skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
chiptuning kde co a za kolik?
Potřeboval bych individuálně přeprogramovat orig. jednotku z Fabie 1.4 , motor 280st. vačka, 1.5 objem, nějaké lepší vyplachování a tak. Cimbu to na dálku nezvládne, odhadovat co by tam mělo být. Někdo na Moravě kdo takové věci dělá ?
Já doporučuji toto : www.tdifun.cz/ brždění před úpravou i po úpravě je samozřejmostí, a jednání super!
-> Klubko_: no jelikož to má pořád jenom dva konektory tak se to bude vřazovat k teplotnímu čidlu... takže ano je to to samé.
kuci, bude tohle k něčemu, nebo je to jen vylepšená krabička s votporem prodávaná za dlouhý prachy, jak se to prodávalo myslím do felicií?
www.ebay.com/itm/.../2614 76586358?pt=UK_Cars...
www.ebay.com/itm/.../2614 76586358?pt=UK_Cars...
Já chci taky čip. Půjde mi to do mojí káry? 1,9TD není to sice voktávka, ale táhne pěkně i s kouřovou clonou. Ale nenašel jsem v autě žádný kalkulátor (rozuměj pc) 

Ahoj, koukám že tu probíráte chipování.. Takže švagr si nechával minulý rok čipnout Octavii RS 1.8T AUQ (132kW) rv 2002 u TDIchip.cz .. Před úpravou naměřeno 139kW, Nm se nevzpomenu, ale má za to něco kolem 250 Nm. A po úpravě 165kW/335 Nm - je to konrétně tato úprava www.tdichip.cz/vykonove_t
abulky/.../1.8%20TURBO%20-
%20132kW%20-%20stage%20I. Dělají to online metodou, čili to dělají za chodu motoru, takže z danýho motoru vymáčknou co možná nejvíc, samozřejmě ale v rámci kvality a bez toho aniž by motor nějak trpěl.. Navíc žádná nalejvárna na rozdíl od některých firem. Jinak pak v porovnání na sprintu porazil Seata Leona Cupru 1.8T 165kW sérii, pač i ten průběh u RS po chipu byl lepší - optimalizovanější. Po roce auto stále šlape jako hodinky a když se motá kolem 100 km/h, tak se spotřebou 6,4-6,7L/100km, takže TDIchip můžu jen doporučit .. 

-> vhml: Nebyl problém s tou mechanickou klapkou? Něco jsem četl, že tam s tím trochu bojovali při chipech.
Nevím jaké jsou konkrétní rozdíly v typech motorů 1,8 20V turbo, jen co jsem se dočetl v papírech, že má zrovna AUM dvě lambdy, plní emisní normu euro 4 a víc velice nic. Je tam i jiné turbo nebo odlišnosti?
Nevím jaké jsou konkrétní rozdíly v typech motorů 1,8 20V turbo, jen co jsem se dočetl v papírech, že má zrovna AUM dvě lambdy, plní emisní normu euro 4 a víc velice nic. Je tam i jiné turbo nebo odlišnosti?
Já mám načipováno AJH, což je starej motor, 1 lambda, mechanická klapka, bez proměnnýho časování ventilů. Kolik tam je načipováno nevím, ale váha vzduchu ukazuje podobný čísla jako u sériový RS. V Sharanu jezdím za 11-11,5litru LPG - je to zabitý velkým autem a zle krátkou převodovkou.
-> JoseA: ma byt 136kW/330Nm. Na rovinkách to dává RS tak to asi jede. AGU ma holt malý turbo vstriky.
-> Dušan: Na jaký výkon to máš cca upravené? Vidím tam 136-150kW
-> JoseA: AGU. Na LPG 110t. Cip 140t.
-> Dušan: Takže 4999,-. Mají to fakt přehledné. To je už O.K cena. :-) Ty máš jaký motor? Kolik najeto na LPG?
-> JoseA: podivej se na ty ceny jeste jednou a poradne
-> Dušan: Chip za 14 300,- Kč + cesta do Prahy a zpět to by mělo splnit moje očekávání, hledám ale trochu lidovější cenu.
-> JoseA: osobne si myslim, ze to co by ti tam dali ve sportmotoru splni tva ocekvani. Alezkus jeste treba Cimbu.
-> Dušan: Tak tak, V pohodě jde s 1,8T jezdit do 8 litrů, na LPG do 10ti. Při ceně LPG 15,8Kč ať si chválí TDi kdo chce, ale mám v okolí hodně majitelů TDi a teda nevím-nevím když porovnám provozní náklady a to nehodlám rozebírat nesmyslné prodejní ceny a stav ojetých TDi. Ale na to jsou jiné témata.
-> Dušan: Právě je co řešit a to chip. Tu první oktu jsem měl od prvního majitele, který ji údajně nechal chipovat asi půl roku po koupi přes někoho známého přímo ze škodovky a stálo ho to (dle nepodložených info od něj) 30tis. V roce 2003 to mohlo být reálné. Jestli ale dnes dostanu stejnou úroveň chipu za řekněme 5tis kč je však otázka. Výrazně vyšší peníze do toho investovat však nepovažuju za efektivní k vzhledem k plánovanému provozu max 5 let.
-> Nwkt: radsi LPG a je to tu zase 

