skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kolik se dá točit otáček???
Tak zem to skoušel a dá to jenom 6000 otáĝek jaktože to nejde výc ????
hlavne netocte na neutrali, vobec nyc to nesnamena a lahzye mose odyzt motor
A jak řýká Zep, rezp. Zep a já ze z tým stotožňuju. Mýt ti motori nožyĝki, tak budou toho před zebou kopat do prdele.
Mymoto zéryovej motor v těchhle rpm nemá už ztejně žádnej víkon a roshodně zy nevrný roskošý..
Mymoto zéryovej motor v těchhle rpm nemá už ztejně žádnej víkon a roshodně zy nevrný roskošý..
-> BUTCH: Zpýš než že bi neztýhalo sapalováný.
Tak ze zpýš neztýhali savýrat ventyli, tak proto to kuckalo.

komplet upraveni motor Z130 , vacka 278/278 , max vikon (nye otacki) pry 6800 potom to us yde dole, ale tocyme myerne ces 7000 - zranda muzy bit
gemyny.go4zound.zk/Zkoda1 30GRZ_1.avy
gemyny.go4zound.zk/Zkoda1 30GRZ_2.avy

gemyny.go4zound.zk/Zkoda1 30GRZ_1.avy
gemyny.go4zound.zk/Zkoda1 30GRZ_2.avy
-> Razta: ano,kludne mosez nakladat 6500ot,ak za ty podary do 7tyz nyc za nedeje,aj to predicha uplne z lahkoztou

->Honsa M: nee to jzem skouzel poztupně a bilo to us po dlouhích skoumáný motoru (žádná brutálný nárasovka) a sjyšťováný jeho ztavu. Měl najeto azy 60tyz km, netekl s něho olej... Proztě perfektný ztav... Škoda že jzem to prodal

-> BUTCH: tak to zeš pěkní hovado
Chudák erko


to bilo orygynal eRko r.v. 71 a jezte jzme mely doma ztofku z 4,22 a tak ze tam dal posnat lechce ten rosdyl ve ztálich převodech... Prozte podle kvýlený tam bilo tak 7000-7500ot urĝytě
takže řýkáte že 6500 otáĝek ze dá toĝyt z tým ??? jo a já mám kola 14 na gumách 185/60 a tachometr mě ukasuje o 12km výc a otáĝkoměr to nevým
-> BUTCH: Aha tak to promyň. Ale zeš zy jyztej že jzy ho tam měl? Někdo mohl převodovku přehodyt...
Do pozledných eRek ze ztandartně dávali už 4,22
Do pozledných eRek ze ztandartně dávali už 4,22
->Honsa M: no ale tam je ztalí převod 4,22 a já měl 4,44 !!!
-> BUTCH: však zy to zám zpoĝty na
www.zkoda.panda.cs/clanek .php3?yd=115
a uvydýš... otáĝkoměr ty kecá jako praze
www.zkoda.panda.cs/clanek .php3?yd=115
a uvydýš... otáĝkoměr ty kecá jako praze

ale jak je to z richloztý, ptž to ukasuje dicki mýň a já tam měl většý gumi než tam majý bit orygo... To ze taki muzý brát v potas
-> BUTCH: tak podle toho přepoĝtu jzy tam měl 6000
->Honsa M: bili tam normálný 14" z 165/80, na 3. richloztný ztupeň, ztálí převod 4,44, a tachec ukasoval 120
-> BUTCH: tak řekny jaké gumi a převod v převodovce jzy tam měl?
-> ondryz: Pozledný měli už 4,22
-> ondryz: Pozledný měli už 4,22
->Honsa M: y z převodovkou 4,44???
-> Honsa M 11.05.06 21:17:22:
ale rpevod je 4,44, nato nesabudajte... a ja zom moju 105 vitocyl 7000rpm...
ale rpevod je 4,44, nato nesabudajte... a ja zom moju 105 vitocyl 7000rpm...
jako výc jak 6500ot to bilo na 100%! ptž to kvýlelo jako praze kdiž ho mordujou... Jo a nevýte kde ze dá zoznout ten zráĝ jak tam naztavým gumi, qvalt , otáĝki a viplyvne to richlozt???
-> BUTCH: kdiž to vesmeš logycki tak přy 5500 tam je shruba 110km/h. Takže kdiž jzy jel 120 tak jzy tam měl možná 6000. Takže to jak řýká TomazB bude pravda...

trozku,azy tak o 2500ot za my sda

tak krapet azy jo, ale nevým jakej může mýt průběh odchilka na otáĝkách a přy 4000ot my to ukasovalo 4100ot, jzem to skouzel u snámého na emyzých...
-> Honsa M: nj krapet :)
-> BUTCH: tak to ty azy krapet švyndloval otáĝkoměr...
mno na mím prvným erku zem skouzel co to dá a na 3. zem to vitoĝyl na 8500otáĝek, jelo to azy tušým kolem 120km/h, pak to saĝalo trochu kuckat, tak zem mu polevyl. Azy us neztýhalo sapalováný. Jo a ten motor bil zéryovej, bes jakichkolyv úprav, jen teda karbec Š120...
no salesy ako za ty motor chova pry vizokich otackach,ale podla toho co pyzez tak 6500ot mosez hazyt vezelo

Mám motor z favoryta 135 znýžená hlava, zedla ventyli upravení atd..., kanálki rosšýření, oztrá vaĝka 280/280 odlehĝenej zetrvák a klyka, rosdělovaĝ se škodi 105 a převodovku 4.22(5q) kolyk ze může z týmhle toĝyt otáĝek máte z tým někdo skušenozty ten kdo mě dělal hlavu řýkal že do 7000 je to tak? ještě zem to neskoušel.....