela to fakt jen kdyz je motor zahratej na >85°C. Jinak ne... Nebo jen obcas. Ale kdyz otevru to viko motoru, tak je tam tak horkej vzduch, ze bych tek ze ten nasos do karbce sosa ne "chladnej" kterej tam ma funet tim cernym spojlirkem, ale ten horkej z toho motoru... No tet v texch 40ti °C vedrech je to hruza, ale kdyz je rano chladnejs, ne 100 tak to nedela... Jinak to s tim vejfuckem, je opravdu z 2taktu... Takze vejfuck si myslis ze muzu vyloucit jo? No taky se mi stava, ale jen zridka, ze v techhle hycech malinko obcas brnkaj ventili, ale tet po serizeni uz to snad ani nedela, ale moc sem zatim nejezdil...
23:24:23
13.07.2006
King
-> PeterP136: Tak můj 105 vysloužilec dokázal za měsíc provozu (3000km) vygenerovat asi litr hnědý hnusný emulze - něco jako je ten šlem, co se dělá na víčku oleje.

-> pajavlk: Do motoru bych to rozhodně zpátky nechlejstal, protože to je směs oleje a vody.

-> Syny: Ta teorie se zaneseným vejfukem je zajímavá, ale vsadím se že s ní přišel majitel nějakýho Mustanga či jinýho dvoutaktního divočáka :) Shade obvykle trpí opačným efektem tj. vyreznutím příček ve vejfuku4 To zakuckávání se může souviset s vedrama - jestli máš na motoru tu vrapovanou rouru mezi nasávacím kyjem a deklem vejfuku and/or špatně fungující termostatickou klapku, chudá směs je na světě. Fungující klapka by měla udržovat teplotu nasávanýho vzduchu na 35C, ale....
21:30:04
13.07.2006
PeterP136
Hmm ja som mal istu dobu sice lan pollitrovku ale jedine co sa v nej zhromazdzovalo bola skondenzovana voda zafarbena azda mozno len hrdzou z tych drateniek. Kedze mi to zavadzalo pri nastavovani volnobehu tak som to vysmaril. A ani po vysmareni sa mi tubus s filtrom nicim nezasvinil. To by som rad vedel odkial da tam predstym nabralo tolko sraciek.
20:52:52
13.07.2006
pajavlk
-> Syny: no a ? v kanystru ti to nevadí a když se to nějak časem naplní tak to chlejstneš třeba zpátky do motoru nebo si s tím namažeš řetěz u kola to už je na tobě ale určitě je to smysluplná úprava 4
19:32:03
13.07.2006
Syny
-> pajavlk: 9 No ale to bude do tejdne jako prase ne?
18:40:30
13.07.2006
pajavlk
-> Syny: protože na drátěnce se zachycujou jemný kapičky oleje který lítaj ven, bez drátěnky to bude nahovno 4
18:33:26
13.07.2006
Syny
-> King: A proc ta dratenka prosimte? 9



Jinak, zavade je castecne odstranena!!! Popisuvam co vse bylo spatny... Takze, ohnute vyko karburatoru, spatny tesneni pod vikem karbce, vadnej injektor (rozprasoval), zasekavajici se klapka 2. komory trochu spatnej predstih a spatne vyko AC pumpy... Do je dosela dobrej seznam ne? A vlestne se prislo na to, ze jak fouka vzduch z odvetrani klikovky, tak mi to tlakovalo do sani a tim padem to bylo na hovno, tak sem jednoduse odpojil tu hadici ktera spojuje viko ventilu a filtrbox a to odvetrani sem natahl pod auto, jako vede ta hadicka z expanzky... Jede to suprove, ale porad tam je to duseni... Ale mam pocit, ze to zpusobuji tyhle neskutecny vedra... Kdyz je chladno tak to nedela. Takze tento problem prestavam resit... Bylo mi i porazeno ze to muze bejt zanesenej vejfuck, tka ten budu stejne menit tak se uvidi... Kazdopadne - jaka je tak cena vejfucku, videl sem ho za petikilo a to se mi zda dost...8
23:56:35
12.07.2006
King
-> Syny: Druhá kulička je pod mosazným šroubkem, kterej je zapuštěnej svisle do stěny karburátoru kousek od toho injektoru (vstřikovačky :). Na filtr z tjuning shopu se vybodni - stejnou službu ti udělá kanistřík od fridexu s kouskem drátěnky na dně4
22:48:53
09.07.2006
Syny
-> exBagrr: Tak vim o te pod to strikackou, ale kde ze presne je ta 2.?
01:02:01
08.07.2006
Syny
-> exBagrr: Diky ti moc, zitra (respektive dneska) to zkouknu!!!!
18:32:39
07.07.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: Jsou dvě, jedna přímo pod vstřikovačkou a jedna pokud si dobře pamatuju by měla být pod šroubkem u akcelerační pumpičky, když sundáš víko plovákovky.
18:28:20
07.07.2006
Syny
Nerikejte ze nikdo nevite a ani netusite co s tim muze bejt...8
15:29:20
07.07.2006
Syny
A ta kulicka je kde?
21:41:15
06.07.2006
havlik
-> Syny: skoro v kazdym tjuning shopu ceny sou nekde kolem 200
21:40:19
06.07.2006
Syny
Jinak, kolik stoji a kde se da sehnat filtr ktery se dava na to odvetrani klikovky - dava se na misto te hadice co vede z trubky pod oil vickem...
21:35:54
06.07.2006
Syny
-> exBagrr: Hmm, to je zajimavy... Ale toho by si ten typek asi vsiml ne? A muzes tedy zjistit kde ta kulicka ma bejt? Prosim.
21:33:52
06.07.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: Třeba tim, že se při vyším tlaku všechen benzín určenáý do vstřikovačky vřrátí do plovákovky přepadem:o) To by tam chyběla někde kulička, ale teď už nevim kde....
21:30:43
06.07.2006
Syny
-> Pedros: Dneska mi to odborne seridily vycistili a podobne, tohle prave objevil a rikal zetim to na 90% je. Chvili se v tom stoural, a prestalo to, kdyz sem jel z prace, delalo to zas a tet to zase nedela... Dela to jen obcas a jen pri prudkem a rychlem seslapnuti plynu, jinak ne... Tak v cem to muze byt?????????
21:30:09
06.07.2006
havlik
-> Pedros: tak nejak3
21:29:18
06.07.2006
Pedros
-> Syny: třeba tím že je zasraná..