-> Dušan: Tak těch 2,0 moc není.
-> JoseA: tdi
jak jinak
-> JoseA: tdi

-> Nwkt: ono to pri pianko jizde zase tak moc nebere. Kazdej z toho dela vedu jak to musi zrat. Pritom 2.0 bez turba nejede a zere podobne.
-> Nwkt: máš lepší tip?
-> JoseA: potom neni co resit.
-> JoseA: Na spotřebu a koupíš si 1,8T? 

-> Dušan: Já jezdím spíš na spotřebu (pianko) občas v rámci vymetení sazí trochu protáhnu. Měl jsem už jednu 1,8T (AUM) v kombi oktavce s chipem a bez LPG a bylo to jiné svezení. Teď mám seriovku a jede to až 4-6tis ot. a spotřeba dle palubáku je o litr vyšší než jsem měl na předešlé AUM.
-> JoseA: mam chipnuto leta, jezdim hlavne LPG a motor slape jak hodinky. Neni se ceho bat. Jen z toho clovek nemuze delat zavodnicku.
-> Dušan: Něco podobné už jsem četl, myslím jediný z 1,8T co má 2x lambda sondu (před katem jsem nedávno měnil). Ale stejně mám obavu to nechat čipnout.
-> JoseA: je to pevnejsi motor co se tyka mechaniky. Je tam i vetsi turbo a vstriky oproti prvnimu 1.8T
-> Dušan: Zas tak nový motor není. Je to rok 2000
-> JoseA: Co vim tak to delaji leta. V podstate jen nahraji a vysledek uz poznas sam :) AUM je novy tzn ze se z toho vymackne dost. V podstate to je RS motor. Porad bych se bal pouzit cip od nejmenovanych firem.
-> Dušan: Motor mám AUM. To jsou nějací ladiči, co to ladí na míru a průběžné hodnoty zkouší na brzdě nebo obyč "nalívači ecu" ? Dneska bych už asi takové prachy do tak starého motoru nedal. Těch jednotek už je snad dost "odladěných" na to, aby to bylo zaplacené a cena byla někde jinde.
-> JoseA: mam chipovano zde www.sportmotor.cz/
zaleti na typu motoru, neni 1.8T jako 1.8T
Mam to 4 roky a nestezuju si.
zaleti na typu motoru, neni 1.8T jako 1.8T
Mam to 4 roky a nestezuju si.
Nikdo neví o nikom, kdo nechal chipovat 1,8T?
Ještě jsem dostal tip na toto:
www.krenek-auto.eu/shop/i ndex.php?p=products...
Ještě jsem dostal tip na toto:
www.krenek-auto.eu/shop/i ndex.php?p=products...
-> saskyn2 05.02.14 21:17:45: špatná zkušenost?
autochip mam tady o čtyři ulice vedle mě a raději pojedu do dieselpoweru, k funovi do Těšína, nebo Šímovi do Třebotova.
Dneska jsem informačně volal autochip.eu Zdají se ochotní, ale rád bych našel nějaké hodnocení od druhých, ale všude jen samé kecy o TDi 

