Komprese

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 25.02.2006 do 13.01.2017, založil/a Syny
řadit dle data
17:01:16
13.01.2017
Petr Urban
-> Petr98: Ano ok. Ještě jednou díky.
16:55:47
13.01.2017
Petr98
-> Urbi: Ano, pod horní hranu vložky. Motor škoda 1000 MB, výroba duben 68
16:52:57
13.01.2017
Petr Urban
-> Petr98: Takže píst chodí pod hodrní stranu vložky 0,3mm. Prosím u přesně jakého typu motoru se na to díváš a z kterého roku ? Společně s těsněním 1.6 co by tam údajně mělo být dle jednoho člena je to teda nešťastně navržená štěrbina. Tzn. mohu si objednat i jiné těsnění. Děkuji ti za info.
16:31:54
13.01.2017
Petr98
Je to 0,3mm pred HU
16:10:53
13.01.2017
Petr Urban
-> Minott: jasný...to nikdo neřeší. Já musím, dělá se lehčí úprava, ale i tak si chci být jist, doma mám jen hlavu od pána a chci vědět kolik ji mohu snížit, tedy potřebuji si spočítat KP přesně. K tomu mi chybí jen údaj kam chodí píst vs. vložka.
16:00:31
13.01.2017
Minott
-> Urbi: ja som sa min.rok trocha rypal v mb-čkovom motory,ale priznam sa že tuto hodnotu som neriešil,neskumal,motor je na bežnu jazdu,tak dufam že to nebude problem,

hlavu mam nahodenu,takže momentalne nedokažem zmerat,8
15:05:18
13.01.2017
Bukaj
-> Petr98: Díky 4
15:04:02
13.01.2017
Petr Urban
-> Petr98: děkuji. stačí si přiložit měrku na vložku k pístu v HU a přejíždět prstem s různými měrkami dokud neucítíš rovinu. Hodnotu měrky mi pak napiš. Pokud půjde píst pod blok, hloubkoměrem prosím na kousku co nejvíce čistého pístu.
14:45:17
13.01.2017
Petr98
-> Urbi: Během odpoledne na to juknu, maám tu jednoho nebožtíka bez hlavy
14:43:59
13.01.2017
Petr Urban
Kdyby to tak bylo v nějaké dobové dílenské příručce ...

Těsnění je 1,5mm že ano ?
14:42:51
13.01.2017
Bukaj
-> Urbi: Bohužel nemám u žádného 1000 motoru sundanou hlavu, ale zkusím sem nasměrovat někoho, kdo by mohl vědět...
14:21:21
13.01.2017
Petr Urban
Ještě jednou prosím kohokoli znalého starších motorů, je nějaká možnost informace kam zachází píst v HU proti vložce u motorů Š1000 či Š100 ? Mohu se jen čiště teoreticky domnívat, ale tím neudělám správný propočet a správné navýšení KP k vačce.
13:13:52
13.01.2017
Přema
-> Urbi: -> Milan 136: jojo došlo mi to, ale pozdě no... už je to chvíli co jsem to rozebral...
06:54:22
13.01.2017
Milan 136
-> Přema: jak rika Urbi. Tam kde ti na vlozce konci vybehani od krouzku nekonci pist 4
00:20:49
13.01.2017
Petr Urban
-> Přema: 0.5mm ne, 5mm tam být nemůže. Musí tam být antidetonační štěrbina a její velikost většinou je jako šíře těsnění, když píst-jeho horní rovná plocha chodí zároveň s vložkou výškově v HU.
20:37:26
12.01.2017
Přema
-> Urbi: řekl bych že je to tak 5mm pod, pamatuju se že tam byl docela velký rantl od kroužků. Pomohl bych, ale bohužel jsem taky rozebraný...8
20:24:32
12.01.2017
Petr Urban
Prosím Vás potřebuji si spočítat KP na Š1000MB, už má ale nevím kolik sníženou hlavu, takže už to zpětně nevydedukuji. Kam u Š1000MB chodí píst vs. vložka v HU ? Např. Píst chodí.zároveň, nebo 3 destiny nad, pod ? Mohl by to někdo vědět, motor je rozebrán, není jak to odměřit.
18:30:14
26.02.2006
kliste
-> Duso: ochranis sedla, ale tak se rozluc s pistama, popraskaji ti mezi krouzky, ja takto oddal 130ku a to jsem na special jen startoval, mam to na LPG8
17:51:12
26.02.2006
Ing. Duso
-> fanda_bl: ale co ??? a 120 LS je to odvodene od 120-ky... len to ma znizenu hlavu s kompresnym pomerom 9,5 a este kupolovite piesty...tusim obycajna 120-ka ma rovne piesty.. a 120 LS idu slusne ! a v pohode a s tim benzinom sa da jednoducho vyriesit..budes mu tankovat 91 a nemalo by to nic zrobit.. aspon si myslim.,.
17:21:32
26.02.2006
Syny
Ja uz tam mam 10tou nadrz a pohoda... Dokonce mam pocit ze to jede lip ale ruku do ohne za to nedam...
17:19:28
26.02.2006
Dušan
Ale poznat to jde, Ten motor je o trosku pruznejsi. Taky jsem videl Super 95 ale pochybuju ze do toho lijou barel aditiv
17:04:46
26.02.2006
Syny
V Plzni existuje na Rokycanske tride jadna nejmenovana bentinka ktera ma Super 95 6 Muj motor ma 60tis. Ale z toho co pises to moc vyhodny neni 1
16:01:26
25.02.2006
kliste
zapory: nachylnost k deton.klepani, celkove vetsi namahani dilu motoru,nutnost pouzivat neexistujici benzin super -120ka nema tvrzena sedla, nedoporucuji u motoru pred smrti4

klady:lehce vyssi vykon, nizsi spotreba (vyssi ucinnost)

14:04:15
25.02.2006
Pilot 105
13:04:09
25.02.2006
Syny
120tkovej motor ma kompresy 8,5:1 ne? A jak moc musim snizit hlavu aby z toho bylo nakonec 9,5:1. A kdyz uz bych to udelal jaky jsou zaporny stranky toho snizeni?
Extreme Tyres