skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co zas je?
-> Syny: a máš tam posilovač brzd?
Syny: a nemáš uvolněnej kabel k elektromagnetu na karbeci ? mě se po čase vibracema uklepal a občas se sám od sebe vypínal a dělalo to podobnej brajgl 

-> Peťa Klíč: Ale tohle to dela jen pri prudkym seslapnuti, pri nirmalni jizde ani naznak...
-> Peťa Klíč: Na volnobehi normalne drz a normalne to startuje jak na sytic tak bez... Jen proste dneska kdyz sem z vonobehu na neutral proslapl plyn tak motor jakoby zachrochtal a otacky vybehli, pak spadli a spadli az na 250ot/min a po chvilce trosku vybehli ale tak na 500ot. Kdyz sem prosku seslap plyn tak se zas vzatili na 850ot/min nebo tak nak...
Jinak taky mi to kdyz seslapnu brzdu trochu zvedne otacky... (coz prej je falesnej vzduch) a kdyz na to brzdu rychle slapu za sebou tak vybehnou az o 250ot/min navic a pak to zas spadne...
Jinak taky mi to kdyz seslapnu brzdu trochu zvedne otacky... (coz prej je falesnej vzduch) a kdyz na to brzdu rychle slapu za sebou tak vybehnou az o 250ot/min navic a pak to zas spadne...
-> Syny: všecky poruchy přijdou z ničeho nic... volnoběh má ucpanou trysku a jestli motor chce chcípnout při šlápnutí na plyn je to falešnej vzduch pod víčkem
No ale vzdyt to prevcirem nedelalo... Jinak viko karbce bylo trosicku krivy to uz je srovnany... Nemuze o bejt treba bohatost nebo tak neco? Kdyz sem po tom co mi ty otacky takhle spadli trosku ten plyn pridal (jen lehce), tak zas volnobeh sel jak ma... Na filtr a proste na celej motor nikdo nehrabnul a zniceho nic to zacalo delat...
-> Pavel P.: mě to s pokaženym těsněním nestarovalo, a při akceleraci to poskakovalo... btw když se zhřál tak volnoběh taky držel docela
to pak teda ještě pročistit trisku + vzdušník volnoběhu
-> Jirik: na kile je filtr na karbík jenom přidělanej přes těsnění, žádnej šroub, a je přidělanej k takovýmu ohnutýmu plechu co de z hlavy + k ventildeklu
to pak teda ještě pročistit trisku + vzdušník volnoběhu
-> Jirik: na kile je filtr na karbík jenom přidělanej přes těsnění, žádnej šroub, a je přidělanej k takovýmu ohnutýmu plechu co de z hlavy + k ventildeklu
Mne to prestalo robit ked som pretesnil karb komplet od sania az k filtru...a este som mal zakl. predstih 13 stupnov co som posteloval na 6
-> Peťa Klíč: A nebo prohnutý víko u karbecu, se udělá tím, že se filtrbox utáhne moc a víko se prohne. Takže sundat a srovnat.
Lepší jsou boxy 135 a 136, páč ty se nedávají přes šroub, ale přes sponu.
Lepší jsou boxy 135 a 136, páč ty se nedávají přes šroub, ale přes sponu.
-> Peťa Klíč: když je těsnění pod víkem karbu v prdeli a nebo prohlý víko karbu tak to mi to chcípalo na sytič... na volnoběh v pořádku
to je jedině těsnění pod víčkem karbecu, saje to falešnej vzduch proto to při akceleraci z volnoběhu kucká a na volnoběhu chcípá a taky se to projevuje tím že špatně startuje
hele ale ona je v poho, jen asi resim sami picoviny, pac kamosum se shadema to dela jeste veci picusy a jezdi jim to furt...
Ne vazne cim to muze byt??? Nedelalo to!!!
Ne vazne cim to muze byt??? Nedelalo to!!!
-> Syny: Ty vole to auto vyhoď
s tím máš pořád něco tě obdivuju že to dokážeš řešit



Dneska kdyz sem jel po dvou dnech s mou shade, tak sem zjistil, ze kdyz z volnobehu prudce pridam plyn tak nak divne zachrochta a kdyz otacky opet spadnou na volkobech tak skoro chcipne... Kdyz sem ji takhle proslapl az na podlahu (z volnobehu), tak se mi otacky vratili na 250ot/min a skoro chcipla + se samozrejme rozsvitila kontrolka dobijeni... Nikdy to nedelalo... To chrochtani pri proslapnuti obcas jo, ale vzdy se to normalne vratilo na volnobeh? Nefite cim to muze byt??? Diky moc!!! (Inac, vzduchovej filter je OK)