-> Kubis09: třeba zkusit. Delal mi auto a litam spokojene uz par let.... Za zeptani nic nedate 

-> Petr98: přesně tak na toho jsou nejlešpí recenze akorát teda myslím že dělá pouze TDi
Zkus tdifun.cz dělá hodně kvalitně
-> JoseA: tady ve zlínském toho moc není, ale určitě to zvaž než to někam dáš, chipovat turbo benzina neni easy. Doporučuji pročíst forum checksum.cz je tam hodně recenzí a CIMBU tam hodně lidí pomlouvá. Na tdi bych ti poradil, ale na 1.8T fakt nevím.
No to je na velkou diskuzi, to resit nebudem, ale zrovna PD uz neni takova sranda, ze by to zvladal kazdej sedlak..
305 by hrat roli mohlo, kdyz nemas na chip, tak jak pak budes resit napr. rozlitle turbo. Nad tim se chce taky zamyslet, v serii to tlaci fakt celkem malo po chipu to bude trosku jinak.
305 by hrat roli mohlo, kdyz nemas na chip, tak jak pak budes resit napr. rozlitle turbo. Nad tim se chce taky zamyslet, v serii to tlaci fakt celkem malo po chipu to bude trosku jinak.
-> pavucina: Já mám najeto 305tis km, ale to snad nehraje roli. Jenže právě co sem tak slyšel, tak u TDi není co skazit a načipuje to barjaký sedlák ve stodole. U benzínu je to asi horší, dost lidí právě dělá jen TDi.
Cimbu má dobré recenze, ale 9 tisíc nedám.
Cimbu má dobré recenze, ale 9 tisíc nedám.
U autochipu.eu, mame 3xTDi a bez problemu...
Fabia 1,9 (295/400) OII 1,9 (50/220) OI (120/200). Stav pri chipu / kolik to ma nyni...
U benzinu bohuzel nvm jak to snima je.
Fabia 1,9 (295/400) OII 1,9 (50/220) OI (120/200). Stav pri chipu / kolik to ma nyni...
U benzinu bohuzel nvm jak to snima je.
Ještě bych potřeboval provozovnu nejlépe zlínský kraj. Tady sem ještě cosi vyštrachal, ale moc důvěryhodně to nevypadá.
zlintuning.webnode.cz/pro ducts/produkt-2
zlintuning.webnode.cz/pro ducts/produkt-2
-> JoseA: Mr. Cimbu nejspíš
Tož vytáhnem kostlivca ze skříně. :-)
Chtěl bych nechat čipnút 1,8T. Nejaké doporučení kom to svěřit?
Chtěl bych nechat čipnút 1,8T. Nejaké doporučení kom to svěřit?
-> charon: ceny sou naky velky ,je to asi na novy auta. mam escorta z 93. 1,6 16v
-> Vici: pěkná cena, když si vezmu co stál chip na 1.3Mpi v roce 97 a že před 2 lety jsem dával 1500 za přehrání softu na otcově feldě, když RJ přestala pracovat se 3tím válcem....
Panove... a kdopak mi precipuje Ecotronic??


-> Crestik: Samozrejme. Ja si myslim, ze samotnej chiptuning ti sice orida nejaky koniky, ale pokud vymenis i zbytek bude to jine kafe. Pokud ja vim, tak chiptuning je v podstate optimalizace parametru motoru, kterej je od vyroby nastavenej na nejakej kompromis (kvalita benzinu, prumerna nadmorska vyska, zamereni na kroutak nebo spis na vykon, ...) a pokud nebude optimalizovanej jen software, tak to bude o moc lepsi.