21:25:14
06.07.2006
Syny
-> havlik: No to je asi vono, takova ta zahnuta blbost co strika beno do 1, komory,,, Nevis cim to muze byt?
21:15:06
06.07.2006
havlik
-> Syny: akceleracni pumpicka?
21:14:23
06.07.2006
Syny
Ha tak uz vim co to je... ta jehla nebo jak se tomu keca co strika benzin do 1. komory pri seslapnuti plynu,tak obcas pri rychlem seslapniti jednoduse ten benzin nenastrikne nebo ho nastrikne ale jen trochu... Nevite co to muze byt? V cem je zakopanej pes?
15:59:46
05.07.2006
Syny
Jinak, abych teda nevypadal jak vul v tom servisu, kdyz z volnobechu prudce seslapnu plyn az na zem tak se to nema zacit topit v benzinu a pote ma volnobeh normalne spadnout na 860ot? Je to tak ne?
22:57:33
04.07.2006
Syny
-> Pavel P.: Posilovac je tam davanej v rijnu i s novou hadici, tkaze tady asi chyby nebude... A ty brzdy to delali i kdyz tam ten posik jeste nebyl... Tet mi spis sere ten motor, kurva, je to 3 mesice po kompletnim sestelovani a procisteni a tohle... Ale ze to dela jen kdyz to proslapnu hodne, jenak ne... Asi bude lepsi kdyz to necham sestelovat a zkouknout, ale stejne se mi to nelibi, byl to takovej zvuk, jako kdyz ji tam nateklo tolik benzinu, ze ho nemohle spalit... Ja bych to typnil na bohatost - od toho sestelovani, obcas pri akceleraci treba na 3ku pri predjizdeni poskubavala... A nebo zmenim benzinku... Nebo oboji8
22:53:53
04.07.2006
Pavel P..
-> Syny: a co někde děravá hadice od podtlaku? nebo vzadu připálená od vejfuku...
22:48:56
04.07.2006
Syny
-> Pavel P.: jo je tam davanej. Okolo ventilku to neni, ten je pretesnenej...

-> Pedros: No tak ty brzdy to delaj uz dlouho a zatim problem nebyl...



Je pravda ze sem dneska bral benzin na benzince jmenem DEA. Uz tam jezdim teda hodne dlouho a problem nebyl... Jak rikam - kdyz s tim jedu normalne, tak je vsechno v pohode, nic se nedeje!!! Jen kdyz to z volnobehu na neutral proslapnu rychle az na podlahu tak to udela zvuk jako kdyz se topi v benzinu a otacky vyskoci, pak spadnou a skonci az na 250ot/min nebo proste hodne nizko... Asisjedu zase na serizeni motoru - byl sem tam v dubnu8
22:31:32
04.07.2006
Pedros
-> Syny: jinak tě docela obdivuju,že s tím chceš jet na druhou stranu republiky,já už se s tou svojí bojim jet pomalu i na chatu.. 4
22:30:17
04.07.2006
Pedros
-> Syny: No tak tohle mě dělalo před 14 dnama,přidasl jsem plyn a mělo tendenci to zdechnout,jinak to otáčky drželo na volnoběh..Pak jsem to pořádně protůrnul do šesti tisíc s pomocí sytiče,a pak už jela normálně,jenže pro změnu na volnoběh měla tak 300 ot. a po chvilce motor zdechnul..Příčinou byly zasraný trysky z toho super benzínu v Křimicích..
Extreme Tyres